DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

BH 59 FIF
post 24 May 2012, 21:54
Post #181


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Eu unul sunt lamurit. Voi monta o pompa de benzina electrica de GTT si o anulez pe cea originala. Alta chestie interesanta: am scos azi baia de ulei de pe motorul de "Alpineliebe". Baia pare a fi originala (mai mare decat aia de Dacie, etc) dar nu are si nici nu a avut vreodata antival. Motorul e din '82. E posibil?


Attached thumbnail(s)
2012_05_24_19.40.24.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 877
2012_05_24_19.40.32.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 963
2012_05_24_19.40.38.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 923


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 25 May 2012, 08:13
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




Mi se pare mie sau aia e baie de GTT?


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 25 May 2012, 09:06
Post #183


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Pe R11-le Turbo (motorul identic cu cel de 5 GTT) pe care l-am avut baia de ulei avea antival blink.gif .


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 25 May 2012, 11:55
Post #184


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu stiam ca se poate monta fulia de Nova, care e deja mai mica decat cea de Dacie.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 25 May 2012, 12:08
Post #185


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Asta e baia de ulei de R11 Turbo.

Attached thumbnail(s)
09122010_001_1.jpg ( Size: 365.51k ) Number of downloads: 838


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 May 2012, 21:00
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




antivalul ajuta doar daca mergeti pe serpentine si alte drumuri unde uleiul se plimba prin baie. de aici si numele de antival. Este proiectat ca sa nu ramana pompa de ulei fara ulei si sa nu mai aiba de unde sa traga.


daca nu, el inrautateste ungerea pistoanelor, pentru ca nivelul uleiului peste acea bucata de tabla din poze este foarte mic, si nu se mai produce acea "balacire" a pistoanelor cum e la cele fara antival.

Ca idee, la mine s-a stricat pinionul intermediar, cel de la delcou, deci am ramas complet fara ungere la arborele cotit. Am mers asa vreo cativa zeci de kilometri, in necunostinta de cauza (credeam ca s-a stricat senzorul de bord) iar cand am masurat cu micrometrul arborele, nu era absolut nicio problema.

Deci, ce se poate intampla rau daca pompa ramane cateva secunde fara ulei? Eu zic ca absolut nimic.

Plus ca nu merge nimeni constant cu 5000 rpm, ca sa apara uzura la arborele cotit si axa cu came, care sunt sub presiune de ulei.

Acum, fiecare cu parerea lui, ce s zic.

Dar sincer, nuu stiu de ce vreti atat de mult sa montati asa ceva.


Iar apropo de pompa de ulei cu lobi, aveti grija sa nu luati una de GTT, ci una de Alpine turbo.

GTT are motorul un pic inclinat (fiind transversal) si sorbul e si el un pic inclinat, nu perfect orizontal. De aici poate rezulta faptul ca daca puneti pompa de GTT, sorbul s-ar putea sa stea partial deasupra nivelului de ulei, deci sa nu traga ulei cum trebuie.

Muttley a avut problema asta si am vazut cum arata sorbul respectiv. La cea mai mica inclinatie, iese deasupra nivelului de ulei.

This post has been edited by payty: 25 May 2012, 21:10


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 25 May 2012, 22:08
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(payty @ 25 May 2012, 21:00)
Muttley a avut problema asta si am vazut cum arata sorbul respectiv. La cea mai mica inclinatie, iese deasupra nivelului de ulei.
*


Atat de mult e inclinat sorbul. Eu stiam ca motorul de GTT este inclinat vreo 12 grade pe spate. Si totusi, parca nu e asa mic nivelul in baie, plus ca nu stiu de ce ar fi vreo diferenta la sorb avand in vedere ca baia de ulei de GTT nu e inclinata, are fundul drept, fix ca cea de Dacie. Astept raspuns pentru ca-s tare curios!

This post has been edited by aditza579: 26 May 2012, 18:26


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 25 May 2012, 22:36
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Azi am cautat si eu cutia mea in 5 tr sa vad ce coduri are pe ea si am gasit urmatoarele, daca ma poate ajuta cineva sa-mi zica ce stie sa faca cutia asta smile.gif are sigla de Renault pe ea si e cu timonerie dubla.

G3063 024986 si FD 8-22


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 25 May 2012, 23:04
Post #189


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Pe mine unul nu ma intereseaza intr-o maniera deosebita sa fie antivalul ala acolo. Intrebam pur si simplu pentru ca stiam ca Alpine-urile aveau toate tabla de-aia si la al meu lipseste. Mi se pare ciudat. In alta ordine de idei am mai facut azi una-alta la motor, a ajuns si coletul cu modina de fabrica cu tot cu furtune si radiator si sper ca pe saptamana viitoare sa-i dau cheie.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 May 2012, 11:32
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@aditza


am sorbul de la Muttley pe undeva printr-un dulap. Daca dau de el, poate ii fac o poza sa vezi cum sta treaba.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 26 May 2012, 19:47
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(Black%Snake @ 25 May 2012, 23:36)
Azi am cautat si eu cutia mea in 5 tr sa vad ce coduri are pe ea si am gasit urmatoarele, daca ma poate ajuta cineva sa-mi zica ce stie sa faca cutia asta smile.gif are sigla de Renault pe ea si e cu timonerie dubla.

G3063 024986 si FD 8-22
*



Nu stie nimeni detalii despre cutia mea? tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 26 May 2012, 20:21
Post #192


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am urcat azi motorul sus. Am descoperit cu ocazia asta ca a fost inlocuita carcasa de ambreiaj (s-a dat o gaura si s-a frezat putin pentru a face loc senzorului). Acum ne confruntam cu (cel putin) 3 probleme. 1) E nevoie de un cablu de ambreiaj lung si nu stiu de unde sa-l iau. 2) Avem nevoie de o schema pentru aprindere - RE 009. 3) Trebuie facuta o flansa pentru montarea turbinei pe galeria de evacuare.

Attached thumbnail(s)
DSC09933.jpg ( Size: 55.76k ) Number of downloads: 738
DSC09935.jpg ( Size: 56.41k ) Number of downloads: 276
DSC09936.jpg ( Size: 51.83k ) Number of downloads: 241
DSC09938.jpg ( Size: 75.52k ) Number of downloads: 260
DSC09940.jpg ( Size: 82.51k ) Number of downloads: 271
DSC09941.jpg ( Size: 84.08k ) Number of downloads: 276


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2xGI
post 26 May 2012, 21:23
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 993
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




da ce faci nene acolo cu monstru' ala ? crezi ca se merge pe transalpina ca pe nurburgring ?? nu erau de ajuns calutii daciei ? 04.gif

hai ca tre sa te vedem in actiune rolleyes.gif

This post has been edited by 2xGI: 26 May 2012, 21:28


--------------------
ex. Dacia 1300 1978 - momentan Treanta 2
niciodata sa nu spui niciodata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 26 May 2012, 22:26
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




vad o mana de lemn tare murdara acol blush.gif sa speram ca o sa mearga bine sofer1.gif


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 27 May 2012, 01:25
Post #195


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Da mai multe detalii despre prima poza biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 27 May 2012, 01:48
Post #196


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Daca mie imi era adresat postul, in prima poza sunt carcasele de ambreiaj de R5 Alpine (stanga) si respectiv Dacia 1310 (dreapta). Singurele diferente constau in faptul ca parghia de actionare in cazul celei Alpine este situata in partea dreapta si nu in stanga iar dintr-o alta perspectiva carcasa de Alpine are locasurile aferente montarii pompei de apa in spatele motorului.

@2xGI: Nu ca pe Nurgburgring, dar ca la o etapa de coasta se poate biggrin.gif .

L.E: Alte poze din timpul lucrarilor.

This post has been edited by BH 59 FIF: 27 May 2012, 21:18

Attached thumbnail(s)
RECOVEREDFILE2195.JPG ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 272
RECOVEREDFILE2199.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 248
RECOVEREDFILE2201.JPG ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 278
RECOVEREDFILE2203.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 274
modina_alpine.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 185
DSC09937.jpg ( Size: 65.36k ) Number of downloads: 183


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 27 May 2012, 15:09
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Cinci intrebari am pentru tine Alin.
1. Ai montat si anti-val?
2. Pistoanele sunt de GTT sau sunt cele de Alpine Turbo?
3. Daca e varianta a doua de la intrebarea 2. a ramas tot RC-ul de 8.6:1?
4. Carcasa de Alpine nu avea locas pentru senzor? Si daca nu avea, nu puteai sa faci si tu unul circular, nu hidosenia aia?
5. Aprinderea nu este Re 209? Adica cea evoluata, ca prima e 208 si e cam rudimentara si 209 a avut GTT-ul.

In rest, spor la treaba si sper s-o vad pe Transalpina in configuratia de baza, Turbo!

This post has been edited by aditza579: 27 May 2012, 15:11


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 27 May 2012, 15:13
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Am si eu o intrebare, de ce sunt 2 gauri in acea teava care iese din baia de ulei? pe una vine returul de la turbina dar pe cealalta?


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 27 May 2012, 15:39
Post #199


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




1) Nu am montat antival (dupa cum se vede si din pozele cu baia de ulei). Daca imi pica in mana una cu antival vreodata probabil ca voi monta, daca nu ma multumesc cu asta.
2). Pistoanele sunt de Alpine Turbo (sau cel putin asa mi se pare mie). Nu le-am schimbat, asa am luat motorul si avand in vedere ca atat pistoanele cat si camasile sunt in stare foarte buna nu am facut nici o interventie de aceasta natura.
3). Spre rusinea mea, habar n-am ce RC are un motor de alpine T. Oricum, pot sa-ti spun ca inaltimea garniturii de chiulasa e de 1,2 mm (din cate stiu eu, asa au iesit si din fabrica).
4) Caracasa de Alpine Turbo ar trebui sa aiba gaura pentru cititor. Dar la mine e clar ca a fost candva inlocuita. Nu am nici timpul necesar si nici cheful sa mai modific nenorocirea aia de carcasa. Nu-i frumoasa dar sper sa-si faca treaba. Apropo, am inteles de la Black Snake ca exista carcase de alpine cu tija de ambreiaj pe partea stanga. Daca are cineva una de vanzare sunt extrem de interesat.
5) Aprinderea e RE209. Din cate stiu, aprinderile astea erau dotare de fabrica pe R5 Alpine Turbo.

@Black Snake: Am pus mai sus o poza cu motorul in care se pot observa foarte bine caracteristicile volantei. Una dintre cele doua iesiri din baie este scurgerea de la turbo. Cealalta "se leaga" de flansa pe care sta pompa de benzina printr-un furtun.

This post has been edited by BH 59 FIF: 27 May 2012, 15:48


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 27 May 2012, 18:33
Post #200


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(Black%Snake @ 25 May 2012, 23:36)
Azi am cautat si eu cutia mea in 5 tr sa vad ce coduri are pe ea si am gasit urmatoarele, daca ma poate ajuta cineva sa-mi zica ce stie sa faca cutia asta smile.gif are sigla de Renault pe ea si e cu timonerie dubla.

G3063 024986 si FD 8-22
*



Cauta aici:

http://www.scribd.com/doc/2490905/Renault-Gear-Boxes


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 27 May 2012, 18:58
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(4x4 @ 27 May 2012, 19:33)


Ms de link, am cautat acolo dar nu am gasit nimic.. la mine era diferita seria expusa pe acel banut fata de ce arata pe site.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 27 May 2012, 19:41
Post #202


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




QUOTE(aditza579 @ 27 May 2012, 15:09)
Cinci intrebari am pentru tine Alin.
1. Ai montat si anti-val?
2. Pistoanele sunt de GTT sau sunt cele de Alpine Turbo?
3. Daca e varianta a doua de la intrebarea 2. a ramas tot RC-ul de 8.6:1?
4. Carcasa de Alpine nu avea locas pentru senzor? Si daca nu avea, nu puteai sa faci si tu unul circular, nu hidosenia aia?
5. Aprinderea nu este Re 209? Adica cea evoluata, ca prima e 208 si e cam rudimentara si 209 a avut GTT-ul.

In rest, spor la treaba si sper s-o vad pe Transalpina in configuratia de baza, Turbo!
*


iti rasp eu la intrebarea 4 carcasa de aspirat nu are cititor si stai linistit ca e pozitionat cum trebe, si la distanta coresp de volanta, am studiat si eu problema asta si e inregula

This post has been edited by JWF: 27 May 2012, 19:42


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 27 May 2012, 20:37
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(JWF @ 27 May 2012, 19:41)
iti rasp eu la intrebarea 4 carcasa de aspirat nu are cititor si stai linistit ca e pozitionat cum trebe, si la distanta coresp de volanta, am studiat si eu problema asta si e inregula
*


Mda, acum am inteles. Eu crezu-i ca are carcasa de Alpine Turbo.

Alin, daca zici ca ai garnitura de chiulasa de fabrica, si pistoanele is tot de AT, atunci mai mult ca sigur ai un RC de 8,6:1, ceea ce e cam stresant, pentru ca in siguranta, fara detonatii nu vei putea perge cu mai mult de 0.5 bari pe varianta suflata.

In rest nu-ti urez decat spor la treaba si sa ai bani de benzina ca sa te bucuri de senzatiile unice pe care le da motorul asta!


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 27 May 2012, 22:24
Post #204


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




De ce nu o sa pot sa merg la mai mult de 0,5 in configuratia asta?


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 27 May 2012, 22:40
Post #205


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Gaura pentru cititor este facuta intro parte nu? Ca daca o faci sus nu o sa porneasca laugh.gif

Nu ai o vreza sa mai iei putin din metalu ala sa aibe si el o gaurica mai frumoasa? Oricum imi place ce faci aici biggrin.gif

Compartimentul motor inainte de montaju final o sa-l speli? Sau nu te intereseaza astfel de detalii, intreb ca masina arata super bine pe afara, e pacat sa nu ai compartimentul motor curat si aranjat tongue.gif

Uite si o poza cu legarea aprinderii, sper sa te ajute tongue.gif

This post has been edited by b44dvl: 27 May 2012, 22:41

Attached thumbnail(s)
scema_aprindere.jpg ( Size: 392.46k ) Number of downloads: 233


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 27 May 2012, 22:52
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




QUOTE(b44dvl @ 27 May 2012, 22:40)
Gaura pentru cititor este facuta intro parte nu? Ca daca o faci sus nu o sa porneasca laugh.gif

Nu ai o vreza sa mai iei putin din metalu ala sa aibe si el o gaurica mai frumoasa? Oricum imi place ce faci aici biggrin.gif

Compartimentul motor inainte de montaju final o sa-l speli? Sau nu te intereseaza astfel de detalii, intreb ca masina arata super bine pe afara, e pacat sa nu ai compartimentul motor curat si aranjat tongue.gif

Uite si o poza cu legarea aprinderii, sper sa te ajute tongue.gif
*


se va spala tot compartimentul motor numai sa finalizam odata lucrurile importante cum ar fi pozitionarea turbinei, sudarea tobelor si mici chestii, pt ca nu are rost sa-l speli cand tu mai ai de taiat cu flexu si sudat pe loc, dat gauri etc! cel mai tare ne opreste tija impingatoare pe care nu o avem inca si flansa de la turbo! eu zic ca o sa-l pornim pe sf saptamanii sa il auzim mormaind!

iar in legatura cu presiunea pt inceput o sa mearga 0,5 - 0,6 apoi o sa vedem noi garnituri de cupru si alte cele, axe etc dar toate la timpu lor! dvl ms de schita


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 28 May 2012, 19:18
Post #207


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Frumos atunci biggrin.gif personal astept filmuletul cu prima pornire
Multe piese nu mai va lipsesc, oricum sunt piese realizabile


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 28 May 2012, 19:53
Post #208


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Pai nu ne mai prea lipseste nimic smile.gif. Am bagat vineri un Solex 32 DIS in decarbusolv. Maine il scot (daca nu s-o fi dizolvat de tot:) ) si bag in el kit de reparatie. Am auzit ca mai nou se practica sablatul dar eu sunt de moda veche si nu ma bag la metode intr-atat de invazive smile.gif) . Flansa de adaptare a carburatorului pe galeria de admisie de alpine exista. Am gasit un strungar care sa ne faca si tija impingatoare lipsa (maine ar trebui sa fie gata), ar mai fi de facut flansa pentru turbo si de stabilit ce diametru va avea traseul turbo - intercooler - carburator, de sudat galeria de evacuare, de montat aprinderea si cam atat. Probabil ca BOV-ul si boost controller-ul mai asteapta pana la toamna dar asta e... Astept si eu cu nerabdare prima cheia.

This post has been edited by BH 59 FIF: 28 May 2012, 20:06


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 28 May 2012, 20:53
Post #209


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




FIF tu nu ai topic la masina ta? Undeva unde sa-ti prezinti ideiile si planurile


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 29 May 2012, 09:42
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Hai repede sa-l auzim cum face psss psssss ph34r.gif


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 15:28
Forum Renault