Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
aditza579 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|||
popasan |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Nu mai comentez nimic.... ma duc sa-mi vad de oile mele
![]() |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
JWF |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
vad ca se incing treburile pe aici , pt adiszta , te rog mult ia-o mai usor ca mai tre sa pui mana si pe motoare desfacute mai mult decat pe carti, sunt destui care stiu carte prea multa si cand ii pui sa bage un bolt se ca*ca pe ei asa ca lasa-ne cu rapotu tau de compresie si cu dubiile tale de cata presiune poa sa duca fieru asta stoc! am sa iti demonstrez ca va duce cateva run-uri la 1 bar pe aeroport in oradea daca va fi gata pana atunci in rest 0.7 si atat!
si sa lamurim odata si treaba cu pozitionatu carburatorului si inaltimea, cu galeria din poza lui calin nu da in capota intradevar da cu asta care pe care o avem noi nici o sansa sa nu bagam flexu! carburatoru va sta exact cu gatu peste motor pt ca alfel nu mai ajunge cablu de acceleratie si oricum la motoru de gtt sta cu gatu peste motor! mai pun niste poze 31 May 2012, 11:29: poze... This post has been edited by JWF: 31 May 2012, 11:29 Attached thumbnail(s) IMG_3799.jpg ( Size: 3.06mb ) Number of downloads: 715 IMG_3791.jpg ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 706 IMG_3786.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 667 IMG_3795.jpg ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 694 IMG_3769.jpg ( Size: 3.36mb ) Number of downloads: 668 IMG_3800.jpg ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 237 |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
JWF |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
incercam asa cu este acuma si daca apar probleme tai flansa dintre galerii respectiv carb si il orientez cum era la sgm
This post has been edited by bucatzel: 31 May 2012, 13:00 |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
payty |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
vad in poze pompa mecanica.
acuma la cel mai serios mod, asa nu va merge motorul deloc cand va intra turbina si riscati sa il si stricati daca apar detonatii serioase. acea pompa merge pe alpine turbo pt ca turbina trage aer prin carburator deci el nu e supus la presiune. Pompa baga benzina in carburator iar de cealalta parte e vacuum, nu presiune peste cea atmosferica. la carburatorul suflat e altfel. cea mai simpla explicatie pe care pot sa o dau e asa: ganditi-va ca pe de o parte in carburator intra benzina cu 0.275 bari (cam atat da pompa aia) si pe de alta parte, turbina sufla cu mai mult, sa zicem 0.4 bari din cealalta parte. Evident ca acel carburator va ramane fara benzina pt ca pompa nu va putea contrabalansa presiunea turbinei. De aia GTT are pompa electrica, altfel nu s-ar fi muncit francezii sa faca asta, ca la renault totul se face cat mai simplu, fara batai de cap. Va mai trebuie pompa electrica si regulatorul de presiune pt turbo. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
JWF |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
stai relax ca nu ramane pompa asta, a fost montata exact pt cat pornim motoru si fara turbina! daca merge cum trebe in secunda 2 urcam pe cea electrica si regulatoru de presiune! acolo fa fi un capac mai incolo!
sper ca s-a terminat cu certurile! si daca aveti idei constructive, sunt binevenite! daca are cineva o schema el pt alternatoru de 5AT sa o puna! Moderator edit: regulamentul, pentru o mai buna vizibilitate a discutiei, specifica sa nu se citeze integral post-urile apropiate. Cu atat mai mult fix post-ul premergator. This post has been edited by bucatzel: 31 May 2012, 13:02 |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Bun, bun, faza cu carburatorul e pertinenta si va fi pusa in aplicare (recunosc ca nu am dat extrem de multa importanta amplasarii carburatorului). In alta ordine de idei, la solicitarea expresa a nevestei (nu glumesc) caut o galerie de admisie de-aia joasa. Cica numa' frustratii umbla cu capote taiate
![]() L.E: Multumesc pentru sfaturile pertinenete domnilor, mai aflu si eu chestii noi sau chestii carora nu le-am dat mare importanta pana acum. @cheluakame: Nu am alte poze cu galeria respectiva, e o poza luata de pe net. This post has been edited by BH 59 FIF: 31 May 2012, 14:19 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
popasan |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Cine stie volanta asta merge cu Re209 si senzorul montat deasupra?
Attached thumbnail(s) IMG_20120531_130905.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 202 IMG_20120531_131114.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 126 IMG_20120531_131127.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 120 |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 12:24) vad ca se incing treburile pe aici , pt adiszta , te rog mult ia-o mai usor ca mai tre sa pui mana si pe motoare desfacute mai mult decat pe carti, sunt destui care stiu carte prea multa si cand ii pui sa bage un bolt se ca*ca pe ei si sa lamurim odata si treaba cu pozitionatu carburatorului si inaltimea, cu galeria din poza lui calin nu da in capota intradevar da cu asta care pe care o avem noi nici o sansa sa nu bagam flexu! carburatoru va sta exact cu gatu peste motor pt ca alfel nu mai ajunge cablu de acceleratie si oricum la motoru de gtt sta cu gatu peste motor! Pentru bunastarea ta si linistea ta, am pus mana si pe motoare desfacute, am facut doua motoare de Dacie, am reconditionat cutie de viteze, asa ca nu te mai ingrijora de ce am facut eu sau nu in legatura cu motoarele, in special cele de Dacie. La GTT, daca te uiti la poza postata de mine mai sus, ai sa vezi ca vine cu gatul de pa carburator peste motor pentru ca, CNC-ul este spre botul masinii. Dupa cum a zis si payty mai sus, e ideal sa fie montat carburatorul cu CNC-ul spre botul masinii, adica spre directia de mers. La GTT vine gatul peste motor pentru ca e motorul transversal pus, deci, carburatorul vine tot cu CNC-ul spre bot. Faci amre greseala daca il lasi asa. Sper sa faceti cum a zis si Alin si sa-l intoarceti. Spor la treaba! |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 12:42) Alternator dala am si eu, daca nu ma insel are releu de incarcare incorporat:-P deci cel aditional dispare, minus isi ia dupa motor + are semn pe un surub si mai ai un pin in care se duce la bec care da excitatia, Daca vreti va fac diseara poza cum sunt positionate firele si ordinea lor ![]() La carburator nu se poate renunta la pata calda? Si la distantieru ala dintre galerie si flansa adaptoare? Am revenit cu pozele care le aveam pe calculator, nu am mai apucat sa fac... asa este si al tau? Al meu este luat dupa un 5Alpine ![]() Din poze se observa cum se cableaza, nu e greu, Plus la B+ si pe spate ai 2 pini, cel cu semnul + e cel de la bec daca nu ma insel care ii da excitatia sa incarce(cel ce venea de la releu la alternator,parca), atata tot... cum ziceam si sus - ia dupa motor Imi place super mult proiectul si astept mai multe poze ![]() This post has been edited by b44dvl: 31 May 2012, 18:52 Attached thumbnail(s) pic_001.jpg ( Size: 776.23k ) Number of downloads: 153 pic_002.jpg ( Size: 726.15k ) Number of downloads: 143 pic_003.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 130 pic_004.jpg ( Size: 854.33k ) Number of downloads: 130 pic_009.jpg ( Size: 627.21k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
popasan |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Diferenta de inaltine intre galerie de turbo si cea de aspirat (cu tot cu flansa pentru Solex) = 70mm
![]() Attached thumbnail(s) Picture_101.jpg ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 186 |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#254
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Ceasul e cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o (era 60 de lei doar ca am vrut noi sa fie sticla neagra asa ca am mai dat 20 de lei in plus). E HD racing, alea Garret si VDO erau cam departe de bugetul alocat
![]() ![]() Caline, nu vrei sa te scap de galeria aia? Fgm-ule, nu o lua personal, nevasta-mea debordeaza de sinceritate intotdeauna ![]() L.E: In ultima poza vedeti degetul lui Rambo de Bihor aka Gratian dupa un contact cu un burghiu de bormasina. A castigat in mod evident burghiul dar metoda de tratare a leziunii spune multe. Thumbs up !!! ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 31 May 2012, 22:59 Attached thumbnail(s) 2012_05_31_22.07.29.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 220 2012_05_31_19.53.29.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 187 2012_05_31_19.01.54.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 150 2012_05_31_18.51.45.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 148 2012_05_31_18.51.38.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 160 2012_05_31_21.57.03.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 171 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Cei aia detonatie stii, da?
Adicatelea atunci cand benzina explodeaza inainte de-ai da scanteie. Naspa, aiurea, cam nasol, ca doar nu-i dizal. No, senzorul ala de detonatie, e in linii mari un neam de microfon care asculta exploziile, si daca simte detonatie in loc de explozie, mai coboara tot cate putin avansul pana cand ele nu mai apar. Asta inseamna evident, o aprindere programabila, cu harti de avans, ca altfel, cam greu. Pe scurt, ajuta la un auto-fine-tuning al avansului. Amu cum iti dai seama daca merge bine sau nu, las pe altii sa-ti spuna, ca asta habar n-am. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
JWF |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
spuneti-mi si mie ca nu-s sigur, firu care ajunge la turometru este ce-l de pe minusu de pe bobina da inductie, aici ma refer la bobina de dacie! alt fir nu mai stiu
|
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
ghitza |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
FIF:maine iti fac poza cu legaturile alternatorului (desi l-am pus pe forum nu le gasesc),am eu montat PARIS PHONE de 75A de pe un R25
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cheluakame |
![]()
Post
#259
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 4 October 11 ![]() |
QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 23:00) spuneti-mi si mie ca nu-s sigur, firu care ajunge la turometru este ce-l de pe minusu de pe bobina da inductie, aici ma refer la bobina de dacie! alt fir nu mai stiu Pe minus, este cel ce vine de la platina. Sunt unele variante care au si + tot pe bobina. Dar "cititorul" se pune pe minus. This post has been edited by cheluakame: 1 Jun 2012, 09:03 |
--------------------
Renault
R5AT
1986
|
|
SiloS |
![]()
Post
#260
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Bine... Imi raspunde si mie cineva la intrebarea legata de micsorarea RC prin montarea a 2 garnituri ?
A facut cineva treaba asta ? Cunoaste cineva pe cineva care sa fi facut treaba asta? E safe? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
4x4 |
![]()
Post
#261
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 31 May 2012, 23:46) Senzorul ala de detonatie, e in linii mari un neam de microfon care asculta exploziile, si daca simte Si de aia trebuie sa ecranezi semnalul, ca sa nu detecteze detonatii false si sa iti reduca boostul si avansul. Tot ce poate zdrangani de pe blocul motor trebuie fixat extra bine. QUOTE(SiloS @ 1 Jun 2012, 12:45) Bine... Imi raspunde si mie cineva la intrebarea legata de micsorarea RC prin montarea a 2 garnituri ? A facut cineva treaba asta ? Cunoaste cineva pe cineva care sa fi facut treaba asta? E safe? Daca chiulasa ta nu a suferit nici o rectificare, te duci la un magazin de piese auto si ceri 2 garnituri de chiulasa normala pentru masina ta si le montezi pe amandoua, astfel vei scade raportul de compresie. Chiulasa poate fi rectificata asa cum stiti pentru reparatie, in anumite valori, de obicei sunt mici , in general conform constructorului se permit 3 rectificari a cate 0,25 mm fiecare si astfel pentru mentinerea raportului de comprimare la valoare normala se cumpara garnitura de chiulasa de rectificare 1, 2 sau 3 in functie de chiulasa. Noi luam mai mult din chiulasa pentru a mari raportul de comprimare, in cazul in care s-a facut acest lucru si vrei sa reduci raportul acum pentru a monta turbo sau compresor, ai doua cazuri: 1.daca nu ai luat mai mult de 1,5 mm din chiulasa, atunci montezi doua garnituri de chiulasa de rectificarea a 3-a si una normala. 2.daca ai luat mai mult de 1,5 mm mai bine cumperi o chiulasa normala si montezi 2 garnituri normale De retinut ca trebuie mare atentie la montarea a mai multe garnituri de chiulasa, operatia necesita mai multa atentie si grija decat una normala, trebuie avut grija ca garniturile sa fie perfect aliniate si etansate. This post has been edited by 4x4: 1 Jun 2012, 12:43 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Poze cu lucrarile de azi. Maine inlocuim furtunele de benzina si montam pompa de benzina si regulatorul de presiune.
Am un rezervor de Trabant si ma bate tare gandul de a-l pune pe dric. A mai folosit cineva o canistra de-asta? Eventuale opinii si pareri sunt binevenite. This post has been edited by BH 59 FIF: 1 Jun 2012, 23:07 Attached thumbnail(s) 2012_06_01_23.11.12.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 151 2012_06_01_22.30.08.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 167 2012_06_01_21.26.39.jpg ( Size: 984.78k ) Number of downloads: 151 2012_06_01_21.22.56.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 141 2012_06_01_20.55.53.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 158 2012_06_01_20.25.33.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 153 2012_06_01_20.07.32.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 153 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea.
Si cam ce diametru sa aibe gaura acelui furtun? Astept pareri la aceasta mica "problema" ![]() This post has been edited by Black%Snake: 1 Jun 2012, 23:24 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
JWF |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
QUOTE(Black%Snake @ 1 Jun 2012, 23:10) Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea. Astept pareri la aceasta mica "problema" ![]() turul de ulei pt turbina se trage de la sonda cu ajutoru unei reductii si cu furtune capsate nicidecum cu coliere! |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
cheluakame |
![]()
Post
#265
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 4 October 11 ![]() |
QUOTE(Black%Snake @ 1 Jun 2012, 23:10) Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea. Astept pareri la aceasta mica "problema" ![]() Uleiul trebuie in primul rand pentru ungere, nu racire. Gandeste-te ca axul ala de la turbo face vreo 100.000-150.000 rpm, ii trebuie ungere super, nu doar asa sa fie. Asa arata piesa de care zice JWF http://www.ebay.com/itm/400085806422 P.S. Returul trebuie legat la baie, pentru ca nu trebuie sa fie presiune pe el, doar gravitatia trebuie sa se ocupe de el. Daca ai presiune si pe retur, te pomenesti cu uleiul in admisie. This post has been edited by cheluakame: 1 Jun 2012, 23:44 |
--------------------
Renault
R5AT
1986
|
|
SiloS |
![]()
Post
#266
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
BH59FIF, pune te rog o poza cu rezervorul de Trabant.
Eu am un rezervor de Dacia 500 si sunt curios de diferentele de forma dintre ele. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
aditza579 |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Black%Snake @ 2 Jun 2012, 00:10) Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea. Si cam ce diametru sa aibe gaura acelui furtun? Astept pareri la aceasta mica "problema" ![]() Turbina are nevoie de ulei pentru ungere, pentru ca ea se roteste pe o lelicula de ulei, fix ca vibrochenul. Deci are nevoie de mai mult de "2-3" picaturi. Uleiul la a ta turbina nu are si rol de racire, ci apa preia acest rol. Da, furtunul se ia de la teul pentru sonde de pe bloc dar la furtunele necesare cred ca cel mai bine ti-au raspuns colegii. This post has been edited by aditza579: 2 Jun 2012, 15:40 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
popasan |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Deci sa inteleg ca axul ala care face multe mii de rpm, se invarte pe o pelicula de apa?
![]() This post has been edited by popasan: 2 Jun 2012, 14:40 |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
4x4 |
![]()
Post
#269
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Racirea e separata de ungere in cazul unei turbine racite cu apa. Apa nu ajunge la lagar.
turbocrs.jpg This post has been edited by 4x4: 2 Jun 2012, 14:49 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#270
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Apa cu rol in ungere...
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:20 |