capac pompa de apa, huruie
![]() ![]() ![]() |
capac pompa de apa, huruie
BennyORWO |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nu cred ca e o avere o fulie, eu te-as sfatui sa o schimbi cat mai curand, altfel daca te paraseste norocul ramai fara racire si fara incarcare. Tu faci cum crezi de cuviinta, bafta.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 3 Jan 2012, 11:37) Nu cred ca e o avere o fulie, eu te-as sfatui sa o schimbi cat mai curand, altfel daca te paraseste norocul ramai fara racire si fara incarcare. Tu faci cum crezi de cuviinta, bafta. Ca bine zici prietene ![]() Oricum am ajuns tractat acasa,si maine rezolv buba. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sunt si eu patit
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
salut am si eu o nedumerire.mi se duce apa din borcan fara sa se vada curgand pe nicaieri.radiatorul lam schimbat deci e nou.nu curge pe nicaieri.am fost la mai multi macanici si nu isi explica pe unde poate sa se duca apa.apoi am schimbat si garnitura de chiulasa ca sa fiu sigur ca nu se duce apa in motor.acu ce mai este..daca aveti vreo parere va rog sa ma lamuriti.ms
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
maho |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Caldura ai ?
Verifica: caloriferul, toate furtunele, pe lânga coliere, pe sub radiator, si n-ar strica sa vezi si cum arata uleiul (daca are muci). N-ai specificat cat de repede ti se goleste borcanul de "apa"(!) |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ghitza |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca ai bord CN(vad in semnatura anu 99) verifica scurgere de la cutia aerotermei ,in dreapta pedalei de acceleratie ai un stut ce iese din capacu cutiei aeroermei si acolo trebuie sa ai un furtun care duce sub masina prin podu pedalier,scoate furtunu de pe stut si pui degetu sa vezi daca e umed daca nu ia o sarmulita ceva si baga in stut si misti de cateva ori poate e infundat si daca curge apa ai radiatoru din bord fisurat (la mine asta a fost si nu stiam unde dispare)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
deci am fost la vreo 3 mosnegi batrani experimentati in mecanica au ridicato pe elvator,sau uitat la calorifer peste tot.toate furtunele is etans stranse cu coliere noi deci nu scapa pe nicaieri.nici pe ciment nu se vede nici un strop de apa dimineata mai ales pe sub radiator sau peste tot este uscat.nici urma de picatura de apa.un borcan plin se termina cam la o suta de km!
10 Jan 2012, 18:59: a si in motor am mai spus,sigur nu intra ca e garnitura de chiulasa schimbata de 2 zile.plus ca am schimbato degeaba.mecanicu a zis ca nu trebuia.pe acolo nu a bagat apa!!! 10 Jan 2012, 19:01: ina ceva...caldura am de pot sa conduc in chiloti iarna:))) This post has been edited by iulian1986: 10 Jan 2012, 19:01 |
--------------------
dacia
1310
99
|
|
ghitza |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ai verificat cum am zis sub bord cu sarmulita prin stut,de la mizerie se formeaza dop si nu curge pe furtun ,acum sa nu crezi ca ,curge ca la robinet,verifica stutu de la aeroterma din bord cum a zis SAU eu am mai facut asa:am pus furtun pe stutu si capatu intr-o sticla micuta sub bord si a 2-a zie era un sfert din sticla plina cu apa murdara
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
daca tu zici ca sar putea sa curga pe acolo nu ar trebui sa se ude presurile de pe podul pedalier mai ales ca pana acuma am uumplut vreo 5-6 borcane???plus de asta ala care sa uitat acolo sub bord oare nu a verificat si treaba asta???
10 Jan 2012, 19:12: uleiul e curat This post has been edited by iulian1986: 10 Jan 2012, 19:12 |
--------------------
dacia
1310
99
|
|
ghitza |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu se uda presu ca nu cade pe pres ,cade pe mocheta si acolo nu vezi ,asta daca nu ai acel furtun pe stut,daca ai furtun atunci el iese afara si nu are treaba sa curga in interior,este scurgerea de la carcasa aerotermei ,deasta am zis sa verifici acolo cu degetu sa vezi daca e umed acel stut,si sa bagi o sarma prin el poate e infundat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
am sa vad daca reusesc sa dau de acel furtun/stut de care zici ca nu ma pricep.dar totusi am sal caut sai am sa procedez asa cum miai zis u
ca prin alta parte nu are pe unde!ms mult pe informatii. 10 Jan 2012, 22:12: dar mie prea greu sa cred ca din cati mecanici sau uitat nu au verificat si acolo unde zici tu!! This post has been edited by iulian1986: 10 Jan 2012, 22:12 |
--------------------
dacia
1310
99
|
|
ghitza |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu e greu cum te uiti la acceleratie in dreapta in spatele suportului de casetofon o sa vezi un stut cu furtun pe el daca il mai ai daca nu e doar stutu cu gaura in mijloc
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
am gasit pana la urma si stutu ala si avea un furtun care ducea intradevar sub podu pesalier,dar era uscat.am scos furtunu si am bagat o sarma in gaura de la stut si nu era infundat.si pana la urma care este rolul la stutu+furtunu ala???
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
ghitza |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Scurgerea apei daca se fisureaza radiatoru de caldura din bord
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
inseamna ca nu e fisurat caloriferul deci nu curge apa pe furtun,e uscat.clar masina manaca apa cum mananca si benzina.na ce sai fac cumpar antigel in continuare!
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
ghitza |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi sa nu se duca in baia de ulei ca atunci ai pus-o de o garnitura de chiulasa,vad ca ai schimbat-o dar verifica uleiu cum e,si daca nu e in baia de ulei sigur pe la ceva furtune iti scapa,desi e ciudata rau treaba la tine
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
nu se duce in baia de ulei ca uleiu e curat si nu creste nici nivelul,in schimb face multa spuma pe capacu de la ulei si condens.mereu cand ii scot capacul il curat de spuma apoi a doua zi iar se formeaza!cum ar trebui sami dau seama daca totusi sar duce in baia de ulei??
12 Jan 2012, 19:54: toti mecanicii miau spus ca condensu ala cu tot cu spuma e ceva normal si ca e de la ulei! This post has been edited by iulian1986: 12 Jan 2012, 19:54 |
--------------------
dacia
1310
99
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
''toti mecanicii miau spus ca condensu ala cu tot cu spuma e ceva normal si ca e de la ulei!''
asa face si la mine cred ca e de la uleiul prost,eu la a mea nu ii bag ulei bun pentru ca il pierd pe la baia de ulei,eu ii bag ulei de la agip bun nebun de asta ii bag, oricum in vara cred ca ii fac revizie capitala,poate la vara rezolv si eu problema cu cursul bai de ulei ![]() This post has been edited by Costy2000: 12 Jan 2012, 20:36 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
uita-te la capacul la baie si restrange-i suruburile care il tin,la fel imi curgea si mie si am crezut ca sunt garniturile de pluta duse si cand am pus cheia pe suruburi...surpriza,erau asa slabite ca aproape le puteai desface cu mana goala. Daca ai o rampa,ceva,incerca odata treaba asta,daca curge pe la semering pe la distributie e un pic mai complicata treaba,ca nu prea ai loc sa lucrezi acolo daca nu dai radiatorul jos,dar daca te chinuii 1 pic s-ar putea sa reusesti(asta daca curge si pe-acolo). Tot la fel cu suruburi nestranse am patit si la capacul distributiei,si pe-acolo imi curgea. Le-am strans si pe alea si nu mai am treaba,ma deranja nu numai faptul ca pierdeam uleiul,cat si ca imi tot murdarea motorul de ulei.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 12 Jan 2012, 21:34) uita-te la capacul la baie si restrange-i suruburile care il tin,la fel imi curgea si mie si am crezut ca sunt garniturile de pluta duse si cand am pus cheia pe suruburi...surpriza,erau asa slabite ca aproape le puteai desface cu mana goala. Daca ai o rampa,ceva,incerca odata treaba asta,daca curge pe la semering pe la distributie e un pic mai complicata treaba,ca nu prea ai loc sa lucrezi acolo daca nu dai radiatorul jos,dar daca te chinuii 1 pic s-ar putea sa reusesti(asta daca curge si pe-acolo). Tot la fel cu suruburi nestranse am patit si la capacul distributiei,si pe-acolo imi curgea. Le-am strans si pe alea si nu mai am treaba,ma deranja nu numai faptul ca pierdeam uleiul,cat si ca imi tot murdarea motorul de ulei. am verificat si sunt stranse bine de tot eu cred ca este la garniuri sau inelele de cauciu asta mai putin probalbil pt ca mie imi curge doar undeva pe la jumatatea baii,pe la capac de la distributie nu curge deloc. hai ca am facut prea mult offtopic scuze pt asta ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
maho |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(iulian1986 @ 12 Jan 2012, 19:53) nu se duce in baia de ulei ca uleiu e curat si nu creste nici nivelul,in schimb face multa spuma pe capacu de la ulei si condens.mereu cand ii scot capacul il curat de spuma apoi a doua zi iar se formeaza!cum ar trebui sami dau seama daca totusi sar duce in baia de ulei?? <span class='edit'>12 Jan 2012, 19:54:</span> toti mecanicii miau spus ca condensu ala cu tot cu spuma e ceva normal si ca e de la ulei! Inseamna ca dacia mea (si a altora) e "anormala", dupa mintea mecanicilor tai; ti se pare ca Panther 15w40 e un ulei bun ? Eu de asta folosesc, si nu am pic de spuma sau "condens de ulei" pe nicaieri; normal ca nu-ti creste nivelul in baie, de vreme ce tu stergi capacul de un amestec antigel-ulei, de fapt. Mai trebuie "doar" sa descoperi PE UNDE se duce antigelul in bloc (garnitura, fisura, etc.). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulian1986 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
e adevarat ce spui pt ca face prea multa spuma de aia si totusi uleiul de pe joja ar trebui sa aiba si el spuma sau ceva suspect pe ea,dar e curat..si scuzama la cate borcane ne apa ar fi intrat in baia de ulei sar si cunoscut pana acuma in ulei...in fine cat o mai merge de bine:)
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
maho |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
E posibil sa te lamuresti, cand vei schimba uleiul; baga-i si o spalare la motor, apoi pui un ulei si filtru bun, si vezi cum arata cel vechi. Altundeva n-are unde sa dispara, dac-ar fi vreun por in radiator, nu s-ar duce asa repede.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulian1986 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
ai tu dreaptate cred ca ii fac un schimb la ulei si se va vedea daca are apa in el sau nu.deocamdata nu am dat de un meserias bun care sasi dea cu adevarat interesu si sa analizeze situatia.dar pana la urma trebuie sa dau de problema ca ma provocat:)).
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
iti mai poate pierde apa,cum a patit un amic,pe la furtunul de retur care vine sub pompa. Pe acolo ii pierdea apa si exact ca tine a patit,baga apa in nestire si nu stia pe unde o pierde. Pierdea pe acolo,i se mancase carcasa pompei de apa pe langa furtun si pierdea apa. Pana o gasit problema a schimbat radiatorul,toate colierele de la furtune si caloriferul care pierdea si el ceva dar foarte putin. Deci poti cauta si pe-acolo,ca si pe la celelelate imbinari. Eu era sa raman odata fara apa tot din cauza acelui furtun care se deplasat si mi-a frecat fulia de el,i-a facut o gaurica si imi picura pe-acolo intro veselie. Norocul a fost ca nu era sistemul sub presiune,vasul de la borcan nu avea capacul strans si nu tasnea,doar picura.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
maho |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Si nu se vedea nimic pe scut ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
iulian1986 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
nu am scut si cum am mai zis nu pierde apa cand masina sta pe loc pt ca de cand am problema asta ma uit dupa fiecare stationare sub ea si nu vad pic de apa pe ciment.presupun ca pierde doar in mers cand e sub presiune.deci si daca ar avea undeva un por ar curge doar cand e in mers zic eu!!!deci e greu de gasit problema!
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(maho @ 13 Jan 2012, 17:17) La mine nu se vedea pt ca n-am scut ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
iulian1986 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 January 12 ![]() |
da cam asa ceva nu are cum sa faca vraji:))!!garnitura mea de chiulasa e noua si cel care a scimbato mia zis ca chiuloasa arata bine a si curatao frumos si cu carpa si cu jetu de aer deci pe acolo nu ar avea cum sa intre.cel putin asa sustine el:P.mai dau un milion schimb si uleiu sa vad daca are ceva apa si daca nu gasesc un mecanic bun care sa rezolve problema o iau eu de la cap coada cu cat ma pricep.iar daca nici asa nu se rezolva am sai bag apa in ea...doar ce o sa se intample....?
|
--------------------
dacia
1310
99
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:59 |