Intrebare numai pentru detinatorii de Ambiance 1,4, Schimbare caseta directie + cutie de viteze
![]() ![]() ![]() |
Intrebare numai pentru detinatorii de Ambiance 1,4, Schimbare caseta directie + cutie de viteze
catavencu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ia Ambiance-ul daca ala te coafeaza, dar ia cu directie asistata. Daca faci asa, n-ai de ce sa iti faci griji, sau nu mai mult decat noi astia cu versiunile superioare.
P.S. Eu deja nu m-as mai baza pe idei, sfaturi, experiente ale taximetristilor. Or fi ei cu experinta si km multi, dar au lacune pe altundeva....nu pot zice unde. Sunt o specie........ma opresc aici. Asta cu paralelismul e tare. eu nu am mai auzit asa ceva ca problema specifica 1.4. Cum am spus, nu te mai lua dupa taximetristi....ca is "experti" ei in toate. Unii (a se citi...multi) nici nu stiu ce varianta de echipare au. Distrusii.... This post has been edited by driverx: 19 Apr 2007, 09:56 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
conduc un logan de firma de 1.4
are 2 ani are 41.000 de km nu are nici o problema cu cutia sau motorul ce am schimbat la el a fost parbrizul (crapat de o piatra ![]() asa ca..relax! imi place asa de mult ca mi-am luat si eu tot logan personal (alt model) PS: cutiile sunt diferite la 1.6 sau diesel???? ![]() This post has been edited by hondaneagra: 19 Apr 2007, 10:18 |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
l@u |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(catavencu @ 19 Apr 2007, 10:46) Referitor la cutie, la fel, am inteles ca la motoarele 1,4 MPI sunt ceva probleme (in sensul ca levierul vine direct pe cutie si ar fi o nesincronizare de paralelism la nu stiu ce imbinare din acest angrenaj, motiv pentru care intra greu in vitezele I, II si in marche-arriere - motiv pentru care am auzit ca au fost schimbate un numar considerabil de cutii de viteze. Intrebarea mea: cutiile de la motoarele 1,6 MPI si de la cele Diesel cum sunt? Au aceleasi probleme? Asa ca ii rog pe cei cu Ambiance - cred ca aici soferii de taxi au un cuvant greu de spus si demn de crezare - sa spuna daca au intampinat probleme la capitolele mai sus mentionate (sau altele) ![]() ![]() ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8811 http://www.daciaclub.ro/folositi-functia-C...-33-t40674.html |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
nicu022003 |
![]()
Post
#5
|
![]() membru Group: Members Posts: 537 Joined: 27 February 07 ![]() |
catavencu poti sa iti iei fara griji ambiance 1.4 MPI. Eu sunt multumit de el singura problema este ca nu fuge.
|
--------------------
Volkswagen
Golf
2010
- B184PAN
|
|
catavencu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
QUOTE(l@u @ 19 Apr 2007, 10:23) ![]() ![]() ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8811 http://www.daciaclub.ro/folositi-functia-C...-33-t40674.html Am sa te rog sa te uiti aici: http://daciaclub.tehnoplus.net/daciaclub/L...cia%20Logan.pdf este pagina facuta si intretinuta de Klaus, un document excelent facut, de altfel. Te rog sa te uiti la pagina 12, capitolul "Defecte", punctul 10 si sa citesti acolo in coloana 3 "Cauze". Apoi astept scuze. Cel mai probabil: o problema de paralelism între urubul de prindere a levierului de maneta schimbatorului de viteza i comanda de pe cutie. Alte cauze: Timoneria nu este unsa suficient. Discul de ambreiaj nu apasa uniform pe placa. Reglaj incorect al levierului de comanda a cutiei. Uleiul din cutie este vascos la temperaturi mici. Ulei insuficient in cutie. Oricum, daca ai un raspuns la intrebare, posteaza-l. Daca nu, si postul este doar pentru palmares, nu vad rostul postarii. Multumesc hondaneagra si nicu022003 pentru raspunsurile la obiect. Multumesc This post has been edited by catavencu: 19 Apr 2007, 10:42 |
-------------------- |
|
l@u |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Cel mai probabil iti spune ceva daca nu asta e.Si referitor la scuze cred ca intreci masura
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
catavencu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
|
-------------------- |
|
l@u |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Deci ce ?
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
catavencu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Ca sa nu deviem de la subiectul topicului:
1) in Bucuresti, indiscutabil ca cele mai multe Ambiance-uri (usor de recunoscut dupa lipsa tetierelor spate) sunt taxi-uri. Poate ca si in alte orase, nu stiu. 2) de cate ori m-am suit intr-un taxi Logan (rar merg cu taxiul), m-am uitat la kilometraj (masini Ambiance - nu le-am ales, asa s-au nimerit - o alta dovada ca din masa de taxiuri, ele par a fi in ponderea cea mai mare) si am pus o simpla intrebare soferilor, generala: "ati avut vreo problema?" Cam toate raspunsurile au fost "nu", masinile aveau intre 35.000 - 60.000 de kilometri. Ca experienta personala, la nici una n-am auzit troncanituri sau altceva de acest gen. Cam asta am vrut a spune referitor la taximetristi, altminteri, daca as fi politist, le-as da toate amenzile posibile. 3) eu insumi am condus un Logan Ambiance nou 8500 de kilometri si pot certifica faptul ca la rece intra greu in viteza I si in marche-arriere (in sensul ca e greu de dibuit pozitia in care trebuie sa misti schimbatorul ca acesta sa cupleze - cam asta e senzatia). La 12.000 de kilometri i s-a schimbat cutia de viteze si caseta de directie pe garantie - detalii nu pot da, nu am fost eu la service. Am postat aici spre a-mi da seama daca e un caz izolat sau putem vorbi de un oarecare procent (de pilda, 15% mi s-ar parea mult). Acestea sunt statistici pe care doar Dacia si service-urile le stiu, asa ca nu pot decat sa aproximez in urma citirii forumului si a raspunsurilor viitoare la acest topic. Astept in continuare pareri de la posesori de Ambiance. Pentru hondaneagra: da, la motoarele 1,6 (JH3), respectiv la cele Diesel (JH3*160) sunt cutii de viteza diferita fata de motoarele 1,4 (JH1) This post has been edited by catavencu: 19 Apr 2007, 11:13 |
-------------------- |
|
cristi.r |
![]()
Post
#11
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Catavencu, mai gandeste-te si la faptul ca masina asta se fabrica de ceva timp si daca au fost probleme, este foarte probabil ca acestea sa se fi rezolvat de atunci. Ca si aia de la Dacia mai primesc si ei cate un feed-back din tara. Fiecare dealer are un angajat care se ocupa numai de garantii.
Sincer, strange din b.ci si ia-ti cu directie asistata. Ai sa-mi dai dreptate cand o sa-ti iasa o baba sinucigasa in fata masinii. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Kunt |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
Ia-ti ambiance cu directie asistata, se merita diferenta !
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
talex007 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 November 04 ![]() |
Posesor de Ambiance fara directie asistata.Masina are 2 ani si 27.000 km.Nu am avut nici un fel de problema cu ea.Mers zilnic cu ea in Bucuresti.Daca aveam $$$$ as fi luat directia asistata pt. mai putine manevre la parcare dar asta e ...
|
--------------------
DaCiA
Logan Ambiance
|
|
Lordu' |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 21 December 06 ![]() |
ambiance din aug 2006.... 6000 km fara probleme la directie sau cutie (intra f b in toate treptele)
daca lipsa banilor te duce catre ambiance.... ia-l. oricum, dacia a ramas o masina la noroc, degeaba se face inventarul la interventii ca nu se modifica absolut nimic in motor, cutie, bord samd, poate pe la tetiere sau mocheta. daca ai noroc, o nimeresti fara nici o problema (cunosc destui) daca nu.... te tarai cu ea prin service pana te rezolva (cel putin io asta am patit dar le-au rezolvat ...cei de la dacia si baietii de la un service din provincie ca astia din buc sunt nemernici cu halat). daca poti sa mai strangi ceva.... mai cauta. io nu m-am cramponat de servo abs ...la urma urmei e doar o masina pe care o fol pt a ma deplasa ...ajung acolo unde ajunge si un bmw si o toyota, e mai greu la manevre pe spatii mici dar nu am luat-o sa joc X si 0 in parcare ![]() AC insa e... util |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / 1,4MPI
- B-??-???
|
|
dydycom |
![]()
Post
#15
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
vrei opinii...ia-ti preferance...sau ceva mai sus....numa crezi da-i un pm lu' Bassfreak...si atunci mai aflii una alta despre cate casete a schimbat.........
|
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
aliuta2000 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 ![]() |
Acu se merita sa iti cumperi ABS plus care e un preferance cu abs =7200euro fie 1.4 fie 1.6 (reducere 400euro daca sti sa ceri).Daca am retinut eu bine pe aceasta versiune nu ai nici un fel de audio (radio cas si boxe) dar cred ca la 160 euro cat e pretul la optional o sa pui mp3 + boxe meserie pe toat masina.
Diferenta la condus e uriasa intre directia asistata si cea ne.. |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Catavencu, eu am tot ambiance ca l-am luat pe acelasi principiu ca si tine. N-am avut nici o problema cu cutia sau caseta si o am de vreo 2 ani masina. am schimbat sonda de mansalier ca nu se mai aprindea becul. in a I-a intra ceva mai greu daca nu sta masina pe loc dar am auzit ca asta e o chestie normala si la alte masini.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
prody |
![]()
Post
#18
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Ia-ti Ambiance plus servo neaparat, nu exista probleme cu cutiile de Logan, astea sunt basme.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
emanu450 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 6 July 05 ![]() |
60.000 de km cu un Ambiance fara nici o directie asistata si fara nici o problema nici la directie si nici la cutie (km facuti din august 2005 pana in prezent). Ce am remarcat insa: la inceput masina intra nitel mai greu in a II-a din I-a dar dupa vreo 15.000 incolo n-am mai avut probleme. De infipt se infinge, nu stiu cum au facut altii rodajul si cum merg cu ea dar daca o cunosti n-ai probleme in depasiri si bineinteles nu pleci de la 2000-2500 de ture cand trebuie sa o calci. Eu o menajez mult dinsa cand situatia o cere atunci si eu ii cer masinii si ea imi raspunde!
![]() Cred ca masina mea face parte din lotul celor carora le-a fost rezolvata problema cu, caseta de directie. Stiu ca pana in 2005 nu mai stiu ce luna au fost niste probleme la niste loturi, dar dinspre vara-toamna tin minte ca am citit, parca tot pe forumul asta ca s-au rezolvat problemele la acest capitol. |
--------------------
dacia
logan
- is-xx-xxx Logan Ambiance IS-05-xxx din august 2005
|
|
catavencu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Multumesc talex007, Lordu', Cyrusmddd si emanu450 pentru raspunsurile la obiect.
Masina o voi folosi 99% extraurban (excursii, loisir, tururi). Pentru Bucuresti metroul e excelent la pret modic. Referitor la modelele superioare, echivalez diferenta de bani in litri de benzina si calculez cat as merge cu Ambiance de banii respectivi (deoarece masina in sine nu e un scop, e un mijloc). Asa ca in timp ce altcineva si-a cumparat, sa zicem, un model pe la 8000 de euro si inca nu a facut nici un kilometru cu el, din diferenta de bani eu deja merg 25.000 de kilometri (calculat extraurban) cu Ambiance. Asa ca orice model mai scump va fi egal intotdeauna cu modelul de baza, dar al carui posesor deja se bucura de masina respectiva un numar bunicel de kilometri. Oare cine este mai castigat? Astept in continuare parerile posesorilor/soferilor de Ambiance Offtopic: aliuta2000, uite ce voi monta pe masina, cam tot in cei 160 de euro: Pioneer 2900MP + 2 perechi difuzoare DLS 125 330 RON Pioneer-ul si 130 RON perechea de difuzoare This post has been edited by catavencu: 20 Apr 2007, 08:54 |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(catavencu @ 19 Apr 2007, 11:32) este pagina facuta si intretinuta de Klaus, Stimabile, oi mai fi avut si eu ceva contributii la unele documente de pe acolo, ca multe din ele sunt informatii postate de mine pe acest forum, da pagina nu e a mea, nu e facuta de mine si nici u e intretinuta de mine. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(catavencu @ 20 Apr 2007, 09:01) Ehh. Unii se mai gandeste si la verile care urmeaza a fi tot mai naspa (si crede-ma ca asa va fi) deci un AC-ul NU mai e lux, fit(z)a sau alte tampenii ce le mai circula la unii prin cap cand vine vorba de AC. Dar sa lasam AC, unii se mai gandeste si viata partenerului de viata, asa ca prefera sa mai dea un ban in plus sa ii puna macar inca un airbag sub moaca. Dar sa lasam airbagurile. Unii se mai gandeste ca desi s-a putut pana acum fara ABS, totusi el iti creaza portite de scapare care inainte nu puteau exista in momentul in care te lipeai in pedala de frana si mergeai intr-o traiectorie asa de dreapta ca nici cu liniarul nu o trageai asa, chit ca tu invarteai de volan, chit ca probabil in ultimii metrii era util sa schimbi brusc traiectoria masinii ca sa eviti impactul cu un copil sau cu o punte dubla de Iveco Daily (cazul meu). Da, am tras concluzia....tu esti mai castigat. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Abu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Ca sa vin in sprijinul ideii de a-ti pune si servo optional, gandeste-te ca diferenta intre numarul de ture la volan se poate traduce intr-un accident evitat sau nu. Vorbesc din experienta, am avut masini si cu servo si fara. Cand iti apare un obstacol brusc in fata, pana invarti tu volanul ala suficient (NU fiindca s-ar misca mai greu) e posibil s-o comiti.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
minny |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Atunci cand alegi o masina fiecare are o scara proprie de principii dupa care se ghideaza. Eu prefer sa dau mai mult pe o masina mai dotata chiar daca o folosesc mai putin. @catavencu e o fire mai practica, speram ca va face alegerea corecta.
Eu personal am folosit mult taxiul si mai toate erau ambiance. Toate mergeau excelent si posesorii erau multumiti de ele. Nu cred ca sunt masini rele, depinde de scopul pentru care au fost achizitionate. Totusi eu rar am vazut ambiance-uri la persoane fizice.... in general sunt masini de firma ... |
--------------------
------
------
------
|
|
prody |
![]()
Post
#25
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
QUOTE(Abu @ 20 Apr 2007, 13:47) Ca sa vin in sprijinul ideii de a-ti pune si servo optional, gandeste-te ca diferenta intre numarul de ture la volan se poate traduce intr-un accident evitat sau nu. Vorbesc din experienta, am avut masini si cu servo si fara. Cand iti apare un obstacol brusc in fata, pana invarti tu volanul ala suficient (NU fiindca s-ar misca mai greu) e posibil s-o comiti. Hai sa fim seriosi, la viteza nu e nicio diferenta intre manuala si servo, eu am avut directie manuala si mi-am pus servo ulterior, diferentele sunt la parcari, manevre , sau viraje efectuate la viteze mici. Oricum este foarte comoda directia asistata in oras si o recomand cu caldura oricui sta in dubii. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#26
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Deci zici tu ca in afara, la drum lung, directia asistata nu e mare castig ? Treci tu "inapoi" acum si fa cativa km in afara cu una fara servo ca sa vezi diferenta.
Nu intotdeauna te rastorni sau dai in copac, daca tragi oleaca mai decis de volan. Cu binele te obisnuiesti cel mai usor ![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
prody |
![]()
Post
#27
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Pai teoretic e mai degraba invers, daca te sperii si tragi brusc de volan ai sanse mai mari sa te rastorni cu servo. Eu unul nu am obervat nicio diferenta la viteza mare,oricum in astfel de situatii nu rotesti volanul ci doar il misti putin.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Abu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(prody @ 20 Apr 2007, 20:52) Hai sa fim seriosi, la viteza nu e nicio diferenta intre manuala si servo, eu am avut directie manuala si mi-am pus servo ulterior, diferentele sunt la parcari, manevre , sau viraje efectuate la viteze mici. Oricum este foarte comoda directia asistata in oras si o recomand cu caldura oricui sta in dubii. Eu vorbesc de condusul in oras, cand se poate intampla sa fii nevoit sa ocolesti un obstacol in scurt - ex. cu servo tragi o jumate de tura (cu o mana) iar cu aia manuala tre sa tragi o tura intreaga (deci nu iti ajunge o mana). evident ca timpul de efectuare a manevrei este diminuat la aia cu servo. O masina cu servo o poti conduce cu o mana prin oras (tocmai fiindca nu trebuie sa invarti volanul "peste mana" ca sa zic asa). |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#29
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Bine, ma, cum spuneti voi ... Eu insa am mers destul si pe serpentine ca-mi place muntele. Si acolo se cunoaste servodirectia. Si m-am obisnuit al naibii de tare cu ea si mi-e o lene de ma doare sa invart de volan ...
Dar, asta e, altii sunt obisnuiti sa traga de colac si sa stea cu prosopul in jurul gatului de dragul economiei de carburant. Dupa cum spunea cineva inainte, se pare ca sunt mai multe scari de valori in domeniul auto. Ce sa zic, nu te lua dupa basme si ia-ti masina aia. Suntem in 2007, iar masina a fost introdusa in fabricatie in 2004. Cred ca s-au mai rezolvat din probleme intre timp. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 05:41 |