Bloc motor 1300 set 1400(1600)
![]() ![]() ![]() |
Bloc motor 1300 set 1400(1600)
nelu_1985 |
![]()
Post
#301
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
emircea |
![]()
Post
#302
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Siconi @ 11 Mar 2009, 08:13) [...]Cine ti-a fardat blocul Nelule? Macar e vopsea care rezista termic (sint spray-uri ce tin si la 300grC)? Ca daca nu, tot ce vei obtine va fi un fum impecabil de gros dupa ce se incinge blocul.[...] Siconi, blocul, in mod normal, nu are temperatura mai mare de 95 de grade, nu-l lasa lichidul de racire. La evacuare e alta poveste. Devil, mai fa o vizita la strungar, sa se mai joace la umerii camasilor, la partea de asezare. Lasa povestile cu garniturile. Daca nu am inteles ce trebuie, pune si tu poze cu explicatii, sa ne lamuresti. Cuzinetii esti sigur ca ii pui la loc in aceeasi pozitie? Daca nu, nu te zgarci, rectifica arborele si ia unii ca lumea. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
cate garnituri de etansare de hartie sa pun?
risc sa fac un test cu 1, camasile prinse cu saibe si suruburi m10 si sa umplu blocul cu apa? ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#304
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
pune-le toate 3, daca ai rezolvat problema cu inaltimea camesilor peste bloc
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Acuma revenind la motorul meu care se pregateste de montaj si la garniturile de hartie ce etanseaza camera de racire de carterul inferior. Prin cartea lui mondiru se zice ca garniturile de hartie ar fi pe 3 dimensiuni, de la 0,02mm la 0,10mm si sunt marcate cu diferite culori: rosu, verde albastru. Garniturile cumparate de la magazin, sunt in mumar de 12, 4 rosii, 4 albastre si 4 verzi. Dupa ce am pus sublerul pe ele am descoperit ca baietii care le fac sunt jmecheri si folosesc o hartie de 0,1mm si doar le coloreaza diferit. Ma gandesc sa pun doar cate 2 garnituri. Probabil ca dupa strangere oricum mai inalta cu un 0,1mm camasile. Astazi cred ca voi urca blocul pe o masa si il umplu cu apa sa vad cu 2 garnituri picura au ba. This post has been edited by bucatzel: 12 Mar 2011, 13:14 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
emircea |
![]()
Post
#306
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Pui garnituri pana camasa incepe sa-ti depaseasca inaltimea blocului (in paginile atasate de mine scrie pe undeva inaltimea maxima ce o pot avea camasile deasupra blocului, aia e inaltimea ta de referinta). Nu te complica sa umpli blocul cu apa.
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Minel |
![]()
Post
#307
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu ,cand il demontez pe al meu, o sa ma inspir din ce scrie mai jos ... :)referitor la camasi
This post has been edited by Minel: 12 Mar 2009, 11:57 Attached thumbnail(s) montare_camasi.JPG ( Size: 100.09k ) Number of downloads: 1363 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ce marca de vibochen de 1.6 e cel mai bun ? am gasit numa la 345 ron
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#310
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
i de "uzina" ?, daca da dela pune, eu am universal, e lucrat frumos, am luat de un an si ceva de 1.4, 260 lei
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
motoru e 102-13 dar daca arborele vechi trebuie schimbat iau de 1.6, si setu tot
pe masina am unu bunisor dar 102-14 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#312
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
tipul motorului 102-13, 102-14 etc, e dat de chiulasa (prin raportul de comprimare, de ex 102-13 are 9, iar 102-14 are 8.5) si nu de setul motor care are aceleasi dimensiuni pentru orice tip de motor de 1.4
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca pun se de 1.6 la asta demontat 102 13 rc va fi mai mare putin de 10
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#314
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
depinde ce chiulasa pui
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Siconi |
![]()
Post
#315
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca pui chiulasa de 1.4 vei avea compresie mai mare. Daca pui de 1.6 ca sa ai si supapele mai mari, castigi la fluidizarea gazelor si pierzi la compresie. Nu e mult dar se pierde.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Poate sa puna chiulasa de 1600 si sa o frezeze sa aiba volumul camerei de ardere cat cea de 1400 si o sa aiba un rc de ~10:1. Sau poate schimba supapele de admisie din cea de 1400 si obtine acelasi rezultat.
This post has been edited by SGM.MYKE: 15 Mar 2009, 08:30 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#317
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Chiulasa de 1.3 si cea de 1.4 sunt identice la orice capitol, inclusiv supape. Doar la cea de 1.6 difera. Daca e sa punem supape si scaune de 1.6 pe chiulasa de 1.4 (sa-i spunem asa), vom castiga si compresie si fluidizarea gazelor. Daca mai si lustruim galeria de evacuare si cea de admisie (in multe cazuri ambele in aceeasi componenta, mai putin la cele dublucorp), vom obtine rezultate si mai bune.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vreu sa ramin cu qlasa de 1.4(a lui), dar pt gpl are rost sa schimb supapa de admisie?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#319
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
scaunele (pui de 1.9D) si supapele implicit
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu stiu cum sunt alea , incap ?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Siconi |
![]()
Post
#321
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
De regula da.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
@ Siconi Chiulasele nu sunt identice ci doar supapele, camerele de ardere nu au aceeasi forma si nici acelasi volum (vezi foto pt volum)
@ nelu_1985 Nu trebuie sa pui supapele de 1.9D, daca nu ma insel nici nu au acelasi diametru la coada, ci doar scaunul cel care le monteaza va sti sa imperecheze scaunele de 1.9D cu supapele de 1.6. Apropo stiti ca se schimba doar cele de evacuare, la admisie nu e nevoie. @krapcarasu trebuie schimbate supapele de admisie daca treci la 1.6, ca sa iti respire in voie, altfel o sa mearga gatuit. Attached thumbnail(s) chiulasa.JPG ( Size: 93.72k ) Number of downloads: 1295 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu stiam ca se schmba numai la admisie , calca bine supapele de 1,6 pe scaunele diesel?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Pai se schimba supapele de admisie cu scaune cu tot si se pun de 1.6, dar nu e nevoie de scaune de 1.9D, iar la evacuare se schimba doar scaunele cu cele de 1.9D si dupa schimbare se frezeaza cu o freza de mana sa se obtina unghiurile necesare supapelor.
This post has been edited by SGM.MYKE: 16 Mar 2009, 11:18 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#325
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
doar de scaune am vrut sa zic Mike, ca se pun cele de la 1.9, supape de 1.6 si normal ca numai la evacuare
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#327
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
stiu, gresala mea
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Repet
QUOTE(SGM.MYKE @ 16 Mar 2009, 18:34) Scaunele, chiar daca nu se potrivesc in chiulasa, ti le face meseriasul sa se potriveasca, iar de gasit cred ca gasesti la piese de import. Attached thumbnail(s) supape.JPG ( Size: 54.37k ) Number of downloads: 1125 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#329
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
deci sa pricep si eu..ca tot le invartiti in topic la infinit
pe un bloc de 1.3 merge sa bag set de 1.4 doar prin alezarea blocului?(chiulasa o las de 1.3)? mai schimb si delco-ul? aia ca sunt mai intalte pistoanele de 1.4 conteaza f mult? mai trebuie ceva facut pt a rezolva si beleaua asta? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Muttley |
![]()
Post
#330
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mai d-o-ncolo inginerie. NU merge ma. Daca vrei sa indesi camasile de 1.4 in blocul de 1.3 nu intra. Iar daca gasesti atelier sa-ti alezeze blocul de Dacie-n zona aia e mare lucru. Poti sa strunjesti camasile, ceea ce este o mare tiganie.
Chiulasa pui de oltcit. Delcou nu mai pui. Pistoanele de 1.4 au aceeasi lungime ca Peter North. Lenea-i mare (ma refer la dintr-astia care se dau mari sfatuitori si apar de-odata cu halu' asta de intrebari). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:02 |