Nu prea tine frana, pedala moale
![]() ![]() ![]() |
Nu prea tine frana, pedala moale
B17XGG |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|||
r3d |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nu mai ai ce face din el ruginit tot acea tija care era actionata de punte am dato jos pentru ca sa strambase de la cat batuse in acel butoias si el fiind ruginit.am observat in seara asta daca fac 2 pedale mi sa intareste pedaua dar infraneaza spatele si fuge de cur.daca apas frana o singura data am frana buna pentru ca in timpu actionari pedalei pompa apropie saboti dupa spate si cum cursa la peda se termina spatele nu mai are timp sa infraneze si asa am frane ca la logan.dar e pedaua jos de tot si sa gaseste vreun pamblicar in trafic sa zica ca am frana defecta:)
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(r3d @ 10 Jan 2013, 20:11) ... am frane ca la logan.dar e pedaua jos de tot si sa gaseste vreun pamblicar in trafic sa zica ca am frana defecta:) Da ? Si Loganu' are tot jos "pedaua" ? (apropo , se scrie pedala ) Frinele le faci sa functioneze bine pentru tine - iti pot salva viata , sau te pot scoate dintr-o situatie ce poti regreta toata viata . Nu te preocupa tu de opinia "panglicarilor" , dealtfel daca ai frinele ok nu se mai pot lega de ele ( ca isi pot inventa ei alte istorii e alta poveste ![]() bafta |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
valex19 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut , azi spre surprinderea mea am ramsa fara frane la dacia mea , am verificat etrierii fata spate nu curge niciun pic de lichid .
Pedala cu motorul oprit este tare dupa 2 curse in schimb cu motorul pornit este "fleaasca " , se duce pana la fund chiar si dupa mai multe pedale . este vorba de D 1310 CU SERVO SI POMPA CU DUBLU CIRCUIT. MENTIONEZ CA NU MA PRICEP LA MECANICA |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Dacia are etrieri doar pe fata ... cum este nivelul lichidului în rezervorul de pe pompä ( e primul lucru ce trebuie sa verifici ) e foarte probabil sa ti-l aspire în "tulumba" de servo . Eu ti-as recomanda sä apelezi la un mecanic - cu frînele nu se joacä .
Si nu läsa pe nimeni sä facä experimente pe masina ta , poate fi extrem de periculos rezultatul . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
N E S |
![]()
Post
#37
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Se mai poate sa iti fi pleznit pistonasele din pompa de frana. Sunt patit. Oricum mergi la mecanic pentru o verificare completa.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
valex19 |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut , cand am verificat etrierii si pistonasele dp spate "( nu stiu sigur cum se numesc ) am verificat si vasul cu lichid de frana care este in regula lichidul nu este nici mai sus nici mai jos de nivelul care era pana azi .
Din ce am citit eu pe aici daca as cumpara kit-ul pompei credeti ca se potrivesc la pompa mea , trebuie o anumita dimensiune pt pompa cu dublu circuit, aveti idee cat ar costa ? Daca apas frana cu motorul oprit se aude un fasait, fasaitul se mentine chiar daca fac si 2-3 pedale . multumesc pt ajutor |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
... deci servo e ok !
tin sa te avertizez ca schimbarea garniturilor pompei nu e chiar joaca de copii , pot fi de vina si pistonasele , cilindrul ovalizat , cu rizuri ... tu decizi dar riscul e mare (si fabricantul-calitatea garniturilor incä nu e de neglijat ) |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
tinker |
![]()
Post
#40
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
o intrebare,curge o garnitura de la borcan (pompa de frana noua),si mecanicu zice ca "asa e astea noi proaste" si mi a zis sa iau dupa o pompa veche garniturile de la borcan,chiar asa sa fie ?
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
verifica bine acele garnituri. daca e sa iei de la o alta pompa mai veche apare riscul ca acele garnituri sa fie coapte. deci mare atentie la ce cumperi. vezi ca la borcan ai 2 garnituri, cel putin asa este la mine
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
ghitza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bobineaza cele 2 stuturi de la borcan cu teflon si pe urma infigel in pompa si nu mai are voie sa curga
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
N E S |
![]()
Post
#43
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Stai linistit ca aia nu stiu ce vorbesc. Am luat si eu o pompa noua si curgea o garnitura. Si am fost la magazin, am luat doua seturi de garnituri si din prima a mers. Tre sa te uiti sa fie Cauciucul tare, si sa intre foarte greu bidonasul in pompa.
![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
tinker |
![]()
Post
#44
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
mai am pompa veche,era doar putin umeda si nu era nevoie sa sa completez,asta consuma un bidonas pe luna,pan la urma o sa incerc cu teflon si garniturile vechi
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
valex19 |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut , dupa cateva ore de mesterit la "daciana" am reusit sa imi rezolv problema cu franele , am dat pompa jos si am scos pistonasele m-am chinuit cv timp pana am bagat noile garnituri pe pistonase
![]() Garniturile vechi erau uzate cred ca nu au fost schimbate niciodata, multumesc tuturor pt ajutorul si sfaturile acordate . |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
asgard |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Innebunesc!!!
Am schimbat la DSN-ul meu pana acum : discuri frana, placute frane, cilindri frana, pompa frana, supapa unisens de la servo, lichidul de frana si rezultatul este acelasi!!! Am facut de n-spe ori aerisere completa, la roti, la pompa si nimic, pedala nu se intareste ca alta data! Frana tine aproape de podea, pedala este moale, si la podea blocheaza rotile! Cand franez se aud sabotii cum franeaza de pe la jumatatea cursei de la pedala de frana! Daca dau mai multe pedale consecutive, se intareste un pic, dar nu semnificativ .... Mai exista si fasaitul cand apas pedala! Cine stie ce ar putea avea? Am fost la mecanici si ei m-au pus sa schimb pe rand tot ce am enumerat mai sus. In ritmul asta, mai am de schimbat servofrana, etrierii fata si conductele. Am bagat la bani in frane si degeaba! Va rog ... o solutie ... daca aveti?! Seara Buna! |
--------------------
Renault
Koleos
2018 Intense If you work for a living, why do you kill yourself working?
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#47
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
asgard nu inebuni ca nu mai este loc la spital
1-regleaza saboti pe spate sa ai o distanta intre saboti si tambur,cam 1mm,poate mai putin,sa se auda un usor fashait dar sa se roteasca usor, 2-verifica furtunele de frana sa nu se deformeze(umfle)in momentu cand apesi frana 3-regleaza cursa pedalei de frana cat mai sus,dar sa ai un mic joc cand apesi frana,4-5 mm la peda unde pui picioru 4- foloseste un lichid de frana de ,,,firma,,, asta romanesc nu prea mi se pare OK,tehnoplus sau guzu,ieftin si prost etrierii pe fata cand calci frana se inclina sau string drept pe placute,sabotii de pe spate trebuie se vezi sa calce pe toata suprafata nu sa calce pe margine daca nu stii ce si cum intreaba si ti se va raspunde sau cauta ca sunt topicuri despre astea |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
asgard |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 August 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 25 Jan 2013, 22:29) asgard nu inebuni ca nu mai este loc la spital 1-regleaza saboti pe spate sa ai o distanta intre saboti si tambur,cam 1mm,poate mai putin,sa se auda un usor fashait dar sa se roteasca usor, 2-verifica furtunele de frana sa nu se deformeze(umfle)in momentu cand apesi frana 3-regleaza cursa pedalei de frana cat mai sus,dar sa ai un mic joc cand apesi frana,4-5 mm la peda unde pui picioru 4- foloseste un lichid de frana de ,,,firma,,, asta romanesc nu prea mi se pare OK,tehnoplus sau guzu,ieftin si prost etrierii pe fata cand calci frana se inclina sau string drept pe placute,sabotii de pe spate trebuie se vezi sa calce pe toata suprafata nu sa calce pe margine daca nu stii ce si cum intreaba si ti se va raspunde sau cauta ca sunt topicuri despre astea 1.Sabotii pe spate sunt reglati cum trebuie, curatat sistemul de auroreglare. 2.furtunele pe fata sunt ok, am schimbat unul deja. 3.cum se regleaza cursa pedalei?! 4.Lichidul de frana este dot 4, ce am gasit prin comert, cu pct de fierbere cat mai ridicat! |
--------------------
Renault
Koleos
2018 Intense If you work for a living, why do you kill yourself working?
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#49
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
banuiesc ca furtunu este facut de asam si lichidu este tehnolpus,
cursa se regleaza din interioru masinii de la tija de la servofrana,cu o cheie de 17 fixa si un patent cu ciocuri lungi,sau cheie de 8 parca, slabesti contra piulita de la pedaua de frana si cu cheia de 8 sau patentu desfaci/desurubezi tija de la peda ,pedaua trebuia sa se ridice mai sus,trebuie sa desurubezi si contactu de frana cat mai mult,sa se poata ridica pedaua,dar trebuie sa lasi in joc liber la peda astfel la 4-5 pedale se va bloca tot sistemu de franare si masina va ramane cu franele blocate,daca nu crezi ca poti apeleaza la un mecanic,poate el stie cum se face This post has been edited by nikuniku: 25 Jan 2013, 22:53 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
asgard |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 August 10 From: Bucuresti ![]() |
furtunele sunt de origine, lichidul de frana nu este tehnoplus ... daca reglez cursa pedalei, o va intari? sau care este rezultatul scontat? multumesc pt raspunsuri!
|
--------------------
Renault
Koleos
2018 Intense If you work for a living, why do you kill yourself working?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:49 |