DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

aditza579
post 31 May 2012, 11:00
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Da si nu trebuie intors carburatorul? In pozitia in care este acum, cu camera de nivel spre capacul de la culbutori, este fix pe pozitia pentru un motor pus transversal. Uite-te in ultima poza pe care am pus-o mai sus, cu montajul pe un GTT, si este cu camera de nivel spre in fata. Deci, si el trebuie sa-l intoarca, cu camera spre bot. Zi-mi unde gresesc.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 11:04
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Nu mai comentez nimic.... ma duc sa-mi vad de oile mele sofer5.gif


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 31 May 2012, 11:24
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




vad ca se incing treburile pe aici , pt adiszta , te rog mult ia-o mai usor ca mai tre sa pui mana si pe motoare desfacute mai mult decat pe carti, sunt destui care stiu carte prea multa si cand ii pui sa bage un bolt se ca*ca pe ei asa ca lasa-ne cu rapotu tau de compresie si cu dubiile tale de cata presiune poa sa duca fieru asta stoc! am sa iti demonstrez ca va duce cateva run-uri la 1 bar pe aeroport in oradea daca va fi gata pana atunci in rest 0.7 si atat!

si sa lamurim odata si treaba cu pozitionatu carburatorului si inaltimea, cu galeria din poza lui calin nu da in capota intradevar da cu asta care pe care o avem noi nici o sansa sa nu bagam flexu! carburatoru va sta exact cu gatu peste motor pt ca alfel nu mai ajunge cablu de acceleratie si oricum la motoru de gtt sta cu gatu peste motor!

mai pun niste poze

31 May 2012, 11:29:
poze...

This post has been edited by JWF: 31 May 2012, 11:29

Attached thumbnail(s)
IMG_3799.jpg ( Size: 3.06mb ) Number of downloads: 715
IMG_3791.jpg ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 706
IMG_3786.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 667
IMG_3795.jpg ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 694
IMG_3769.jpg ( Size: 3.36mb ) Number of downloads: 668
IMG_3800.jpg ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 237


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2012, 11:45
Post #244


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 12:24)
alfel nu mai ajunge cablu de acceleratie
*



Hai da-o incolo, va credeam mai inventivi de-atat tongue.gif . Un cablu de acceleratie mai lung se poate manufactura al naibii de usor. Paregzamplu, dintr-un cablu de frana de bicicleta.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 31 May 2012, 12:18
Post #245


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




incercam asa cu este acuma si daca apar probleme tai flansa dintre galerii respectiv carb si il orientez cum era la sgm

This post has been edited by bucatzel: 31 May 2012, 13:00


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 31 May 2012, 12:29
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




vad in poze pompa mecanica.
acuma la cel mai serios mod, asa nu va merge motorul deloc cand va intra turbina si riscati sa il si stricati daca apar detonatii serioase.


acea pompa merge pe alpine turbo pt ca turbina trage aer prin carburator deci el nu e supus la presiune. Pompa baga benzina in carburator iar de cealalta parte e vacuum, nu presiune peste cea atmosferica.


la carburatorul suflat e altfel.

cea mai simpla explicatie pe care pot sa o dau e asa:

ganditi-va ca pe de o parte in carburator intra benzina cu 0.275 bari (cam atat da pompa aia)
si pe de alta parte, turbina sufla cu mai mult, sa zicem 0.4 bari din cealalta parte.

Evident ca acel carburator va ramane fara benzina pt ca pompa nu va putea contrabalansa presiunea turbinei.

De aia GTT are pompa electrica, altfel nu s-ar fi muncit francezii sa faca asta, ca la renault totul se face cat mai simplu, fara batai de cap.

Va mai trebuie pompa electrica si regulatorul de presiune pt turbo.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 31 May 2012, 12:42
Post #247


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




stai relax ca nu ramane pompa asta, a fost montata exact pt cat pornim motoru si fara turbina! daca merge cum trebe in secunda 2 urcam pe cea electrica si regulatoru de presiune! acolo fa fi un capac mai incolo!

sper ca s-a terminat cu certurile! si daca aveti idei constructive, sunt binevenite! daca are cineva o schema el pt alternatoru de 5AT sa o puna!

Moderator edit: regulamentul, pentru o mai buna vizibilitate a discutiei, specifica sa nu se citeze integral post-urile apropiate. Cu atat mai mult fix post-ul premergator.

This post has been edited by bucatzel: 31 May 2012, 13:02


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 31 May 2012, 13:21
Post #248


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Bun, bun, faza cu carburatorul e pertinenta si va fi pusa in aplicare (recunosc ca nu am dat extrem de multa importanta amplasarii carburatorului). In alta ordine de idei, la solicitarea expresa a nevestei (nu glumesc) caut o galerie de admisie de-aia joasa. Cica numa' frustratii umbla cu capote taiate radmasa.gif . Alta chestie: azi ar trebui sa merg sa iau ulei. De care?

L.E: Multumesc pentru sfaturile pertinenete domnilor, mai aflu si eu chestii noi sau chestii carora nu le-am dat mare importanta pana acum.

@cheluakame: Nu am alte poze cu galeria respectiva, e o poza luata de pe net.

This post has been edited by BH 59 FIF: 31 May 2012, 14:19

Attached File(s)
Attached File  83_et_plus.pdf ( 288.59k ) Number of downloads: 19
Attached File  boite_vitesse.pdf ( 525.62k ) Number of downloads: 15
Attached File  Coupe.pdf ( 282.47k ) Number of downloads: 10
Attached File  depuis_79.pdf ( 393.71k ) Number of downloads: 6
Attached File  direction.pdf ( 201.02k ) Number of downloads: 6
Attached File  Divers.pdf ( 64.12k ) Number of downloads: 6
Attached File  electrique.pdf ( 326.37k ) Number of downloads: 11
Attached File  embrayage.pdf ( 93.94k ) Number of downloads: 6
Attached File  Freins.pdf ( 254.34k ) Number of downloads: 8
Attached File  Moteur.pdf ( 1018.83k ) Number of downloads: 12
Attached File  Train_ar.pdf ( 154.66k ) Number of downloads: 9
Attached File  Train_av.pdf ( 315.39k ) Number of downloads: 3
Attached File  transmission.pdf ( 131.16k ) Number of downloads: 7
Attached File  weber1.pdf ( 963.89k ) Number of downloads: 10


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 13:25
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Cine stie volanta asta merge cu Re209 si senzorul montat deasupra?

Attached thumbnail(s)
IMG_20120531_130905.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 202
IMG_20120531_131114.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 126
IMG_20120531_131127.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 120


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2012, 13:44
Post #250


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(BH 59 FIF @ 31 May 2012, 14:21)
Cica numa' frustratii umbla cu capote taiate  radmasa.gif  .
*



Mai e nevoie si de-un ochi artistic din cand in cand tongue.gif .

Amu' io nu mi-am dat seama din poze, dar n-ar putea fi pus acolo un capac de-ala de plastic cum sunt cele de pe papuc?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 31 May 2012, 14:02
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 12:24)
vad ca se incing treburile pe aici , pt adiszta , te rog mult ia-o mai usor ca mai tre sa pui mana si pe motoare desfacute mai mult decat pe carti, sunt destui care stiu carte prea multa si cand ii pui sa bage un bolt se ca*ca pe ei

si sa lamurim odata si treaba cu pozitionatu carburatorului si inaltimea, cu galeria din poza lui calin nu da in capota intradevar da cu asta care pe care o avem noi nici o sansa sa nu bagam flexu! carburatoru va sta exact cu gatu peste motor pt ca alfel nu mai ajunge cablu de acceleratie si oricum la  motoru de gtt sta cu gatu peste motor!

*


Pentru bunastarea ta si linistea ta, am pus mana si pe motoare desfacute, am facut doua motoare de Dacie, am reconditionat cutie de viteze, asa ca nu te mai ingrijora de ce am facut eu sau nu in legatura cu motoarele, in special cele de Dacie.

La GTT, daca te uiti la poza postata de mine mai sus, ai sa vezi ca vine cu gatul de pa carburator peste motor pentru ca, CNC-ul este spre botul masinii. Dupa cum a zis si payty mai sus, e ideal sa fie montat carburatorul cu CNC-ul spre botul masinii, adica spre directia de mers. La GTT vine gatul peste motor pentru ca e motorul transversal pus, deci, carburatorul vine tot cu CNC-ul spre bot. Faci amre greseala daca il lasi asa. Sper sa faceti cum a zis si Alin si sa-l intoarceti. Spor la treaba!


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 31 May 2012, 15:53
Post #252


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 12:42)
daca are cineva o schema el pt alternatoru de 5AT sa o puna!
*



Alternator dala am si eu, daca nu ma insel are releu de incarcare incorporat:-P deci cel aditional dispare, minus isi ia dupa motor + are semn pe un surub si mai ai un pin in care se duce la bec care da excitatia,

Daca vreti va fac diseara poza cum sunt positionate firele si ordinea lor tongue.gif

La carburator nu se poate renunta la pata calda? Si la distantieru ala dintre galerie si flansa adaptoare?

Am revenit cu pozele care le aveam pe calculator, nu am mai apucat sa fac... asa este si al tau? Al meu este luat dupa un 5Alpine tongue.gif

Din poze se observa cum se cableaza, nu e greu, Plus la B+ si pe spate ai 2 pini, cel cu semnul + e cel de la bec daca nu ma insel care ii da excitatia sa incarce(cel ce venea de la releu la alternator,parca), atata tot... cum ziceam si sus - ia dupa motor

Imi place super mult proiectul si astept mai multe poze biggrin.gif si mai clare da se poate

This post has been edited by b44dvl: 31 May 2012, 18:52

Attached thumbnail(s)
pic_001.jpg ( Size: 776.23k ) Number of downloads: 153
pic_002.jpg ( Size: 726.15k ) Number of downloads: 143
pic_003.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 130
pic_004.jpg ( Size: 854.33k ) Number of downloads: 130
pic_009.jpg ( Size: 627.21k ) Number of downloads: 138


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 May 2012, 19:19
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Diferenta de inaltine intre galerie de turbo si cea de aspirat (cu tot cu flansa pentru Solex) = 70mm tongue.gif

Attached thumbnail(s)
Picture_101.jpg ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 186


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 31 May 2012, 21:01
Post #254


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




QUOTE(BH 59 FIF @ 31 May 2012, 13:21)
. Cica numa' frustratii umbla cu capote taiate  radmasa.gif  .

*




Hai ca deja jignesti lumea radmasa.gif nu de alta da ma simt amenintat blush.gif

Lasand gluma la o parte,am si eu nevoie de o jucarie din aia de ceas unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 31 May 2012, 22:36
Post #255


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Ceasul e cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o (era 60 de lei doar ca am vrut noi sa fie sticla neagra asa ca am mai dat 20 de lei in plus). E HD racing, alea Garret si VDO erau cam departe de bugetul alocat biggrin.gif . Azi s-a lucrat la partea electrica - aprindere, alternator si ce dracu' o mai fi facut Grati pe acolo ca eu eram ocupat cu o bere biggrin.gif. Cine stie sa-mi zica care-i faza cu senzorul ala de detonatie de pe chiulasa??? Am facut noi (a se intelege Grati) ceva legaturi pe acolo si am invatat si eu azi termenul "ecranaj" dar ziceti-mi si mie ce dracu' face ala si cum imi dau seama daca merge bine. Am adus regulatorul de presiune si pompa de benzina, probabil zilele astea ajung si alea sus. Pe sambata se preconizeaza o cheie. DVL-ule, daca vedeam pozele alea ieri era super, dar sper ca-s legate bine totusi. Al meu e Paris Rhone, dar ma gandesc ca tot aceeasi matematica tre' sa fie aplicabila si acolo.

Caline, nu vrei sa te scap de galeria aia?
Fgm-ule, nu o lua personal, nevasta-mea debordeaza de sinceritate intotdeauna radmasa.gif .

L.E: In ultima poza vedeti degetul lui Rambo de Bihor aka Gratian dupa un contact cu un burghiu de bormasina. A castigat in mod evident burghiul dar metoda de tratare a leziunii spune multe. Thumbs up !!! radmasa.gif

This post has been edited by BH 59 FIF: 31 May 2012, 22:59

Attached thumbnail(s)
2012_05_31_22.07.29.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 220
2012_05_31_19.53.29.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 187
2012_05_31_19.01.54.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 150
2012_05_31_18.51.45.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 148
2012_05_31_18.51.38.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 160
2012_05_31_21.57.03.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 171


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2012, 22:46
Post #256


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Cei aia detonatie stii, da?

Adicatelea atunci cand benzina explodeaza inainte de-ai da scanteie. Naspa, aiurea, cam nasol, ca doar nu-i dizal.

No, senzorul ala de detonatie, e in linii mari un neam de microfon care asculta exploziile, si daca simte detonatie in loc de explozie, mai coboara tot cate putin avansul pana cand ele nu mai apar. Asta inseamna evident, o aprindere programabila, cu harti de avans, ca altfel, cam greu. Pe scurt, ajuta la un auto-fine-tuning al avansului.

Amu cum iti dai seama daca merge bine sau nu, las pe altii sa-ti spuna, ca asta habar n-am.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 31 May 2012, 23:00
Post #257


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




spuneti-mi si mie ca nu-s sigur, firu care ajunge la turometru este ce-l de pe minusu de pe bobina da inductie, aici ma refer la bobina de dacie! alt fir nu mai stiu


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 May 2012, 23:20
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




FIF:maine iti fac poza cu legaturile alternatorului (desi l-am pus pe forum nu le gasesc),am eu montat PARIS PHONE de 75A de pe un R25


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 1 Jun 2012, 09:01
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(JWF @ 31 May 2012, 23:00)
spuneti-mi si mie ca nu-s sigur, firu care ajunge la turometru este ce-l de pe minusu de pe bobina da inductie, aici ma refer la bobina de dacie! alt fir nu mai stiu
*



Pe minus, este cel ce vine de la platina.

Sunt unele variante care au si + tot pe bobina. Dar "cititorul" se pune pe minus.

This post has been edited by cheluakame: 1 Jun 2012, 09:03


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 1 Jun 2012, 11:45
Post #260


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Bine... Imi raspunde si mie cineva la intrebarea legata de micsorarea RC prin montarea a 2 garnituri ?

A facut cineva treaba asta ? Cunoaste cineva pe cineva care sa fi facut treaba asta? E safe?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 1 Jun 2012, 12:35
Post #261


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(bucatzel @ 31 May 2012, 23:46)
Senzorul ala de detonatie, e in linii mari un neam de microfon care asculta exploziile, si daca simte
*



Si de aia trebuie sa ecranezi semnalul, ca sa nu detecteze detonatii false si sa iti reduca boostul si avansul. Tot ce poate zdrangani de pe blocul motor trebuie fixat extra bine.

QUOTE(SiloS @ 1 Jun 2012, 12:45)
Bine... Imi raspunde si mie cineva la intrebarea legata de micsorarea RC prin montarea a 2 garnituri ?
A facut cineva treaba asta ? Cunoaste cineva pe cineva care sa fi facut treaba asta? E safe?
*




Daca chiulasa ta nu a suferit nici o rectificare, te duci la un magazin de piese auto si ceri 2 garnituri de chiulasa normala pentru masina ta si le montezi pe amandoua, astfel vei scade raportul de compresie. Chiulasa poate fi rectificata asa cum stiti pentru reparatie, in anumite valori, de obicei sunt mici , in general conform constructorului se permit 3 rectificari a cate 0,25 mm fiecare si astfel pentru mentinerea raportului de comprimare la valoare normala se cumpara garnitura de chiulasa de rectificare 1, 2 sau 3 in functie de chiulasa. Noi luam mai mult din chiulasa pentru a mari raportul de comprimare, in cazul in care s-a facut acest lucru si vrei sa reduci raportul acum pentru a monta turbo sau compresor, ai doua cazuri:
1.daca nu ai luat mai mult de 1,5 mm din chiulasa, atunci montezi doua garnituri de chiulasa de rectificarea a 3-a si una normala.
2.daca ai luat mai mult de 1,5 mm mai bine cumperi o chiulasa normala si montezi 2 garnituri normale

De retinut ca trebuie mare atentie la montarea a mai multe garnituri de chiulasa, operatia necesita mai multa atentie si grija decat una normala, trebuie avut grija ca garniturile sa fie perfect aliniate si etansate.

This post has been edited by 4x4: 1 Jun 2012, 12:43


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 1 Jun 2012, 22:53
Post #262


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Poze cu lucrarile de azi. Maine inlocuim furtunele de benzina si montam pompa de benzina si regulatorul de presiune.

Am un rezervor de Trabant si ma bate tare gandul de a-l pune pe dric. A mai folosit cineva o canistra de-asta? Eventuale opinii si pareri sunt binevenite.

This post has been edited by BH 59 FIF: 1 Jun 2012, 23:07

Attached thumbnail(s)
2012_06_01_23.11.12.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 151
2012_06_01_22.30.08.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 167
2012_06_01_21.26.39.jpg ( Size: 984.78k ) Number of downloads: 151
2012_06_01_21.22.56.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 141
2012_06_01_20.55.53.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 158
2012_06_01_20.25.33.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 153
2012_06_01_20.07.32.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 153


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 1 Jun 2012, 23:10
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea.
Si cam ce diametru sa aibe gaura acelui furtun?
Astept pareri la aceasta mica "problema" smile.gif

This post has been edited by Black%Snake: 1 Jun 2012, 23:24


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 1 Jun 2012, 23:20
Post #264


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




QUOTE(Black%Snake @ 1 Jun 2012, 23:10)
Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea.
Astept pareri la aceasta mica "problema" smile.gif
*


turul de ulei pt turbina se trage de la sonda cu ajutoru unei reductii si cu furtune capsate nicidecum cu coliere!


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 1 Jun 2012, 23:41
Post #265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(Black%Snake @ 1 Jun 2012, 23:10)
Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea.
Astept pareri la aceasta mica "problema" smile.gif
*



Uleiul trebuie in primul rand pentru ungere, nu racire. Gandeste-te ca axul ala de la turbo face vreo 100.000-150.000 rpm, ii trebuie ungere super, nu doar asa sa fie.

Asa arata piesa de care zice JWF http://www.ebay.com/itm/400085806422

P.S. Returul trebuie legat la baie, pentru ca nu trebuie sa fie presiune pe el, doar gravitatia trebuie sa se ocupe de el. Daca ai presiune si pe retur, te pomenesti cu uleiul in admisie.

This post has been edited by cheluakame: 1 Jun 2012, 23:44


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Jun 2012, 09:52
Post #266


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




BH59FIF, pune te rog o poza cu rezervorul de Trabant.
Eu am un rezervor de Dacia 500 si sunt curios de diferentele de forma dintre ele.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 2 Jun 2012, 14:30
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(Black%Snake @ 2 Jun 2012, 00:10)
Am si eu o intrebare: De unde trebuie trasa o conducta cu ulei care sa mearga la turbina ptr ungere si racire? trebuie sa aibe un flux puternic de ulei sau doar asa 2-3 picaturi cat sa nu rugineasca acolo? In cazul meu am turbina care e racita pe apa deci ma gandesc ca nu trebuie prea mult ulei sa vina in ea.
Si cam ce diametru sa aibe gaura acelui furtun?
Astept pareri la aceasta mica "problema" smile.gif
*


Turbina are nevoie de ulei pentru ungere, pentru ca ea se roteste pe o lelicula de ulei, fix ca vibrochenul. Deci are nevoie de mai mult de "2-3" picaturi. Uleiul la a ta turbina nu are si rol de racire, ci apa preia acest rol. Da, furtunul se ia de la teul pentru sonde de pe bloc dar la furtunele necesare cred ca cel mai bine ti-au raspuns colegii.

This post has been edited by aditza579: 2 Jun 2012, 15:40


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 2 Jun 2012, 14:38
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Deci sa inteleg ca axul ala care face multe mii de rpm, se invarte pe o pelicula de apa? blink.gif

This post has been edited by popasan: 2 Jun 2012, 14:40


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 2 Jun 2012, 14:48
Post #269


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Racirea e separata de ungere in cazul unei turbine racite cu apa. Apa nu ajunge la lagar.

turbocrs.jpg

This post has been edited by 4x4: 2 Jun 2012, 14:49


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Jun 2012, 15:22
Post #270


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Apa cu rol in ungere... laugh.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 21:20
Forum Renault