sistem de accelerare automata
![]() ![]() ![]() |
sistem de accelerare automata
hnicu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nu vrei sa tii motorul in sarcina la 1200 rpm, ca-ti bati joc de el. Oricum, nu degeaba are motorul cuplul maxim pe la 3000 rpm.
Ca si idee de baza, iti trebuie un turometru care sa comande un motoras pas cu pas. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce caracteristici are generatorul , ca daca are 4 poli merge la 1500 cel mai bine antrenat direct de motor , trebuie sa ii pui si ambreiajul
daca multiplici turatia cu 2 creste si sarcina tot cu 2 (in cazul in care maresti turatia de 2 ori fata de turatia motorului This post has been edited by bygy007: 11 Aug 2011, 13:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pcostica |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
motorul de 1410 are 47 kw si vrei sa invarti un generator de 4 kw?
La generatoarele din comert este regulator centrifugal de turatie si cu o parghie actioneaza clapeta de acceleratie a carburatorului. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#5
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Motorul ăla are 47 kw la 5500 rpm! Cu cât turația este mai mică, cu atât puterea dezvoltată este mai mică.
Orice ai face, motorul ăla o să consume mai mult ca orice motor de generator. Cel mai ok ar fi dacă ai "face rost" de un motor de DSN, pentru că este pe injectie și consumă mai puțin + că e mai fiabil. |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
hnicu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
problema nu este cu consumul
se va folosi foarte rar si atunci maxim 2 ore Nu cred ca se merita investitia unui generator de 4 kw trifazic care costa cel putin 3000-4000 ron Deasemenea alternatorul il am si un motor de dacie la fel |
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(hnicu @ 11 Aug 2011, 19:12) problema nu este cu consumul se va folosi foarte rar si atunci maxim 2 ore Nu cred ca se merita investitia unui generator de 4 kw trifazic care costa cel putin 3000-4000 ron Deasemenea alternatorul il am si un motor de dacie la fel Am o idee. Daca zici ca folosesti alternator automat ai excitatie. Masori curentul de excitatie si pui un motor pe clapeta de acceleratie. Cand tragi curent mare din el pui motorasul sa traga de clapeta(ideal ar fi dala cu capat de cursa). Sau ai putea sa folosesti un magnet prin care sa tragi de clapeta, sistemul de actionare fiind acelasi. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
hnicu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
eu ma gandeam la un sistem de genul
un ""turometru electronic"" care sa masoare turatia un motor pas cu pas care sa accelereze cand este necesar. bun dar cum pot face chestia asta? |
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
comparator
dar asta trebuie studiat si trebuie cineva care se pricepe bine la electronica , ca principiu ai pragul la care vrei sa mentii turatia si semnal de turatie de la un turometru , astea 2 se baga intr-un comparator cind cele 2 sint egale rezultatul este 0 , cind una din valori se modifica sistemul cauta sa o mentina constanta bine trebuie sa mentii 2 parametri cit de cit constanti si ambii sint variabili in functie de sarcina 1 frecventa , care este in functie de turatia motorului 2 tensiunea care este variabila fata de sarciana , putere absorbita din generator (cu cit creste consumul , cu atit scade tensiunea) si asta se face prin modificarea excitatiei generatorului This post has been edited by bygy007: 12 Aug 2011, 17:45 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bolidu |
![]()
Post
#10
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Tare curios sunt cu o sa arate chestia descrisa mai sus... App la turatia aia si la efortul la care e supus motorul in sarcina maxima nu fierbe apa ? Nu cunosc comportamentul motoarelor de dacie. Stiu ca mersul bara la bara provoada fierberea apei, nu acesi lucru il simuleaza si domnu`cu generatoru?
Nu va fi nevoie si de un stabilizator de tensiune ?! Ca daca da, sigur e mai rentabil un generator chiar si sh. |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
hnicu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 ![]() |
eu am pe papucul meu ventilator electric cu termocupla si pe dealuri la tara vede numai 1-ia rar a doua si incarcat cu minim 300 -400 kg si se descurca excelent fara sa fiarba
Mentionez ca motorul ii benzica cu carburator nu diesel cu ventilatoare si radiator smeker ![]() Nu vad de ce ar fierbe stationar cu un radiator mai mare si doua ventilatore zdravene This post has been edited by hnicu: 12 Aug 2011, 22:21 |
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai ales ca generatorul de 4kw , e un floc in fata... pentru motor. De ce vrei regulator de turatie? La 2000 de ture, la care ai sa ti motorul, crezi ca va scade turatia in sarcina maxima pe care o s-o folosesti? Ce faci, sudezi? Frecventa cum ai s-o stabilesti la 50 Hz, pentru alte aparate, chiar si cu alimentare prin transformatoare coboratoare de la 220, cum au toate. Generatorul e de 220? Atunci e strict necesara mentinerea turatiei la nivelul la care ai 50Hz. O sugestie, un electromagnet, bobinat cu sarma ceva mai groasa, pus in serie pe iesirea liniei de alimentare. De miezul electromagnetului legi acceleratia. Cand creste curentul in electromagnet, deci consumul, atrage miezul care accelereaza. Partea de comparatie (cum spune Bygy la varianta electronica), e un arc pus in spatele miezului magnetic sau chiar cel de pe axul clapetei. Nu face fata, faci un sistem de multiplicare. Sistemul de pornire al motorului de frigider, e acelasi. Un miez magnetic, la curentul mare de pornire, introduce in paralel pe alimentare o bobina ajutatoare, iar la ajungerea la turatia de lucru, curentul scade si, "scapa" miezul ce deconecteaza acea bobina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mk2 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici ca nu te intereseaza consumul si se foloseste rar, nu e mai simplu sa pui motorul pe direct la 3000 rpm?
La turatia aia, ma indoiesc ca va avea probleme cu sarcina. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
ATM |
![]()
Post
#14
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Depinde daca omul isi instaleaza si traseul complet de evacuare (tobe, tevi) sau nu.
Daca-l instaleaza, n-o sa fie mare diferenta de zgomot intre 1200 si 3000. Daca nu-l instaleaza complet, o sa scoale tot cartierul la 3000 de rpm. Pe cand la 1200, mai putin. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:40 |