Pornire groaie 1.4MPI+GPL, ...a-3-a,a-4-a cheie
![]() ![]() ![]() |
Pornire groaie 1.4MPI+GPL, ...a-3-a,a-4-a cheie
Dic84 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|||
maestru2000 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 October 06 ![]() |
Incearca sa faci si un reglaj al culbutorilor.
|
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
bolidu |
![]()
Post
#3
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Sau mai bine incearca sa cureti senzorul de turatie.
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
La fel imi face si mie la inceputul verii. La mine a fost de la senzorul de turatie (m-a invatat un taximetrist sa il lovesc cu ceva metalic - cheie inelara). Am ramas surprins ca solutia a mers. Mentionez ca fusesem cu ea la service, mi-au curatat contactele de la senzor si apoi mi-au spus ca trebuie schimbat. Am avut noroc cu taximetristul. Asta era acum 4 ani. De atunci merge brici. Mai face cam 1-2 ori pe an. Aceeasi solutie am gasit-o si la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48891
La posturile 5 si 6 ai foto cu pozitionarea senzorului si explicatia nefunctionarii lui. |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Dic84 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Am fost cu ea la servici si acolo au constatat ca de vina sunt injectoarele.Sunt programat pentru schimbarea injectoarelor.Sa vedem daca mai face ceva pe urma.
|
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|
gigel_escu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 12 February 08 ![]() |
QUOTE(loganmpi16 @ 9 Jun 2011, 21:33) ...... La mine a fost de la senzorul de turatie (m-a invatat un taximetrist sa il lovesc cu ceva metalic - cheie inelara). ........... +1 si eu am descoperit gluma cu surubelnita singurel, nu am inteles prea bine care e treaba, dar e fara gres. Pe al meu il apuca aleatoriu, nu conteaza, vara, iarna, nu mai zic de paradoxul: iarna pornit din prima la rece si dupa ceva plimbare nu mai pleca. Pacat ca sunt injectoarele, sper sa ti le schimbe pe garantie. |
--------------------
Renaul
Megane 3
2016
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(loganmpi16 @ 9 Jun 2011, 21:33) La fel imi face si mie la inceputul verii. La mine a fost de la senzorul de turatie (m-a invatat un taximetrist sa il lovesc cu ceva metalic - cheie inelara). Am ramas surprins ca solutia a mers. Mentionez ca fusesem cu ea la service, mi-au curatat contactele de la senzor si apoi mi-au spus ca trebuie schimbat. Am avut noroc cu taximetristul. Asta era acum 4 ani. De atunci merge brici. Mai face cam 1-2 ori pe an. Aceeasi solutie am gasit-o si la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48891 La posturile 5 si 6 ai foto cu pozitionarea senzorului si explicatia nefunctionarii lui. Solutia tai mufa si lipesti pe direct senzorul , contactele imperfecte iti fac mereu nervi. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Dic84 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu feedback-ul.S-au schimbat injectoarele pe garantie dar am ramas stupefiat de un anumit lucru.Cand sa o monteze la loc, m-au intrebat unde am reglat culbutorii ultima data.Le-am aratat factura ca la ei s-a facut, pentru ca nu credeau, moment in care au inceput sa se agite.De ce?Surubul de la rampa culbutorilor era foarte slab.Se tocise de cat jucase pe acolo.Masina tacanea de noua si de fiecare data reglau culbutorii.Dura 3-4 luni de zile dupa care revean tacanitul.I-am intrebat daca are ce sa afecteze prin prisam faptului ca acest surub a fost slab de noua, cred eu, si au spus ca nu.Am astepttat sa se schimbe si acel surub dupa care am plecat cu ea.Masina merge bine deocamdata si cred ca a scazut si consumul pe GPL.Inainte aveam un consum intre 13-15%.Credeti ca are ce sa afecteze acel surub daca a fost slab de cand e masina?
|
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ce meseriasi...da' au aere ca ca ei nu mai e nimeni...destepti...
|
--------------------
...
...
...
|
|
GYO11 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 July 11 ![]() |
1. Am si eu o intrebare... senzorii de turatie pt logan 1.4 sunt de mai multe tipuri??
2. Am si eu probleme cu pornirea... adik porneste greu... trebuie sa astepti kteva secunde pana pleaca...si i am schiombat si bateria si senzorul de turatie... care ar mai pute fi cauzele?? 3. Cateodata mi se opreste motorul in mers knd vreau sa schimb dintr o treapta in alta...nu mi tine relantiul... si cum am spus senzorul ii nou... |
--------------------
Dacia
Logan
2008
- VS 14 SIV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:27 |