roti spate blocate dupa 2 pedale
![]() ![]() ![]() |
roti spate blocate dupa 2 pedale
nex4u |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993 VN-02-MAF
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
repartitoru nu mai descarca la eliberarea franei,cauze-reglajul cantarului de la puntea spate incorect,rugina in repartitor sau cel mai sigur este defect
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
B-72-EDP |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 March 11 ![]() |
Ceva asemanator am patit si eu asa ca sustin ideea lui niku,ar trebui sa schimbi repartitorul care e cam 25 lei din cate imi aduc aminte.Bafta si asteptam vesti bune
As avea si eu o problema legata de frane doar ca ma refer la cele de pe fata.Problema ar fi faptul ca la franare stanga tine mai mult decat dreapta in sensul ca la o franare relativ mai tare dak dau drumu la volan cred ca m-as trezi in camp cu ea:D.Daca aveti vreo sugestie sau vreun leac pt asa ceva astept parerile voaste.Multa bafta This post has been edited by B-72-EDP: 22 Mar 2011, 19:31 |
--------------------
Dacia
1310
1999
- B-72-EDP
|
|
nex4u |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 September 09 ![]() |
Mai mult ca sigur e repartitorul problema e cum desfac conductele ca au 18 ani de rugina si nu vor nici in ruptul capului sa se slabeasca.
|
--------------------
dacia
1310
1993 VN-02-MAF
|
|
Iuli |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
SCHIMBA GARNITURILE LA POMPA CENTRALA CA SAU UNFLAT DE LA LICHID ......NU UMBLA LA REPARTITOR
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
B-72-EDP 1 incepi cu o aerisire a instalatiei de frana,cu ocazia asta verifici si cum se invartesc rotile,sa nu ai un etrier blocat,(vezi pe forum cum se deblocheaza) si
2 dai cu o idee de vaselina pe penele de la etrieri sa culiseze mai usor,asta dupa ce leai curatat de mizeria depusa poti sa incepi cu 2 si apoi 1 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
QUOTE(Iuli @ 22 Mar 2011, 20:01) hmmmm.... ![]() Eu am luat chit nou de reparitie si le-am comparat si... sincer, cele noi sunt mai mari ca si deschidere dacat cele uzate. This post has been edited by Adrian_Boy: 22 Mar 2011, 21:37 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Iuli |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
garnirurile la pompa de frana sunt de doua dimensiuni de 18 si 20
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si daca ai probleme cu conductele ce te opreste sa le inlocuiesti
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pt initiator ....@
Mai mult ca sigur, din spusele tale , daca ambele roti erau la fel de incinse ,nu iti mai descarca pompa de frana , ramane atacata ...pompa ,ma gandesc ca este cu dublu circuit tandem cu 3 conducte .... Primul pistonas din pompa ( de catre baterie spre peretele de foc ) este cel responsabil pt franele spate .... recomandarea mea ar fi sa verifici pompa de frana apoi ..daca tot este demontata poti verifica si limitatorul ....pt orice eventualitate ... QUOTE(Iuli @ 22 Mar 2011, 22:11) Si garniturile de la pompa de frana de pacuc diesel ... cu diam alezajului pompei de phi 22 .... cui le lasi ...? This post has been edited by Minel: 23 Mar 2011, 09:51 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu patisem mai demult sa fie slabite suruburile care prind talerele din spate de punte. Cand puneam frana, se rotea talerul nitel (1-2mm cat permiteau suruburile nestranse) si se bloca ferodoul pe tambur. Daca dadeam cu spatele nitel se deblocau. Nu zic ca asta se intampla la tine, dar merita verificat.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B-72-EDP |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 March 11 ![]() |
Ms niku pentru idee,sper sa iasa bine
|
--------------------
Dacia
1310
1999
- B-72-EDP
|
|
nex4u |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 September 09 ![]() |
Garniturile sunt de 19, respectiv 20,6. Pompa e cu icp si circuit de bypass. Am desfacut pompa si curatata, suflata, montata la loc, aerisit si surpriza spatele tot se blocheaza doar la apasarea puternica a pedalei. Daca apas usor nu se blocheaza. Nu sunt genul de om care sa schimb tot ce tine de frane si la urma sa observ ca daca ascultam de niku rezolvam din prima. De ce sa aerisesc o instalatie de franare care nu are aer in circuit? De cand se umfla cauciucul in lichid? De ce sa verific etrierul fata daca mie mi se blocheaza doar spatele? Cine a zis de repartitor a ghicito din prima. Merci Niku.
|
--------------------
dacia
1310
1993 VN-02-MAF
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nex4u nu ai pentru ce ne ajutam intre noi cum putem,daca te duceai la service erai halit,plecai de acolo cu 2 ziare unu in fata unu in spate
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
floryn_fresh |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 April 08 ![]() |
nex4u, ai rezolvat pana la urma? spune-ne si noua ce-a fost
|
--------------------
Dacia
Dacia
Break 1996
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Conductele de fier se rup sigur daca masina e veche si nu s-a umblat la ele ,acum se gasesc in magazine de cupru ,depinde de lungime dar costa.
Eu am am vrut sa schimb servofrina si pe pompa erau 4 conducte ,nici vorba sa le desfac ,am desfacut pompa din cele doua suruburi iar apoi am deplasat-o chiar daca am strimbat sau miscat conductele ,le-am lasat acolo decit sa cumpar altele, nu sunt afectate iar lichidul de frina nu curge ca n-are treaba cu servofrina. Am schimbat si garniturile la etrieri , etrierul are piesa din mijloc intepenita ,aia iese numai batuta. Am frina buna cemai !. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:45 |