DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat mașină. De cusut..., VW Polo HL 1.2 TSI 77kW, 5 usi, DSG, Candyweiss.

cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 12:55
Post #31


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 12:45)
Cuplul e 175, nu 150, iar curba de cuplu e foarte buna.
*


Corect! Pe wikipedia scrie că are 150 Nm, dar pe vw.ro scrie că are 175 Nm.


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Aug 2011, 13:04
Post #32


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




spuneti si de la ce rpm incepe cuplul ala wink.gif si atunci se va intelege de ce si consumul e mai mic smile.gif

intr-adevar poate fiabilitatea va fi mai mica. In loc de 400k km va tine 200k km, dar spuneti-mi sincer cati dintre voi mai mergeti 200k km cu o masina smile.gif ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Aug 2011, 13:12
Post #33


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Ov @ 11 Aug 2011, 14:04)
spuneti si de la ce rpm incepe cuplul ala wink.gif si atunci se va intelege de ce si consumul e mai mic smile.gif

intr-adevar poate fiabilitatea va fi mai mica. In loc de 400k km va tine 200k km, dar spuneti-mi sincer cati dintre voi mai mergeti 200k km cu o masina smile.gif ?
*
Alt mit popular asta cu fiabiliatea mai mica la motoarele turbo!


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 14:17
Post #34


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




La un motor pe benzină nu e chiar atât de grav dacă pică turbo ... e un motor aspirat și cam atât.
La un diesel e mult mai grav, pentru că dacă ajunge ulei în capul pistonului motorul se turează până se distruge .... e un coleg de forum care a pățit chestia asta smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Aug 2011, 14:21
Post #35


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Are dreptate IRONICK, dar si Andy. Posesorii de turbo pe benzina nu se prea pling de defectiuni in aceeasi masura ca dieselistii, totusi, la un motor mai coplicat, sansa sa cada ceva e mai mare. Dar asta-i pretul progresului. Un motor de 1.2 de acum 20 de ani nu dadea nici 40 de cai.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Aug 2011, 16:32
Post #36


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Aug 2011, 15:17)
La un motor pe benzină nu e chiar atât de grav dacă pică turbo ... e un motor aspirat și cam atât.
*


Cand pica turbina, ca-i dizel ori benzina, e cam aceeasi belea. Si la benzina turbina are circuit de ulei.
Comparatia cu aspiratul e aiurea. Fara turbina se duce draq sandramaua si merge mult mai prost. Dupa logica ta, un motor in 4 cilindri si 120 cai are 90 de cai fara o bujie, 60 fara doua si 30 cand merge intr-o singura bujie, nu? biggrin.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Aug 2011, 16:38
Post #37


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Întrebare argoniană:

Ce turație are motorul în treapta a VII-a la 130 Km/h?

This post has been edited by C a t a l i n: 11 Aug 2011, 17:05


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 18:03
Post #38


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 17:32)
Cand pica turbina, ca-i dizel ori benzina, e cam aceeasi belea. Si la benzina turbina are circuit de ulei.
Comparatia cu aspiratul e aiurea. Fara turbina se duce draq sandramaua si merge mult mai prost.
*


De ce faci pe "mutu"?
Când pica turbina la un motor pe benzină nu mai merge motorul bine (merge ceva mai prost ca un aspirat de aceeași cilindree, pentru că gazele de evacuare antrenează în continuare turbina), dar la un diesel ai toate șansele să se autodistrugă.

QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 17:32)
Dupa logica ta, un motor in 4 cilindri si 120 cai are 90 de cai fara o bujie, 60 fara doua si 30 cand merge intr-o singura bujie, nu?  biggrin.gif
*


Evident că nu.
Se vede că ai toată țigla pe casă, dar îți place să faci pe "mutu". De ce?

This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:05


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 11 Aug 2011, 18:15
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.600
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




OK, stop joc unpic! Deci:
motorul in speta se pare (zic, se pare, fiindca sunt cativa, si nu putini, cu Octavii, de regula, care sa plang ca le cedeaza turbinele si actuatoarele electronice--wastegate-urile--pe la 15-20.000 km.) ca are unele hibe. De documentat, m-am documentat extensiv, si pe forumuri nemtesti, si din Grecia, si di Suedia, si dinUK, si (zic din nou) se pare ca pe VW/Audi/Seat incidenta problemelor cu aceste componenta e complet nesemnificativa (doua cazuri la o comunitate de 25.000+ Poloisti in Germania, niciunul in Suedia trei in Grecia, unul in Romania). Cu Octavia sunt considerabil mai multi doar pe vwforum...

Revenind la linia de plutire:
Unu' la mana: multumesc tuturor pentru cuvintele de lauda si/sau incurajare.
Doi la mana: masina are (si o sa enumer ce consider eu ca e important pentru mine, in ordinea importantei:
- DSG;
- tempomat;
- scaune incalzite;
- cotiera;
- volan din piele multi-functional
- oglinda interioara electro-cromata;
- senzori de parcare cu display pe afisajul RCD;
- climatronic;
- privacy glass;
- sertare sub scaunele din fata;
- spatii de depozitare sticle 1,5 litri in usile fata;
- etc
Restul (jantele de alu, pedalele de alu, plafonul negru) sunt chestiuni mai putin importante, fiind elemente estetice care nu au un impact direct asupra calitatii vietii la bord. Pretul pentru toate astea: 15.457,84 Euro (masina) + 1.345 Euro (optionalele) = 16.803,24 Euro, cu TVA inclusa. Minus 1.345 Euro (optionalele cadou) - 2.735 Euro (3 x Remat) = 12.722,84 Euro. Motivul pentru care l-am luat de la BN a fost reducerea (revin pe tema asta ceva mai incolo).

Masina asta e un exemplu de masina croita pe nevoi, si nu pe ale oricui, ci PE ALE MELE smile.gif : trebuia sa aiba obligatoriu 3 dotari: DSG, tempomat, scaune incalzite. Cum de aceeasi bani, un Golf civilizat iesea din discutie (sorry, fara sa jignesc vreun proprietar, insa motorul de 1.4 80PS e o lesinatura) fiindca-mi depasea bugetul cu cca. 3.000 Euro, am cautat si la Seat (Leonul nu, ca mi se pare hidos urat), mi-a placut Ibiza ST. Prea scumpa si aia, cu ce voiam eu (DSG, tempomat, scaune incalzite). La Skoda, singurul model care mi s-a parut interesant (ca sa nu zic porno, de-a dreptul) a fost Fabia Monte Carlo. A picat din cauza lipsei DSG.
De la altii, mi-au mai placut asa: Opel Meriva, insa depasea bugetul. Civic 5 usi, cu morisca aia de 1.4, nu; Mitsu Lancer si Mazda 3, nu aveau automata la banii astia; Clio 1.2 TCe nu se importa in Romania si nu avea automata. M-am interesat fugitiv si de un Audi A1, insa cand am vazut ca la aproape doo'j de mii de euro n-au bunul simt sa puna macar clima (nu climatronic, clima ordinara) si ca pe ea vor o mie-si, plus ce-as mai fi vrut eu, ajungeam la (atentie! nu e o gluma: 29.817 Euro, adica un Polo GTI full spec + bani de Pepsi), am zis "las-o dracului de treaba, interior meschin, doo usi mai putin si trishpe mii in plus, da ce-i cu astia, is cazuti in cap?". In fine... una peste alta: Polo. Facem multi km./an? nu. --> benzina.

Acuma, ca masina era stabilita si avand in oras dealer VW (Autoworld) zic: hai la ei. Drive-test si negociere. Drive-test da (culmea, cu un Polo 1.2 TSI cu DSG, care-i cam "rara avis" prin showroom-uri), negociere, p*la: "masina are deja reducere 1.000 Euro (ca cica-i Attractive)." M-a bufnit rasul, zic "nu, serios, ce reducere imi faceti?" Ala: "pai, serios, nu putem."
Bine, pa. Muriti in praf. Sincer, ma mir ca au clienti cu politica asta...

Am negociat cam o luna de zile cu Robot Baia Mare si Rombat Bistrita si, pana la urma, mi s-a dat masina pe care o voiam la banii pe care-i aveam smile.gif
Un singur regret sincer: nu am mai avut bani de xenoane OEM. In rest, masina e ge-ni-a-la!, nu fiindca Polo e vreun axis mundi al masinilor mici (desi, este wink.gif ) ci fiindca motorul + cutia de viteza = Fahrspass pur! Mai bun decat asta e categoric doar GTI-ul, insa masina aceea e intr-o alta liga si se adreseaza celor care au pretentii. Nu ca mine wink.gif
Glumesc, insa sunt si serios. Cand am preluat-o, le-am zis sa n-o pregateasca de vanzare, ca nu vreau s-o iau gata zgariata; o s-o duc la un coleg de pe vwforum care se ocupa cu detailingul, sa-i faca ce stie el, asa cum stie el si de-abia dupa aia urmeaza o sedinta foto formala, ca amu', fotograful meu ii in concediu la mare. Porcu' smile.gif Chiar: de cand am comandat-o pana am primit-o au trecut 11 saptamani, aproape 12. Nu stiu de ce zic unii ca trec greu, mie mi se pare ca mai ieri am fost la showroom la Bistrita sa dau comanda.

Cam atat, ca n-am ce altceva sa relatez in 150 km. (de fapt, 145 am facut eu, ca 5 avea din showroom). More to come...


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Aug 2011, 18:22
Post #40


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Aug 2011, 19:03)
la un diesel ai toate șansele să se autodistrugă.
*


Eh, nu-i chiar asa. Se intampla doar in situatii exceptionale. In marea majoritate a cazurilor, turbina chiar daca se face tandari, nu afecteaza motorul.
In afara de recircurare, nu sunt diferente prea mari intre dizel si benzina (vorbim de turbo). Cand turbina crapa, de obicei se duce o gramada de ulei pe evacuare si cam atat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 11 Aug 2011, 18:24
Post #41


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Foarte bun pretul. Cea pe care am condus-o eu a costat aproape 15000 de euro in conditiile in care , din ce imi aduc aminte , avea DSG2 , dublu climatronic , tempomat si interior crem. Astea s-au vazut , restul nu le-am cautat . Nu avea nici jante , nici xenon OEM si alte chestii misto.


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 18:26
Post #42


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 19:22)
Eh, nu-i chiar asa. Se intampla doar in situatii exceptionale. In marea majoritate a cazurilor, turbina chiar daca se face tandari, nu afecteaza motorul.
*


Corect, destul de rar ... dar lui i s-a întâmplat de 2 ori ...
Ideea e că dacă se întâmplă să intre ulei prin admisie (șansele poate sunt de 1 la 1000) un motor pe benzină nu pățește mare lucru, un motor diesel se distruge ... părerea mea!

Deci, benzină + turbo = 04.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:27


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 11 Aug 2011, 18:30
Post #43


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Chiar mai devreme citeam si eu despre un 1.9 ALH caruia i s-a intamplat lucrul asta(turbina dusa,ulei pe admisie,piese topite).Din ce citeam un "dizelist" trebuie sa cunoasca simptomele astea dinainte si sa opreasca motorul cumva( multi baga intr-a 5 a si-l opresc).Oricum e stiut de demult ca dieselul are o intretinere ceva mai pretentioasa decat benzinarul

This post has been edited by vallyyy: 11 Aug 2011, 18:31


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 18:33
Post #44


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Cum adică accelerația la fel?
Ce motor de 1.6 are 175 Nm? mellow.gif

L.E.: renou' tău are 151 Nm.

This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:35


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Aug 2011, 18:34
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Totusi, de ce se pun mai nou motoare 1.2 turbo in loc de 1.6 16V? Consumul e la fel, poluarea la fel, acceleratia+reprizele la fel, nu inteleg logica de a stoarce mai multi cai dintr-o cilindree mai mica. Daca ar fi de impozite, logic ar fi sa taxeze puterea, nu cilindreea, ca nu ai aceeasi satisfactie dintr-o Dacie papuc diesel de 64 cp comparativ cu o Laguna 1.9 dci de 120 cp, desi blocul motor e acelasi.

This post has been edited by Laurentziu83: 11 Aug 2011, 18:35


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 11 Aug 2011, 18:37
Post #46


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




1.6 16v
Max. Power: 106.5 PS @ 5750 rpm
Max. Torque: 148.0 Nm @ 3750 rpm

1.2 TSI
Max. Power: 104.9 PS @ 5000 rpm
Max. Torque: 175.0 Nm @ 1550-4100 rpm

de-aia

This post has been edited by ArtVandelay: 11 Aug 2011, 18:38


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 11 Aug 2011, 18:40
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.600
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Poi, fiindca, umm, nu stiu. Poate e mai ieftin. Aparent e o politica de downsizing peste tot: si la VW, si la Renault, si la Fiat...

Legat de interiorul crem: am fugit de el ca dracu' de tamaie. Ala arata bine intr-un singur moment din intreaga lui viata: in showroom. De acolo-ncolo e la vale...

@aLecsunder: DSG2? Adica? De-asta uscat cu 7 trepte, sau de-ala in baie de ulei, cu 6?

Nu cred c-am mentionat planurile de viitor:
• Grila de GTI
• Inscriptii “R-Line” pe aripile fata si grila de GTI (in locul semnului original)
• Volan multifunctional de GTI cu padele pt. DSG
• Footrest din aluminiu pentru GTI
• Cluster de GTI
• Praguri protectoare cu inscriptia “Polo”
• Arcuri H&R sau Eibach (-25 mm. FA, -40 mm. RA)
• Chiptuning (dupa ce iese din garantie -> 103 kW).
Initial nadajduiam la un RNS510 (sau chinezarie echivalenta) + rear view camera, insa m-am razgandit.

This post has been edited by Bwwlan: 11 Aug 2011, 18:42


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 11 Aug 2011, 18:42
Post #48


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Cu 7 trepte. Asa retinusem de la om ca ii zice , DSG2 smile.gif


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Aug 2011, 18:54
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(ArtVandelay @ 11 Aug 2011, 19:37)
1.6 16v
Max. Power: 106.5 PS  @ 5750 rpm
Max. Torque: 148.0 Nm @ 3750 rpm

1.2 TSI
Max. Power: 104.9 PS  @ 5000 rpm
Max. Torque: 175.0 Nm @ 1550-4100 rpm
de-aia
*


De aia se plangea cineva pe aici ca 1.2 tsi pe Golf nu isi putea tine viteza pe cruise, iar eu la 1.6 n-aveam nici o treaba sa urc dealurile pe autostrazi. Cuplu, a?

Raman la parerea ca cilindreea motorului se alege in functie de greutatea masinii, iar puterea sa fie greutatea impartita la 10. Daca vrei masina de minim 1.5 tone, cauti minim motor 1.9-2.0 la cilindree, 1.5-ul duce greu atata sarcina. La fel, motor de 1.2 se pune pe masini mici, precum Twingo, Polo, nu are ce cauta pe Golf sau Octavia.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 11 Aug 2011, 18:57
Post #50


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Ca abera unul pe aici e altceva, pana nu le conduci pe amandoua nu poti sa-ti dai cu parerea.. nu cred ca 25 Nm in plus sunt degeaba

This post has been edited by ArtVandelay: 11 Aug 2011, 18:58


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2011, 19:02
Post #51


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Laurențiu, tu înțelegi diferența dintre turbo și aspirat?
1.2 TSI are 105 cp și 175 Nm, pe când al tău 1,6 16v are 110 cp, dar 141 Nm!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Aug 2011, 19:21
Post #52


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2011, 19:34)
Totusi, de ce se pun mai nou motoare 1.2 turbo in loc de 1.6 16V? Consumul e la fel, poluarea la fel, acceleratia+reprizele la fel, nu inteleg logica de a stoarce mai multi cai dintr-o cilindree mai mica.
*


QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2011, 19:54)
Raman la parerea ca cilindreea motorului se alege in functie de greutatea masinii, iar puterea sa fie greutatea impartita la 10. Daca vrei masina de minim 1.5 tone, cauti minim motor 1.9-2.0 la cilindree
*


Mai pezevenghiule. Benzinarul aspirat e la fel de grozav ca dizelul aspirat. De ce scot astia peste 100 de cai dintr-un turbodizel de 1.5-1.6, in loc sa scoata acelasi lucru dintr-un aspirat de 3.0? huh.gif
Benzinarul cu turbina are o gramada de avantaje. Cuplu bun, curba de cuplu excelenta, dimensiuni reduse, masa redusa, consum mic. Motoarele aspirate sunt o risipa. Doar ca, din comoditate, producatorii au lasat benzinarul cam cu 15 ani in urma dizelului. Au incercat tot felul de artificii, 5 supape, injectie pretentioasa, fara rezultate notabile. In ultima vreme si-au revenit si se intrec in dezvoltarea motoarelor mici cu turbina. Si asta mi se pare ca-i foarte bine.
Generatiile actuale sunt un fel de ALH-uri (ca tot se vorbea pe aici, 90 de cai dintr-un turbodizel de 1.9). Peste cativa ani, > 150 cai/litru va fi o chestie banala pentru un benzinar. wub.gif

Nu o mai tineti sus pe aia cu consumul, motoarele astea sunt net mai eficiente in comparatie cu aspiratele.

This post has been edited by cdadan: 11 Aug 2011, 19:22


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 11 Aug 2011, 19:48
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Eu sunt curios daca motorasul asta are aceeasi belea ca si turbodiesel-urile: daca iarna dureaza o vesnicie pana se incalzeste si baga caldura. Am citit din mai multe surse ca e la fel de pacatos.

Oricum, fata de vechile motoare aspirate, e la ani lumina. Sa vedem cum o sta cu fiabilitatea.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leinad
post 11 Aug 2011, 20:15
Post #54


Membru dacionist


Group: Members
Posts: 395
Joined: 17 March 05
From: Constanța




QUOTE(corbex @ 11 Aug 2011, 11:14)
Probabil ca asta e mai vioi, dar eu as alege 16 v-ul. Pentru consum si cuplu.
*



Adica alegi motorul cu cuplu mai mic si consum mai mare??

1.2 TSI (turbo) este peste 1.6 MPI (aspirat) din toate punctele de vedere. Asa cum s-a spus si mai sus singurul semn de intrebare ramane fiabilitatea, dar despre asta nu ne putem pronunta decat peste cativa ani. 1.6 MPI s-a scos de pe VW inca de anul trecut, doar pe Jetta V mai exita, dar odata cu Jetta VI a disparut. A ramas in schimb doar pe skoda.

Felicitari, ai facut o alegere inteleapta.

Dar mai am o intrebare: sincer, ce-i dai sa pape? 95 sau 98?

This post has been edited by leinad: 11 Aug 2011, 20:55


--------------------
Logan Preferance 75 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Aug 2011, 20:24
Post #55


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(leinad @ 11 Aug 2011, 21:15)
Jantele ce tip sunt?
*


A zis in primul post.

untitled.JPG ( Size: 29.21k ) Number of downloads: 1729


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Aug 2011, 20:35
Post #56


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mk2 @ 11 Aug 2011, 20:48)
Eu sunt curios daca motorasul asta are aceeasi belea ca si turbodiesel-urile: daca iarna dureaza o vesnicie pana se incalzeste si baga caldura.
*



Aia e problema din cauza ca un diesel degaja mai putina caldura decat banzinarul, nu are nici o legatura cu turbina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 11 Aug 2011, 20:45
Post #57


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Stii prost, a stat cumanatul meu cu un diesel pornit juma de ora la relanti la -10-15 grade si nu se incalzise decat putin,cat sa topeasca gheata de pe geamuri...

Astea mai noi au incalzire electrica suplimentara oricum...

On: Felicitari pt configuratie, e reusita, ma tot minunez cum accelereaza astea pe iutub smile.gif

This post has been edited by hitman1234: 11 Aug 2011, 20:46


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Aug 2011, 20:49
Post #58


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dieselul prin natura asa e mai eficient decat motorul pe benzina, deci din motorina arsa transforma o parte mai mica in caldura, d-aia se incalzeste greu.

This post has been edited by R19/16v: 15 Aug 2011, 15:20


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leinad
post 11 Aug 2011, 20:52
Post #59


Membru dacionist


Group: Members
Posts: 395
Joined: 17 March 05
From: Constanța




QUOTE(StefanT @ 10 Aug 2011, 21:04)
Ai optiunea de cornering, sau cum naiba se cheama?
Adica aia de iti aprinde proiectorul in functie de pozitia volanului si partea in care virezi. E demential cand vad asa ceva in retrovizoare cand parcheaza cate unu' cu asa ceva biggrin.gif
*



Se aprinde si cand semnalizezi stanga/dreapa chiar daca nu virezi. Evident, daca faza scurta e aprinsa. Si e f utila cand parchezi, cand faci manevre prin spatele blocului printre gropi.

This post has been edited by leinad: 11 Aug 2011, 20:58


--------------------
Logan Preferance 75 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 11 Aug 2011, 21:19
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Din cate stiu eu, problema cu incalzirea vine de la doua lucruri: cilindree mica si injectie directa. Probabil de aceea 1.9 D se incalzeste repede in timp ce la 1.5 dci dureaza foarte mult.

La un moment dat luam in calcul acest motor pentru urmatoarea masina dar am vazut ca se plange destul de multa lume de treaba asta asa ca mai investigam...

Nu de alta, dar m-am saturat de frig.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:23
Forum Renault