da in nas si scutura...
![]() ![]() ![]() |
da in nas si scutura...
steph |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|||
seb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 March 04 ![]() |
dat fiind faptul ca s-a incalzit afara, masina mea iar a inceput sa dea in nas, sa puta a benzina si sa faca presiune in rezervor. Ieri a mers ca un c*r pana m-am suparat, am tras pe dreapta, am tras de busonul de benzina, a fasait, si am plecat. De atunci a mers beton, nu mai dadea in nas deloc si mirosul de benzina a disparut in 5 minute. Din cate am citit io pe ici colo, cred ca nu functioneaza bine circuitul de recuperare al vaporilor de benzina. Problema este ca m-am uitat ca tampitu' vreo juma de ora si nu l-am identificat. In schimb, a venit aseara un prieten la mine cu un R25 pe injectie (multi) si la el, confor schemei din manualul de injectie de dacie, l-am identificat imediat (rezervorul cu carbon, electrovalva, furtunele care intrau sub clapeta de admisie). M-am uitat la mine iar, si nimic. sub clapeta de admisie, sunt ce-i drept 3 shtutzuri dintre care 2 sunt astupate cu cate un dop (unul improvizat de mine ca s-a pierdut ala "de origine" si imi statea relantiul undeva intre 500 si 2000 de ture) si in al treilea intra un furtunas derivatie din furtunul de la recuperatorul de vapori de ulei (ala de la capacul de la culbutori).
|
--------------------
dacia
1397 L
- BH 02 ZTV
|
|
steph |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
pfa pai ia sa fac si eu la fel mai pe seara ca am avut plinu facut ochi si acum mai am vreo treime ... sa vedem rezultatu poate se da pe brazda cu toate ca m-as mira
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
poate fi avansul, jigloru de relanti infundat...
platina impuscata(nu porneste greu?)... oricum, poate are carbul mizerii in el...incearca pe astea si zici ce se mai intampla... poate reglajul de aer... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
steph |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
carbu e reglat acum o luna curatat merge ok. porneste la prima cheie tot timpu chiar s fara sprit uneori. la relanti sta fara probleme ma gandesc sa nu am vreun gunoi in alt jigler ... mai pateam uneori asa ceva dar dupa cateva reprize mai turate scapam.
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
Oxygen |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
vezi sa nu fie de la avans,asa am patit si eu
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#7
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
da,mai ales la avansul vacuumatic.am auzit pe cineva care suferea de aceeasi problema si reglajul acestui avans a rezolvat-o.
|
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
AlezzDWC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 19 April 05 From: Bucuresti,o zona rau famata. ![]() |
Vezi sa nu ai vivelul de benzina din carburator prea mic si sa nu traga aer pompa de sprit
![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo E-TEC 2
- B-81-RGE
|
|
steph |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
back dupa o pauza de cateva zile ( ban
![]() am mers cu ea ca aveam mare nevoie si mai ales comoditate ... mergea ca naiba mai mult pe dreapta cu avarile cu 30-40 la ora (noroc ca era week`end) si in vreo 40 km a inceput sa isi revina treptat si acum merge parfum fuge urca in ture ... nu am habar ce a avut dar bine ca a trecut de la sine ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
el-ninio |
![]()
Post
#10
|
--- Group: Members Posts: 46 Joined: 22 April 04 From: d ![]() |
cam simptomele astea le aveam si eu.Cand m-am uitat la filtru' de aer, surpriza:era infundat aproape de tot (avea cam 15-16 luni, dar merg mult pe zone cu praf), asa ca l-am schimbat (80 mii).Vezi ca poate si la tine e la fel
|
--------------------
Seat
Cordoba
2002
- VN xx QLZ
|
|
steph |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
hehe l-am schimbat acum 2 luni p`ala
![]() cum maine sera vine cumparatoru sa o ia nu ma mai intereseaza... sub straja mea o sa mai faca maine vreo 30 km si atat ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
Devils |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Mai curatati si pompa de benzina (ma refer la clopotul de deasupra), ca o sa fiti suprinsi de ce gasiti pe acolo.
![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
radui |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam asta am patit si eu. Am facut carburatorul bucati, l-am curatat, am schimbat membrana pompei de spritz (incepuse sa planga).
Rezultat: tot asa. Da in nas cu motorul rece, daca e cald e ok. Am descoperit insa ca nu functioneaza avansul vacuumatic. Presupun ca s-a fisurat membrana. |
--------------------
Logan
Laureate 1,4MPI
- B 97 FAC Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu |
|
Dyda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Nu cred ca ai membrana fisurata , capsula vacuumatica de la delcou are un orificiu de ordinul a 0.5/0.4 mm, ptr ca in timp acest orificiu se infunda cu mizerie , iti face ineficient avansul vacuumatic. Cauta -l si defa acest orificiu cu un virf de ac
|
-------------------- Kox
|
|
radui |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda @ 28 Apr 2005, 13:07) Nu cred ca ai membrana fisurata , capsula vacuumatica de la delcou are un orificiu de ordinul a 0.5/0.4 mm, ptr ca in timp acest orificiu se infunda cu mizerie , iti face ineficient avansul vacuumatic. Cauta -l si defa acest orificiu cu un virf de ac Da, m-am gandit si la chestia asta ca ar trebui sa aiba asa ceva pe undeva. Unde e, spre delcou ? |
--------------------
Logan
Laureate 1,4MPI
- B 97 FAC Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu |
|
Dyda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Cam pe la jumatatea capsulei in partea inferioara , undeva prin dreptul prinderii (directia ) bloc motor pe caroserie
This post has been edited by Dyda: 28 Apr 2005, 13:28 |
-------------------- Kox
|
|
wo_name |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
am si eu o problema cu "datul in nas" pana nu se incalzeste motorul bine (sa ajunga acul la orizontala) tot "da in nas" cand acceleraz mai brusc.
Am avut furtunul dintre pompa de benzina si filtru crapat s-a "reparat" si tot asa face, am schimbat capac delcou, platina, condensator, furtun avans vacum. Nu stiu ce are, de pornit porneste bine dupa ce se incalzeste merge bine, dar pana sa nu ajunga motorul la caldura normala parga are limitare la pedala de acceleratie, pot sa apas si nimic vreo 3 metri dupa care face un salt, reduce turatia si tot asa. Ceva sugestii? |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
harbulet |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
de curand am o chestie interesanta care nu-i dau de cap
am auzit un fisiti destul de puternic in zona carburatorului era furnunul de la servo fisurat sub colier - pus altul nou dar dupa operatie a mai aparut o problema nu mai trage, nu se ridica in ture in sarcina in gol merge perfect unde sa mai umblu ca surubul de amestec a fost invartit in toate pozitiile, in sarcina daca trag socul putin fara sa se tureze merge mai bine care este explicatia |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
wo_name |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
am rezolvat, era bobina dusa
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
pacatosu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 June 05 ![]() |
a mea la fel face ...da in nas dar...numai cand incep sa cresc in viteza. daca merg frumos schimb pe la 2.500 nu e prooblema dar cand incepe sa prinda viteza progresiv..pe la 80 incepe sa imi da in as.
la fel face daca ii dau jbinga. daca vreau sa ma dau cu ea sau sa plec tare...scartzai 1 treapta iar cand schimb a 2-a ii dau blana...moare...da in nas. ce dreaq are.? platina noua...fise noi...carb curatat. posibil capsula vacuumatica? daca merg normal cu ea..nu are nimic..doar sa nu ajung pe la 80km/h cu ea...ca se supara si nu mai vrea... |
--------------------
Dacia
1300
- B 16 ZYU
|
|
silviu84 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 21 February 05 ![]() |
QUOTE(steph @ 26 Apr 2005, 20:35) back dupa o pauza de cateva zile ( ban ![]() am mers cu ea ca aveam mare nevoie si mai ales comoditate ... mergea ca naiba mai mult pe dreapta cu avarile cu 30-40 la ora (noroc ca era week`end) si in vreo 40 km a inceput sa isi revina treptat si acum merge parfum fuge urca in ture ... nu am habar ce a avut dar bine ca a trecut de la sine ![]() Aceiasi problema o am si eu cu tremuratu , defapt am avut-o ,la relanti chiar si turat rapid merge f bine, doar in sarcina facea fitze . Am schimbat buji, delcou, carburator de la o masina care mergea perfect, si m-am lasat pagubas tot asa facea. Dupa niste km nu mai face nasol ,doar foarte putin cate-odata cand bag picioru in ea. Am fost la un mecanic si mi-a spus ca si a lui face la fel , si daca reusesc sa o fac pe a mea sa ii spun si lui ce i-am facut. Intind sa cred ca singura chestie plauzibila este cea cu busonu de la rezervor, nu m-am gandit la asta (am unu turcesc). Astept alte rezolvari...... Cu respect Silviu |
--------------------
dacia
1310
- ct-20-srv
|
|
andu911 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
gunoaie in benzina si rezervor...apucati-va de curatenie
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
pacatosu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 June 05 ![]() |
[B]Am rezolvat. Era de la condensator. am luat unu nou Doduco (germany) si l-am pus pe masina. dau la cheie.. jbinga 1-a...jbinga a 2-a...nimic.. o calc la fund in a 3-a si nimic. merge perfect..trage ca dracii aia rai...
So...condensatorul. problem solved |
--------------------
Dacia
1300
- B 16 ZYU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:49 |