Patru Zero Sapte, by Peugeot
![]() ![]() |
Patru Zero Sapte, by Peugeot
Marius 77 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|||
nWo |
![]()
Post
#182
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Nu a avut nici o explicatie clara. A zis ca nu a vazut-o in oglinzi decat cand a fost prea tarziu. Masina e un volvo vechi break, iar lovitura propriu zisa e mai jos, la nivelul barii, dar usa sa deformat mai rau in partea de sus, nu inteleg de ce. Am sa incerc sa fotografiez locul unde a fost lovita. Acolo e zgariata pe o latime egala cu latimea barei volvoului.
In alta ordine de idei, domnul constatator nu a mai reusit sa ajunga ieri din diverse motive, dar mi-a promis ca azi va fi prezent. Sper sa se tina de cuvant. |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
nWo |
![]()
Post
#183
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Iar va deranjez tot eu. Stau si ma intreb, poate voi stiti, oare cat timp ii trebe constatatorului sa evalueze daunele??? De vineri astept raspuns. Inteleg ca dureaza in cazul unui accident mai grav, dar aici e clar ca usa trebuie schimbata. Nu vad ce tot o lungeste. Pana la urma cred ca mai bine o faceam pe banii mei, dar cred ca tot acolo ajung. Maine, poimaine incep iar ploile si imi intra apa in usa lovita, facand cine stie ce minuni pe acolo. Ma lispesc de evaluarea si de banii lor....dar am sa ma gandesc de zece ori de azi inainte daca si unde imi mai fac asigurare.
This post has been edited by nWo: 24 Oct 2012, 07:50 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#184
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
A mea a facut ieri o luna de cand e in service. Nu s-au miscat decat dupa ce am inceput cu amenintarile in cazul reconstatarii si la fel si cu acceptul de plata. Abia ieri au trimis acceptul sa poata serviceul sa dea comanda de piese. Nici aia de la service nu si-au dat interesul sa grabeasca procesul ca doar nu e ca si cand ar lua 140 de milioane pe reparatia asta
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
nWo |
![]()
Post
#185
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Poate multi nu sunteti de acord cu mine, dar am luat decizia de a repara masina pe banii mei, cu riscul de a nu mai fi despagubit de catre asigurator. Ce ma determinat sa fac acest lucru a fost timplul ploios care s-a instalat aici de vineri dupa-masa. Astfel vineri dimineata, stiind ca vin ploile, am cerut serviceului montarea usii cumparate de mine. Totul a durat o ora si jumatate. Nu regret decizia luata !!! Acum ploua, dar stiu ca masina e ok, nu intra apa la circuitele din usa. Pozele urmeaza.
Banii vin si pleaca, noi sa fim sanatosi... This post has been edited by nWo: 29 Oct 2012, 21:47 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
nWo |
![]()
Post
#186
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Stiu ca am promis poze cu noua usa montata pe C4, dar nu prea am avut timp sa-i fac. Pana una-alta, sa va spun ca ieri mi-au intrat banii in cont de la asigurator. Asa ca mi-am mai luat un gand din cap si pot astepta linistit sarbatorile.
La 407 am facut revizia de 150.000 km in urma cu vreo doua saptamani, i-am montat anvelopele de iarna, deci pot astepta linistit sarbatorile ![]() This post has been edited by nWo: 27 Nov 2012, 11:45 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#187
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Ești un norocos, bravo!
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
nWo |
![]()
Post
#188
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Da...sa zicem ca asa o fi.
![]() |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
nWo |
![]()
Post
#189
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe aici. Am trecut cu Peugeot-ul de 157.500 km si masina merge perfect. Nu am mai intampinat problema de iarna trecuta cand intr-o dimineata a pornit mai greu (parca am si mentionat acest lucru aici in jurnal) dar adevarul este ca inca nu au fost acele temperaturi scazute precum iarna trecuta.
Cat despre C4, nu prea sunt multe de zis, isi face datoria zilnic cu brio. Sotia e incantata de masina, iar de la micul incident cu usa, nu am mai avut probleme. Am sa atasez o poza cu noua usa. In continuare va prezint sesiunea foto de vineri, inclusiv momentul in care le alimentam cu combustibil. 10 Feb 2013, 19:57: poze 10 Feb 2013, 19:59: poze 10 Feb 2013, 20:00: poze This post has been edited by nWo: 10 Feb 2013, 19:00 Attached thumbnail(s) 20130208_164807.jpg ( Size: 2.78mb ) Number of downloads: 1011 20130208_164933.jpg ( Size: 2.93mb ) Number of downloads: 1045 20130208_164959.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 1005 20130208_165018.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 976 20130208_165031.jpg ( Size: 2.63mb ) Number of downloads: 954 20130208_165124.jpg ( Size: 2.77mb ) Number of downloads: 156 20130208_172132.jpg ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 163 20130208_164721.jpg ( Size: 2.65mb ) Number of downloads: 174 20130208_164733.jpg ( Size: 2.76mb ) Number of downloads: 151 20130208_164752.jpg ( Size: 2.64mb ) Number of downloads: 146 20130111_120105.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 204 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
nWo |
![]()
Post
#190
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
In sfarsit a venit vara si am reusit sa montez mult dorita si asteptata folie pe geamuri. Este vorba de folie LLUMAR cu anti UV si 3 straturi (zic cei de la firma care mi-au vandut-o si montat-o) de protectie. Procentul de transparenta este de 5% pe geamurile laterale spate si luneta, iar pe geamurile din fata este de 79%. Am primit un certificat care atesta faptul ca folia este autorizata RAR, plus acele stick-ere montate pe fiecare geam in parte pe care se mentioneaza numarul de certificat RAR si gradul de transparenta.
Regret enorm ca nu are si parbrizul atermic, dar asta este, poate urmatoarea masina va avea si asa ceva. Cateva poze: 3 May 2013, 11:22: Va rog sa nu luati in seama decorul din jurul masinii, pozele fiind facute in curtea firmei. This post has been edited by nWo: 3 May 2013, 10:22 Attached thumbnail(s) 20130503_102636.jpg ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 236 20130503_102650.jpg ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 247 20130503_102709.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 220 20130503_102737.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 235 20130503_102803.jpg ( Size: 2.83mb ) Number of downloads: 233 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Folia s-a montat cu geamurile pe masina sau cu ele demontate?
Cam cat mai costa? |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#192
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
mi-am pus si eu la fel pe fata, se pare ca-s ilegale deoarece geamurile sunt deja inchise din fabrica, mi le-a masurat cineva de la RAR cu aparatul ala si mi-au iesit 75% parca..deci in caz de control le dai jos in fata organului ca sa scapi cu talonul..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Si eu auzisem ceva asemanator de acum vreo 2 ani. Adica pe fata sunt interzise, chiar daca firmele astea care le monteaza dau, chipurile, omologare pentru ele. Ei zic ca sunt legale ca sa taxeze mai mult. Acum ramane de vazut, pe mine nu ma intereseaza pe fata. Dar am intrebat pe cineva si ar fi folie incolora cu filtru UV. Aia poti sa o pui linistit si pe parbriz daca vrei.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
nWo |
![]()
Post
#194
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Sincer, pe fata mie imi da impresia ca nici nu ar fi montata nici o folie, desi ea este acolo, dar mi se pare ca are transparenta de 100%. Asta e doar impresia mea...cred ca ma asteptam sa fie mai inchisa putin, dar asa ramane. Si eu am cerut sa imi monteze folie anti UV pe parbriz, dar au zis ca nu este legal asa ceva. In ceea ce priveste legalitatea montarii pe fata a foliei, parerile sunt impartite. Firma de unde le-am cumparat si montat este fix langa RAR si evident ca am intrat sa intreb daca sunt legale atat ele ca transparenta cat si acel certificat primit pt folie. Raspunsul a fost ca totul e ok, dar mai depinde si de agentul care te opreste. Acesta te poate obliga sa le dai jos daca doreste. Asta a fost raspunsul primit de la RAR, altceva nu stiu sa va zic.
Pretul aici a fost de 550 lei. Mult, putin, voi decideti. Era sa uit, montajul sa facut cu geamurile la locul lor, doar chederele au fost demontate. In final va urez sarbatori fericite ! This post has been edited by nWo: 3 May 2013, 22:38 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Mult !
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#196
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Geamurile oricum filtreaza UV, asa ca de ce va puneti folii anti UV? V-ati trezit vreodata cu arsuri solare dupa condus pe timp de vara? Eu nu si sunt si asa foarte sensibil.
Daca ar fi sa puneti folie anti IR as fi curios daca e buna. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#197
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
te bronzezi si prin astea tratate, nu opresc tot..
http://www.straightdope.com/columns/read/1...n-through-glass eu mi-am pus pe fata pentru efectul anti-efractie, un tanpit a incercat sa-i sparga geamul lui taica-miu la clio cu un cutit... ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
nWo |
![]()
Post
#198
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Uite ca au trecut doi ani de cand nu am mai scris nimic pe aici, doi ani in care s-au intamplat multe in lumea asta mare, dar masinuta a ramas aceeasi.
Azi, bordul indica 195.322 km. La partea tehnica, trebuie sa mentionez ca pe la 188.xxx de km a cedat rulmentul de presiune si am hotarat sa schimb tot kit-ul ambreiaj volanta. Am montat kit original LUK exact ca si cel din fabrica. In rest doar reviziile periodice, curatenia saptamanala, motorina in rezervor si mirositoare pt interior. Ca si o concluzie dupa 4 ani si cca 71.000 de km pot sa spun ca este o masina extraordinara, o masina pe care te poti baza si cu care nu ajungi prea des in service. Intr-adevar, piesele sunt mai scumpe (cele de origine OEM) fata de alte marci auto, dar se strica mai rar. Asta este strict parerea mea ca utilizator. Cunosc multi posesori de 407 care se plang de aceasta masina, dar toti au cumparat masina de la reprezentanta din tara si am constatat ca masinile facute pt europa de est sunt mai slabe calitativ fata de cele fabricate pt vestul europei. Spun asta pt ca, asa cum poate stiti, am si un golf 6 de serviciu din 2010 luat de nou din reprezentanta, masina cu care am avut numai probleme, atat la motor (pierderi de ulei, batai suspecte la motor, porniri greoaie iarna, etc), cat si la aspect (de la presiunea aparateor de spalat se decojeste vopseaua, usile nu se mai aliniaza, butoane bord semi sterse, etc). In aceasta vara planuiesc un polish la 407, sa scap de micile zgarieturi si sa-i mai dau un pic de luciu (nu pe Nicoleta ![]() |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
nWo |
![]()
Post
#199
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
In aceasta dimineata masina a implinit 200.000 de km. Motiv de sarbatoare si de cumparat ceva cadou pt ea. Inca ma gandesc ce i-ar placea... De curata e curata, de alimentat e alimentata, oare ce sa-i cumpar? Ceva idei, daca se poate? Apropo, cu polish-ul inca mai astept propuneri (unde ati facut si ati fost multumiti).
This post has been edited by nWo: 17 Jul 2015, 07:37 Attached thumbnail(s) 20150717_074256_resized.jpg ( Size: 2.5mb ) Number of downloads: 129 20150717_074459_resized.jpg ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#200
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Acuma ca ai iesit din rodaj
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Sa te duca cel putin inca pe atat fara nici un fel de problema!
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
nWo |
![]()
Post
#202
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 17 Jul 2015, 16:48) Acuma ca ai iesit din rodaj ![]() ![]() Da, acum ca am scapat de rodaj am sa ma bucur si eu de viteze mai mari de 130 km/h si pot sa incerc si viteza a 6-a ![]() De mult m-am gandit la un cip pana la 163 cp, dar cineva m-a avertizat ca acel cip isi pune serios amprenta peste durata de functionare a turbinei, in sensul scaderii vietii de functionare a acesteia, asa ca am renuntat la idee, desi mi-ar fi suras cei 163 de cai. QUOTE(cristio_79 @ 17 Jul 2015, 16:55) Multumesc pt urare, acelasi lucru iti doresc si tie, sa te bucuri de masina multi km si sa te duca fara probleme ori unde ai nevoie. Pana la urma, cadoul a fost (tot pt mine ![]() This post has been edited by nWo: 20 Jul 2015, 07:48 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#203
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Orice turbo are o limita 'safe' ca sa zic asa de boost la care sa functioneze si in general ECU-urile au imprimat in soft acea limita si baga masina in mers avarie daca o ating. Indiferent ca presiunea se regleaza mecanic sau din soft, daca crapa turbina in general asta inseamna o defectiune pe partea de mecanica, intrucat hartile de injectie daca tin cont de o valoare corecta a presiunii turbo, aceasta nu se va modifica singura ca sa-ti dea peste cap turbina si nici reglajele de la wastegate nu se schimba singure decat daca umbla cineva cu surubelnita acolo.
Caz concret turbinele de pe logan dCI ce am eu in semnatura, ruleaza din fabrica pe la 0.7-0.8 bar si sunt ok pt 1.2-1.3 bar, ECU intrand in protectie abia pe la 1.5, asadar diferenta intre valorile de presiune inseamna loc de manevra pt ajustarea cantitatii de motorina si cresterea puterii. Sunt cu reglaj mecanic al presiunii. Ti-am spus asta nu ca sa te conving sa faci soft, ci pentru ca informatiile de genul "cineva m-a avertizat ca acel cip isi pune serios amprenta peste durata de functionare a turbinei," sunt de multe ori doar informatii neavizate. Poti cauta detalii despre parametrii in care functioneaza turbina ta si, daca este reglata electronic, soliciti omului care iti lucreaza la soft sa-ti comunice/livreze valorile de boost si cred ca in felul asta ai tot ce trebuie ca sa faci o decizie avizata. This post has been edited by AmunDei: 20 Jul 2015, 14:18 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
nWo |
![]()
Post
#204
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Acum iar incepe sa ma tenteze cei 163 de cai, vazand cele spuse de tine. Am sa ma documentez mai bine asupra acestui subiect si a tot ce implica aceasta modificare in comportamentul masinii, iar ulterior, voi lua o decizie.
Multumesc pt detalii. |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#205
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Cu placere!
Nu uita sa te interesezi daca versiunea respectiva pe care o vrei se incadreaza ok si cu noxele sa nu ai probleme la ITP. In general ce se ofera sunt versiuni ce nu scot masinile din normele existente, dar evident ca la cererea clientului se pot face si harti mai agresive in urma carora opacitatea va fi data peste cap, dar asta e dupa preferintele fiecaruia. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
nWo |
![]()
Post
#206
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Pai, cam asa as vrea si eu, adica sa nu scoata masina din norme, plus ca eu am si filtru de particule pe care nu vreau sa-l zapacesc.
|
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pe langa cele de mai sus, cred ca ar trebui putin luat in calcul si ambreiajul+volanta. Sa te interesezi daca cele de pe masina sunt identice cu cele de pe masinile cu 163 cp.
This post has been edited by cristio_79: 21 Jul 2015, 17:12 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#208
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Nu-i o regula nici asta, depinde de cat de supradimensionate sunt piesele de fabrica, chiar si pe masinile comune despre care vorbim acum, in general la diesel marjele de eroare sunt maricele.
Ca de exemplu tot logan dci generatia euro 4 sunt livrate de fabrica cu versiuni de 160 NM si 200 NM cuplu, dar ambreiajul incepe sa patineze dupa 250 NM. Se poate cere oricum la tuner o valoare mai mica de cuplu in zona 2000 rpm in cazul in care exista riscuri pt ambreiaj, dar din ce am observat Peugeoturile stau bine si ele la capitolul asta. This post has been edited by AmunDei: 21 Jul 2015, 18:55 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
nWo |
![]()
Post
#209
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
Kitul volanta-ambreiaj-rulment presiune l-am schimbat anul trecut prin noiembrie la 188.xxx de km. De atunci am mers cam 12.000 km cu el. Am pus exact ce am dat jos, adica LUK. Mecanicii ziceau ca ceea ce am dat jos, a fost kitul original montat din fabrica si ca de obicei cam atat e durata de viata a acestuia (180-190.000 km). Asadar, nu stiu daca kitul volanta-ambreiaj ar duce sau nu cei 163 cp.
Printre altele, ieri, am sunat un amic din oras ce are un 407 cu 163 de cai prin resoftare si am stabilit o intalnire in weekend in vederea obtinerii mai multor informatii, printre care si cea referitoare la tipul de volanta-ambreiaj montate pe masina lui. Pt motorul meu 1997 cmc HDi 136 cp FAP ar fi urmatoarele etape de soft: - Stage 1: 154 cp, 368 Nm pret: cca 250 E - Stage 2: 163 cp, 395 Nm pret: cca 300 E La preturile afisate, se ofera o oarecare reducere membrilor forumului marcii. Astept weekend-ul sa testez cei 163 cp pe masina respectivului si sa lamuresc in mare, aspectele tehnice cu privire la modificare, iar ulterior voi lua o decizie. Multumesc @AmunDei si @cristio_79 pt detaliile si interesul acordat. This post has been edited by nWo: 22 Jul 2015, 07:59 |
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
dan22y |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Eu am la ambele masini din semnatura facuta modificarea din soft - stage 1.
Ce am putut remarca dupa resoftare, in ambele cazuri, pe langa cuplul care este mai mare binenteles, o usoara crestere de consum de motorina inghitita de fieratanii. Aaaa si zambetul dupa prima tura dupa ce le-am resoftat ![]() Ambele facute la un coleg de pe forum. Megane-ul are deja 1 an si vreo 15k km, Clio-ul cam 9 luni si 10k km. Apropo, mai merge aux-ul pe usb? ![]() This post has been edited by dan22y: 22 Jul 2015, 08:09 |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 02:03 |