nu mai pot sa o reglez, deja ma depaseste problema
![]() ![]() ![]() |
nu mai pot sa o reglez, deja ma depaseste problema
08_skk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
zici ca ai incercat si cu alt carburator si face la fel,cu alt delco ai incercat? ar mai fi de facut un reglaj de tacheti si o verificare la distributie,sa fie totul ca la carte,poate fi sarita un dinte ,din cauza uzurii patinei intinzatoare
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
08_skk |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
delcoul care-l am functioneaza f bine.La tacheti si distributie nu m-am gandit,desi nu cred sa fie de acolo.pe mine ma nedumireste faptul ca atunci cand desfiletez jiglerul de relanti motorul isi revine...
|
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
atunci,chiar daca ai facut,,ciorba,,de carburator tot nu sa desfundat total
cam cati km are motoru? |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
08_skk |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
nu stiu cati km are motoru,cand am luat masina(de 2 ani)mergea f bine. eu mereu schimb ulei+filtru cam la 5-6000km max. am mereu grija sa se incalzeasca inainte sa o turez mai tare,presiunea e buna
ar fi posibil sa traga aer fals pe sub talpa carb. incat sa se manifeste in halul asta???daca astup cu mana capacu ar trebui sa moara motoru instantaneu sau dupa 2-4 sec?? |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da poate fi talpa carburatorului deformata,verificarea se face pe un geam si cu in set de lere,repararea lui se face tot pe geam dar slefuit cu smirghel cu granulatie mica,atentie sa nu spargi geamu sa te tai la degete
si inlocuiesti toate garniturile de etensare,ar fi bine so inlocuiesti si pe cea dinte galerie si chiuloasa |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica furtunul cu duza si verifica daca furtunul de la servo-frina mai este intr-o singura bucata, inclusiv supapa sa nu fie crapate/sparte.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
08_skk |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
08_skk,tie nu-ti sta la relanti deoarece amestecul nu e bun la relanti sau iti trage aer fals.
Incepem cu amestecul prost.Se poate sa fi reglat relantiul prost.De unde stii tu ca surubul de amestec e reglat optim daca tie nu-ti sta masina la relanti?In mod normal daca ai pus saiba la jiclerul de relanti inseamna ca ai marit debitul de benzina la relanti.Ca sa-l reglezi relantiu (cu saiba pusa la jicler)mai poti stange usor din jiclerul de amestec reducand debitul mersul la relanti.In conditii normale daca totul ar fi ok atunci ai putea obtine o turatie.Reducand asfel debitul din jiclerul de amestec si cu saiba pusa la jiclerul de relanti,ti-ar ramane mai mult benzen pt progresiune,deci la o accelerare usoara masina ar trebui sa mearga mai bine cu conditia sa ai acele gauri de progresiune desfundate.Ai verificat acest lucru?La accelerare brusca iti merge bine ca ai debit suficient de benzen dat de ciocu de papagal.Dupa ce ai curatat carburatorul ai suflat cu aer comprimat verificand toate traseele lui?Nivelul in carburator unde e?Jiclerele sper ca sunt cele originale,daca nu alta distractie.Eu cred ca ai prea mult aer la relanti,de aceea ai nevoie de mai mult benzen la relanti si de aici turatia crescuta .Asta nu poate fi decat din doua motive: -diuza de pe furtun are gaura prea mare.Incearca sa astupi cu degetul lasand doar o mica fanta furtunul ce intra in galerie.Trebuie sa-l acoperi aproape pe tot.Asa vei vedea daca motorul isi revine -iti trage aer fals,pe la servo,capsula vacuumatica,ori pe sub carbelitor.Pe la servo poti verifica strangulant cu un patent furtunul ce pleaca din motor,asa elimini tot traseul si iti dai seama daca e bun sau nu.Daca iti trage pe sub carburator poti verifica pulverizand cu un spray in zona garniturilor,ar trebui sa se schimbe mersul motorului.Poti astupa cu degetul si orificiul care duce la capsula vacuumatica sa vezi efectul. Faptul ca tu ai schimbat mai multe jiclere de relanti si ai acceasi situatie confirma cele spuse mai sus. Revenind insa la problema ta initiala:aveai rateuri pe evacuare,lucru care denota ori proasta functionare a sistemului de aprindere,avans dereglat,reglaje proaste supape,ma face sa cred ca ai si alte probleme. Verifica initial ce am sugerat mai sus si revino cu detalii. Succes! This post has been edited by Paulorossi: 22 May 2011, 11:35 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#11
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Verifica servo , de cand o ai ? Sigur e buna ? Aveam cam aceleasi probleme si nu era buna serva !
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
08_skk |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
salutare din nou!!
astazi,avand ceva timp liber la dispozitie,m-am pus ps treaba: -am strangulat furtunul de la servo,nu s-a modificat nimic din mersul motorului(ar trebui???) -curatat bujii,platina reglata(cu lera la 0.4),avans la semn,verificat fise,capac delcou,in fine,tot ce tine de aprindere -duza din furtunu care intra sub carb am inlocuit-o cu una mai mica ce am observat e ca atunci cand astup cu mana furtunu in cauza nu se intampla nimic desi ar trebui sa moara motorul,nu?? -am dedus deci ca trage aer fals pe sub carb asa ca l-am demontat si l-am luat la smirghel pe dedesubt(talpa)incercand sa-l aduc cat mai aproape de planietate -dupa operatiunea respectiva a urmat montarea la loc de aceasta data cu silicon intre garnituri aplicat cu grija sa nu intre in gaurelele din talpa -Asadar dau sa pornesc masina si.........surpriza....... acuma nu merge nici cat inainte,nu sta pornita mai mult de 3-5sec maxim, am incercat cu socu tras,am desfiletat putin jiglerul de relanti cum faceam inainte,am incercat cu surubul de amestec,fara rezultat masina porneste dar nu sta la relanti si nici turata,nu vrea nici in ruptul capului....... aveti vreo idee???? ![]() |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
diabolix |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 May 11 ![]() |
hai frate am 16 ani si deja am desfacut carburatoru si delocul cu totu si bujii si tot si i-am dat de cap barim carburatoru l-am curatat cu decarburol si logic ca a fost desfacut de tot cheama un mecanic ceva daca nu ai avut deaface cu asa ceva
![]() Curata bine carburatoru asta este principala ta problema daca porneste asta insemnand sa aiba scanteie ceea ce cred ca nu ii lipseste atunci trebuie sa porneasca oricum ar fi dat delocoul This post has been edited by diabolix: 25 May 2011, 18:36 |
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2 1.6 16V
1998
- TR 05 EVT
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
08_skk,in mod normal cand astupi furtunul de la galerie cu degetul motorul trebuie sa se opreasca.Iti mai poate treage aer fals pe la capsula vacuumatica sau pe la galeria de admisie,e posibil sa nu fie etansa.Furtunul de la capsula il poti scoate si astupa orificiul cu degetul.De accea nu sta la relanti ca iti trage aer fals.
Verifica astea. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
08_skk |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
revin cu detalii
![]() dupa cum spuneam masina porneste dar se opreste dupa cateva secunde asa ca m-am gandit ca problema poate fi din alimentare(merge doar cu benzina din carburator).Desfac capacul carbu-lui si constat ca nivelul era cu mult sub jigleoare.. -nivelul e reglat la 7-13 (in pozitie verticala,garnitura pusa),l-am mai ridicat putin si sta ceva mai mult pornita dupa care tot moare.Cand ma uit din nou la carb nivelul tot sub jigleoare era-deci nu mai baga benzina -cu motorul oprit dau la cama(pompa) pana cand nu se mai aude sunetul specific,iau jos capacul si nivelul e la baza planului inclinat,desi plutitorul e reglat la 7-13mm.pompa e buna scoate benzina pe furtun,corpul superior carb nu e infundat Totusi care ar fi cel mai bun CNC pana la urma ca nu prea m-am lamurit de pe forum;cel milimetric sau cel de pe planu inclinat din carb. ms. |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la jumatatea planului inclinat e cel mai bun nivel in CNC
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ia uite ce spuneam mai sus sa verfici:
QUOTE(Paulorossi @ 22 May 2011, 11:30) 08_skk,tie nu-ti sta la relanti deoarece amestecul nu e bun la relanti sau iti trage aer fals. Incepem cu amestecul prost.Se poate sa fi reglat relantiul prost.De unde stii tu ca surubul de amestec e reglat optim daca tie nu-ti sta masina la relanti?In mod normal daca ai pus saiba la jiclerul de relanti inseamna ca ai marit debitul de benzina la relanti.Ca sa-l reglezi relantiu (cu saiba pusa la jicler)mai poti stange usor din jiclerul de amestec reducand debitul mersul la relanti.In conditii normale daca totul ar fi ok atunci ai putea obtine o turatie.Reducand asfel debitul din jiclerul de amestec si cu saiba pusa la jiclerul de relanti,ti-ar ramane mai mult benzen pt progresiune,deci la o accelerare usoara masina ar trebui sa mearga mai bine cu conditia sa ai acele gauri de progresiune desfundate.Ai verificat acest lucru?La accelerare brusca iti merge bine ca ai debit suficient de benzen dat de ciocu de papagal.Dupa ce ai curatat carburatorul ai suflat cu aer comprimat verificand toate traseele lui?Nivelul in carburator unde e?Jiclerele sper ca sunt cele originale,daca nu alta distractie.Eu cred ca ai prea mult aer la relanti,de aceea ai nevoie de mai mult benzen la relanti si de aici turatia crescuta .Asta nu poate fi decat din doua motive: -diuza de pe furtun are gaura prea mare.Incearca sa astupi cu degetul lasand doar o mica fanta furtunul ce intra in galerie.Trebuie sa-l acoperi aproape pe tot.Asa vei vedea daca motorul isi revine -iti trage aer fals,pe la servo,capsula vacuumatica,ori pe sub carbelitor.Pe la servo poti verifica strangulant cu un patent furtunul ce pleaca din motor,asa elimini tot traseul si iti dai seama daca e bun sau nu.Daca iti trage pe sub carburator poti verifica pulverizand cu un spray in zona garniturilor,ar trebui sa se schimbe mersul motorului.Poti astupa cu degetul si orificiul care duce la capsula vacuumatica sa vezi efectul. Faptul ca tu ai schimbat mai multe jiclere de relanti si ai acceasi situatie confirma cele spuse mai sus. Revenind insa la problema ta initiala:aveai rateuri pe evacuare,lucru care denota ori proasta functionare a sistemului de aprindere,avans dereglat,reglaje proaste supape,ma face sa cred ca ai si alte probleme. Verifica initial ce am sugerat mai sus si revino cu detalii. Succes! Ca tot ai umblat pe acolo cum n-ai putut observa asta?Ia explica-mi tu mie cum e posibil sa n-ai benzina si totusi masina sa nu mearga decat turata la relanti? Era o vorba:ca sa mearga prima data verifici daca e pus stecherul in priza ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
08_skk |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 26 May 2011, 22:18) Ia uite ce spuneam mai sus sa verfici: Ca tot ai umblat pe acolo cum n-ai putut observa asta?Ia explica-mi tu mie cum e posibil sa n-ai benzina si totusi masina sa nu mearga decat turata la relanti? Era o vorba:ca sa mearga prima data verifici daca e pus stecherul in priza ![]() problema cu nivelul a aparut acuma,cel putin asa cred e din cauza nivelului si inainte il aveam reglat la 7-13mm si mergea f bine fara intreruperi si nivelul era peste jigleoare(cam de 3 ani folosesc metoda asta si nu am avut nici cea mai mica problema);acuma cu acelasi reglaj dupa cateva sec de mers se opreste si scade nivelul sub.Cuiul poantou si plutitorul sunt in regula. o sa mai verific alimentarea,nu stiu exact cam ce debit ar trebui sa aiba pompa,ma gandesc sa nu asigure benz suficienta desi nu vad cum ar putea sa se duca asa..mai ales ca mergea brici!!parca au intrat toti dracii in ea acuma deodata ![]() lucrurile astea au fost verificate si inainte si erau OK,nu aveam cum sa le omit pt ca le-am mai facut de ''n'' ori cu succes de fiecare data(datorita forumului) deci am totusi ceva notiuni de mecanica(poate nu las impresia)nu de putine ori mi-am bagat nasul sub capota pt a aduce imbunatatiri,doar ca de data aceasta au venit toate belelele la pachet si pt prima oara nu stiam ce sa-i mai fac,de aceea am cerut ajutor pe forum ms pt sfaturi ![]() |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#19
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti din Bucuresti, da un semn si ti-o fac.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#20
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
cu scaunu' la supape cum stai?
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
08_skk |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica T-ul de plastic situat la carburator care asigura recircularea gaezlor din carter. Eu il aveam pe ala fisurat, si tragea aer la greu. Nu reuseam sa reglez relantiul si la o accelerare mai brusc dadea in nas.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
@08-skk........ai reusit sa vezi daca stutul de AL de sub carburator,e infundat sau nu?
![]() |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
08_skk |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 28 May 2011, 21:55) Verifica T-ul de plastic situat la carburator care asigura recircularea gaezlor din carter. Eu il aveam pe ala fisurat, si tragea aer la greu. Nu reuseam sa reglez relantiul si la o accelerare mai brusc dadea in nas. t-ul e nou QUOTE(mihai7575 @ 29 May 2011, 08:35) am verificat,nu infundat |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Mai intai te ocupi de nivelul in CNC sa fie constant.Poate fi pompa obosita sau filtrele de benzen mizerabile.Daca ai debit de benzina atunci ori ai plutitorul spart ori reglajul e prea jos.In cazul tau problema e lipsa debitului cred.Dupa aceea ai verificat ce am sugerat mai jos?
QUOTE(Paulorossi @ 26 May 2011, 12:37) 08_skk,in mod normal cand astupi furtunul de la galerie cu degetul motorul trebuie sa se opreasca.Iti mai poate treage aer fals pe la capsula vacuumatica sau pe la galeria de admisie,e posibil sa nu fie etansa.Furtunul de la capsula il poti scoate si astupa orificiul cu degetul.De accea nu sta la relanti ca iti trage aer fals. Verifica astea. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
08_skk |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
salutare,scuze ca nu am mai scris nimic de mult,am fost foarte ocupat
![]() intre timp,am rezolvat problema,era garnitura de galerie crepata,am schimbat-o si gata,si-a revenit ![]() multumesc tuturor!!! |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 00:32 |