DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema GPL

PH-06-BOA
post 26 Oct 2011, 10:31
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Atata timp cat esti dezinformat, mintit, nu poti invata prea repede si sigur. Chiar celor care lucreaza zi de zi, nu li se dau informatii corecte, numai din dorinta de a nu le iesi treaba buna. Normal ca asa transmit si ei mai departe, de multe ori neavand sansa sa verifice. Exemplu, te duci la el, iti regleaza gazul, asa cum a invatat (prost transmis), si a doua zi tu te duci la altul, ca nu-ti merge bine. El are impresia ca asa de bine l-a reglat, ca nici dupa multi ani, nu ti s-a mai stricat reglajul lui.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_ics
post 28 Oct 2011, 11:32
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 26 March 10
From: Bucuresti




Salut,

Am reusit sa ajung miercuri (n-am apucat sa mai postez de atunci) la AutoGaz: mi-au spus ca nu mai actioneaza bine electrovalva si reductorul de presiune. Sa le schimbe, sa-mi puna noi - ma costa vreo 6 mil - bani pe care nici nu mai voiam, nici nu-i aveam de dat. Asa ca am gasit un compromis - ma rog, nu eu, ci tipul de acolo - mi-a dat un ansamblu (electrovalva + reductor) SH la 3 mil. Mi l-a pus, mi l-a reglat, a mai pus si un filtru in plus - si acum merge f bine - nu-mi mai trece pe benzina nici cand o fortez mai tare. Mi-a recomandat totusi si mai trec pe la ei peste 3-4000km, sa-mi schimbe si celelalte filtre (daca-mi mai cerea un leu in plus, nu mai aveam sa-i dau blush.gif - asa ca nu am mai schimbat acum si restul filtrelor )

Mai am niste gatuiri pe gaz cand nu am turatii mari (nu am turometru, deci nu pot sa spun exact, dar ca estimare as zice vreo 2000-2500 rpm) la plecarea de pe loc sau trecerea la treptele superioare - trebuie sa o accelerez mai tare un pic. Sper sa treaca si astea dupa ce schimb restul filtrelor.

Multumesc tuturor celor care s-au implicat in rezolvarea problemei!



--------------------
dsn europa 2003 - aa-11-ics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Oct 2011, 16:12
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cat bagi in instalatie ... cat verifici , iti pica repede ... ajungi la un cost mult mai mare decat daca ai merge pe benzina sau daca nu tot la fel ca pe benzina...
Odata m-a luase si pe mine valu cu gazul biggrin.gif ca multi amici dar am renuntat repede cand am facut un calcul extimativ la cat mai investesc pentru gpl...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Oct 2011, 19:36
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Foarte bine! Sa te duci tot la ei! Un reductor SH e 40-50 lei iar o electrovalva e maxim 100 lei noua, iar SH, imagineaza-ti. Chiar si bobina de era arsa la electrovalva, puteai s-o bobinezi. Regulatorul, cu putina indamanare, puteai sa-l demontezi si sa-l cureti la scaunele supapelor (eu am descris de multe ori modul, e si film pe youtube, numai cu ce se curata), asa cum va face si ala care te-a tepuit, asteptand pe altul. Imi pare rau, mai ales ca nu vin si la mine, asa oameni, cu dare de mana.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v-king
post 1 Nov 2011, 09:24
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 8 March 10
From: Hunedoara - HD




@djasu: Instalatia GPL merita din plin doar daca umbli mult cu masina. Facusem acum cateva luni (deci la alte preturi) un calcul si iti trebuiau pana in 25000 km parcursi pe gaz ca sa amortizezi investitia. Cum sunt unii colegi aici pe forum cu 30000 km in total, sunt perfect de acord cu tine ca nu are rost investitia. Eu am facut aproape 15000 doar anul asta, iar daca ii faceam pe benzina ma ruina. Diferenta e undeva la aprox 9 lei/100 km. Si, din nou, ai dreptate pt o masina ca SuperNova nu renteaza o asemenea investitie tinand cont de valoarea ei de piata, de rugina care o mananca la greu, plus ca exista riscul sa pice o gramada de alte piese.


--------------------
Ex: Dacia SuperNova 2002/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 02:03
Forum Renault