Dispozitive, aparate sablare, Scule de sablat home-made sau din comert
![]() ![]() ![]() |
Dispozitive, aparate sablare, Scule de sablat home-made sau din comert
payty |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
payty |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am sablat azi pt prima data cu instalatia sub presiune.
Prima impresie e mult mai buna decat la sistemul cu sifon. In primul rand pot sabla cu 4 bari fara probleme. La celalalt sistem nisipul nu curata aproape deloc la 4 bari. Problema pe care o am e ca se cam infunda furtunul care vine de la butelie. Ori am deschis prea mult robinetul de nisip, ori nu stiu... Ramane de vazut. Clar e ca sistemul e net superior celui care absoarbe nisipul prin vacuum. Acum sablez cu nisip pana ma prind ce si cum. Sper ca atunci cand voi schimba nisipul cu corindon sa se mareasca si eficienta. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
daredan |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Sa mai reglezi debitul de nisip. Nu ar trebui sa se infunde decat daca nisipul are granulatia prea mare si duza este mica.
Felicitari ![]() |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
payty |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Intre timp am mai facut niste incercari si am constatat ca una din probleme e faptul ca am cuple rapide la furtunul de la compresor pana la butelia de sablat. Se pierde foarte multa presiune pe acolo si debitul de aer care vine in butelie e micsorat foarte mult.
Una din cuple, m-am uitat in interior, si are diametrul cam de 3 mm. Furtunul care vine de la compresor e din cel spiralat. Cam ce dimensiune ar trebui sa aiba acest furtun? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
daredan |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Da, furtunele alea sunt de doi bani bune doar pentru umflat roata
![]() |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
icxu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 August 08 ![]() |
Eu folosesc un pistol Yato cumparat cu 55 lei parca. Acolo unde este vopsea multa si trebuie indepartata toata puteti folosi sablarea chimica(decanol sau cromofag); sunt niste produse care practic topesc vopseaua facand-o usor de indepartat.
Spor! |
--------------------
ARO
Spartana motor Dacia 1.6
1999
- AG82ARO
|
|
payty |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine cea mai mare problema in momentul de fata e geamul de la cabina de sablat care se opacizeaza de nu mai vad nimic prin el.
adica e un plexiglas, nu geam de sticla. vreo idee cum sa scap de asta? i-am pus eu niste scoci pe el ca sa nu se zgarie plexiglasul dar cand sa il inlocuiesc nu l-am mai putut dezlipi. ideea cu folii speciale pt sablat nu imi surade, ca sunt scumpe si cred ca nici nu tin mult. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
daredan |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Singura solutie este sa schimbi geamul de cate ori este nevoie. Te duci la centru de sticla si tai 3-4-5 bucati sa ai de rezerva.
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#39
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
furtun de acetilena cel de 10 mm mm interiorul facut pe timpuri de arteca,
iar cuple rapide e preferabil fara, insa intervine si condensul creat in compresor, ar trebui un sistem de filtrare home made.. conectat fara cuple,doar cu robineti, cuplele rapide au gaurele de 1 2 mm ,cate 2-3 in functie de model, iti dai seama cat limiteazaa debitul, intrun fel e folosit aerul mai eficient,in cazul compresoareleo cu debit mic. diferenta de eficienta fara cuple ,e enorma,degeaba ai 8 bari pe butelie daca la pistol iti ajunge cu intarziere aerul. e nevoie de butelie mare pentru asa ceva ,cu cele mici dureaza mult This post has been edited by ct-03-tvy: 14 Apr 2012, 14:02 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#40
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
astazi a-m realizat o instalatie asemanatoare, rezultatele sunt foarte bune, e diferenta foarte mare fata de sistemul cu vacuum.
recipient pentru nisip am folosit o butelie romaneasca de gaz, furtun de acetilena ARTECA cand inca era calitate in Romania diuza din bujie 3.5 mm , sub 6 bari nu mai e eficienta probabil din cauza diuzei mari. ![]() compressor ECR 350 motor 2800 rpm 2.4kw 240v. raport transmisie 3/1 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
payty |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu pana acum am incercat cu capete de bujie. Mai mult de o ora nu pot sabla cu un cap din ala ca se largeste gaura pana strapunge peretele diuzei.
Ca si material, sablez cu corindon alb, dar vreau sa il schimb cu alice de metal, ca se distruge prea repede si costa si cam mult (100 E sacul de 25 de kg). Pana acum l-am refolosit de vreo 20 de ori, dar nu mai am nici pe departe 25 de kg, ca mult a fost eliminat de aspiratorul care face vacuum in cabina. Cred ca cel mult 17-18 Kg sa mai fie. In plus, alicele de metal nu fac atat praf. Vreau sa imi iau o diuza de carbura de tungsten dar nu sunt sigur daca merita investitia. Ea are in mod normal diametrul de 2.5mm. Daca se mentine asa suficient timp, e ok, daca nu, nu prea. Eu sablez cu 4 bari. This post has been edited by payty: 9 Apr 2013, 14:58 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
maho |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Depinde ce sablezi, daca sablezi tabla cu alice (chiar si cele mai marunte), s-ar putea sa ai surprize neplacute; alicele-s pt. oteluri mai groase (profile pt. constructii, de ex.). Eu zic sa ramai pe nisip, pt. tabla.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
payty |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
folosesti nisip de zidarie, sau abraziv special pt sablat?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
maho |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu nu sablez; in trecut am asistat la sablari de diverse piese metalice (de la tabla, la profile mari "I", "H", etc. pt. constructii); tabla se sabla cu nisip cuartos dur, profilele cu alice, era diferenta mare intre ele (de ex. alicele mai si durifica suprafata, ca "au loc", dar ar deforma tabla; in schimb nisipul e mai abraziv).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
aditzutzu0007 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 January 15 ![]() |
salut,am inceput si eu o instalatie de sablat si as vrea o parere de la voi
Attached thumbnail(s) 2015_01_12_048.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 250 |
--------------------
volkswagen
golf 4
1999
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Cred ca va merge, poate la inceput pana te prinzi care robinet cat sa il deschizi va fi mai greu dar pe urma cred ca va merge.
Fa un cadru sau sudeaza-i niste picioare de cativa cm sa nu stea teava aia de la baza pe sol ca in timp se va rupe. This post has been edited by cielo99: 15 Jan 2015, 07:58 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
aditzutzu0007 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 January 15 ![]() |
am revenit cu instalatia terminata,i.am facut si cadru,merge perfect,chiar si cu nisip de constructii,sunt foarte multumit,nu ma asteptam
Attached thumbnail(s) 2015_01_16_054.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 214 2015_01_16_055.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 202 2015_01_16_059.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 198 2015_01_16_060.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 196 2015_01_16_061.jpg ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 86 2015_01_16_062.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 73 Captur_.PNG ( Size: 843.48k ) Number of downloads: 83 |
--------------------
volkswagen
golf 4
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 10:53 |