DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare tampon motor, catalizator pe jos si vibratii la plecari de pe loc

panter1
post 15 Jul 2011, 02:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




zilele astea am dat cu catalizatorul de pamant(de niste denivelari) cred ca l-am spart.. sau am spart ceramica din el.. s-a auzit ca niste cioburi sparte.. aveam geamul deschis si am auzit.. cauza este ca al meu catalizator.. sta mult mai jos decat ar trebui.. si am observat ca la un tampon la motor pe partea stanga a masinii ca are o taietura ca si cum ar fi rupt.. si deci.. motorul sta mai jos fata de cat ar trebui si dau mereu cu catalizatorul si scutul in denivelari.. desi masina are inaltatoare.. sta bine pe arcuri.. am o teama sa merg pe drumuri putin mai accidentate..

intreabarea mea este.. cum fac aceasta operatiune de schimbare a tampoanelor astfel incat motorul sa imi stea mai sus ca la inceput?.. trebuie neaparat sa dau motorul jos sau merge si asa.. adica cu un musculos care sa tina motorul pana fac eu schimbarea pe sub masina pe cate unul cu scutul dat jos?? a mai schimbat cineva?

This post has been edited by panter1: 15 Jul 2011, 02:53


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markko
post 15 Jul 2011, 05:37
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




In nici un caz nu trebue sa dai motorul jos, nici pe musculos nu te baza prea mult pt ca e o operatiune care dureaza ceva timp si s-ar putea sa-l lase puterile pe nenea si sa te prinda cu mainile pe acolo, cel mai bine bagi un cric (hidraulic de preferat pt ca e mai usor de actionat) sub motor, pe partea pe care schimbi tamponul, si il ridici pana iti vin bine suruburile la gauri apoi lucrezi fara graba pt ca spre deosebire de musculos cricul rezista mult si bine. wink.gif


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Jul 2011, 08:50
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Nu cred ca ai nimic la tampoane. Pur si simplu la berlina pe injectie catalizatorul sta groaznic de jos. Majoritatea l-au stricat lovindu-l.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 15 Jul 2011, 22:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Ov, nu cred.. se vede ca motorul sta mai jos cu totul.. si inainte nu era asa, nu taraiam cu el pe jos asa des.. Tampoanele nu au fost schimbate niciodata deci... ne miram de ce dam cu catalizatorul de pamant...

Markko, trebuie sa dau scutul jos si sa ma bag sub ea nu?


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jul 2011, 09:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Da,dai scuu jos si te bagi sub ea cu un crik hidraulic,innainte desfaci pe sus piulita de la tampon si pe urma ridici de sub ea cu cricu sa iasa suportu de pe tampon,bafta ca nu e greu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe96
post 23 Jul 2011, 18:19
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 November 07
From: bucuresti




ai grija sa iei tampon original ca altfel o sa fie foarte greu de schimbat!


--------------------
dacia 1310 1998-berlina - b-16-ciw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 29 Jul 2011, 09:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




bebe96 de ce este mai greu?

este unul de culoarea alamei la matal... la magazin doar modelul acela il are.. ei spun ca este romanesc.. dar nu stiu.. are un cauciuc mai rigid.. ori ca este el nou.. deci o sa se cam simta vibratiile in caroserie :angry

in meu de pe masina iti intra degetul in el aproape.. are un cauciuc moale..

si a.. intrebare.. cum dau scutul jos? nu cade pe mine? pare dintr-un material destul de solid si greu..

This post has been edited by panter1: 29 Jul 2011, 10:20


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Jul 2011, 16:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Scutu nu omoara pe nimeni ,il desfaci din piulite ,acuma depinde in cate puncte il ai prins,desfaci si cade jos ,ar fi bine sa mai ai un amic cu tine sa tine de el si tu desfaci,si e din tabla


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Jul 2011, 17:54
Post #9


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
panter1  Posted Today, 10:33
...pare dintr-un material destul de solid si greu..

Materialul ala se numeste OL37, in termeni populari "tabla chioara". Cred ca de 2 mm.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 04:42
Forum Renault