Bicicleta mea de 50 de cai, Suzi
![]() ![]() |
Bicicleta mea de 50 de cai, Suzi
Sudsemnatu |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|||
Speedy |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
3000 lei.
Cred ca anul viitor voi lua o pauza de la motociclism si ma voi focusa pe MTB, pana la primavara am tot timpul sa ma hotarasc. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#273
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Te astept la ture
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Speedy @ 20 Nov 2013, 17:28) Vreau una sa mearga si pe forestiere, ma gandesc la un f650gs. Confortabila, fiabila, consuma putin, motorul perfect ![]() QUOTE(Speedy @ 21 Nov 2013, 11:58) QUOTE(Speedy @ 25 Nov 2013, 18:23) Are rost? Te-ai apucat ca sa ai de ce sa te lasi? In plus, am auzit ca echipamentul moto se strica daca sta prea mult in dulap. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Speedy |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Nu ma las, asta e sigur. Doar ca am niste planuri pentru anul urmator si nu prea se impaca cu investitia intr-o noua motocicleta.
Daca cu motocicletele n-am avut noroc pana acum, poate ne intalnim la o tura cu bicicletele, vorba lui Vis-a-Vis. Numai bine ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
corbex |
![]()
Post
#276
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
M-as feri de Visu, daca n-as avea o asigurare complexa.
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#277
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Se împlinește un an de când negresa stă în garaj. E drept că am bătut munții pe bicicletă în ultimii 2 ani. Dacă anul trecut căutam urcări după care coborâri în viteză, anul ăsta am ajuns să caut coborâri cât mai grele și de durată. Nu știu ce o să-mi ofere anul viitor. Dacă ar fi pe piață motociclete diesel să consume decent ar fi o atracție. Probabil că am să scot mobra la anul, dar mai mult pentru navetă. Așteptăm vremuri mai bune.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
corbex |
![]()
Post
#278
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pai mobrele consuma mai mult decit un Matiz.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Speedy |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Ca tot a venit primavara, sa va prezint noua mea jucarie achizitionata astazi:
Suzuki XF650 Freewind din 2001, 650cmc si vreo 48 de cai, cam cat vechiul GS500, suficienti pentru nevoile mele. Se pare ca eu sunt al treilea proprietar in tara, fiind cuparata din Germania in 2010, atunci avand numai 6000 km (asa scrie in actele din DE). In prezent are o idee peste 33 000. Mai are si crashbar, topcase, protectii maini si alte cateva imbunatatiri. Mi-as fi dorit un motor pe injectie, dar n-a fost sa fie m-am pricopsit tot cu carburatoare. In drumul spre casa (am luat-o din Ploiesti) am reusit sa ma acomodez cu monocilindrul, are cuplu mare de pe la 3000 de ture, simti cum fuge de sub tine dar sus in ture se cam pierde din putere, un fel de TDI PD ![]() Motorul se simte bine la o viteza de croaziera de 110-120 km/h, turatia sta undeva pe la 5000-5500rpm. Nu vibreaza astfel incat sa devina deranjant, parca vibratiile erau mai accentuate la vechiul GS. Bordul digital imi place, mai ales ca acum am si indicator pentru nivelul combustibilului. ![]() Mobra am luat-o ca sa ma poarte pe drumurile pe care batranelul GS avea ceva probleme si tremura din toate suruburile, dar si pe drmuri asfaltate, cu viraje pe care sa le pot aborda mai in forta. Pretul a fost putin sub 1800 de euro, nici mult nici putin, un pret corect as zice eu. Deocamdata atat, atasez si niste poze facute de fostul proprietar. 20130303_172133.jpg ( Size: 198.93k ) Number of downloads: 462 20130303_172206.jpg ( Size: 218.25k ) Number of downloads: 454 20130621_194757.jpg ( Size: 145.61k ) Number of downloads: 451 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#280
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Îmi place jucăria. Motorul este cel de pe DR 650 dar pe o suspensie mai de stradă și un carenaj mai bun. Mai e un pas până guști din plăcerea enduro. Poate îmi merg și mie treburile și îmi iau o roșcată pur sânge enduro
![]() S-o călărești cu plăcere! |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Mersi!
Da un semn cand ajungi pe plaiurile natale si ne intalnim sa-ti fac cunostinta cu dansa. Cum de maine se strica vremea, am cumparat o husa Oxford marime XL pe care am dat vreo 90 de lei. Diseara vad daca se si potriveste ![]() Hai cu calduraaa!! 20150318_180112.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 389 ![]() Ce bine ca am luat husa! S-a potrivit bine chiar si cu topcaseul montat. Mi-am conturat si prima iesire, sa vedem acum cand va permite vremea. LINK This post has been edited by Speedy: 18 Mar 2015, 19:38 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Speedy |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Cine zice ca la margina Bucurestiului nu e frumos?
20150321_140228.jpg ( Size: 2.19mb ) Number of downloads: 380 20150321_141608.jpg ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 114 20150321_141639.jpg ( Size: 1.99mb ) Number of downloads: 97 Sambata pe la ora pranzului, am urcat in sa si am apucat cel mai scurt drum care sa ma poarte in afara Bucurestiului si nu dupa mult timp ma vad la intrare pe Autostrada Soarelui. Toate bune si frumoase dar imi aduc aminte ca n-am pus benzina, indicatorul imi arata cam jumatate. Ma gandesc ca n-ar fi o idee foarte buna sa raman fara gaz cine stie pe unde oi ajunge asa ca fac dreapta in ultimul moment la iesirea spre Centura. Vad ca asfaltul pare sa fie putin murdar parca de motorina asa ca o las cat pot de incet si de aceea schimb intr-o treapta inferioara. Probabil am dat drumul cam repede la ambreiaj si simt cum spatele fuge spre exterior dar reusesc sa corectez si sa raman in sa. Ajung la benzinarie, scot morcovul, care era intrat cu tot cu frunze, alimentez de 50 de lei si iata-ma inapoi pe autostrada. Banda 1 e praf, arata ca dupa bombardamente dar Suzuka trece peste cratere fara nicio emotie, nici macar nu le simte. Ma gandesc, un mare plus din punctul asta de vedere. Merg cam cu 100, ma depasesc toate masinile dar nici ca ma intereseaza, eu sunt in lumea mea, cant din nou in casca, merg pe motor. La Fundulea parasesc autostrada, vad un idicator catre Nana si un drum neasfaltat, perfect pentru testul suspensiilor. Merg cu a 2a chiar si a 3a 50-60 km/h, motocicleta nu are niciun stress, parca as sta pe canapea. Consider ca e prea putin pentru ea, trebuie sa caut un drum care sa ne puna ceva probleme asa ca fac stanga pe un drum in mijlocul campului. Aici e ceva mai greu, dar nu de netrecut, apar si noroaiele insa le ocolim direct pe aratura ![]() Foarte frumoase peisajele pe aici mai ales pe malul Mostistei, pe unde ma poarta drumul. Habar n-am unde sunt dar nu ma simt deloc rau, din contra, chiar imi place! Pana la urma d-asta mi-am luat motor "all-road". Ajung intr-un final la asfalt, intr-un sat pe nume Gurbanesti iar mai apoi in drumul Sarulesti-Valea Argovei. Pe asfalt am o retinere sa ma aplec foarte mult pe curbe, poate se trage si de la episodul de mai devreme cand era sa cad, in fine...toate la timpul lor. Una peste alta, a fost o plimbare reusita motocicleta a mers bine vremea a fost frumoasa. Am insa o mare problema pe care nu stiu cum s-o rezolv. Ca si la vechea mobra, curentul de aer e aruncat de parbriz fix in casca mea si la viteza de peste 100 e un zgomot infernal care ma oboseste. Daca la GS500 solutia a fost oarecum simpla, am scos parbrizul care oricum era afermarket, la Freewind chiar nu stiu cum sa rezolv, parbrizul facand parte din carenaj. ![]() Se poate sa fie problema si casca mea (cam low cost)? |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu e cam grea pentru tura aia de mai sus?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Nu am simtit ca as fi avut nevoie de ceva mai usor, ca observatie, conform cartii e mai usoara cu cateva kilograme decat vechiul GS. Imi e cam greu sa o manevrez pe loc dar nu din cauza greutatii ci pentru ca nu ajung cu toata talpa la pamant, doar cu varfurile.
Am inteles ca se mai poate cobori, dar imi place pozitia in sa, deci o voi lasa asa. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
eu vorbeam de portiunea sacele campina.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Habar n-am!
N-am fost niciodata pe acolo, dar din poze am vazut ca e un drum forestier Daca ar fi ca in poze n-ar trebui sa am probleme. 104530305.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 116 23469302.jpg ( Size: 2.64mb ) Number of downloads: 97 This post has been edited by Speedy: 23 Mar 2015, 13:20 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
corbex |
![]()
Post
#287
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Imprumuta de la cineva o casca mai pricopsita pentru un test scurt. Posibil sa difere mult izolarea fonica intre un model si altul.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
speedy,
uito atunci. bafta. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Ai facut traseul cu bicicleta? E dificil?
Acum chiar ca n-am cum s-o uit ca m-ai facut curios. ![]() ![]() Corbex, asta va fi urmatorul pas, sper sa gasesc pe cineva sa-mi imprumute si mie o casca buna. N-as vrea sa dau 1500-2000 de lei pe o casca noua si rezultatul sa fie acelasi, sau usor imbunatatit. In orice caz, mai ma documentez. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e f greu drumul. in fiecare iarna e "rupt". nu e de facut singur, mai ales ca nu il stii. in plus, tura aia e muuult prea lunga.
catalin si atentatul cu bomboana au pus tura la iesiri cu biciclete. bafta. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Am descoperit care-i smecheria cu zgomotul din casca mea la viteze de croaziera. Pe langa faptul ca e mai mare cu un numar pentru bostanul meu, casca mea arata cam asa: 36066511_5_644x461_casca_moto_diablo_cluj.jpg ( Size: 26.53k )
Number of downloads: 106
iar una mai de soi shoei_x_12_liner.jpg ( Size: 145.8k ) Number of downloads: 94 are in plus acea parte care iti acopera barbia. Curentii de aer sunt dirijati de parbriz fix sub casca iar de acolo e un zgomot de nedescris in casca, astfel incat dupa o ora de mers cu 100 km/h ma dau jos ametit. Deci solutia e realtiv simpla, dar cam scumpa: cumparat casca, neaparat cu "chin guard". Problema e ca ceva bun se gaseste pe la 2500 de lei si peste, dar asta e viata. Si acum sa scriu cateva randuri despre plimbarea de astazi. Cam scurta ce-i drept, doar 80km pe care am reusit sa-i parcurg in aproximativ 2 ore. A fost o plimbare "cu detoate" asfalt, drum de piatra, nisip si chiar si noroi. Unde le-am gasit? Pe malul Argesului, cel stang mai precis. Primii 20 km au trecut destul de repede, drumul fiind destul de bun, mi-am permis sa merg si cu 80, dar dupa ce am lasat in urma satele si balastierele, drumul s-a schimbat din piatra in nisip, pamant si uneori chiar si noroi. Rar am mai reusit sa schimb in viteza a 2a, asa ca temperatura uleiului a ajuns pe la 120 de grade, motorul insa a functionat normal. Dupa inca 10 km de sleauri de tractoare in care am chinuit vacuta destul de mult drumul s-a sfarsit intr-o poienita foarte frumoasa, pacat ca n-am apucat sa trag o poza. De aici am cautat destul de mult un drum care sa ma scoata la civilizatie si l-am gasit dupa ce am tras mobra pe dreapta si am luat-o la pas. in final am reusit sa ajung "la lumina" intr-un sat numit Valea Dragului, de aici drumul fiind destul de simplu, Heresti-Frumusani-Bucuresti. Asa ca astazi am reusit sa mozolesc vacuta destul de bine, am observat ca ultimii 10 km nu prea i-au placut, drumul fiind mai potrivit pentru bicicleta, dar cu toate ca a dansat de cateva ori sub mine din cauza noroiului si nisipului, a avut grija si nu m-a daramat. Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult de ea ![]() 20150425_142951.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 113 20150425_143006.jpg ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 89 20150425_144613.jpg ( Size: 2.73mb ) Number of downloads: 84 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
espacern |
![]()
Post
#292
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi singur?....n-are farmec!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Speedy |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Eu am si un stil mai ciudat de a merge cu motorul. Nu imi fac planuri sau program, pur si simplu plec si vad eu unde ajung
![]() ![]() Nu zic ca mi-ar displacea sa merg in gasca, dar m-am obisnuit solo. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
chitsro |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.192 Joined: 4 August 07 ![]() |
Frumoasa jucaria, s-o conduci cu placere!Imi place ca esti explorator!
|
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
Speedy |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Multam colegu!
Hai sa spun doua vorbe si despre consum ca e la moda. Dupa 225 km parcursi, am alimentat cam 11 litri de benzina. Destul de mult, tinand cont ca 200km au fost facuti extraurban la o viteza de 80-90 km/h (am avut pasager). La capitolul asta statea mai bine GS-ul indiferent cat trageam de el, mai mult de 4% n-am vazut. I-as monta totusi un cooler de calculator pe radiatorul de ulei, poate il raceste mai repede...120 de grade mi se pare cam mult totusi. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Speedy |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Dragi colegi,
Intre timp mobra a trecut in parohia subsemnatului, insa cei de la politie n-au vrut sa ma lase sa scap cu una, cu doua si mi-au gresit adresa in talon si in carte de identitate ![]() ![]() Dupa cum ziceam si pe jurnalul colegului motociclist Gibonu, n-am apucat inca sa ajung cu Freewindul la munte, dar se pare ca weekendul asta se anunta vreme frumoasa. Asa ca, motocicleta este, benzina este, vreme frumoasa (sa speram ca) este, mai ramane sa ma hotarasc la un traseu dar, evident, nu-i asta o problema ![]() Sa auzim de bine! ps. Cum nu am nico poza noua cu "Bicicleta de 50 de cai" (sa-mi fie cu iertare), atasez una cu prima dragoste, normal tot cu 2 roti, din weekendul trecut, in drum spre Gura Portitei ![]() IMAG0095.jpg ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 90 This post has been edited by Speedy: 29 Jun 2015, 15:46 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
gibonu |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@Speedy
Desi cu intarziere, s-o stapanesti sanatos si s-o plimbi cat mai mult. Ai rezolvat problema cu casca? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Speedy |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Multam!
Cu casca am rezolvat. Mi-am cumparat dopuri de urechi si acum e liniste si pace ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
St |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.467 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i o rezolvare cam riscanta asta? Presupun ca nu mai auzi deloc traficul.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Pana acum nu pot sa spun ca am avut probleme in sensul asta, se aud claxoanele, motoarele mai turate, deci nu antifoneaza 100%, dar oricum in afara orasului unde viteza e mai mare, diferenta e de la cer la pamant.
Si daca Sambata a fost potopul lui Noe in Bucuresti, iar la munte era cald si soare, am ramas cu speranta ca Duminica va fi mai bine. Si a fost. Ma trezesc pe la 7, ma uit pe geam, ceva nori dar nimic de spriat, totul ok pana aici, deschid laptopul, vad soare pe sigurul webcam de la munte care mai functioneaza, Sinaia. Fericit nevoie mare, sar din pat direct in saua mobrei si la pe la ora 8 ma vad parasind capitala pe o autostrada pustie in directia Ploiesti. Daca tot sunt singur pe 3 benzi ma impinge curiozitatea sa trag de acceleratie pana la capat. Vitezometrul imi indica 160 km/h si se simte ca asta e cam tot ce are motorasul de dat. Cam nesatisfacut reduc la viteza de croaziera de 120. Ma asteptam la mai mult dar asta este, poate necesita o reglare a carburatorului sau supapelor, o sa vad oricum nu o sa ajung la viteza asta prea des. Repejor ajung la Valenii de Munte unde alimentez si cu ocazia asta observ si consumul 5,5% cam maricel dupa parerea mea. Nimeresc din prima drumul la dreapta catre satul Slon, acolo unde ar trebui sa se termine asfaltul si sa inceapa drumul forestier catre creasta. Il gasesc si pe acesta fara probleme si nu dupa mult timp ma aflu deasupra satului. Peisajul e superb, cu pasuni frumoase si foarte multe stane. Trec prin turme de oi si imi aduc instantaneu aminte de filmuletul cu "Angry ram" (cei care nu-l stiu, google it). Mi-as fi dorit o treapta 1a mai scurta (sau un reductor ![]() Asa ca dupa inca un versant si doua stane, ajung la checkpoint. Cimitirul militar Tabla Butii. Cateva date istorice de pe Wiki: QUOTE Intrarea României în Primul Război Mondial, face ca trecătoarea să redevină teatru de operațiuni militare începând cu 15 august 1916. Efectivele Corpului III Armată alături de efective din Divizia a 5-a și Regimentul 8 Infanterie (3 batalioane) – cu un total 3.000 de oameni, au format Grupul Tabla Buții care a intrat în ofensivă spre Țara Bârsei și Brașov.[1] În timpul contraofensivei Puterilor Centrale Tabla Buții a avut o importanță strategică mai mică decât Predealul, germanii alegând să dea în acest loc o lovitură secundară, menită să fixeze pe teren trupele românești. În luna noiembrie 1916 au continuat duelurile de artilerie și angajamente minore de patrule și avanposturi, într-un context în care ofensiva Corpului 39 german a fost oprită. Soldații români s-au menținut – în mare, pe aliniamentele inițiale de la Tabla Buții până la retragerea generală a armatei române spre est de după 21 noiembrie/4 decembrie 1916, ca o consecință a Bătăliei de pe Neajlov-Argeș.[15] În apropiere un cimitir militar unde sunt îmormântați atât soldați români cât și străini amintește de luptele purtate aici în august–octombrie 1916[8][16] (al căror apogeu a fost între 15–28 octombrie și au opus Divizia a 6-a a Armatei a II-a române, Diviziei germane 89[17]). Cimitirul se află la marginea pădurii în partea de jos a colinei Tabla Buții imediat sub cota 1380, unde s-au desfășurat ultimele lupte de dinaintea retragerii.[8] Meritul principal al ridicării acestui memorial i-a revenit preotului Ion Vasilescu din Slon, care umblând cu căruța pe munte, a adunat morții și i-a îngropat creștinește cu slujbă religioasă, indiferent de tabăra căreia i-au aparținut.[8][16] Ulterior cu începere din anul 1919 s-a început amenajarea cimitirului, iar din 1922[1] s-au organizat aici pelerinaje anuale în ziua de 6 august, când este sărbătorită de creștinii localnici Schimbarea la față, care a devenit astfel un prilej de ceremonial militar, religios și civil în amintirea acelor evenimente. 20150705_104355.jpg ( Size: 2.89mb ) Number of downloads: 54 20150705_104504.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 50 20150705_105156.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 46 https://www.youtube.com/watch?v=zDlENvL68cM This post has been edited by Speedy: 6 Jul 2015, 22:44 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 00:02 |