DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.6 16v Prestige

argon
post 15 Sep 2011, 11:22
Post #61


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




JAntele de aliaj ajuta foarte mult la racire indiferent de discuri, pentru ca aluminiu se comporta ca un radiator, asa ca indiferent de discuri, franene-s intotdeauna mai eficiente cu aliaje decat cu jantele de tabla.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Sep 2011, 11:27
Post #62


-


Group: Members
Posts: 22.738
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ai putea sa spui ca AL are un tranfer termic mai bun, fata de tabla unde este si inertia termica mai mare. Chiar daca sunt vopsite in negru. La un airflow mai mic, AL sta chiar mai bine decat CU. Valabila chiar si la radiatoarele de pe procesoare. Din cauza asta se foloseste o baza de CU si aripioare din AL.

This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2011, 08:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 16 Sep 2011, 08:02
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




eu v am zis doar ce am observat. discurile vechi se incingeau de imi ramanea un strat de piele pe ele cand puneam mana. astea frig rau dar pot sa le ating.

si dupa ce le rulez un pic pot tine mana lejer pe ele. clar se racesc mai repede

daca existam PVT cu hi-carbon era o treaba

unele Renault uri aveau prin anii 90 niste jante menite sa raceasca franele. nu cunosc detalii

ca fapt divers pe logan se potrivesc bolt on etrieri de : 407 coupe V6, 308, 307, Citroen C5 break se gasesc si discuri aferente intre 260 si 300mm. totul bolt on fara adaptari si tziganeli



This post has been edited by alessandroK4M: 16 Sep 2011, 08:06


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 16 Sep 2011, 08:22
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Disc ventilat de 300 ?! Ai cumva o sursa, sa vad si eu? Cu ce etrieri merg, toti cei pe care i-ai mentionat sunt la fel, ca si cei Ate de VAN? C5 din ce an?


This post has been edited by Victorine: 16 Sep 2011, 08:25


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2011, 13:44
Post #65


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




De la 406 Coupe V6 se gasesc niste etrieri Brembo cu 4 pistonase, care vin la fix pe gaurile din portfuzeta de Logan.

Discurile se probeaza mai apoi, se gasesc in banca de organe Renault destul discuri cu prindere 4x100 si gaura la centru de 61mm.

In rest, la Peugeot si Citroen se gasesc etrieri normali, cu 1 pistonas, dar care se potrivesc pe Logan. Exista si pompe de frana din grupul PSA care vin manusa pe Logan. Numai ca tre sa fie cineva care are acces la astfel de piese si e dispus sa testeze.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 16 Sep 2011, 14:12
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




QUOTE(Victorine @ 16 Sep 2011, 08:22)
Disc ventilat de 300 ?! Ai cumva o sursa, sa vad si eu? Cu ce etrieri merg, toti cei pe care i-ai mentionat sunt la fel, ca si cei Ate de VAN? C5 din ce an?
*



sursa sunt eu. am masurat si am vazut cu ochii mei. cauta pe autokarma discuri de renault scenic. vei gasi 300mm bosch si zimmermann

etrieri se gasesc gramada in dezmembrari. se pot folosi si distantiere pentru discuri pentru a le centra pe etrier

succes fa franuit

This post has been edited by alessandroK4M: 16 Sep 2011, 14:14


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 15 Feb 2012, 08:22
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




ma puteti ajuta cu dimensiunile astea ?

1 distanta dintre gaurile suruburilor flansei

2 diametrul exterior a tevii pe care sta garnitura conica a flansei.

la 1.4 si 1.6 ce valoare au masurile astea ?

Attached thumbnail(s)
DSC00034.jpg ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 1071
DSC00033.jpg ( Size: 188.2k ) Number of downloads: 1128


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 6 Apr 2012, 13:52
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




ieri am achizitionat o evacuare completa de Twingo RS Gordini 1.6 16v 133 cai

aveti idee daca asta intra in locul colectorului clasic fara modificari ? ma refer aici la electromotor.
ramane spatiu incat sa intre catalizatorul acolo ?



Attached thumbnail(s)
ForumRunner_20120406_001201.jpg ( Size: 243.64k ) Number of downloads: 1045
serpi1.jpg ( Size: 252.86k ) Number of downloads: 1063
IMG_20120405_235952.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 1055
IMG_20120406_000019.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 207


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 14 Aug 2012, 11:26
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




s a cam asternut praful pe aici

intre timp masina a primit :

- H&R -5 / -4,5 cm + tampoane scurtate. nu bate nu troncane nu tzopaie.

- gume Michelin Energy Saver 185 65 15 super aderente. sunt multumit la maxim

- vopsea noua cu 4 straturi de lac.

- admisie modificata. am eliminat trompa care pleaca din clapeta si s a obtinut un raspuns mai bun la acceleratie.

- revizie: filtre Purflux si ulei Eneos premium Ultra 0w50

urmeaza :

satamana viitoare instalatie GPL BRC Sequent 24.11

Attached thumbnail(s)
IMG176.jpg ( Size: 353.55k ) Number of downloads: 223
IMG178.jpg ( Size: 327.63k ) Number of downloads: 267
IMG181.jpg ( Size: 541.58k ) Number of downloads: 275
IMG022.jpg ( Size: 477.1k ) Number of downloads: 255
IMG031.jpg ( Size: 690.23k ) Number of downloads: 253
IMG030.jpg ( Size: 675.91k ) Number of downloads: 244
IMG024.jpg ( Size: 444.64k ) Number of downloads: 202
IMG025.jpg ( Size: 477.85k ) Number of downloads: 199
IMG017.jpg ( Size: 404.02k ) Number of downloads: 226
IMG018.jpg ( Size: 381.95k ) Number of downloads: 244
IMG_0991.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 248
IMG_0992.JPG ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 307
IMG058.jpg ( Size: 295.78k ) Number of downloads: 304


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 14 Aug 2012, 16:04
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Salut!

Iti urmaresc si topicul de pe alt forum, unde ai prezentat mai in detaliu reparatiile si modificarile facute la masina, unele la care ai renuntat intre timp. Ai preferat admisia stock am vazut.

Cu modificarea airbox-ului ai castigat si ceva cuplu? Mi se pare o modificare de bun simt si nu stiu ce rol are din fabrica tubul acela dus atat de aproape de peretele din spate...

Attached thumbnail(s)
100_1408.JPG ( Size: 222.53k ) Number of downloads: 252


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Aug 2012, 16:06
Post #71


-


Group: Members
Posts: 22.738
Joined: 19 April 05
From: Romania




Lego named the world's biggest tyre maker
http://www.toynews-online.biz/news/36481/L...gest-tyre-maker

Care este producatorul cel mai bun de cauciucuri?

This post has been edited by IRONICK: 14 Aug 2012, 16:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Aug 2012, 18:48
Post #72


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Butterfly?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 15 Aug 2012, 09:01
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




QUOTE(andri1940 @ 14 Aug 2012, 16:04)
Salut!

Iti urmaresc si topicul de pe alt forum, unde ai prezentat mai in detaliu reparatiile si modificarile facute la masina, unele la care ai renuntat intre timp. Ai preferat admisia stock am vazut.

Cu modificarea airbox-ului ai castigat si ceva cuplu? Mi se pare o modificare de bun simt si nu stiu ce rol are din fabrica tubul acela dus atat de aproape de peretele din spate...
*



se castiga in raspunsul la acceleratie in ture joase. in 2000-3000 rpm pleaca si raspunde mai bine.
ideea mi a dat o un prieten si este preluata de la Oliver de pe ClioSport


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 15 Aug 2012, 18:50
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




O sa incerc si eu modificarea, multumesc!


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 15 Aug 2012, 21:53
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(alessandroK4M @ 14 Aug 2012, 11:26)
- revizie: filtre Purflux si ulei Eneos premium Ultra 0w50
*



Imi spui si mie te rog de unde ai cumparat uleiul ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 16 Aug 2012, 00:13
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




de aici l am luat http://www.eneos.ro/index.php/uleidemotor/...ultra-0w50-ulei

ce pot sa iti spun despre el este ca merita incercat si te convingi tu dupa... biggrin.gif


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 16 Aug 2012, 15:46
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu am 1.5 dci si mi-ar conveni de minune gradul de vascozitate 0W50. Vara pe canicula cand pornesc AC-ul se incinge foarte tare motorul, uleiul devine apos si incepe sa scoata zgomote metalice motorul.

Singurul dubiu pe care il am este ca pe acel site scrie ca uleiul ar fi pentru motoare pe benzina. Nu inteleg din ce cauza.

Apropos, acel site este un site de prezentare, nu este magazin. Eu te intrebam de unde l-ai achizitionat.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 16 Aug 2012, 18:54
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




pe site ul ala gasesti si date de contact

http://www.szakalmetal.eu/content/view/214/106/lang,ro

0w50 ul de la Eneos nu are nici macar specificatii ACEA. este clasificat doar API SM

daca nu ai diesel cu DPF este posibil sa mearga


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Aug 2012, 21:06
Post #79


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Nu aveam azi ce face si am rasfoit nitel sectiunea de Jurnal de Bord. Se vede clar care sunt oamenii cu talent, care se dedica pasiunii si care fac sacrificii, eforturi, etc. Avem ce invata de la acestia si le multumesc pe aceasta cale pentru ca impartasesc cu noi experientele lor.

Pe partea ailalta, sunt cei care fac bascalie de orice, inclusiv de mamica lor... Pe jurnalele lor nu vezi decat bataie de joc, poze cu kilometraje date peste cap, consumuri astronomice, discutii pe doua zeci de pagini despre cum a intrat masina in treapta a3a ieri dupa amiaza, etc

Incep sa cred ca unii chiar se plictisesc pe la Balaceanca...

Asa o fost si cu stopurile mele suplimentare : "vai, o sa ne orbesti !!!" . Ia ghici ce zice un coleg care statea in spatele masinii mele, in drum spre Constanta : "coaje, nu ti se vad deloc miile alea de stopuri cand franezi, era sa ma fac gramada in lighean"

Na, poftim, educatie la unii. Aruncam mai intai cu pietre si abia apoi intrebam al cui e geamul !

Deci sa nu te mire, prietene Alex, ceea ce se intampla pe aici. Cum spuneam, e plictis mare pe plaiurile "Balacencene"

This post has been edited by Dsign: 16 Aug 2012, 21:07


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 16 Aug 2012, 21:09
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




beton post ! tine-o tot asa si bafta la bricolat xenoane in stopuri !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Aug 2012, 21:27
Post #81


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Daca tot ai o problema cu mine, te rog, exprima-te direct. Nu pe ocolite.

Mai mult decat atat, as dori sa stiu si eu pe unde am bricolat xenoane in stopuri, is chiar curios...

Aoleu, ce fixist mai esti.


La subiect : de unde naibii ii gasisi bre pe astia cu uleiul de zic ei ca e cel mai bun?


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan777
post 16 Aug 2012, 21:28
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 June 12




parere !

loganul este bine sa-l lasi asa cum l-au facut cei de la Dacia

low cost

parere !


--------------------
dacia logan 1.4 mpi 2004 - 1 B 101
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Aug 2012, 21:32
Post #83


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Parere : blocul in care stateam trebuia lasat asa cum a fost facut de prima data, pe vremea lui ala cu plumb in el... Din placi prost imbinate prin care intra vantul si ploaia. S-au gasit unii mai prosti care l-au "anvelopat" si parca acum e un pic mai bine ...

Prin analogie, dupa ceva mai multe incercari, nici prin Logan nu mai bate vantul si ploaia...

Parere.

biggrin.gif


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Aug 2012, 21:38
Post #84


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Fa-ti un ercea eftin si-ti trece!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan777
post 16 Aug 2012, 21:39
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 June 12




parere !

blocu' nu e loganu'

blocu' facut in IEPOCA nu era low cost

nu ai pus mizeriile alea de o sa-l faca sa putrezeasca decat dupa hattt ani

low costu' este nou

trebuie lasat asa

vrei sa bricolezi ia-ti un second

3000 cm3 turbo benzina

senzatii

parere !


--------------------
dacia logan 1.4 mpi 2004 - 1 B 101
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 16 Aug 2012, 21:40
Post #86


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Si noi te salutam romica. De mult nu ne-ai mai scris. cheers.gif pupi.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 16 Aug 2012, 22:23
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(alessandroK4M @ 16 Aug 2012, 18:54)
pe site ul ala gasesti si date de contact 

http://www.szakalmetal.eu/content/view/214/106/lang,ro

0w50 ul de la Eneos nu are nici macar specificatii ACEA.  este clasificat doar API SM

daca nu ai diesel cu DPF este posibil sa mearga
*



Mersi frumos, i-am gasit ulterior si pe forumul hondafan.ro. Fiind un ulei racing ar trebui sa fie arhisuficient pt un 1.5 dci. Am sa ii intreb totusi pe mail.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Aug 2012, 22:28
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Din cate am citit pe alt forum, nu aici, alessandro a incercat modificari de bun simt la loganul sau si nu stiu de ce nu ai incerca sa faci sa iti mearga masina mai bine...

Nici macar nu se cheama tuning, ci o minima preocupare fata de fierul pe care il ai in posesie. Ca unii sunt strict impotriva oricarei modificari sau interventii asupra masinii, sa fie sanatosi, nu toata lumea cauta sa isi pastreze masina la fel de proasta sau de buna, cum a iesit de pe poarta fabricii.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Aug 2012, 23:46
Post #89


-


Group: Members
Posts: 22.738
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(alessandroK4M @ 15 Aug 2012, 10:01)
se castiga in raspunsul la acceleratie in ture joase. in 2000-3000 rpm pleaca si raspunde mai bine.
ideea mi a dat o un prieten si este preluata de la Oliver de pe ClioSport
*
Este doar o parere sau si o simulare de curgere a fluidelor?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alessandroK4M
post 17 Aug 2012, 00:12
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 June 11




nu e doar o parere. din 2000 rpm plec mai bine de langa un 16v stock. inainte de asta stateam relativ egali. un usor avantaj pentru mine.

nu te gandi ca zboara. se vede ceva in plus. tocmai pentru ca raspunde mai repede pleaca prima si asta ii da avantajul.

nu mi au zburat toate tziglele de pe casa sa ma apus sa fac simulari de curgeri

@ dsign

tati, am vazut ce e pe aici. e misto faza cu drept de moderare. dau delete direct, nici nu citesc unele posturi.

daca cineva are imresia ca fac threadul asta pentru a ma da mare sau pentru a iesi cu ceva in evidenta...se inseala amarnic.
thredul il tin pentru mine, ca peste ani de zile sa ma uit si sa imi aduc aminte cu ce ma ocupam cand eram tanar.

daca exista useri care vor gasi ceva util pe aici cu atat mai bine. sunt dornic mereu sa pot ajuta pe cineva cu un sfat sau cu o experienta.

pe mine nu ma veti vedea facand misto sau batandu mi joc de cineva sau facand misto din spatele tastaturii, indiferent de ce a spus sau cu ce a gresit. daca ma pricep incerc sa explic si sa il fac sa inteleaga. poate intr o zi se vor intoarce inapoi.

nu am inteles faza cu uleiul.

This post has been edited by alessandroK4M: 17 Aug 2012, 00:27


--------------------
dacia logan 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 06:10
Forum Renault