Rugina la Oalele din porbagaj.
![]() ![]() ![]() |
Rugina la Oalele din porbagaj.
axenia alexandru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2004
|
|||
catlinoo |
![]()
Post
#2
|
![]() poc Group: Members Posts: 18 Joined: 22 October 10 ![]() |
Buna,
Acelasi lucru se intampla si la mine la oala din stanga. Am mai dat cu un spray antirugina (asa ca sa mai lungesc) Am vb cu un tinichigiu, lucrarea m-ar ajunge la vreo 700 de lei (decapare, sudura cu argon, revospire) Sincer, inca stau in dubii daca sa o fac. Pana acum am tot bagat bani in ea...am auzit de niste produse inhibatoare de rugina care mai si protejeaza pe deasupra: Loctite 7505, brunox, nigrin rost killer sau kelfos insa nu m-am intreresat pana acum. Astept si eu ca si tine parerile colegilor. Multumiri! |
--------------------
Dacia
Solenza
Confort 2004 1.9D
- BT-04-STX
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#3
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
oalele le gasesti in targ la 150 de lei bucata nu se merita sa le carpesti , dupa care te mai costa manopera la tinichigiu si vopseaua + vopsit sau daca nu esti mofturos o vopsesti cu sprayu
![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
supertorr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 14 October 11 From: Targoviste ![]() |
Acu depinde de fiecare...cat vrea sa o mai tina si cat de pretentios este...si eu am ghinionul asta...e neplacuta problema asta care se pare a fi tipica pentru solenza...supernova...dar e dacie pana la urma....si asta e boala ei...
![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005 CONFORT [B][COLOR=blue]Dacia Solenza 1.4MPI Confort 2005[/COLOR][/B]
|
|
catlinoo |
![]()
Post
#6
|
![]() poc Group: Members Posts: 18 Joined: 22 October 10 ![]() |
Am aplicat tratamentul antirugina la oalele din portbagaj, pe scurt:
1) Am bagat peria de sarma pana am obtinut un luciu metalic acceptabil fiindca inhibitorul meu nu este fff pretentios in ce priveste suprafata suport. 2) Am aplicat loctite 7505 cu ajutorul unui banal penson in cca 7 straturi (doar am de unde, nu?) 3) Am asteptat maxim 24 h sa se intareasca inhibitorul de rugina si am aplicat vopsea cu spray-ul. La fel am procedat si la aripa spate stanga. Sper sa tina. Succes. |
--------------------
Dacia
Solenza
Confort 2004 1.9D
- BT-04-STX
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Rugina vine din exterior spre interior, adica pana la pelicula ta antirugina, tabla nu este protejata in niciun fel. Cu alte cuvinte rugina va manca metalul pe dedesubt pana ramai doar cu stratul dat cu pensula - (inhibitorul tau doar nu este absorbit in interiorul tablei, ramane la suprafata din interior..)
Solutia este alta: astupat gaurile amortizoarelor de jos ,umplut cu ulei si astupat apoi gaurile de sus. Nu mai intru in detalii, iti dau doar un indiciu: pe gaurile alea intra apa (eventual si cu sare iarna), lucru care nu are nimic de a face cu protectia ta din interior... PS: gaurile sunt pe afara, langa amortizor. Detaliile pe topicurile celelalte cu acelasi subiect. This post has been edited by CIPTUNING: 21 Nov 2011, 21:46 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e, daca nu se vor astupa gaurile, dar asta trebuiau de la inceput, pentru ca intre table, nu e vopsea, si doar pamant si rugina. Parca special au fost lasate de "inginerii" de la proiectari, sa se mai si distruga candva, si cat mai repede. Daca totusi a disparut o parte din a doua tabla sau ambele, din cele suprapuse, care sunt de o parte si de alta a amortizorului, e bine ca sa se decupeze ce a fost dublu, si sa se inlocuiasca cu o singuta tabla de 1,5 mm si, la prinderea amortizorului sa se ataseze o saiba mai mare, pentru stabilitatea bucsilor la amortizor
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 268.65k ) Number of downloads: 929 2.jpg ( Size: 204.55k ) Number of downloads: 1109 3.jpg ( Size: 441.91k ) Number of downloads: 1121 4.jpg ( Size: 376.58k ) Number of downloads: 1080 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:52 |