1.6 16v Prestige
![]() ![]() |
1.6 16v Prestige
argon |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.738 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ai putea sa spui ca AL are un tranfer termic mai bun, fata de tabla unde este si inertia termica mai mare. Chiar daca sunt vopsite in negru. La un airflow mai mic, AL sta chiar mai bine decat CU. Valabila chiar si la radiatoarele de pe procesoare. Din cauza asta se foloseste o baza de CU si aripioare din AL.
This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2011, 08:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
eu v am zis doar ce am observat. discurile vechi se incingeau de imi ramanea un strat de piele pe ele cand puneam mana. astea frig rau dar pot sa le ating.
si dupa ce le rulez un pic pot tine mana lejer pe ele. clar se racesc mai repede daca existam PVT cu hi-carbon era o treaba unele Renault uri aveau prin anii 90 niste jante menite sa raceasca franele. nu cunosc detalii ca fapt divers pe logan se potrivesc bolt on etrieri de : 407 coupe V6, 308, 307, Citroen C5 break se gasesc si discuri aferente intre 260 si 300mm. totul bolt on fara adaptari si tziganeli This post has been edited by alessandroK4M: 16 Sep 2011, 08:06 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Victorine |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Disc ventilat de 300 ?! Ai cumva o sursa, sa vad si eu? Cu ce etrieri merg, toti cei pe care i-ai mentionat sunt la fel, ca si cei Ate de VAN? C5 din ce an?
This post has been edited by Victorine: 16 Sep 2011, 08:25 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Dsign |
![]()
Post
#65
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
De la 406 Coupe V6 se gasesc niste etrieri Brembo cu 4 pistonase, care vin la fix pe gaurile din portfuzeta de Logan.
Discurile se probeaza mai apoi, se gasesc in banca de organe Renault destul discuri cu prindere 4x100 si gaura la centru de 61mm. In rest, la Peugeot si Citroen se gasesc etrieri normali, cu 1 pistonas, dar care se potrivesc pe Logan. Exista si pompe de frana din grupul PSA care vin manusa pe Logan. Numai ca tre sa fie cineva care are acces la astfel de piese si e dispus sa testeze. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
QUOTE(Victorine @ 16 Sep 2011, 08:22) Disc ventilat de 300 ?! Ai cumva o sursa, sa vad si eu? Cu ce etrieri merg, toti cei pe care i-ai mentionat sunt la fel, ca si cei Ate de VAN? C5 din ce an? sursa sunt eu. am masurat si am vazut cu ochii mei. cauta pe autokarma discuri de renault scenic. vei gasi 300mm bosch si zimmermann etrieri se gasesc gramada in dezmembrari. se pot folosi si distantiere pentru discuri pentru a le centra pe etrier succes fa franuit This post has been edited by alessandroK4M: 16 Sep 2011, 14:14 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
ma puteti ajuta cu dimensiunile astea ?
1 distanta dintre gaurile suruburilor flansei 2 diametrul exterior a tevii pe care sta garnitura conica a flansei. la 1.4 si 1.6 ce valoare au masurile astea ? Attached thumbnail(s) DSC00034.jpg ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 1071 DSC00033.jpg ( Size: 188.2k ) Number of downloads: 1128 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
ieri am achizitionat o evacuare completa de Twingo RS Gordini 1.6 16v 133 cai
aveti idee daca asta intra in locul colectorului clasic fara modificari ? ma refer aici la electromotor. ramane spatiu incat sa intre catalizatorul acolo ? Attached thumbnail(s) ForumRunner_20120406_001201.jpg ( Size: 243.64k ) Number of downloads: 1045 serpi1.jpg ( Size: 252.86k ) Number of downloads: 1063 IMG_20120405_235952.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 1055 IMG_20120406_000019.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 207 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
s a cam asternut praful pe aici
intre timp masina a primit : - H&R -5 / -4,5 cm + tampoane scurtate. nu bate nu troncane nu tzopaie. - gume Michelin Energy Saver 185 65 15 super aderente. sunt multumit la maxim - vopsea noua cu 4 straturi de lac. - admisie modificata. am eliminat trompa care pleaca din clapeta si s a obtinut un raspuns mai bun la acceleratie. - revizie: filtre Purflux si ulei Eneos premium Ultra 0w50 urmeaza : satamana viitoare instalatie GPL BRC Sequent 24.11 Attached thumbnail(s) IMG176.jpg ( Size: 353.55k ) Number of downloads: 223 IMG178.jpg ( Size: 327.63k ) Number of downloads: 267 IMG181.jpg ( Size: 541.58k ) Number of downloads: 275 IMG022.jpg ( Size: 477.1k ) Number of downloads: 255 IMG031.jpg ( Size: 690.23k ) Number of downloads: 253 IMG030.jpg ( Size: 675.91k ) Number of downloads: 244 IMG024.jpg ( Size: 444.64k ) Number of downloads: 202 IMG025.jpg ( Size: 477.85k ) Number of downloads: 199 IMG017.jpg ( Size: 404.02k ) Number of downloads: 226 IMG018.jpg ( Size: 381.95k ) Number of downloads: 244 IMG_0991.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 248 IMG_0992.JPG ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 307 IMG058.jpg ( Size: 295.78k ) Number of downloads: 304 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Salut!
Iti urmaresc si topicul de pe alt forum, unde ai prezentat mai in detaliu reparatiile si modificarile facute la masina, unele la care ai renuntat intre timp. Ai preferat admisia stock am vazut. Cu modificarea airbox-ului ai castigat si ceva cuplu? Mi se pare o modificare de bun simt si nu stiu ce rol are din fabrica tubul acela dus atat de aproape de peretele din spate... Attached thumbnail(s) 100_1408.JPG ( Size: 222.53k ) Number of downloads: 252 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#71
|
![]() - Group: Members Posts: 22.738 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Lego named the world's biggest tyre maker
http://www.toynews-online.biz/news/36481/L...gest-tyre-maker Care este producatorul cel mai bun de cauciucuri? This post has been edited by IRONICK: 14 Aug 2012, 16:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
![]()
Post
#72
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Butterfly?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 14 Aug 2012, 16:04) Salut! Iti urmaresc si topicul de pe alt forum, unde ai prezentat mai in detaliu reparatiile si modificarile facute la masina, unele la care ai renuntat intre timp. Ai preferat admisia stock am vazut. Cu modificarea airbox-ului ai castigat si ceva cuplu? Mi se pare o modificare de bun simt si nu stiu ce rol are din fabrica tubul acela dus atat de aproape de peretele din spate... se castiga in raspunsul la acceleratie in ture joase. in 2000-3000 rpm pleaca si raspunde mai bine. ideea mi a dat o un prieten si este preluata de la Oliver de pe ClioSport |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
O sa incerc si eu modificarea, multumesc!
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
de aici l am luat http://www.eneos.ro/index.php/uleidemotor/...ultra-0w50-ulei
ce pot sa iti spun despre el este ca merita incercat si te convingi tu dupa... ![]() |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu am 1.5 dci si mi-ar conveni de minune gradul de vascozitate 0W50. Vara pe canicula cand pornesc AC-ul se incinge foarte tare motorul, uleiul devine apos si incepe sa scoata zgomote metalice motorul.
Singurul dubiu pe care il am este ca pe acel site scrie ca uleiul ar fi pentru motoare pe benzina. Nu inteleg din ce cauza. Apropos, acel site este un site de prezentare, nu este magazin. Eu te intrebam de unde l-ai achizitionat. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
pe site ul ala gasesti si date de contact
http://www.szakalmetal.eu/content/view/214/106/lang,ro 0w50 ul de la Eneos nu are nici macar specificatii ACEA. este clasificat doar API SM daca nu ai diesel cu DPF este posibil sa mearga |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Dsign |
![]()
Post
#79
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu aveam azi ce face si am rasfoit nitel sectiunea de Jurnal de Bord. Se vede clar care sunt oamenii cu talent, care se dedica pasiunii si care fac sacrificii, eforturi, etc. Avem ce invata de la acestia si le multumesc pe aceasta cale pentru ca impartasesc cu noi experientele lor.
Pe partea ailalta, sunt cei care fac bascalie de orice, inclusiv de mamica lor... Pe jurnalele lor nu vezi decat bataie de joc, poze cu kilometraje date peste cap, consumuri astronomice, discutii pe doua zeci de pagini despre cum a intrat masina in treapta a3a ieri dupa amiaza, etc Incep sa cred ca unii chiar se plictisesc pe la Balaceanca... Asa o fost si cu stopurile mele suplimentare : "vai, o sa ne orbesti !!!" . Ia ghici ce zice un coleg care statea in spatele masinii mele, in drum spre Constanta : "coaje, nu ti se vad deloc miile alea de stopuri cand franezi, era sa ma fac gramada in lighean" Na, poftim, educatie la unii. Aruncam mai intai cu pietre si abia apoi intrebam al cui e geamul ! Deci sa nu te mire, prietene Alex, ceea ce se intampla pe aici. Cum spuneam, e plictis mare pe plaiurile "Balacencene" This post has been edited by Dsign: 16 Aug 2012, 21:07 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
l@u |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
beton post ! tine-o tot asa si bafta la bricolat xenoane in stopuri !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Dsign |
![]()
Post
#81
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot ai o problema cu mine, te rog, exprima-te direct. Nu pe ocolite.
Mai mult decat atat, as dori sa stiu si eu pe unde am bricolat xenoane in stopuri, is chiar curios... Aoleu, ce fixist mai esti. La subiect : de unde naibii ii gasisi bre pe astia cu uleiul de zic ei ca e cel mai bun? |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
logan777 |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 June 12 ![]() |
parere !
loganul este bine sa-l lasi asa cum l-au facut cei de la Dacia low cost parere ! |
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2004
- 1 B 101
|
|
Dsign |
![]()
Post
#83
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Parere : blocul in care stateam trebuia lasat asa cum a fost facut de prima data, pe vremea lui ala cu plumb in el... Din placi prost imbinate prin care intra vantul si ploaia. S-au gasit unii mai prosti care l-au "anvelopat" si parca acum e un pic mai bine ...
Prin analogie, dupa ceva mai multe incercari, nici prin Logan nu mai bate vantul si ploaia... Parere. ![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
corbex |
![]()
Post
#84
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Fa-ti un ercea eftin si-ti trece!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
logan777 |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 June 12 ![]() |
parere !
blocu' nu e loganu' blocu' facut in IEPOCA nu era low cost nu ai pus mizeriile alea de o sa-l faca sa putrezeasca decat dupa hattt ani low costu' este nou trebuie lasat asa vrei sa bricolezi ia-ti un second 3000 cm3 turbo benzina senzatii parere ! |
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2004
- 1 B 101
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#86
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Si noi te salutam romica. De mult nu ne-ai mai scris.
![]() ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(alessandroK4M @ 16 Aug 2012, 18:54) pe site ul ala gasesti si date de contact http://www.szakalmetal.eu/content/view/214/106/lang,ro 0w50 ul de la Eneos nu are nici macar specificatii ACEA. este clasificat doar API SM daca nu ai diesel cu DPF este posibil sa mearga Mersi frumos, i-am gasit ulterior si pe forumul hondafan.ro. Fiind un ulei racing ar trebui sa fie arhisuficient pt un 1.5 dci. Am sa ii intreb totusi pe mail. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Din cate am citit pe alt forum, nu aici, alessandro a incercat modificari de bun simt la loganul sau si nu stiu de ce nu ai incerca sa faci sa iti mearga masina mai bine...
Nici macar nu se cheama tuning, ci o minima preocupare fata de fierul pe care il ai in posesie. Ca unii sunt strict impotriva oricarei modificari sau interventii asupra masinii, sa fie sanatosi, nu toata lumea cauta sa isi pastreze masina la fel de proasta sau de buna, cum a iesit de pe poarta fabricii. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#89
|
![]() - Group: Members Posts: 22.738 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
nu e doar o parere. din 2000 rpm plec mai bine de langa un 16v stock. inainte de asta stateam relativ egali. un usor avantaj pentru mine.
nu te gandi ca zboara. se vede ceva in plus. tocmai pentru ca raspunde mai repede pleaca prima si asta ii da avantajul. nu mi au zburat toate tziglele de pe casa sa ma apus sa fac simulari de curgeri @ dsign tati, am vazut ce e pe aici. e misto faza cu drept de moderare. dau delete direct, nici nu citesc unele posturi. daca cineva are imresia ca fac threadul asta pentru a ma da mare sau pentru a iesi cu ceva in evidenta...se inseala amarnic. thredul il tin pentru mine, ca peste ani de zile sa ma uit si sa imi aduc aminte cu ce ma ocupam cand eram tanar. daca exista useri care vor gasi ceva util pe aici cu atat mai bine. sunt dornic mereu sa pot ajuta pe cineva cu un sfat sau cu o experienta. pe mine nu ma veti vedea facand misto sau batandu mi joc de cineva sau facand misto din spatele tastaturii, indiferent de ce a spus sau cu ce a gresit. daca ma pricep incerc sa explic si sa il fac sa inteleaga. poate intr o zi se vor intoarce inapoi. nu am inteles faza cu uleiul. This post has been edited by alessandroK4M: 17 Aug 2012, 00:27 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 06:10 |