DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

aditza579
post 6 Nov 2011, 21:25
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Ok, merci mult de raspuns. Ca o sa caut si eu punte in 4 prezoane, si sa stiu ce sa caut.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 13 Nov 2011, 02:20
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




@ Black%Snake - Ai sudat, respectiv frezat in chiulasa unde vine pompa de apa si capacul cu sondele? Ca sa-i poti pune pompa de apa in fata ca la dacie.


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 13 Nov 2011, 13:54
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(popasan @ 13 Nov 2011, 02:20)
@ Black%Snake -  Ai sudat, respectiv frezat in chiulasa unde vine pompa de apa si capacul cu sondele? Ca sa-i poti pune pompa de apa in fata ca la dacie.
*



QUOTE
Luni sper sa reusesc sa montez si suportul pentru alternator si sa fac modificarile pentru acel "L" care trebuie pus sub capacul de la pompa de apa.


QUOTE
Azi am fabricat acel "L" care trebuie pus in fata la pompa de apa ca sa intre apa in pompa. Am sacrificat o pompa de apa veche care am taiat-o cu flexul si am pastrat doar ce am avut nevoie, am montat pompa de apa cu capac nou si garnituri noi


QUOTE
- mai am de taiat cu flexul acel "L" din chiulasa din partea din spre sofer sa treaca apa libera si sa-mi fac la capac langa sonde un stutz prin care sa intre furtunul de la apa care vine din pata calda de la galerie.


smile.gif


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 13 Nov 2011, 22:24
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(popasan @ 13 Nov 2011, 03:20)
@ Black%Snake -  Ai sudat, respectiv frezat in chiulasa unde vine pompa de apa si capacul cu sondele? Ca sa-i poti pune pompa de apa in fata ca la dacie.
*



da am facut modificarile alea, in fata am sacrificat o pompa veche de apa de unde am luat acel L si in spate spre cutie am taiat frumos cu flexul ca sa circule apa.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 13 Nov 2011, 22:37
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Ai pus motorul pe masina? Ca am asteptat sa-l vad sus.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 13 Nov 2011, 23:22
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(aditza579 @ 13 Nov 2011, 23:37)
Ai pus motorul pe masina? Ca am asteptat sa-l vad sus.
*



Inca nu e pus pe masina ca nu am timp, ajung doar vineri si sambata acasa cand plec de la facultate si e cam nasol... sper sa apuc sa-l pun inainte sa vina zapada.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 29 Nov 2011, 11:42
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Azi trebuia sa montez motorul insa ieri nu am reusit sa-l pornesc :| nush care e problema de nu vrea sa porneasca nepus pe masina, scanteie are, benzina vine... invarte sa plece dar nu porneste frumos, o sa mai umblu azi la delcou la fise, bujii tot ce e pe acolo sa vad daca reusesc, sper sa-l pornesc azi si sa-l pun pe masina biggrin.gif o sa ii mai fac si niste poze eventual un filmuletz cu incercarea de pornire biggrin.gif



pun aici niste poze pentru cineva cu un motor de R18 TS

This post has been edited by Black%Snake: 29 Nov 2011, 17:36

Attached thumbnail(s)
S4020873.JPG ( Size: 961.25k ) Number of downloads: 914
S4020874.JPG ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 1011
S4020875.JPG ( Size: 781.04k ) Number of downloads: 955
S4020876.JPG ( Size: 803.13k ) Number of downloads: 907


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 29 Nov 2011, 13:39
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




imi aduc aminte ca Muttley a avut o problema cu pornitul unui motor la un moment dat si era din cauza pinionului de la delcou.

l-ai pus cum trebuie? adica "jumatatea mare" spre volant? Daca nu, delcoul va fi rotit cu 180 de grade si atunci aprinderea va fi complet decalata fata de ce ar trebui.




PS. Merci pt poze. iti dau PM.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 Nov 2011, 16:29
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Poate sus va porni mai usor. Sper sa-l pui odata sus, ca tot astept sa-l vad si eu odata pe masina ta, si inca astept acel topic.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 29 Nov 2011, 17:35
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Am reusit azi sa-l pornesc motorul, problema era la delcou ca trebuia miscat putin pentru avans, l-am dat la maxim spre dreapta si asa am reusit sa-l pornesc, l-am tinut asa pornit vreo 10-15 secunde apoi l-am oprit ca mi-a fost frica sa nu se intample ceva ca a urcat in turatii biggrin.gif
Maine am in plan sa-l pun pe masina, sper sa nu ninga sau sa se intample altceva biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 Nov 2011, 20:00
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Chiar te astept cu vesti noi pentru ca imi place ce faci. Vezi, poate gasesti o metoda cu flansele alea, ca nu este cel mai indicat.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 29 Nov 2011, 20:16
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(aditza579 @ 29 Nov 2011, 21:00)
Chiar te astept cu vesti noi pentru ca imi place ce faci. Vezi, poate gasesti o metoda cu flansele alea, ca nu este cel mai indicat.
*



Cat de curand sper sa pot pune poze si filme cu motorul pus pe masina biggrin.gif si in legatura cu flansele chiar nu imi fac nici o grija la cum arata, as avea mai multa incredere in flansa decat in tamburul de spate, o sa le fac niste poze sa vezi cum arata si cat sunt de groase.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 1 Dec 2011, 22:57
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Ieri am montat motorul pe masina, merge perfect cand e pe liber, mai trebuie sa reglez maine relantiul si prinderea cablului de acceleratie la carburator.
Azi am facut 2-3 ture cu masina insa parca sunt ceva probeme, cand il accelerez in mers parca nu poate sa urce in ture, a luat cam greu viteza pana la 50km/h, sper sa fie asta din cauza ca nu am reglat carburatorul si aprinderea biggrin.gif
O problema ca mi-a consumat azi timpul a fost pompa de apa care a pe la capac, am schimbat 2 capace de la pompa si tot degeaba, am pus silicon de etansare cu garnitura noua si tot nu am dovedit-o :|
Am golit de 4 ori instalatia de apa, am pierdut si juma de litru de antigel... mi-a facut o caruta de nervi :|
Maine merg sa imi sudez si teava de evacuare ca este intrerupta la cutie si a scos azi flacari pe acolo biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 2 Dec 2011, 15:18
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(Black%Snake @ 1 Dec 2011, 22:57)
Ieri am montat motorul pe masina, merge perfect cand e pe liber, mai trebuie sa reglez maine relantiul si prinderea cablului de acceleratie la carburator.
Azi am facut 2-3 ture cu masina insa parca sunt ceva probeme, cand il accelerez in mers parca nu poate sa urce in ture, a luat cam greu viteza pana la 50km/h, sper sa fie asta din cauza ca nu am reglat carburatorul si aprinderea biggrin.gif
O problema ca mi-a consumat azi timpul a fost pompa de apa care a pe la capac, am schimbat 2 capace de la pompa si tot degeaba, am pus silicon de etansare cu garnitura noua si tot nu am dovedit-o :|
Am golit de 4 ori instalatia de apa, am pierdut si juma de litru de antigel... mi-a facut o caruta de nervi :|
Maine merg sa imi sudez si teava de evacuare ca este intrerupta la cutie si a scos azi flacari pe acolo biggrin.gif
*



Daca face ture greu verifica aprinderea, mai exact avansul. La al meu cine pusese aprinderea pe punct o facuse in asa fel incat puteam doar sa micsorez avansul. Mi-a dat ceva batai de cap pana mi-a venit ideea sa pun aprinderea pe 0 RAC si atunci am observat pozitia delcoului.


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 2 Dec 2011, 16:48
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Vezi la aprindere si asigurate ca toate jicloarele carburatorului sunt desfundate si ca nu ai mizerii prin el.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 2 Dec 2011, 19:10
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Gata am umblat putin la setari si am reusit sa o stabilizez putin cat sa circul linistit cu ea, merge cu socul netras, insa am dat relantiul la maxim ca altfel moare... o sa merg la un mester cu ea cat de curand sa o regleze perfect sa nu mai imi consume asa de mult si mearga uniform biggrin.gif

Pun niste poze cu motorul montat si un filmuletz cu motorul pornit.

-inca o problema am la ambreiaj, cand apas pedala incepe sa fluiere dar nush de la ce este....l-am reglat bine, prinde undeva la jumate si in rest nu sunt probleme.



This post has been edited by Black%Snake: 2 Dec 2011, 19:14

Attached thumbnail(s)
S4020883.JPG ( Size: 924.02k ) Number of downloads: 895
S4020884.JPG ( Size: 976.35k ) Number of downloads: 463
S4020885.JPG ( Size: 746.41k ) Number of downloads: 389
S4020886.JPG ( Size: 911.45k ) Number of downloads: 361
S4020891.JPG ( Size: 910.75k ) Number of downloads: 408


Attached File(s)
Attached File  S4020882.AVI ( 8.95mb ) Number of downloads: 134


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 2 Dec 2011, 19:34
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Merge bine. Si cred ca atunci cand va fi reglat va rula splendid. Ia zii, ai reusit sa gasesti o solutie pentru capacul pompei sau inca curge pe la el? Hai ca ai reusit s-o faci si pe asta dar i-a zi-mi de ce i-ai pus cornierul acela intre amortizoare ca banuiesc ca nu il ti ca suport pentru sirene, pentru ca ala acolo, nu este de niciun folos. Daca il punei intre oale era altceva. Oricum nu asta face subiectul topicului. Asa zicul saxofon tu l-ai facut sau asa l-ai luat, ca parca acolo unde coboara pe langa traversa, nu e foarte lina curba sau doar nu se vede bine in poze. Oricum, felicitari, ai facut ce putini reusesc sa faca. Si inca ceva, de ce ai pus aprindere Gotronic. Cred ca aprinderea de Alpine este gandita bine, are un delcou destept care se descurca singur, nu mai are nevoie si de aprinderea aceea. Sau functioneaza mai bine motorul cu ea pusa. Pe un motor de Dacie normal face minuni dar intrebare este daca si pe acesta il ajuta cu ceva. Poate faci si tu niste poze mai clare sa ne limpezim si noi ochii.

Edit: Masca exact ca aia mi-am luat si eu pentru a mea.

This post has been edited by aditza579: 2 Dec 2011, 19:35


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 2 Dec 2011, 20:40
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(Black%Snake @ 2 Dec 2011, 19:10)
Gata am umblat putin la setari si am reusit sa o stabilizez putin cat sa circul linistit cu ea, merge cu socul netras, insa am dat relantiul la maxim ca altfel moare... o sa merg la un mester cu ea cat de curand sa o regleze perfect sa nu mai imi consume asa de mult si mearga uniform biggrin.gif

Pun niste poze cu motorul montat si un filmuletz cu motorul pornit.

-inca o problema am la ambreiaj, cand apas pedala incepe sa fluiere dar nush de la ce este....l-am reglat bine, prinde undeva la jumate si in rest nu sunt probleme.
*



Mai slabeste cateva filete la ambreiaj si vezi daca mai face wink.gif

QUOTE
Cred ca aprinderea de Alpine este gandita bine, are un delcou destept care se descurca singur, nu mai are nevoie si de aprinderea aceea.


Delcoul de alpine este clasic, cu platina. Ce este atat de destept la el?

This post has been edited by cheluakame: 2 Dec 2011, 20:43


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 2 Dec 2011, 21:09
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Da sper sa mearga mult mai bine dupa ce-l reglez ca acum nu faci minuni prea mari smile.gif)
-am schimbat pompa de apa cu totul, am luat alta si am pus-o. nu mai curge
-cornierul ala e pus intre amortizoare, ca tijele sa bata doar sus-jos simultan, sa nu urce unul oblic si unul drept, iti spun ca se simte foarte tare
-galeria asa e facuta peste traversa si coloana de directie, e putin curbata ca sa ocoleasca bateria, asa a fost facuta de cel de inaintea mea, cel care a dus masina la remat smile.gif)
-Gotronicul a ramas acolo ca a fost la motorul meu inainte, eu asa sper ca ajuta acolo si nu e degeaba, o sa o dau jos si incerc sa vad cum merge si fara ea.
-o sa ma pun si alte poze numai sa fac, poate maine daca am timp biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Dec 2011, 22:40
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




felicitari si sa te bucuri de el multa vreme de acum incolo dar intreb si eu cu omologarea lui pe masina cum va fi?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 2 Dec 2011, 22:40
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(cheluakame @ 2 Dec 2011, 20:40)
Delcoul de alpine este clasic, cu platina. Ce este atat de destept la el?
*


Iti zic eu care-i ideea cu delcoul de Alpine. Astia de la micuta firma Alpine, l-au dezvoltat in asa fel incat nu este ca cel de Dacie ca dupa 5000-5500 rpm sa aiba un avans care sa nu mia urce, ci dimpotriva, ei l-au facut sa urce liniar cu turatia, asa asta ajuta la un randament mult mai mare la turatie ridicata, plus ca nu are nevoie de vacum pentru a regla avansul la ralanti.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 2 Dec 2011, 23:04
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(ghitza @ 2 Dec 2011, 23:40)
felicitari si sa te bucuri de el multa vreme de acum incolo dar intreb si eu cu omologarea lui pe masina cum va fi?
*



Mersi mult, sper sa fie exact cum imi doresc eu biggrin.gif cat despre omologare nu pot sa ii fac "legal" si nici nu am in plan sa trec pe la RAR pentru asta, cred ca o schimbare de placuta v-a fi suficient (zic eu) ... am eu mai multe ilegalitati vizibile la masina asa ca nu-mi fac griji pentru motor.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu92
post 3 Dec 2011, 00:19
Post #83


Noua generatie Pro


Group: Members
Posts: 63
Joined: 28 October 11
From: Targoviste




sa o stapanesti sanatos!

This post has been edited by silviu92: 3 Dec 2011, 00:20


--------------------
Dacia 1310 fabricata in 1999 august are Casco - nu-l-stiu-pe-derost
Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 3 Dec 2011, 01:46
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(aditza579 @ 2 Dec 2011, 22:40)
Iti zic eu care-i ideea cu delcoul de Alpine. Astia de la micuta firma Alpine, l-au dezvoltat in asa fel incat nu este ca cel de Dacie ca dupa 5000-5500 rpm sa aiba un avans care sa nu mia urce, ci dimpotriva, ei l-au facut sa urce liniar cu turatia, asa asta ajuta la un randament mult mai mare la turatie ridicata, plus ca nu are nevoie de vacum pentru a regla avansul la ralanti.
*



Daca taceai ...
In primul rand acolo era vorba strict de ruptor si aprinderea electronica, asa ca nu are nicio treaba cu centrifugalul. Deci nimic destept, tot platina, tot problemele clasice. Asa ca da, aprindera aia isi are rostul acolo.
Ghici ce, dupa 4500 rpm avansul la alpine ramane stabil nu mai creste. Avansul vacumatic + centrifugal + initial la 4500 rpm este egal si cu cel de la 6000 rpm, stabilizat undeva in jur de 41 grade +/- 2 grade.
Dacia nu mai trage peste 5000-5500 rpm din 2 motive - alimentarea cu benzina si axa cu came.
Cat despre vacumatic si relanti ... o dacie reglata bine merge si fara furtun de vaccum la relanti.
Dar de ... chestiile astea nu le gasesti in carti, le masori si le experimentezi wink.gif

QUOTE
Mersi mult, sper sa fie exact cum imi doresc eu  cat despre omologare nu pot sa ii fac "legal" si nici nu am in plan sa trec pe la RAR pentru asta, cred ca o schimbare de placuta v-a fi suficient (zic eu) ... am eu mai multe ilegalitati vizibile la masina asa ca nu-mi fac griji pentru motor.


Atat timp cat seria corespunde nu vad de ce ai avea probleme. Eventual ai putea lipi la caterinca o placuta cu Dacia Sport in loc de Alpine Renault smile.gif)

This post has been edited by cheluakame: 3 Dec 2011, 01:49


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Dec 2011, 10:52
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(cheluakame @ 3 Dec 2011, 01:46)
Daca taceai ...
In primul rand acolo era vorba strict de ruptor si aprinderea electronica, asa ca nu are nicio treaba cu centrifugalul. Deci nimic destept, tot platina, tot problemele clasice. Asa ca da, aprindera aia isi are rostul acolo.
Ghici ce, dupa 4500 rpm avansul la alpine ramane stabil nu mai creste. Avansul vacumatic + centrifugal + initial la 4500 rpm este egal si cu cel de la 6000 rpm, stabilizat undeva in jur de 41 grade +/- 2 grade.
Dacia nu mai trage peste 5000-5500 rpm din 2 motive - alimentarea cu benzina si axa cu came.
Cat despre vacumatic si relanti ... o dacie reglata bine merge si fara furtun de vaccum la relanti.
Dar de ... chestiile astea nu le gasesti in carti, le masori si le experimentezi wink.gif
*


Nu neg ceea ce ai spus pentru ca nu am contra argumente. Singurul studiu asupra unui delcou pe care l-am facut, a fost sa-l desfac bucati si sa-l fac la loc, pentru a intelege ce se misca prin el. Eu nu stiam ca nici la Alpine avansul nu mai creste dupa 4500 de rpm. Iar treaba cu crescutul puterii, sunt multi factori care influenteaza chestia asta, dar dupa cum ai spus si tu, axa cu came este principalul factor. Cat despre alimentare, te contrazaic, alimentarea nu influenteaza puterea, ea poate doar sa faca un motor sa mearga mai rotund sau mai "patrat" (a se citi opusul cuvantului rotund). Chiar nu cred ca alimentarea poate creste sau nu banda de putere sau locul unde puterea este maxima, aceasta treaba fiind strict indeplinita de axa cu came, ca de aceea cand montezi o axa mai agresiva, motorul se comporta altfel pe toata plaja de turatii. Iar treaba cu alimentarea la Dacie este relativa. Orice cazan de Dacie, care nu are carburatorul infundata, daca o accelerezi in gol poate ajunge la peste 6000 rpm. Acum depinde si asta, daca se face in limite de siguranta (cu o functionare optima a motorului dupa aceea) sau daca se face fara a tine cont de acele limite (ex: se tine motorul turat pana "iese vre-un piston prin bloc").


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cheluakame
post 3 Dec 2011, 11:32
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 4 October 11




QUOTE(aditza579 @ 3 Dec 2011, 10:52)
Nu neg ceea ce ai spus pentru ca nu am contra argumente. Singurul studiu asupra unui delcou pe care l-am facut, a fost sa-l desfac bucati si sa-l fac la loc, pentru a intelege ce se misca prin el. Eu nu stiam ca nici la Alpine avansul nu mai creste dupa 4500 de rpm. Iar treaba cu crescutul puterii, sunt multi factori care influenteaza chestia asta, dar dupa cum ai spus si tu, axa cu came este principalul factor. Cat despre alimentare, te contrazaic, alimentarea nu influenteaza puterea, ea poate doar sa faca un motor sa mearga mai rotund sau mai "patrat" (a se citi opusul cuvantului rotund). Chiar nu cred ca alimentarea poate creste sau nu banda de putere sau locul unde puterea este maxima, aceasta treaba fiind strict indeplinita de axa cu came, ca de aceea cand montezi o axa mai agresiva, motorul se comporta altfel pe toata plaja de turatii. Iar treaba cu alimentarea la Dacie este relativa. Orice cazan de Dacie, care nu are carburatorul infundata, daca o accelerezi in gol poate ajunge la peste 6000 rpm. Acum depinde si asta, daca se face in limite de siguranta (cu o functionare optima a motorului dupa aceea) sau daca se face fara a tine cont de acele limite (ex: se tine motorul turat pana "iese vre-un piston prin bloc").
*



Daca alimentarea nu are treaba cu turatia si puterea, de ce renunta toti la carfilul ala si pun cate 2 carburatoare dublu-corp? Daca un carburator nu mai are ce sa dea, motorul nu mai are ce sa arda ... e simplu ca buna ziua. Dar deja o dam in offtopic pe un topic interesant.


--------------------
Renault R5AT 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 3 Dec 2011, 12:12
Post #87


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Aici ai dreptate,eu am jiglere marite si pompa de alimentare alta si pot sa zic ca in ture urca mai bine ca inaite(atat ca si consumul a crescut,dar asta nu prea conteaza ).

On: Pana la urma a fost ceva modificari facute prin motor sau e original?
ASteptam noi poze smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 3 Dec 2011, 13:16
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(bv-08-fgm @ 3 Dec 2011, 13:12)
Aici ai dreptate,eu am jiglere marite si pompa de alimentare alta si pot sa zic ca in ture urca mai bine ca inaite(atat ca si consumul a crescut,dar asta nu prea conteaza ).

On: Pana la urma a fost ceva modificari facute prin motor sau e original?
ASteptam noi poze smile.gif
*



Nu stiu sa-ti spun ce a fost modificat in motor, eu l-am luat de la remat si acolo m-am intalnit cu un vecin al fostului proprietar care a adus masina acolo... zicea ca numai ce a iesit masina din rodaj, se vedea la motor ca avea silicon negru proaspat, simering de la axa schimbat, ambreiaj nou, pompa de apa noua cu garnituri. La vara daca ii fac un upgrade o sa-l desfac si sa cercetez ce este in el.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Dec 2011, 13:23
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




La ce uprgade te-ai gandit?


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu92
post 3 Dec 2011, 13:46
Post #90


Noua generatie Pro


Group: Members
Posts: 63
Joined: 28 October 11
From: Targoviste




nu ai montat filtrul de aer?


--------------------
Dacia 1310 fabricata in 1999 august are Casco - nu-l-stiu-pe-derost
Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 08:01
Forum Renault