problema GPL
![]() ![]() ![]() |
problema GPL
PH-06-BOA |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|||
calin_ics |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am reusit sa ajung miercuri (n-am apucat sa mai postez de atunci) la AutoGaz: mi-au spus ca nu mai actioneaza bine electrovalva si reductorul de presiune. Sa le schimbe, sa-mi puna noi - ma costa vreo 6 mil - bani pe care nici nu mai voiam, nici nu-i aveam de dat. Asa ca am gasit un compromis - ma rog, nu eu, ci tipul de acolo - mi-a dat un ansamblu (electrovalva + reductor) SH la 3 mil. Mi l-a pus, mi l-a reglat, a mai pus si un filtru in plus - si acum merge f bine - nu-mi mai trece pe benzina nici cand o fortez mai tare. Mi-a recomandat totusi si mai trec pe la ei peste 3-4000km, sa-mi schimbe si celelalte filtre (daca-mi mai cerea un leu in plus, nu mai aveam sa-i dau ![]() Mai am niste gatuiri pe gaz cand nu am turatii mari (nu am turometru, deci nu pot sa spun exact, dar ca estimare as zice vreo 2000-2500 rpm) la plecarea de pe loc sau trecerea la treptele superioare - trebuie sa o accelerez mai tare un pic. Sper sa treaca si astea dupa ce schimb restul filtrelor. Multumesc tuturor celor care s-au implicat in rezolvarea problemei! |
--------------------
dsn
europa
2003
- aa-11-ics
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#33
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cat bagi in instalatie ... cat verifici , iti pica repede ... ajungi la un cost mult mai mare decat daca ai merge pe benzina sau daca nu tot la fel ca pe benzina...
Odata m-a luase si pe mine valu cu gazul ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Foarte bine! Sa te duci tot la ei! Un reductor SH e 40-50 lei iar o electrovalva e maxim 100 lei noua, iar SH, imagineaza-ti. Chiar si bobina de era arsa la electrovalva, puteai s-o bobinezi. Regulatorul, cu putina indamanare, puteai sa-l demontezi si sa-l cureti la scaunele supapelor (eu am descris de multe ori modul, e si film pe youtube, numai cu ce se curata), asa cum va face si ala care te-a tepuit, asteptand pe altul. Imi pare rau, mai ales ca nu vin si la mine, asa oameni, cu dare de mana.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
v-king |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 8 March 10 From: Hunedoara - HD ![]() |
@djasu: Instalatia GPL merita din plin doar daca umbli mult cu masina. Facusem acum cateva luni (deci la alte preturi) un calcul si iti trebuiau pana in 25000 km parcursi pe gaz ca sa amortizezi investitia. Cum sunt unii colegi aici pe forum cu 30000 km in total, sunt perfect de acord cu tine ca nu are rost investitia. Eu am facut aproape 15000 doar anul asta, iar daca ii faceam pe benzina ma ruina. Diferenta e undeva la aprox 9 lei/100 km. Si, din nou, ai dreptate pt o masina ca SuperNova nu renteaza o asemenea investitie tinand cont de valoarea ei de piata, de rugina care o mananca la greu, plus ca exista riscul sa pice o gramada de alte piese.
|
--------------------
Ex: Dacia
SuperNova
2002/Clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 02:03 |