Mi-am luat mașină. De cusut..., VW Polo HL 1.2 TSI 77kW, 5 usi, DSG, Candyweiss.
![]() ![]() |
Mi-am luat mașină. De cusut..., VW Polo HL 1.2 TSI 77kW, 5 usi, DSG, Candyweiss.
cosmin_2300 |
![]()
Post
#31
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Ov |
![]()
Post
#32
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
spuneti si de la ce rpm incepe cuplul ala
![]() ![]() intr-adevar poate fiabilitatea va fi mai mica. In loc de 400k km va tine 200k km, dar spuneti-mi sincer cati dintre voi mai mergeti 200k km cu o masina ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Ov @ 11 Aug 2011, 14:04) spuneti si de la ce rpm incepe cuplul ala Alt mit popular asta cu fiabiliatea mai mica la motoarele turbo!![]() ![]() intr-adevar poate fiabilitatea va fi mai mica. In loc de 400k km va tine 200k km, dar spuneti-mi sincer cati dintre voi mai mergeti 200k km cu o masina ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#34
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
La un motor pe benzină nu e chiar atât de grav dacă pică turbo ... e un motor aspirat și cam atât.
La un diesel e mult mai grav, pentru că dacă ajunge ulei în capul pistonului motorul se turează până se distruge .... e un coleg de forum care a pățit chestia asta ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
corbex |
![]()
Post
#35
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Are dreptate IRONICK, dar si Andy. Posesorii de turbo pe benzina nu se prea pling de defectiuni in aceeasi masura ca dieselistii, totusi, la un motor mai coplicat, sansa sa cada ceva e mai mare. Dar asta-i pretul progresului. Un motor de 1.2 de acum 20 de ani nu dadea nici 40 de cai.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#36
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Aug 2011, 15:17) Cand pica turbina, ca-i dizel ori benzina, e cam aceeasi belea. Si la benzina turbina are circuit de ulei. Comparatia cu aspiratul e aiurea. Fara turbina se duce draq sandramaua si merge mult mai prost. Dupa logica ta, un motor in 4 cilindri si 120 cai are 90 de cai fara o bujie, 60 fara doua si 30 cand merge intr-o singura bujie, nu? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Întrebare argoniană:
Ce turație are motorul în treapta a VII-a la 130 Km/h? This post has been edited by C a t a l i n: 11 Aug 2011, 17:05 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#38
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 17:32) Cand pica turbina, ca-i dizel ori benzina, e cam aceeasi belea. Si la benzina turbina are circuit de ulei. Comparatia cu aspiratul e aiurea. Fara turbina se duce draq sandramaua si merge mult mai prost. De ce faci pe "mutu"? Când pica turbina la un motor pe benzină nu mai merge motorul bine (merge ceva mai prost ca un aspirat de aceeași cilindree, pentru că gazele de evacuare antrenează în continuare turbina), dar la un diesel ai toate șansele să se autodistrugă. QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 17:32) Dupa logica ta, un motor in 4 cilindri si 120 cai are 90 de cai fara o bujie, 60 fara doua si 30 cand merge intr-o singura bujie, nu? ![]() Evident că nu. Se vede că ai toată țigla pe casă, dar îți place să faci pe "mutu". De ce? This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:05 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
OK, stop joc unpic! Deci:
motorul in speta se pare (zic, se pare, fiindca sunt cativa, si nu putini, cu Octavii, de regula, care sa plang ca le cedeaza turbinele si actuatoarele electronice--wastegate-urile--pe la 15-20.000 km.) ca are unele hibe. De documentat, m-am documentat extensiv, si pe forumuri nemtesti, si din Grecia, si di Suedia, si dinUK, si (zic din nou) se pare ca pe VW/Audi/Seat incidenta problemelor cu aceste componenta e complet nesemnificativa (doua cazuri la o comunitate de 25.000+ Poloisti in Germania, niciunul in Suedia trei in Grecia, unul in Romania). Cu Octavia sunt considerabil mai multi doar pe vwforum... Revenind la linia de plutire: Unu' la mana: multumesc tuturor pentru cuvintele de lauda si/sau incurajare. Doi la mana: masina are (si o sa enumer ce consider eu ca e important pentru mine, in ordinea importantei: - DSG; - tempomat; - scaune incalzite; - cotiera; - volan din piele multi-functional - oglinda interioara electro-cromata; - senzori de parcare cu display pe afisajul RCD; - climatronic; - privacy glass; - sertare sub scaunele din fata; - spatii de depozitare sticle 1,5 litri in usile fata; - etc Restul (jantele de alu, pedalele de alu, plafonul negru) sunt chestiuni mai putin importante, fiind elemente estetice care nu au un impact direct asupra calitatii vietii la bord. Pretul pentru toate astea: 15.457,84 Euro (masina) + 1.345 Euro (optionalele) = 16.803,24 Euro, cu TVA inclusa. Minus 1.345 Euro (optionalele cadou) - 2.735 Euro (3 x Remat) = 12.722,84 Euro. Motivul pentru care l-am luat de la BN a fost reducerea (revin pe tema asta ceva mai incolo). Masina asta e un exemplu de masina croita pe nevoi, si nu pe ale oricui, ci PE ALE MELE ![]() De la altii, mi-au mai placut asa: Opel Meriva, insa depasea bugetul. Civic 5 usi, cu morisca aia de 1.4, nu; Mitsu Lancer si Mazda 3, nu aveau automata la banii astia; Clio 1.2 TCe nu se importa in Romania si nu avea automata. M-am interesat fugitiv si de un Audi A1, insa cand am vazut ca la aproape doo'j de mii de euro n-au bunul simt sa puna macar clima (nu climatronic, clima ordinara) si ca pe ea vor o mie-si, plus ce-as mai fi vrut eu, ajungeam la (atentie! nu e o gluma: 29.817 Euro, adica un Polo GTI full spec + bani de Pepsi), am zis "las-o dracului de treaba, interior meschin, doo usi mai putin si trishpe mii in plus, da ce-i cu astia, is cazuti in cap?". In fine... una peste alta: Polo. Facem multi km./an? nu. --> benzina. Acuma, ca masina era stabilita si avand in oras dealer VW (Autoworld) zic: hai la ei. Drive-test si negociere. Drive-test da (culmea, cu un Polo 1.2 TSI cu DSG, care-i cam "rara avis" prin showroom-uri), negociere, p*la: "masina are deja reducere 1.000 Euro (ca cica-i Attractive)." M-a bufnit rasul, zic "nu, serios, ce reducere imi faceti?" Ala: "pai, serios, nu putem." Bine, pa. Muriti in praf. Sincer, ma mir ca au clienti cu politica asta... Am negociat cam o luna de zile cu Robot Baia Mare si Rombat Bistrita si, pana la urma, mi s-a dat masina pe care o voiam la banii pe care-i aveam ![]() Un singur regret sincer: nu am mai avut bani de xenoane OEM. In rest, masina e ge-ni-a-la!, nu fiindca Polo e vreun axis mundi al masinilor mici (desi, este ![]() ![]() Glumesc, insa sunt si serios. Cand am preluat-o, le-am zis sa n-o pregateasca de vanzare, ca nu vreau s-o iau gata zgariata; o s-o duc la un coleg de pe vwforum care se ocupa cu detailingul, sa-i faca ce stie el, asa cum stie el si de-abia dupa aia urmeaza o sedinta foto formala, ca amu', fotograful meu ii in concediu la mare. Porcu' ![]() Cam atat, ca n-am ce altceva sa relatez in 150 km. (de fapt, 145 am facut eu, ca 5 avea din showroom). More to come... |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
cdadan |
![]()
Post
#40
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Aug 2011, 19:03) Eh, nu-i chiar asa. Se intampla doar in situatii exceptionale. In marea majoritate a cazurilor, turbina chiar daca se face tandari, nu afecteaza motorul. In afara de recircurare, nu sunt diferente prea mari intre dizel si benzina (vorbim de turbo). Cand turbina crapa, de obicei se duce o gramada de ulei pe evacuare si cam atat. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Foarte bun pretul. Cea pe care am condus-o eu a costat aproape 15000 de euro in conditiile in care , din ce imi aduc aminte , avea DSG2 , dublu climatronic , tempomat si interior crem. Astea s-au vazut , restul nu le-am cautat . Nu avea nici jante , nici xenon OEM si alte chestii misto.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#42
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(cdadan @ 11 Aug 2011, 19:22) Eh, nu-i chiar asa. Se intampla doar in situatii exceptionale. In marea majoritate a cazurilor, turbina chiar daca se face tandari, nu afecteaza motorul. Corect, destul de rar ... dar lui i s-a întâmplat de 2 ori ... Ideea e că dacă se întâmplă să intre ulei prin admisie (șansele poate sunt de 1 la 1000) un motor pe benzină nu pățește mare lucru, un motor diesel se distruge ... părerea mea! Deci, benzină + turbo = ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:27 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Chiar mai devreme citeam si eu despre un 1.9 ALH caruia i s-a intamplat lucrul asta(turbina dusa,ulei pe admisie,piese topite).Din ce citeam un "dizelist" trebuie sa cunoasca simptomele astea dinainte si sa opreasca motorul cumva( multi baga intr-a 5 a si-l opresc).Oricum e stiut de demult ca dieselul are o intretinere ceva mai pretentioasa decat benzinarul
This post has been edited by vallyyy: 11 Aug 2011, 18:31 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#44
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Cum adică accelerația la fel?
Ce motor de 1.6 are 175 Nm? ![]() L.E.: renou' tău are 151 Nm. This post has been edited by cosmin_2300: 11 Aug 2011, 18:35 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Totusi, de ce se pun mai nou motoare 1.2 turbo in loc de 1.6 16V? Consumul e la fel, poluarea la fel, acceleratia+reprizele la fel, nu inteleg logica de a stoarce mai multi cai dintr-o cilindree mai mica. Daca ar fi de impozite, logic ar fi sa taxeze puterea, nu cilindreea, ca nu ai aceeasi satisfactie dintr-o Dacie papuc diesel de 64 cp comparativ cu o Laguna 1.9 dci de 120 cp, desi blocul motor e acelasi.
This post has been edited by Laurentziu83: 11 Aug 2011, 18:35 |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#46
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
1.6 16v
Max. Power: 106.5 PS @ 5750 rpm Max. Torque: 148.0 Nm @ 3750 rpm 1.2 TSI Max. Power: 104.9 PS @ 5000 rpm Max. Torque: 175.0 Nm @ 1550-4100 rpm de-aia This post has been edited by ArtVandelay: 11 Aug 2011, 18:38 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Poi, fiindca, umm, nu stiu. Poate e mai ieftin. Aparent e o politica de downsizing peste tot: si la VW, si la Renault, si la Fiat...
Legat de interiorul crem: am fugit de el ca dracu' de tamaie. Ala arata bine intr-un singur moment din intreaga lui viata: in showroom. De acolo-ncolo e la vale... @aLecsunder: DSG2? Adica? De-asta uscat cu 7 trepte, sau de-ala in baie de ulei, cu 6? Nu cred c-am mentionat planurile de viitor: • Grila de GTI • Inscriptii “R-Line” pe aripile fata si grila de GTI (in locul semnului original) • Volan multifunctional de GTI cu padele pt. DSG • Footrest din aluminiu pentru GTI • Cluster de GTI • Praguri protectoare cu inscriptia “Polo” • Arcuri H&R sau Eibach (-25 mm. FA, -40 mm. RA) • Chiptuning (dupa ce iese din garantie -> 103 kW). Initial nadajduiam la un RNS510 (sau chinezarie echivalenta) + rear view camera, insa m-am razgandit. This post has been edited by Bwwlan: 11 Aug 2011, 18:42 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
aLecsunder |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Cu 7 trepte. Asa retinusem de la om ca ii zice , DSG2
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 11 Aug 2011, 19:37) 1.6 16v Max. Power: 106.5 PS @ 5750 rpm Max. Torque: 148.0 Nm @ 3750 rpm 1.2 TSI Max. Power: 104.9 PS @ 5000 rpm Max. Torque: 175.0 Nm @ 1550-4100 rpm de-aia De aia se plangea cineva pe aici ca 1.2 tsi pe Golf nu isi putea tine viteza pe cruise, iar eu la 1.6 n-aveam nici o treaba sa urc dealurile pe autostrazi. Cuplu, a? Raman la parerea ca cilindreea motorului se alege in functie de greutatea masinii, iar puterea sa fie greutatea impartita la 10. Daca vrei masina de minim 1.5 tone, cauti minim motor 1.9-2.0 la cilindree, 1.5-ul duce greu atata sarcina. La fel, motor de 1.2 se pune pe masini mici, precum Twingo, Polo, nu are ce cauta pe Golf sau Octavia. |
--------------------
.
.
.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#50
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Ca abera unul pe aici e altceva, pana nu le conduci pe amandoua nu poti sa-ti dai cu parerea.. nu cred ca 25 Nm in plus sunt degeaba
This post has been edited by ArtVandelay: 11 Aug 2011, 18:58 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#51
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Laurențiu, tu înțelegi diferența dintre turbo și aspirat?
1.2 TSI are 105 cp și 175 Nm, pe când al tău 1,6 16v are 110 cp, dar 141 Nm! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#52
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2011, 19:34) Totusi, de ce se pun mai nou motoare 1.2 turbo in loc de 1.6 16V? Consumul e la fel, poluarea la fel, acceleratia+reprizele la fel, nu inteleg logica de a stoarce mai multi cai dintr-o cilindree mai mica. QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Aug 2011, 19:54) Raman la parerea ca cilindreea motorului se alege in functie de greutatea masinii, iar puterea sa fie greutatea impartita la 10. Daca vrei masina de minim 1.5 tone, cauti minim motor 1.9-2.0 la cilindree Mai pezevenghiule. Benzinarul aspirat e la fel de grozav ca dizelul aspirat. De ce scot astia peste 100 de cai dintr-un turbodizel de 1.5-1.6, in loc sa scoata acelasi lucru dintr-un aspirat de 3.0? ![]() Benzinarul cu turbina are o gramada de avantaje. Cuplu bun, curba de cuplu excelenta, dimensiuni reduse, masa redusa, consum mic. Motoarele aspirate sunt o risipa. Doar ca, din comoditate, producatorii au lasat benzinarul cam cu 15 ani in urma dizelului. Au incercat tot felul de artificii, 5 supape, injectie pretentioasa, fara rezultate notabile. In ultima vreme si-au revenit si se intrec in dezvoltarea motoarelor mici cu turbina. Si asta mi se pare ca-i foarte bine. Generatiile actuale sunt un fel de ALH-uri (ca tot se vorbea pe aici, 90 de cai dintr-un turbodizel de 1.9). Peste cativa ani, > 150 cai/litru va fi o chestie banala pentru un benzinar. ![]() Nu o mai tineti sus pe aia cu consumul, motoarele astea sunt net mai eficiente in comparatie cu aspiratele. This post has been edited by cdadan: 11 Aug 2011, 19:22 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
mk2 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt curios daca motorasul asta are aceeasi belea ca si turbodiesel-urile: daca iarna dureaza o vesnicie pana se incalzeste si baga caldura. Am citit din mai multe surse ca e la fel de pacatos.
Oricum, fata de vechile motoare aspirate, e la ani lumina. Sa vedem cum o sta cu fiabilitatea. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
leinad |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
QUOTE(corbex @ 11 Aug 2011, 11:14) Adica alegi motorul cu cuplu mai mic si consum mai mare?? 1.2 TSI (turbo) este peste 1.6 MPI (aspirat) din toate punctele de vedere. Asa cum s-a spus si mai sus singurul semn de intrebare ramane fiabilitatea, dar despre asta nu ne putem pronunta decat peste cativa ani. 1.6 MPI s-a scos de pe VW inca de anul trecut, doar pe Jetta V mai exita, dar odata cu Jetta VI a disparut. A ramas in schimb doar pe skoda. Felicitari, ai facut o alegere inteleapta. Dar mai am o intrebare: sincer, ce-i dai sa pape? 95 sau 98? This post has been edited by leinad: 11 Aug 2011, 20:55 |
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
cdadan |
![]()
Post
#55
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(leinad @ 11 Aug 2011, 21:15) A zis in primul post. untitled.JPG ( Size: 29.21k ) Number of downloads: 1729 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#57
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Stii prost, a stat cumanatul meu cu un diesel pornit juma de ora la relanti la -10-15 grade si nu se incalzise decat putin,cat sa topeasca gheata de pe geamuri...
Astea mai noi au incalzire electrica suplimentara oricum... On: Felicitari pt configuratie, e reusita, ma tot minunez cum accelereaza astea pe iutub ![]() This post has been edited by hitman1234: 11 Aug 2011, 20:46 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#58
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Dieselul prin natura asa e mai eficient decat motorul pe benzina, deci din motorina arsa transforma o parte mai mica in caldura, d-aia se incalzeste greu.
This post has been edited by R19/16v: 15 Aug 2011, 15:20 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
leinad |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
QUOTE(StefanT @ 10 Aug 2011, 21:04) Ai optiunea de cornering, sau cum naiba se cheama? Adica aia de iti aprinde proiectorul in functie de pozitia volanului si partea in care virezi. E demential cand vad asa ceva in retrovizoare cand parcheaza cate unu' cu asa ceva ![]() Se aprinde si cand semnalizezi stanga/dreapa chiar daca nu virezi. Evident, daca faza scurta e aprinsa. Si e f utila cand parchezi, cand faci manevre prin spatele blocului printre gropi. This post has been edited by leinad: 11 Aug 2011, 20:58 |
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
mk2 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, problema cu incalzirea vine de la doua lucruri: cilindree mica si injectie directa. Probabil de aceea 1.9 D se incalzeste repede in timp ce la 1.5 dci dureaza foarte mult.
La un moment dat luam in calcul acest motor pentru urmatoarea masina dar am vazut ca se plange destul de multa lume de treaba asta asa ca mai investigam... Nu de alta, dar m-am saturat de frig. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:23 |