modificari jicloare, performanta maxima
![]() ![]() ![]() |
modificari jicloare, performanta maxima
geteucata |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
- ag 04 lcg
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu umbla cu prostii! Invata carburatorul ca pe o poezie, fiecare strofa ce vrea sa spuna, si apoi te apuci de modificat. Care-i functia fiecarei sectiuni din carburator, o afli numai citind lucrari sigure. Asa, intreband in jur, vei fi mereu in dilema. Poate ca-ti trebuie maine. Il vei face dupa unele indicatii, dar cand vei vrea sa imbunatatesti sau sa remediezi, necunoscand cum lucreaza fiecare particica, mai mult rau iti faci, si vei intelege si greu unele explicatii, chiar de-s bune.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
QUOTE(geteucata @ 11 Aug 2011, 21:05) salut, Cine stie ce modificari pot face in carburator pentru performante maxime. Adica sa inlocuiesc jicloare,cum ar fi cel de by pas de 40 cu unul de 120? Eu zic sa cauti un alt carb decat sa te chinui cu cel dublu de nova. Te chinui sa faci modificarile si te trezesti ca brusc nu mai merge ca s-a decalibrat dereglat. Daca vrei performanta maxima iei 2 duble si le arunci sus. |
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:43 |