DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Patru Zero Sapte, by Peugeot

Marius 77
post 17 Oct 2012, 19:03
Post #181


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(nWo @ 16 Oct 2012, 08:00)
Un nene care iesea cu spatele din parcare, nu a vazut ca mi-am permis si eu sa parchez masina in respectiva parcare. Si a dat cu spatele pana a ajuns in pe randul opus unde eram parcat si a intrat cu bara in usa. Normal, masina lui nu are nimic.


Care a fost scuza individului ca nu ti-a vazut masina ? Daca spui ca a intrat cu bara masinii lui in usa masinii tale ( in fotografii se observa ca infundatura din usa e mai sus de nivelul manerului ) inseamna ca avea o masina destul de inalta. Asta a fost scuza lui ? Sau era miop si nu avea ochelarii la el ?


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 18 Oct 2012, 05:51
Post #182


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Nu a avut nici o explicatie clara. A zis ca nu a vazut-o in oglinzi decat cand a fost prea tarziu. Masina e un volvo vechi break, iar lovitura propriu zisa e mai jos, la nivelul barii, dar usa sa deformat mai rau in partea de sus, nu inteleg de ce. Am sa incerc sa fotografiez locul unde a fost lovita. Acolo e zgariata pe o latime egala cu latimea barei volvoului.

In alta ordine de idei, domnul constatator nu a mai reusit sa ajunga ieri din diverse motive, dar mi-a promis ca azi va fi prezent. Sper sa se tina de cuvant.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 24 Oct 2012, 07:49
Post #183


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Iar va deranjez tot eu. Stau si ma intreb, poate voi stiti, oare cat timp ii trebe constatatorului sa evalueze daunele??? De vineri astept raspuns. Inteleg ca dureaza in cazul unui accident mai grav, dar aici e clar ca usa trebuie schimbata. Nu vad ce tot o lungeste. Pana la urma cred ca mai bine o faceam pe banii mei, dar cred ca tot acolo ajung. Maine, poimaine incep iar ploile si imi intra apa in usa lovita, facand cine stie ce minuni pe acolo. Ma lispesc de evaluarea si de banii lor....dar am sa ma gandesc de zece ori de azi inainte daca si unde imi mai fac asigurare.

This post has been edited by nWo: 24 Oct 2012, 07:50


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Oct 2012, 07:53
Post #184


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




A mea a facut ieri o luna de cand e in service. Nu s-au miscat decat dupa ce am inceput cu amenintarile in cazul reconstatarii si la fel si cu acceptul de plata. Abia ieri au trimis acceptul sa poata serviceul sa dea comanda de piese. Nici aia de la service nu si-au dat interesul sa grabeasca procesul ca doar nu e ca si cand ar lua 140 de milioane pe reparatia asta rolleyes.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 29 Oct 2012, 15:06
Post #185


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Poate multi nu sunteti de acord cu mine, dar am luat decizia de a repara masina pe banii mei, cu riscul de a nu mai fi despagubit de catre asigurator. Ce ma determinat sa fac acest lucru a fost timplul ploios care s-a instalat aici de vineri dupa-masa. Astfel vineri dimineata, stiind ca vin ploile, am cerut serviceului montarea usii cumparate de mine. Totul a durat o ora si jumatate. Nu regret decizia luata !!! Acum ploua, dar stiu ca masina e ok, nu intra apa la circuitele din usa. Pozele urmeaza.

Banii vin si pleaca, noi sa fim sanatosi...

This post has been edited by nWo: 29 Oct 2012, 21:47


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 27 Nov 2012, 11:42
Post #186


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Stiu ca am promis poze cu noua usa montata pe C4, dar nu prea am avut timp sa-i fac. Pana una-alta, sa va spun ca ieri mi-au intrat banii in cont de la asigurator. Asa ca mi-am mai luat un gand din cap si pot astepta linistit sarbatorile.

La 407 am facut revizia de 150.000 km in urma cu vreo doua saptamani, i-am montat anvelopele de iarna, deci pot astepta linistit sarbatorile smile.gif))

This post has been edited by nWo: 27 Nov 2012, 11:45


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 27 Nov 2012, 13:37
Post #187


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Ești un norocos, bravo!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 28 Nov 2012, 09:06
Post #188


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Da...sa zicem ca asa o fi. biggrin.gif


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 10 Feb 2013, 18:53
Post #189


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe aici. Am trecut cu Peugeot-ul de 157.500 km si masina merge perfect. Nu am mai intampinat problema de iarna trecuta cand intr-o dimineata a pornit mai greu (parca am si mentionat acest lucru aici in jurnal) dar adevarul este ca inca nu au fost acele temperaturi scazute precum iarna trecuta.

Cat despre C4, nu prea sunt multe de zis, isi face datoria zilnic cu brio. Sotia e incantata de masina, iar de la micul incident cu usa, nu am mai avut probleme. Am sa atasez o poza cu noua usa.

In continuare va prezint sesiunea foto de vineri, inclusiv momentul in care le alimentam cu combustibil.



10 Feb 2013, 19:57:
poze

10 Feb 2013, 19:59:
poze

10 Feb 2013, 20:00:
poze

This post has been edited by nWo: 10 Feb 2013, 19:00

Attached thumbnail(s)
20130208_164807.jpg ( Size: 2.78mb ) Number of downloads: 1011
20130208_164933.jpg ( Size: 2.93mb ) Number of downloads: 1045
20130208_164959.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 1005
20130208_165018.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 976
20130208_165031.jpg ( Size: 2.63mb ) Number of downloads: 954
20130208_165124.jpg ( Size: 2.77mb ) Number of downloads: 156
20130208_172132.jpg ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 163
20130208_164721.jpg ( Size: 2.65mb ) Number of downloads: 174
20130208_164733.jpg ( Size: 2.76mb ) Number of downloads: 151
20130208_164752.jpg ( Size: 2.64mb ) Number of downloads: 146
20130111_120105.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 204


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 3 May 2013, 10:19
Post #190


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




In sfarsit a venit vara si am reusit sa montez mult dorita si asteptata folie pe geamuri. Este vorba de folie LLUMAR cu anti UV si 3 straturi (zic cei de la firma care mi-au vandut-o si montat-o) de protectie. Procentul de transparenta este de 5% pe geamurile laterale spate si luneta, iar pe geamurile din fata este de 79%. Am primit un certificat care atesta faptul ca folia este autorizata RAR, plus acele stick-ere montate pe fiecare geam in parte pe care se mentioneaza numarul de certificat RAR si gradul de transparenta.
Regret enorm ca nu are si parbrizul atermic, dar asta este, poate urmatoarea masina va avea si asa ceva.

Cateva poze:



3 May 2013, 11:22:
Va rog sa nu luati in seama decorul din jurul masinii, pozele fiind facute in curtea firmei.

This post has been edited by nWo: 3 May 2013, 10:22

Attached thumbnail(s)
20130503_102636.jpg ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 236
20130503_102650.jpg ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 247
20130503_102709.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 220
20130503_102737.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 235
20130503_102803.jpg ( Size: 2.83mb ) Number of downloads: 233


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 May 2013, 13:30
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Folia s-a montat cu geamurile pe masina sau cu ele demontate?
Cam cat mai costa?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 3 May 2013, 17:21
Post #192


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




mi-am pus si eu la fel pe fata, se pare ca-s ilegale deoarece geamurile sunt deja inchise din fabrica, mi le-a masurat cineva de la RAR cu aparatul ala si mi-au iesit 75% parca..deci in caz de control le dai jos in fata organului ca sa scapi cu talonul..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 May 2013, 18:25
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si eu auzisem ceva asemanator de acum vreo 2 ani. Adica pe fata sunt interzise, chiar daca firmele astea care le monteaza dau, chipurile, omologare pentru ele. Ei zic ca sunt legale ca sa taxeze mai mult. Acum ramane de vazut, pe mine nu ma intereseaza pe fata. Dar am intrebat pe cineva si ar fi folie incolora cu filtru UV. Aia poti sa o pui linistit si pe parbriz daca vrei.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 3 May 2013, 22:36
Post #194


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Sincer, pe fata mie imi da impresia ca nici nu ar fi montata nici o folie, desi ea este acolo, dar mi se pare ca are transparenta de 100%. Asta e doar impresia mea...cred ca ma asteptam sa fie mai inchisa putin, dar asa ramane. Si eu am cerut sa imi monteze folie anti UV pe parbriz, dar au zis ca nu este legal asa ceva. In ceea ce priveste legalitatea montarii pe fata a foliei, parerile sunt impartite. Firma de unde le-am cumparat si montat este fix langa RAR si evident ca am intrat sa intreb daca sunt legale atat ele ca transparenta cat si acel certificat primit pt folie. Raspunsul a fost ca totul e ok, dar mai depinde si de agentul care te opreste. Acesta te poate obliga sa le dai jos daca doreste. Asta a fost raspunsul primit de la RAR, altceva nu stiu sa va zic.
Pretul aici a fost de 550 lei. Mult, putin, voi decideti.
Era sa uit, montajul sa facut cu geamurile la locul lor, doar chederele au fost demontate.

In final va urez sarbatori fericite !

This post has been edited by nWo: 3 May 2013, 22:38


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 4 May 2013, 16:02
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Mult !


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 4 May 2013, 19:34
Post #196


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Geamurile oricum filtreaza UV, asa ca de ce va puneti folii anti UV? V-ati trezit vreodata cu arsuri solare dupa condus pe timp de vara? Eu nu si sunt si asa foarte sensibil.

Daca ar fi sa puneti folie anti IR as fi curios daca e buna.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 5 May 2013, 09:18
Post #197


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




te bronzezi si prin astea tratate, nu opresc tot..

http://www.straightdope.com/columns/read/1...n-through-glass

eu mi-am pus pe fata pentru efectul anti-efractie, un tanpit a incercat sa-i sparga geamul lui taica-miu la clio cu un cutit... huh.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 8 May 2015, 10:39
Post #198


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Uite ca au trecut doi ani de cand nu am mai scris nimic pe aici, doi ani in care s-au intamplat multe in lumea asta mare, dar masinuta a ramas aceeasi.
Azi, bordul indica 195.322 km. La partea tehnica, trebuie sa mentionez ca pe la 188.xxx de km a cedat rulmentul de presiune si am hotarat sa schimb tot kit-ul ambreiaj volanta. Am montat kit original LUK exact ca si cel din fabrica. In rest doar reviziile periodice, curatenia saptamanala, motorina in rezervor si mirositoare pt interior.
Ca si o concluzie dupa 4 ani si cca 71.000 de km pot sa spun ca este o masina extraordinara, o masina pe care te poti baza si cu care nu ajungi prea des in service. Intr-adevar, piesele sunt mai scumpe (cele de origine OEM) fata de alte marci auto, dar se strica mai rar. Asta este strict parerea mea ca utilizator. Cunosc multi posesori de 407 care se plang de aceasta masina, dar toti au cumparat masina de la reprezentanta din tara si am constatat ca masinile facute pt europa de est sunt mai slabe calitativ fata de cele fabricate pt vestul europei. Spun asta pt ca, asa cum poate stiti, am si un golf 6 de serviciu din 2010 luat de nou din reprezentanta, masina cu care am avut numai probleme, atat la motor (pierderi de ulei, batai suspecte la motor, porniri greoaie iarna, etc), cat si la aspect (de la presiunea aparateor de spalat se decojeste vopseaua, usile nu se mai aliniaza, butoane bord semi sterse, etc).
In aceasta vara planuiesc un polish la 407, sa scap de micile zgarieturi si sa-i mai dau un pic de luciu (nu pe Nicoleta smile.gif), astfel ca o recomandare ar fi bine venita.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 17 Jul 2015, 07:37
Post #199


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




In aceasta dimineata masina a implinit 200.000 de km. Motiv de sarbatoare si de cumparat ceva cadou pt ea. Inca ma gandesc ce i-ar placea... De curata e curata, de alimentat e alimentata, oare ce sa-i cumpar? Ceva idei, daca se poate? Apropo, cu polish-ul inca mai astept propuneri (unde ati facut si ati fost multumiti).

This post has been edited by nWo: 17 Jul 2015, 07:37

Attached thumbnail(s)
20150717_074256_resized.jpg ( Size: 2.5mb ) Number of downloads: 129
20150717_074459_resized.jpg ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 143


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 17 Jul 2015, 15:48
Post #200


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Acuma ca ai iesit din rodaj biggrin.gif cadoul ar fi sa o trezesti oleaca la viata. 163 bhp si 395 NM parca suna mult mai ok pe domnisoara balena wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 17 Jul 2015, 15:55
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Sa te duca cel putin inca pe atat fara nici un fel de problema!


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 20 Jul 2015, 07:47
Post #202


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




QUOTE(AmunDei @ 17 Jul 2015, 16:48)
Acuma ca ai iesit din rodaj  biggrin.gif  cadoul ar fi sa o trezesti oleaca la viata. 163 bhp si 395 NM parca suna mult mai ok pe domnisoara balena wink.gif
*



Da, acum ca am scapat de rodaj am sa ma bucur si eu de viteze mai mari de 130 km/h si pot sa incerc si viteza a 6-a tongue.gif
De mult m-am gandit la un cip pana la 163 cp, dar cineva m-a avertizat ca acel cip isi pune serios amprenta peste durata de functionare a turbinei, in sensul scaderii vietii de functionare a acesteia, asa ca am renuntat la idee, desi mi-ar fi suras cei 163 de cai.

QUOTE(cristio_79 @ 17 Jul 2015, 16:55)
Sa te duca cel putin inca pe atat fara nici un fel de problema!
*



Multumesc pt urare, acelasi lucru iti doresc si tie, sa te bucuri de masina multi km si sa te duca fara probleme ori unde ai nevoie.


Pana la urma, cadoul a fost (tot pt mine biggrin.gif ) o statie CB, pe care am gasit-o la oferta pe CBMania. Statia nu e din gama de top, e low cost, redusa de la 548 lei la 299 lei. E vorba de M-Tech Legend II cu antena Wilson Little Wil inclusa. Am primit-o sambata (comandata de vineri), iar duminica am testat-o pana la Hunedoara (vizita la castel si imprejurimi) si retur. Eu sunt multumit de ea, radarele erau acolo unde ziceau colegii ca sunt, asa ca deja am amortizat investitia.

This post has been edited by nWo: 20 Jul 2015, 07:48


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 20 Jul 2015, 14:18
Post #203


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Orice turbo are o limita 'safe' ca sa zic asa de boost la care sa functioneze si in general ECU-urile au imprimat in soft acea limita si baga masina in mers avarie daca o ating. Indiferent ca presiunea se regleaza mecanic sau din soft, daca crapa turbina in general asta inseamna o defectiune pe partea de mecanica, intrucat hartile de injectie daca tin cont de o valoare corecta a presiunii turbo, aceasta nu se va modifica singura ca sa-ti dea peste cap turbina si nici reglajele de la wastegate nu se schimba singure decat daca umbla cineva cu surubelnita acolo.

Caz concret turbinele de pe logan dCI ce am eu in semnatura, ruleaza din fabrica pe la 0.7-0.8 bar si sunt ok pt 1.2-1.3 bar, ECU intrand in protectie abia pe la 1.5, asadar diferenta intre valorile de presiune inseamna loc de manevra pt ajustarea cantitatii de motorina si cresterea puterii. Sunt cu reglaj mecanic al presiunii.

Ti-am spus asta nu ca sa te conving sa faci soft, ci pentru ca informatiile de genul "cineva m-a avertizat ca acel cip isi pune serios amprenta peste durata de functionare a turbinei," sunt de multe ori doar informatii neavizate. Poti cauta detalii despre parametrii in care functioneaza turbina ta si, daca este reglata electronic, soliciti omului care iti lucreaza la soft sa-ti comunice/livreze valorile de boost si cred ca in felul asta ai tot ce trebuie ca sa faci o decizie avizata.

This post has been edited by AmunDei: 20 Jul 2015, 14:18


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 21 Jul 2015, 10:47
Post #204


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Acum iar incepe sa ma tenteze cei 163 de cai, vazand cele spuse de tine. Am sa ma documentez mai bine asupra acestui subiect si a tot ce implica aceasta modificare in comportamentul masinii, iar ulterior, voi lua o decizie.
Multumesc pt detalii.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 21 Jul 2015, 11:10
Post #205


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Cu placere!

Nu uita sa te interesezi daca versiunea respectiva pe care o vrei se incadreaza ok si cu noxele sa nu ai probleme la ITP.

In general ce se ofera sunt versiuni ce nu scot masinile din normele existente, dar evident ca la cererea clientului se pot face si harti mai agresive in urma carora opacitatea va fi data peste cap, dar asta e dupa preferintele fiecaruia.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 21 Jul 2015, 14:00
Post #206


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Pai, cam asa as vrea si eu, adica sa nu scoata masina din norme, plus ca eu am si filtru de particule pe care nu vreau sa-l zapacesc.


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Jul 2015, 17:10
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Pe langa cele de mai sus, cred ca ar trebui putin luat in calcul si ambreiajul+volanta. Sa te interesezi daca cele de pe masina sunt identice cu cele de pe masinile cu 163 cp.

This post has been edited by cristio_79: 21 Jul 2015, 17:12


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 21 Jul 2015, 18:54
Post #208


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Nu-i o regula nici asta, depinde de cat de supradimensionate sunt piesele de fabrica, chiar si pe masinile comune despre care vorbim acum, in general la diesel marjele de eroare sunt maricele.

Ca de exemplu tot logan dci generatia euro 4 sunt livrate de fabrica cu versiuni de 160 NM si 200 NM cuplu, dar ambreiajul incepe sa patineze dupa 250 NM.

Se poate cere oricum la tuner o valoare mai mica de cuplu in zona 2000 rpm in cazul in care exista riscuri pt ambreiaj, dar din ce am observat Peugeoturile stau bine si ele la capitolul asta.

This post has been edited by AmunDei: 21 Jul 2015, 18:55


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nWo
post 22 Jul 2015, 07:57
Post #209


new world order


Group: Members
Posts: 509
Joined: 16 February 09
From: Nord-Vest




Kitul volanta-ambreiaj-rulment presiune l-am schimbat anul trecut prin noiembrie la 188.xxx de km. De atunci am mers cam 12.000 km cu el. Am pus exact ce am dat jos, adica LUK. Mecanicii ziceau ca ceea ce am dat jos, a fost kitul original montat din fabrica si ca de obicei cam atat e durata de viata a acestuia (180-190.000 km). Asadar, nu stiu daca kitul volanta-ambreiaj ar duce sau nu cei 163 cp.

Printre altele, ieri, am sunat un amic din oras ce are un 407 cu 163 de cai prin resoftare si am stabilit o intalnire in weekend in vederea obtinerii mai multor informatii, printre care si cea referitoare la tipul de volanta-ambreiaj montate pe masina lui.

Pt motorul meu 1997 cmc HDi 136 cp FAP ar fi urmatoarele etape de soft:

- Stage 1: 154 cp, 368 Nm pret: cca 250 E
- Stage 2: 163 cp, 395 Nm pret: cca 300 E

La preturile afisate, se ofera o oarecare reducere membrilor forumului marcii.

Astept weekend-ul sa testez cei 163 cp pe masina respectivului si sa lamuresc in mare, aspectele tehnice cu privire la modificare, iar ulterior voi lua o decizie.

Multumesc @AmunDei si @cristio_79 pt detaliile si interesul acordat.

This post has been edited by nWo: 22 Jul 2015, 07:59


--------------------
Patru Zero Sapte by Peugeot
2.0 HDI 136 CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 22 Jul 2015, 08:07
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Eu am la ambele masini din semnatura facuta modificarea din soft - stage 1.
Ce am putut remarca dupa resoftare, in ambele cazuri, pe langa cuplul care este mai mare binenteles, o usoara crestere de consum de motorina inghitita de fieratanii.
Aaaa si zambetul dupa prima tura dupa ce le-am resoftat tongue.gif
Ambele facute la un coleg de pe forum. Megane-ul are deja 1 an si vreo 15k km, Clio-ul cam 9 luni si 10k km.
Apropo, mai merge aux-ul pe usb? blush.gif

This post has been edited by dan22y: 22 Jul 2015, 08:09


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 02:03
Forum Renault