Nu mai porneste, scantei cu intermitenta
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste, scantei cu intermitenta
M_Sgarca |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 10 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1400
break
1999 + GPL
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in doua locuri sa te uti , la piesa de plastic care trece surubul de la delco (acolo unde vine firul de la platina)sa nu fie crapata , si incearca cu un condesator nou
mai ai un plastic de tine arcul la platina apoi saiba izolatoare , siguranta de vine platina prinsa This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2014, 20:15 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
owy_2010 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
QUOTE(M_Sgarca @ 21 Jan 2014, 19:05) Am urgenta nevoie de ajutor. Pe scurt , am venit de la un drum de 800 km, am oprit si a doua zi dimineata masina nu a mai pornit nicicum.Am constatat ca nu am scanteie suficienta(foarte mica si rosie la fisa centrala pusa la masa) Dupa aproape o zi de verificari si schimbari (bobina noua ,platini schimbate schimbat aprinderea (cutiuta rosie cu led)cu alta care stiu ca era buna,scos aprinderea si trecut pe condensator nou, inlocuit fisa centrala care la aparat nu conducea cu alta care avea 10k, reglat platina la 0,4)la un moment dat a pornit. Am facut reglajele fine la avans aer si benzina, si am plecat la drum de verificare. Dupa 500 m a inceput sa mearga in suturi si abia am ajuns inapoi. La relanti mergea bine , cand o turam dadea sa moara. Am tot incercat si dupa ceva timp nu a mai vrut sa stea nici la relanti. Am reverificat scanteia cu fisa centrala la masa si am constatat ca 4-5 scantei erau albastre si lungi ,7-8 scantei erau rosii si mici , iar cateva erau bune dupa care iar se repeta segventa cu cele mici. Banuiesc ca este o problema de masa undeva dar nu stiu unde ca am umblat cam peste tot . Are cineva vreo ideie? As avea nevoie de masina cat de curand si nu mai stiu ce sa fac. Am oarecare habar de masina caci toate suruburile din ea au fost desfacute si stranse de mine, dar acum am ajuns la capatul stiintei. Astept orice ideie noua dupa ce doua zile am cautat pe forum fara folos. ai un aparat de masura? verifica fisele, capac delco- distanta platina, bujii intr-un cuvant fa o revizie generala- sau poate ai un gunoi in carburator- orce posibil ![]() |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca ai siguranta pusa pe axul platinei, arunc-o. Platina sta tinuta de lamela de otel. Verifica nitul de la pintenul care merge pe cama si tine si arcul prins de parghia platinei, ca daca este slab, e si contact imperfect. Poate fi contact imperfect si la pastila de platina. Cezi daca are joc sau ciupituri electrice. Poate sa fie de calitate proasta, si izolatorul care tine ansamblul platina, pe ax, strapungandu-se si fura la boltul de sustinere. De aceea am zis sa arunci si siguranta, ca in majoritatea cazurilor, scurtcircuiteaza. Astea, pe langa ce a zis bygy. Si mai e...un gunoi, care nu da scanteie!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:46 |