DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merita Dacia 1310?

ydaniel
post 10 Oct 2011, 09:51
Post #31


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Sau 1500 jiguli.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 14 Oct 2011, 10:03
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Daca un motor de matiz e 7 milioane sh, nu gasesti unul de tico in banii aia sau mai jos?


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Oct 2011, 12:07
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mai bine pune de Matiz, ca ai cu 10 cai in plus si injectie, in rest e tot ala ca forma si dimensiuni, deci ar intra la fix.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 27 Oct 2011, 11:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Dacia are cea mai jaf caroserie de tabla e vai de ea ,numai rugina ,trebuie s-o ingrijesti constant ca pe un copil mic ,daca e si mina adoua ,repari una ,cade alta si bagi mereu bani, asta nu e masina , e bataia de joc a celui care a proiectat-o, sintem in urma rau fata de orice masina occidentala,dispretul meu este intemeiat.

Am vazut caroserii desfacute de fiat , d'ala bravo,nici nu se poate compara cred ca nici cu loganul, ati vazut in ultimul timp la accidente ce bun este loganul pe linga un Mercedes,masina nemteasca nene,calitate.

Uita de Dacia ,nu mai se potriveste intre masinile occidentale acum.

Ia-ti nemteasca ,dar nu de la samsari. Macar 1000 de euro sa ai , samsarii le iau din Nemtia cu 400 de euro le da aici cu 1500!

Inconvenientul ar fi ca piesele sunt mai scumpe ,dar si mina de lucru ,dar te specializezi si ti-o faci singur.

Regret ca am luat dacie ,chiar daca piese sunt cacalau. Jaf , nu alta, au facut intentionat sistemul de evacuare sa trepideze de lonjeron ca sa strice catalizatorul , niste dementi !Tampoanele se topesc se rup, aerisitoarele de frina asemenea, nici nu poti merge cu ea in strainatate ,am auzit, airbeguri nu are, in caz de accident nu se alege nimic de ea.

This post has been edited by stabil777: 27 Oct 2011, 11:27


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 27 Oct 2011, 11:33
Post #35


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Bravo e nascut prin '95, deci e ca si cum ai compara merele proaspete, cu compotul. Orice masina ar trebui ingrijita constant ca sa nu ajunga jaf tablaria si nu numai. Sunt destule dacii cu tabla mai buna decat masini mai noi, nu se poate generaliza.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2011, 11:39
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(maho @ 27 Oct 2011, 12:33)
Orice masina ar trebui ingrijita constant ca sa nu ajunga jaf tablaria
*



Aiurea, orice masina cu tabla galvanizata nu ai ce sa faci la ea, sunt masini din '88 fara pic de rugina. Sau orice masina noua, excludem Loganul care trebuie pupat in cor ca o Dacie 1310, cu ceara si alte prostii sa nu rugineasca.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 27 Oct 2011, 12:31
Post #37


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Fara suparare, deja imi pun problema daca cu loganul sunt in siguranta in trafic, am trecut de 50% in sus spre NU, nici cu Duster-ul nu e prea bine (vezi testele EURONCAP). Despre 1300 - cred gasesti un golf 3 mai rasarit la banii aia, Dacia 1300 nu e masina. A fost odata, atunci cand nu aveam alta alternativa. Acum gata. Nu m-as mai intoarce la schimbat bujii, desfundat jicloare pe marginea drumului, reglat avans, schimb ulei in curte etc. Se cheama masochism. Am vreo 50k km numai pe dacie 1300.

Ma mai apuca sa spal masina cateodata, sa schimb filtrul de aer, mai o bujie, dar asta asa, de 2 ori pe an, ca hobby, nu cand are masina chef - ci cand am eu.

Uite, pe autovit ma uit - cu 1500 de euro poti cumpara si inmatricula un golf 3, sau o skoda felicia (tot motor de VW are). Fa acest efort.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 27 Oct 2011, 16:21
Post #38


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




@hash:Da chiar asa...oare cine are tupeul ala sa cheme"masini"automobilele dacia 1300,1310?? rolleyes.gif .....si ai incaodata dreptate,nu exista atunci alta alternativa(Lada,Moskvici,Volga,etc) mellow.gif dar na numa daciile aveau jigloare,numa lor cred ca trebuia sa le schimbi uleiul si bujiile....

Nu masina era devina ci soferul roman,care o lega cu sarma cand se strica,punea piese cumparate la jumatate de pret facute in curte si in spatele blocului,si atunci cand pica...aaa,pai da,masina e devina ! Is tare curios ce se faceau romanii fara Golf-urile de afara,nu zic..is masini cu mult peste dacia 1300,dar urasc oameni care arunca cu noroi in masinile(pardon..nu's masini dry.gif ) alea care le-au suportat toate fitele si mofturile romanilor atatia ani de zile.

Care mai aveti ma vreo masina caruia tre sa ii schimbi uleiul si bujiile? :blink:Daca te-ai lamurit cu marca"DACIA"avand 1300,de ce naiba ai ales Logan?Eu zic sa il vinzi ....si sa parasesti clubul asta...du-te pe unul cu Masini.

P.S: Daca tu schimbi filtrul de aer,mai cate'o bujie precum zici ,o speli doar cand ai tu chef...nu cand are masina,e clar ce sofer esti si este si mai clar in ce masura iti respecti tu propria masina,jalnic.

ON:Ai putea opta pt. o dacie berlina fabricata dupa '99 pe injectie,care sa aibe si GPL pe ea...am un prieten care detine asa ceva,si e foarte multumit de MASINA.

This post has been edited by 1310CL: 27 Oct 2011, 16:44


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 Oct 2011, 16:57
Post #39


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(stabil777 @ 27 Oct 2011, 11:21)


Uita de Dacia ,nu mai se potriveste intre masinile occidentale acum.

Ia-ti nemteasca ,dar nu de la samsari. Macar 1000 de euro sa ai , samsarii le iau din Nemtia cu 400 de euro le da aici cu 1500!

*


adevarul e ca la 400 de euro o sa cumperi o super masina.

omul zicea de dacia nu de glof 3 din germania. De unde obsesia asta cu masini germane?
Mai ca mi-a sarit tandara. Sunt satul de pocnituri de golfuri galvanizate cu table gaurite fara tobe, care cand accelereaza te umplu de fum. Care au scurt in stopuri si nu stii in ce directie o ia. Cu ce dracu sunt alea mai bune ma?

Alea sunt mai gunoaie ca daciile. Orice masina neingrijita ajunge un gunoi. o masina luata la banii aia o sa aiba nevoie de intretinere serioasa.
Normal ca merge daca te doare in cenzurat daca pica una alta.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan constantin
post 27 Oct 2011, 18:16
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 September 11




la 300 de euro ce poate cumpara?!
binenteles tot un gunoi indiferent de marca tongue.gif
dar cu scuzele de rigoare ca na in Romania adevarul doare...sunt destui pe aici care sunt tare frustrati de masinile germane...sinceri sa fim nu putem compara masina frantuzeasca cu cea germana indiferent de marca...calitatea masinilor facute de nemti sunt net superioare celor facute de francezi
francezi sunt mult mai tepari decit noi...eu am avut si masini frantuzesti si actualmente am 2 facute de nemti si nu se compara...
cele frantuzesti sunt scumpe in draci la intretinere si calitatea lasa la greu de dorit


--------------------
ford fiesta 1,4 tdci 2008 - b24dca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 27 Oct 2011, 18:52
Post #41


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(dan constantin @ 27 Oct 2011, 18:16)

cele frantuzesti sunt scumpe in draci la intretinere si calitatea lasa la greu de dorit
*



La faza asta trebuie sa primesti o contra-replica imediat,sunt multi pe aici care nu vor sa recunoasca inferioritatea masinilor frantuzesti fata de cele nemtesti


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 Oct 2011, 18:58
Post #42


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Mitul masinii nemtesti loveste din nou. 90% din pareri sunt din auzite - am auzit, are vecinul, mi-a zis varul, scrie pe forumul nustiucare, etc.
Generalizari de genul asta sunt gresite. Sunt modele si modele.
Cine se asteapta sa ia masina buna cu 400E se inseala amarnic.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2011, 19:26
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(dan constantin @ 27 Oct 2011, 19:16)
la 300 de euro ce poate cumpara?!



De exemplu .

SUnt masini solide, iti faci treaba, si nu se compara cu nici o Dacie 1310, e si peste Supernova. Numai ca partea cu taxa e alta problema, noi i-am ales.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Oct 2011, 19:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Da asta ce are ? Nu-ti poti face treaba cu ea ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 Oct 2011, 20:01
Post #45


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




na pai incearca sa o inscrii. Si sunt sigur ca golfu ala la 300 de oiro n-are nici o hiba
si nu cere nici o investitie la aia 300k declarati. Hai sa nu aberam. IN TARA FOARTE GREU GASESTI CEVA DECENT LA BANII AIA. De adus de dincolo iese din discutie ca pur si simplu nu merita.

Uite o situatie cat se poate de reala. Am un prieten pe care il mananca in partea dorsala sa isi aduca masina de dincolo, neaparat golf 3 1.9d forjat si nenorocit. Bani? MAXIM 2000 cu tot cu acte si taxa. Din ce m-am interesat nu gaseste mare lucru, banii sunt putini, taxa e mare. Probabil ca o sa faca o afacere cu un samsar si o sa isi ia un junghi. I-am spus daca tot il mananca sa isi ia masina, desi nu are nu stiu ce drumuri sa isi ia o dacie. La 400 de euro gasisem una FARA STROP DE RUGINA din 93 cu 70k km. El ca nu ca numa sarantocii umbla cu dacie. I-am expus altfel problema. Banii sunt putini, mai bine ia o dacie ieftina de tras acu, e si incepator, il mai ajut io cu reparatu. Asa mai aduna bani si la anu viitor dubleaza suma si isi ia ceva decent. Nici asa nu ii bine. Si te mai miri atunci.

Dacia aia si-a gasit propietar, cu doua planetare si un ambreiaj schimbat e avion. Merge de rupe, o vad zilnic.

Eu personal trag fordul la garaj iarna asta. Drumurile pe care circul nu sunt facute pentru masina aia. In schimb cu dacia ma duc relaxat, nu tremur la fiecare groapa. Tre sa calculezi bine ce ai degand sa faci nu te gandesti doar la masina de jermania

This post has been edited by kog: 27 Oct 2011, 20:02


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2011, 20:08
Post #46


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La 1900 cc din anii aia da mai mult la stat decat face masina, deci nu merita in nici un caz.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 27 Oct 2011, 20:33
Post #47


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




Daca stii sa intretii, merge bine. Am vandut masina mea in 2009, zilele asta am vb cu proprietarul nou, si acuma merge f bine. Dar am si avut grija de ea.



In concluzie: ai sub 1000 de euro ? Ia-ti o Dacia, gasesti pe injectie (dupa '99) si GPL.

Ai peste 1000 de iepuroi: Ia ceva mai confortabila, si mai de calitate.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 27 Oct 2011, 21:03
Post #48


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Sfatul meu:

Cu 300 de euro nu iti poti lua o masina, sau oricum, ceea ce intelege restul populatiei prin masina.

Rezista in continuare, si cand ai strans 1000 de euro poti sa incepi sa cauti o masina.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan constantin
post 27 Oct 2011, 21:30
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 September 11




QUOTE(Andy_ACS @ 27 Oct 2011, 18:58)
Mitul masinii nemtesti loveste din nou. 90% din pareri sunt din auzite - am auzit, are vecinul, mi-a zis varul, scrie pe forumul nustiucare, etc.
Generalizari de genul asta sunt gresite. Sunt modele si modele.
Cine se asteapta sa ia masina buna cu 400E se inseala amarnic.
*


Mitul la care te referi tu este un pur adevar nu un mit cum afirmi stimate coleg de forum
Eu am dat o parere din proprie experienta si cred ca am tot dreptul dupa un inceput cu dacia 1300 din 1979 care a fost prima mea masina,si cu pasi marunti cu eforturi si mari sacrificii am un ford si un audi
Frantuzesti am avut si citeva,dar in special de renault sunt satul de raportul calitate si costuri de intretinere
Dar te inteleg si pe tine ca na de la dacia 1310 la logan este salt mare biggrin.gif


--------------------
ford fiesta 1,4 tdci 2008 - b24dca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Oct 2011, 21:51
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mai era un mit cum ca numai finlandezi fac telefoane.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 28 Oct 2011, 09:43
Post #51


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Cele mai bune telefoane sunt facut de nokia, cel putin ca finisaj si hardware.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 28 Oct 2011, 10:09
Post #52


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(1310CL @ 27 Oct 2011, 17:21)
@hash:Da chiar asa...oare cine are tupeul ala sa cheme"masini"automobilele dacia 1300,1310?? rolleyes.gif .....si ai incaodata dreptate,nu exista atunci alta alternativa(Lada,Moskvici,Volga,etc)  mellow.gif dar na numa daciile aveau jigloare,numa lor cred ca trebuia sa le schimbi uleiul si bujiile....

Nu masina era devina ci soferul roman,care o lega cu sarma cand se strica,punea piese cumparate la jumatate de pret facute in curte ...
*



Am schimbat aripi fata din cauza unui accident. Surpriza: aripi cu ochelar de 1300 nu am gasit. Dat jos, flex, sudat. Antifonat (eu) din nou. 2 straturi. Ruginit intr-un an - tabla de conex (iasi). Bonus: nu mai venea la linie nici cu politia.

Scaune desfundate - schimbat cu altele. Cica de fabrica. Nu mai stateam comod in ele, erau cam joase. Ma durea spatele dupa 2h de condus.

Frana - ah, frumoasa frana! Mi-aduc aminte si-acum cum frana inegal si venea spatele masinii din stanga spre fata, si ce frumos se rasucea cand blocai franele..

In caz de accident - nu am gasit bara fata cum am vrut eu, la dezmembrari.

Aveam o pompa de benzina in porbagaj. Plus alte piese marunte.

Plecatul iarna: un anumit ritual de incalzit motorul (soc, alea alea..)

Cel mai tare m-a deranjat ca nu mai gaseam piese pentru ea. Fabrica nu mai producea de mult anumite repere, si cele gasite pe la terti erau de calitate slaba. De-asta nu am mai tinut masina. Trebuia sa fac cam totul eu, si la un moment dat am avut lucruri mai bune de facut cu timpul meu. Asta ca sa nu mai zic ca ii surprindeam pe toti in trafic. Toata lumea se astepta sa merg in reluare si eu al naibii hopa, eram mai sprinten decat anticipau ei. Insa frana mea nu era tot atat de sprintena..

'Mitul masinii germane' - eu am avut golf iii aka felicia, cam stiu ce-i poate pielea. ruginea si aia, nu-i problema. Sa mai spun ca din cauza ca ma coboram din felicia si ma suiam in 1300, din cauza asta am facut 2 accidente cu cea din urma, ca ma invatasem cu niste frane mai prompte si demaraj mai bun? de ce refuzati sa invatati din experienta altora? si cu cata obstinatie..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 28 Oct 2011, 10:18
Post #53


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Lasa ma, si in 2015 au sa fie de astia care cred ca cea mai buna solutie e o 1310, o supernova si alte ####### preistorice din gama dacia.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 28 Oct 2011, 10:41
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Multi isi cumpara masina pe care o pot intretine fara prea mari eforturi si cu care isi fac treaba,e un fier care in opinia mea nu merita pasi marunti cu eforturi si mari sacrificii pentru o "nemtoaica" cu motoare frantuzesti fabricata in Spania sau cine stie pe unde.
Cat despre Nokia, mai butonati si alte telefoane si o sa va schimbati parerea.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2011, 11:16
Post #55


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(4x4 @ 28 Oct 2011, 10:43)
Cele mai bune telefoane sunt facut de nokia, cel putin ca finisaj si hardware.
*


Tu ai ramas in urma...cu vreo 5 ani asa. Ai fi avut dreptate atunci.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Oct 2011, 11:16
Post #56


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(4x4 @ 28 Oct 2011, 10:18)
Lasa ma, si in 2015 au sa fie de astia care cred ca cea mai buna solutie e o 1310, o supernova si alte ####### preistorice din gama dacia.
*


las ca preistoricele straine sunt mai bune. Rugina de vw e nobila, si trasa pe nas da stari euforice.
Sunt masini si masini, oameni si oameni. Fiecare isi ia o masina pe care o poate intretine, sau asa ar fi normal. Aici ma refer la cei care au putini bani si apeleaza la sh ieftine. A si inca ceva. Ca tot ridicati in slavi calitatea germana, Se cam duce dracu calitatea aia dupa 15 ani. Iar mai nou masinile fabricate de ei "respecta standardele" adica se defecteaza dupa un anumit numar de km impus.

QUOTE(dan constantin @ 27 Oct 2011, 21:30)
Mitul la care te referi tu este un pur adevar nu un mit cum afirmi stimate coleg de forum
Eu am dat o parere din proprie experienta si cred ca am tot dreptul dupa un inceput cu dacia 1300 din 1979 care a fost prima mea masina,si cu pasi marunti cu eforturi si mari sacrificii am un ford si un audi
Frantuzesti am avut si citeva,dar in special de renault sunt satul de raportul calitate si costuri de intretinere
Dar te inteleg si pe tine ca na de la dacia 1310 la logan este salt mare biggrin.gif
*


e normal sa evoluezi, sa incepi mai de jos, si cu timpul sa cauti o masina mai buna. Sunt perfect deacord. Dar uite atlii acum incep, cu bani putini, pe vremuri grele.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 28 Oct 2011, 12:24
Post #57


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Hai sa nu o dam in off-topic,pana la urma urmei aici un coleg de forum ne-a cerut o parere....daca se mai merita cu batrana dacie 1310 sau nu.

Merita daca nu ai un buget stralucit si ai nevoie urgent de o masina cu care iti faci treaba insa si ea are probleme ei ca oricare alta masina,fie nemteasca,fie romaneasca. sleep.gif

This post has been edited by 1310CL: 28 Oct 2011, 12:25


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2011, 12:48
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu le baga in aceasi oala, ca la nemtesti Golf 1 din anii 70' e mai avansat tehnologic ca Dacia 1310, iar Golf 3 e de-a dreptul ozeneu pe langa Dacie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 28 Oct 2011, 13:37
Post #59


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




atata timp cat e din tabla si plastic e la fel de trecator. Iar de golf 1... radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2011, 13:48
Post #60


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sunt totusi 5 ani diferenta in favoarea Golfului, si in perioada aia 5 ani insemna mult progres.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:51
Forum Renault