DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fum albastru, s

Folea
post 12 Oct 2012, 16:39
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




de curand...am schimbat la un motor d 1.6 cuzinetii si segmentii...presiune in 6 motorul merge rotund...dar imi scoate foarte mult fum albastru...si la relanti scoate....ajutati-ma nuj ce sa ii fac


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Oct 2012, 16:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




cum stai cu uzura cilindrilor? ai verificat uzura cu vreun comparator inainte sa segmentezi?
valabil si la vibrochen, ai verificat daca e in cote la paliere,
+ ovalitate si conicitate?


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 12 Oct 2012, 17:03
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




stau bine la uzura cilindrilor...tin sa mentionez ca motorul inainte de segmentare si cuzineti...nu scotea pic de fum


12 Oct 2012, 17:04:
e normal sa scoata fum albastru un timp pana se curata?

This post has been edited by Folea: 12 Oct 2012, 17:04


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 12 Oct 2012, 17:40
Post #4


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pai sunt doua variante: ori cine a segmentat motorul nu i-a pus cu fantele cum trebuie,la 120 de grade decalare si iti scapa ulei pe langa ei in sus si il arde motorul,ori ai uzura la ghidurile de suapapa si scapa pe acolo ulei in camera de ardere. Fa o proba,ia pe cineva in masina care sa nu fie preocupat cu volanul,mergi normal in a4-a sau a 5-a,apoi scoate-o din viteza si cupleaza a 3-a si da drumul la ambreiaj ca si cand ai pleca de pe loc. Motorul se va tura relativ brusc si fiind in frana de motor,daca ai uzura la ghiduri,vei vedea un norisor albastru in spatele tau. E putin cam neortodoxa metoda,dar daca ai putin simt in talpi nu se intampla nimic. Atata doar sa nu dai drumul brusc la ambreiaj,iar viteza sa fie undeva la 70-80km/h.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 12 Oct 2012, 18:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




... sau meseriasul nu a masurat bine uzura cilindrilor iar segmentarea nu aduce nimic bun ci dimpotriva. Oricum, dupa segmentare se recomanda rodaj deoarece chiar daca nu sunt uzuri exagerate pe camasi, ele totusi exista iar segmentii trebuie sa se "muleze". Daca consumul de ulei nu va inceta nici dupa 1000 Km inseamna ca segmentarea nu are succes si trebuie set motor.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 12 Oct 2012, 23:07
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




mi-a trebuit 1.6 p dacie...nu puteam lasa motorul vechi....ma mancat in cur mai pe romaneste....sa speram ca o sa isi revina si nu o sa mai scoata...daca nu pe bara ca-i criza


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 13 Oct 2012, 15:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Teroetic si practic e normal sa scoata fum albastru pana se aseaza segmentii dupa camasi.Fumul ar trebui sa scada pe masura ce rulezi.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 13 Oct 2012, 20:11
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Stai linistit ca motorul nu are nimic. Fa-i rodajul corect si nu o sa ai probleme. Cat despre motor de 1600 pe dacie, eu sunt foarte multumit.


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 13 Oct 2012, 21:31
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




da...imi place cum merge..presiune'n 6 trage bine...singuru' lucru e ca scoate fum...dar sa speram ca dupa cativa km parcursi o sa-si revina...aaa si mai e ceva... cand scot furtunu' de la avansul vacumatic masina creste in turatii...cand il pun la loc scade...si asta e valabil si pentru furtunu de la vacum care intra in tulumba.


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 14 Oct 2012, 07:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Avans mare !!!


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Folea
post 14 Oct 2012, 23:49
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 5 November 10




nu prea inteleg legatura dintre avans mare si fum albastru...

14 Oct 2012, 23:50:
sau te referi la chestia cu avansul vacumatic si serva?

This post has been edited by Folea: 14 Oct 2012, 23:50


--------------------
Dacia 1310 1998 - CT-65-FMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 21:19
Forum Renault