Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
BH 59 FIF |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|||
JWF |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
QUOTE(4x4 @ 26 Feb 2013, 18:01) Mai bine il lasi in compartimentul motor, dupa reglajele de inceput nu prea mai ai treaba cu el, unii au avut probleme de la furtunele prea lungi. Unele mai si fasaie si uneori mai curge si ulei din ele. ce farmec mai are sa ai reglaj atunci??? poate eu vreau sa fiu constant cu 0,7 si cand e nevoie sa ii dau 1, gen intalniri la semafor sau 2 benzi pe sens etc! pe langa toate astea de cand dracu circula ulei pe furtunele astea??? sau chiar asa ma depaseste pe mine problema asta? |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
4x4 |
![]()
Post
#663
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Cu acel robinet reglezi cata presiune trimti la wastegate, efectiv pacalindul sa se deschida mai tarziu si obtii boost mai mare. Dupa ce reglezi sistemul la boostul maxim care il vrei, nu mai ai ce sa umbli la el.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
payty |
![]()
Post
#664
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JWF @ 27 Feb 2013, 21:23) ce farmec mai are sa ai reglaj atunci??? poate eu vreau sa fiu constant cu 0,7 si cand e nevoie sa ii dau 1, gen intalniri la semafor sau 2 benzi pe sens etc! pe langa toate astea de cand dracu circula ulei pe furtunele astea??? sau chiar asa ma depaseste pe mine problema asta? Reglarea boost-ului nu e o chestie simpla asa in genul NOS, pac, apesi pe buton, pac apar 100 de cai in plus. Trebuie umblat si la benzina, si la avans daca maresti presiunea. Ar mai trebui sa iti pui si un alt buton care regleaza carburatorul si o manivela din care sa rotesti nitel delcoul, sau senzorul de volanta, sau ce aprindere ai pe acolo sa ii scazi avansul ![]() Daca aveai calculator de injectie, mai mergea ca puteai sa schimbi dintr-un buton hartile de injectie si avans, dar la sistemele mecanice nu vad cum poti face asta. |
--------------------
dacia
1310
- B-##-###
1996 1.6/2002 1.4 Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Leo0608 |
![]() ![]()
Post
#665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
facea mihai1677(Mihai Dragos) aprinderi electronice jmechere cu harti bla bla, de prin 2009. Ii facuse lui Muttley,dodobird, Vioar cu nova aia modificata ...
28 Feb 2013, 10:10: QUOTE(4x4 @ 27 Feb 2013, 21:48) Cu acel robinet reglezi cata presiune trimti la wastegate, efectiv pacalindul sa se deschida mai tarziu si obtii boost mai mare. corect raspunsul. Si da, mai bine sa reglezi din bord boostul turbinei .. This post has been edited by total: 28 Feb 2013, 10:10 |
--------------------
logan
pentru?
- X XX XXX
200x
|
|
JWF |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Momentan se va pune robinetu in bord chiar daca va sasai pasai curs ulei
![]() ![]() 28 Feb 2013, 23:06: poze.... This post has been edited by JWF: 28 Feb 2013, 23:06 Attached thumbnail(s) 280220131516.jpg ( Size: 818.98k ) Number of downloads: 1022 280220131517.jpg ( Size: 807.95k ) Number of downloads: 1102 280220131518.jpg ( Size: 698.32k ) Number of downloads: 1085 280220131519.jpg ( Size: 806.42k ) Number of downloads: 1059 280220131520.jpg ( Size: 902.01k ) Number of downloads: 1070 280220131521.jpg ( Size: 965.02k ) Number of downloads: 283 280220131522.jpg ( Size: 775.86k ) Number of downloads: 266 280220131523.jpg ( Size: 726.58k ) Number of downloads: 271 280220131524.jpg ( Size: 848.07k ) Number of downloads: 305 280220131525.jpg ( Size: 835.45k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
4x4 |
![]()
Post
#667
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ceasul de sus ce masoara?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Masoara temperatura uleiului.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
4x4 |
![]()
Post
#669
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
As lua o sonda lambda wideband + ceas, ca sa poti regla cat mai bine amestecul.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
BH 59 FIF, nu mai bine treci tu direct pe injectia de la georgeopel de pe forum 4tuning de pe r12ts, ala cu motor 1,7?
|
--------------------
logan
pentru?
- X XX XXX
200x
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Mai avem de mancat niste paini pana la injectie. Sonda lambda wideband are un singur dezavantaj, pretul prohibitiv
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
JWF |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
O sa incercam ceasul meu de afr, daca e buna sonda lambda de opel o plantez in tzeava,la mine a functionat pe motoru de 1.4 16v, nici nu ne doare mainile sa incercam
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
la voi e vreo schimbare cand invartiti de dansu' incercuit?
Attached thumbnail(s) 2013_01_31_134.jpg ( Size: 551.49k ) Number of downloads: 270 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
- TLX 1987
...Dacia 1310
|
|
JWF |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
noi ce-l putin nu am reglat nimic pana acum la carb decat relantiul, de acolo reglezi aeru
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
aka amestec
la mine nu-i nici o schimbare ar trebui sa gauresc flansa de dublu la mono? sub canalul care comunica cu jiglerul ala? desi parca nici galeria de gtt nu are canale in ea... ![]() Attached thumbnail(s) carbt4.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 305 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
- TLX 1987
...Dacia 1310
|
|
JWF |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
eu zic sa nu gauresti nimic...
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Grati, nu poti pune sonda lambda direct pe ceas si sa te astepti sa iti citeasca ceva. Iti trebuie sonda speciala wideband si controller wideband, ca sa iti traduca semnalele de la sonda sa le poata afisa. Ideea e ca o sonda lambda simpla da doar doua semnale, cand e prea bogat sau prea sarac. Ori tie iti trebuie sonda care sa dea mai multe semnale si un controller care sa traduca semnalele acelea pentru ca ceasul sa le poata afisa corect. Sonda, controlleru si ceasul trebuie sa fie cam de la aceeasi firma ca sa poti avea o afisare cat mai exacta si precisa.
|
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
payty |
![]()
Post
#678
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de acord cu colegul de mai sus.
un controller cum trebuie costa vreo 250 de dolari. |
--------------------
dacia
1310
- B-##-###
1996 1.6/2002 1.4 Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
JWF |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Stiu ca arata doar sarac sau bogat dar vreau sa incerc...va tin la curent
|
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#680
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Si narrow bandul cand are amestec optim cum se manifesta, daca spuneti k are decat 2 trepte?
Diferenta principala dintre wideband si narrow band este cea ca una depiteaza semnal de 5v iar cealalta de 1v. Una este liniara aproape perfect(afr) una este in forma de s. Dar am2 pot fi folosite cu usurinta in aplicatia voastra. Eu dak imi pun mintea putin va arat ca nu trebuie sa dati atatia bani pe un cenzurat de ceas. Mai ales 250 de dolri. Nu o spun cu rautate dar asta este adevarul. Sorry de oftopic. Eu zic ca merita incercat sa puneti o sonda narrow band, dar cu atentia ca dak nu merge pe ceasul vostru sa folositi un parat de masura cu ac(nu DIGITAL!!!). Astfel vati facut singuri afr:))). Daca vreodat a veti nelamuriri in leg cu electrica electronica, va rog sa imi lasati un mesaj pe privat. Chiar as fi foarte bucuros sa va raspuns:). |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#681
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
uite cum arata http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
- -------
-cs
|
|
JWF |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
multumim pt sfaturi,oricand sunt binevenite! ceasu meu de afr este un simplu hd ca si ce-l din poza atasata,ideea e ca vreau sa incerc sa vad daca functioneaza reteta in felu urmator ca sa nu o pun pe masina si sa nu mearga! leg firu de la sonda la firu de la ceas si un fir de minus de pe baterie pe partea exterioara a sondei,pe folet, ca sa imit masa cu tobele si o sa incalzesc sonda cu o lampa cu gaz sa vad ce arata ceasu! azi nu am mai apucat sa incerc,ramane pe maine!
Attached thumbnail(s) __KGrHqIOKj4E5hZyZ_I6BOb_cs_Lmg__60_35.JPG ( Size: 15.39k ) Number of downloads: 174 |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
S-a demarat in sfarsit lucrul la zona portbagajului. In prima faza am facut un cadru pentru rezervor in ideea de a putea scoate in conditii de siguranta masina pe drum. Nu-i neaparat foarte aspectuos suportul de pantofi dar isi face treaba cu brio
![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 10 Mar 2013, 18:12 Attached thumbnail(s) 100320131535.jpg ( Size: 78.09k ) Number of downloads: 212 100320131536.jpg ( Size: 85.02k ) Number of downloads: 268 100320131537.jpg ( Size: 82.43k ) Number of downloads: 228 100320131538.jpg ( Size: 68.78k ) Number of downloads: 226 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
- BH 59 FIF
1986 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
De ce nu ai coborat mai mult rezervorul? Cu gaura din portbagaj ce faci?
![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
- B 44 DvL
1976 Bad Mojo Mother Fucker
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Auzi, va mai exista vreodata bancheta spate in masina asta?
Ca daca nu, sincer, n-ar sta mai bine si bateria si rezervorul p-acolo? Echilibrarea masinii, samd... Plus ca asa o sa mai poti inca sa cari porcul cu ea ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
acela e rezervor de camion ceva?
|
--------------------
Dacia
Logan
- B54erf
2005
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.269 Joined: 6 August 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 10 SIA
1989 MLS Iulian
|
|
JWF |
![]()
Post
#688
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
-bancheta nu va mai fi
-bateria ramane in fata sa fie mai grea,sa nu mai patineze atata -l-am pus in portbagaj sa mai fie ceva greutate si pe rotile din spate -este de trabant |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
JWF |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Pana la urma se va pune o priza de aer pecapota...
mici chestii...poze Attached thumbnail(s) 120320131543.jpg ( Size: 778.47k ) Number of downloads: 199 120320131544.jpg ( Size: 528.11k ) Number of downloads: 232 120320131546.jpg ( Size: 860.73k ) Number of downloads: 227 120320131547.jpg ( Size: 767.51k ) Number of downloads: 215 120320131548.jpg ( Size: 933.4k ) Number of downloads: 194 120320131549.jpg ( Size: 836k ) Number of downloads: 198 120320131550.jpg ( Size: 861.49k ) Number of downloads: 191 120320131551.jpg ( Size: 725.62k ) Number of downloads: 180 120320131552.jpg ( Size: 781.41k ) Number of downloads: 178 120320131553.jpg ( Size: 855.89k ) Number of downloads: 208 120320131554.jpg ( Size: 651.11k ) Number of downloads: 209 |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
JWF |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Cine ma ajuta si pe mine cu legarea turometrului de dacia la aprinderea de 5at? firu de masa care venea la bobina de dacia unde il pot lega,ca pe firu care il indica schita aprinderii orig de 5at nu ii da nici un impuls! care este treaba acolo ca stiu ca nici la sgm nu ii mergea turometru
![]() |
--------------------
Dacia
1320
- BH 01 JWF
- 1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 19:53 |