Simering palier., curge uleiul garla...
![]() ![]() ![]() |
Simering palier., curge uleiul garla...
andutzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|||
amc |
![]()
Post
#2
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da are , trebuie montat perpect perpedicular pe palier.
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
taxidriver |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 May 06 ![]() |
QUOTE(andutzu @ 29 May 2006, 21:23) Cand am schimbat arborele in urma cu cateva luni am schimbat bineinteles si simeringul de la palier.Toate bune si frumoase... pana cand dintr-o data a inceput sa curga ulei dupa un drum mai lung.L-am schimbat si am mai mers inca 1500km fara nici o problema, pana cand iar a inceput... l-am schimbat si pentru a treia oara.Astazi am constatat cu stupoare ca aveam balta de ulei sub masina.Am piedut in 150km vreo 2l de ulei.! Nu stiu ce sa mai fac, ma disterat!!!! innebunesc cand stiu ca trebuie sa dau iar motorul jos. De ce uzeaza asa repede?! inainte nu am avut probleme timp de 6 ani de zile pana cand am umblat si am schibat arborele. Are vreo smecherie la montat? Mai poate fi o cauza: prea mare presiunea in carter Ori motorul este uzat shi scapa presiune in carter pe linga segmenti shi iti scoate simeringul ( sau segmentii sint blocati ) sau furtunul de aerisire carter , ce intra in carburator din capacul culbutorilor este infundat - shi presiunea din carter creste |
--------------------
Dacia Nova
R524
1997
|
|
andutzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Azi am dat motorul jos si simeringul era iesit in afara (nu de tot, dar nici mult nu mai avea...). E a doua oara cand patesc asta.Gaze in carter imi baga normal, nu e nimic exagerat.Segmentii sunt schimbati, ulei nu mananca... iar furtunul nu e blocat... dar totusi voi verifica maine.chestia ciudata e ca de fiecare data cand s-a bulit a fost la drum lung si cand am mers cu viteza relativ mai mare (peste 100kmh) si dupa drumuri lungi.
Chiar daca ar fi presiunea mare in carter ar aputea scapa pe la joja fara nici o problema... atunci s-ar vedea ca mi-ar arunca ulei si pe acolo. This post has been edited by andutzu: 30 May 2006, 23:33 |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
taxidriver |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 May 06 ![]() |
QUOTE(andutzu @ 31 May 2006, 00:28) Azi am dat motorul jos si simeringul era iesit in afara (nu de tot, dar nici mult nu mai avea...). E a doua oara cand patesc asta.Gaze in carter imi baga normal, nu e nimic exagerat.Segmentii sunt schimbati, ulei nu mananca... iar furtunul nu e blocat... dar totusi voi verifica maine.chestia ciudata e ca de fiecare data cand s-a bulit a fost la drum lung si cand am mers cu viteza relativ mai mare (peste 100kmh) si dupa drumuri lungi. Chiar daca ar fi presiunea mare in carter ar aputea scapa pe la joja fara nici o problema... atunci s-ar vedea ca mi-ar arunca ulei si pe acolo. Ar mai putea fi o problema :verifica locasul cuzinetilor de palier : arborele fiind nou ,este probabil ca totusi presiunea in zona simeringului sa fie mare , sa nu fie vre-o canalizatie infundata si uleiul in loc sa fie impins pe linga cuzineti in carter sa fie fortat sa impinga in simering - asta deoarece asa cum spui simeringul era iesit ,nu are cum sa iasa decit daca este impins din interior , shi cred ca ai dreptate putin , daca scapau gaze in carter era normal sa scape presiune pe la joja ,asa cred ca mai degraba presiunea de ulei impinge simeringul |
--------------------
Dacia Nova
R524
1997
|
|
gabriel.bv |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 4 June 10 From: Brasov ![]() |
salut..imi cer scuze daca exista deja un topic cu problema mea dar ori nu am fost eu prea atent ori chiar nu este...problema este urmatoarea..de ceva timp(aprox. o luna) am observat ca in compartimentul motor s-a creeat o urma de stropi mici de ulei la fel si pe o parte mai mica din capota(exact in acelasi loc)..urma este in continuarea curelei de transmisie(de cand am luat masina adica pe la 30-35 K pana acum 69-70 K nu am schimbat distributia)..cat de grav poate fi..uitati si poza..
![]() ![]() Attached thumbnail(s) Imagine0206.jpg ( Size: 238.83k ) Number of downloads: 4726 |
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2002
- BV xx NIG [B]Never drive faster than your angel can fly ![/B]
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
In momentul in care ai schimbat semeringul de palier trebuia sa rectifici si arborele cotit.Acesta este motivul pentru care se uzeaza atat de repede semeringul.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la cel cu snova....
uleiul ala vad ca e pe la distributie. daca zici ca ai vazut si pe capota, e clar, a ajuns pe curea si il arunca in toate partile.... s-o fi stricat vreun simering si scapa ulei care ajunge pe curea... totusi, sa nu fie antigel...ca poate s-a stricat pompa de apa... apropo...ala nu e motor renaul? nu trebuia schimbata distributia la 60 k? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Pai daca la fiecare schimbare de semering rectificam arborele,ce mai ramane din el? Oricum se pare ca nu pe la arbore curge ci iese semeringul.Poate ca nu corespunde dimensional,ce marca e?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
gabriel.bv |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 4 June 10 From: Brasov ![]() |
da..este motor de renault dar nestiind ca distributia trebuie schimbata la 60 K nu am schimbat-o..am in plan sa schimb si distributia cat de curand..sa ma astept si la alte probl. in afara de semering
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2002
- BV xx NIG [B]Never drive faster than your angel can fly ![/B]
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am suspectat semeringul palier cand imi ajunsesera ulei pe discul de ambreiaj. Cedase de fapt semeringul de la priza din cutie fiindca practic daca se duce semeringul de palier uleiul poate curge numai jos , fara sa afecteze ambreiajul. Dat fiind faptul ca cumparaseram deja semeringul de palier crezand ca el e problema, l-am schimbat preventiv. Am pus Elring ( codul nu il mai stiu dar cei de la piese au cautat dupa un cod de semering Victor Reinz ). Acum mie imi spunea mecanicul ca de fapt semeringul asta se monteaza cu baia de ulei cracanata, ca sa fie pozitionat perfect pe locul lui. La mine la pus fara sa faca asta findca dadusem jos doar cutia dar nu au fost probleme de 18 luni de cand s-a facut interventia. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
GabyVIP |
![]()
Post
#12
|
![]() 5Cm La Sol Group: Members Posts: 49 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti sector 5 ![]() |
se poate schimba si cu baia prinsa daca te pricepi
|
--------------------
DACIA 1310
L
96
- B-12-EVN Niciodata nu spune NICIODATA !
Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat ! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pt cel cu snova..sigur nu e antigel ala?
referitor la intrebarea daca nu schimbi distributia.. daca se rupe...e jale mare ca pistonul o sa loveasca in supape...o sa le indoaie, poate se sparg si pistoanele si strici si chiulasa... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
gabriel.bv |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 4 June 10 From: Brasov ![]() |
inca 2 poze(scuze pt intarziere)din ce e in poza(DSC04245) cred ca am garnitura de chiuloasa crapata:-s..voi ce ziceti?
Attached thumbnail(s) DSC04246.JPG ( Size: 2.1mb ) Number of downloads: 4122 DSC04245.JPG ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 3686 |
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2002
- BV xx NIG [B]Never drive faster than your angel can fly ![/B]
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iar spuneti "din burta"? La rectificarea arborelui, se rectifica fusurile paliere si(sau) de biela. N-am auzit sa se rectifice si la simering. Acolo n-are motiv de uzura. Ori simeringul e sub cota la exterior, ori n-a fost bagat cat trebuie, dar ar fi frecat de volanta. E greu de crezut, ca ar fi putut iesi la detonatii, in cel mai rau caz, il dadea pe spate la partea interioara, sarea joja... Nu trebuie sa stea cineva cracanata, pentru a baga simeringul. Aia e pozitie care se aplica in casa, seara tarziu. Dai jos volanta si-l schimbi. Atentie sa nu se rada cauciucul de pe exterior, ca asa poate sta slab in locas. E bine ca inainte de a-l monta, sa-i mai tai 5mm din arc pentru a etansa sigur pe arbore. De indata ce au disparut 2l de ulei din motor, nu poate sa se lege de cutie. Asa e, uleiul de la palir il arunca volanta pe unde poate, si la electromotor se vede, dar nu pe disc si placa. Asta nu inseamna ca e imposibil.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:34 |