DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

BH 59 FIF
post 26 Feb 2013, 18:23
Post #661


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Multumesc. Voi incerca sa-i gasesc un loc prin compartiment.

DVL, stiu respectiva masina, proiectul e putin mai avansat decat al nostru, acum vreo 2 ani experimentau cu T3.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 27 Feb 2013, 21:23
Post #662


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




QUOTE(4x4 @ 26 Feb 2013, 18:01)
Mai bine il lasi in compartimentul motor, dupa reglajele de inceput nu prea mai ai treaba cu el, unii au avut probleme de la furtunele prea lungi.

Unele mai si fasaie si uneori mai curge si ulei din ele.
*


ce farmec mai are sa ai reglaj atunci??? poate eu vreau sa fiu constant cu 0,7 si cand e nevoie sa ii dau 1, gen intalniri la semafor sau 2 benzi pe sens etc! pe langa toate astea de cand dracu circula ulei pe furtunele astea??? sau chiar asa ma depaseste pe mine problema asta?


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 27 Feb 2013, 21:48
Post #663


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Cu acel robinet reglezi cata presiune trimti la wastegate, efectiv pacalindul sa se deschida mai tarziu si obtii boost mai mare. Dupa ce reglezi sistemul la boostul maxim care il vrei, nu mai ai ce sa umbli la el.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Feb 2013, 08:38
Post #664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(JWF @ 27 Feb 2013, 21:23)
ce farmec mai are sa ai reglaj atunci??? poate eu vreau sa fiu constant cu 0,7 si cand e nevoie sa ii dau 1, gen intalniri la semafor sau 2 benzi pe sens etc! pe langa toate astea de cand dracu circula ulei pe furtunele astea??? sau chiar asa ma depaseste pe mine problema asta?
*




Reglarea boost-ului nu e o chestie simpla asa in genul NOS, pac, apesi pe buton, pac apar 100 de cai in plus.

Trebuie umblat si la benzina, si la avans daca maresti presiunea.

Ar mai trebui sa iti pui si un alt buton care regleaza carburatorul si o manivela din care sa rotesti nitel delcoul, sau senzorul de volanta, sau ce aprindere ai pe acolo sa ii scazi avansul smile.gif

Daca aveai calculator de injectie, mai mergea ca puteai sa schimbi dintr-un buton hartile de injectie si avans, dar la sistemele mecanice nu vad cum poti face asta.


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 28 Feb 2013, 10:03
Post #665


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




facea mihai1677(Mihai Dragos) aprinderi electronice jmechere cu harti bla bla, de prin 2009. Ii facuse lui Muttley,dodobird, Vioar cu nova aia modificata ...

28 Feb 2013, 10:10:
QUOTE(4x4 @ 27 Feb 2013, 21:48)
Cu acel robinet reglezi cata presiune trimti la wastegate, efectiv pacalindul sa se deschida mai tarziu si obtii boost mai mare.
*


corect raspunsul. Si da, mai bine sa reglezi din bord boostul turbinei ..

This post has been edited by total: 28 Feb 2013, 10:10


--------------------
logan pentru? - X XX XXX 200x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 28 Feb 2013, 11:35
Post #666


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Momentan se va pune robinetu in bord chiar daca va sasai pasai curs ulei radmasa.gif , cat despre carb probabil se va rejeta mai incolo si va merge asa chiar daca o sa mearga si cu pres mai mica! iar avansu o sal reglez cum cred eu ca e mai bine! Am mai vb cu niste baieti despre carb si nu are nici o treaba daca il gauresc laugh.gif si merge cu pres mai mica, ideea e ca benzina mai multa nu strica, mai putina,da!

28 Feb 2013, 23:06:
poze....

This post has been edited by JWF: 28 Feb 2013, 23:06

Attached thumbnail(s)
280220131516.jpg ( Size: 818.98k ) Number of downloads: 1022
280220131517.jpg ( Size: 807.95k ) Number of downloads: 1102
280220131518.jpg ( Size: 698.32k ) Number of downloads: 1085
280220131519.jpg ( Size: 806.42k ) Number of downloads: 1059
280220131520.jpg ( Size: 902.01k ) Number of downloads: 1070
280220131521.jpg ( Size: 965.02k ) Number of downloads: 283
280220131522.jpg ( Size: 775.86k ) Number of downloads: 266
280220131523.jpg ( Size: 726.58k ) Number of downloads: 271
280220131524.jpg ( Size: 848.07k ) Number of downloads: 305
280220131525.jpg ( Size: 835.45k ) Number of downloads: 296


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 1 Mar 2013, 08:49
Post #667


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Ceasul de sus ce masoara?


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 1 Mar 2013, 09:05
Post #668


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Masoara temperatura uleiului.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 1 Mar 2013, 13:20
Post #669


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




As lua o sonda lambda wideband + ceas, ca sa poti regla cat mai bine amestecul.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 1 Mar 2013, 13:45
Post #670


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




BH 59 FIF, nu mai bine treci tu direct pe injectia de la georgeopel de pe forum 4tuning de pe r12ts, ala cu motor 1,7?


--------------------
logan pentru? - X XX XXX 200x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 1 Mar 2013, 15:17
Post #671


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Mai avem de mancat niste paini pana la injectie. Sonda lambda wideband are un singur dezavantaj, pretul prohibitiv smile.gif . S-au cam terminat (din nou) banii alocati proiectului deci deocamdata fara manometru afr.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 1 Mar 2013, 16:24
Post #672


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




O sa incercam ceasul meu de afr, daca e buna sonda lambda de opel o plantez in tzeava,la mine a functionat pe motoru de 1.4 16v, nici nu ne doare mainile sa incercam


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 1 Mar 2013, 18:43
Post #673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




la voi e vreo schimbare cand invartiti de dansu' incercuit?


Attached thumbnail(s)
2013_01_31_134.jpg ( Size: 551.49k ) Number of downloads: 270


--------------------
Membru cu rugina turbata - TLX 1987 ...Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 1 Mar 2013, 19:33
Post #674


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




noi ce-l putin nu am reglat nimic pana acum la carb decat relantiul, de acolo reglezi aeru


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 1 Mar 2013, 19:51
Post #675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




aka amestec
la mine nu-i nici o schimbare
ar trebui sa gauresc flansa de dublu la mono?
sub canalul care comunica cu jiglerul ala?
desi parca nici galeria de gtt nu are canale in ea... wacko.gif

Attached thumbnail(s)
carbt4.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 305


--------------------
Membru cu rugina turbata - TLX 1987 ...Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 1 Mar 2013, 20:31
Post #676


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




eu zic sa nu gauresti nimic...


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Mar 2013, 20:07
Post #677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Grati, nu poti pune sonda lambda direct pe ceas si sa te astepti sa iti citeasca ceva. Iti trebuie sonda speciala wideband si controller wideband, ca sa iti traduca semnalele de la sonda sa le poata afisa. Ideea e ca o sonda lambda simpla da doar doua semnale, cand e prea bogat sau prea sarac. Ori tie iti trebuie sonda care sa dea mai multe semnale si un controller care sa traduca semnalele acelea pentru ca ceasul sa le poata afisa corect. Sonda, controlleru si ceasul trebuie sa fie cam de la aceeasi firma ca sa poti avea o afisare cat mai exacta si precisa.


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 3 Mar 2013, 23:59
Post #678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




de acord cu colegul de mai sus.

un controller cum trebuie costa vreo 250 de dolari.



--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 4 Mar 2013, 18:10
Post #679


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Stiu ca arata doar sarac sau bogat dar vreau sa incerc...va tin la curent


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Mar 2013, 21:38
Post #680


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Si narrow bandul cand are amestec optim cum se manifesta, daca spuneti k are decat 2 trepte?

Diferenta principala dintre wideband si narrow band este cea ca una depiteaza semnal de 5v iar cealalta de 1v. Una este liniara aproape perfect(afr) una este in forma de s.

Dar am2 pot fi folosite cu usurinta in aplicatia voastra. Eu dak imi pun mintea putin va arat ca nu trebuie sa dati atatia bani pe un cenzurat de ceas. Mai ales 250 de dolri.

Nu o spun cu rautate dar asta este adevarul.
Sorry de oftopic.

Eu zic ca merita incercat sa puneti o sonda narrow band, dar cu atentia ca dak nu merge pe ceasul vostru sa folositi un parat de masura cu ac(nu DIGITAL!!!). Astfel vati facut singuri afr:))).
Daca vreodat a veti nelamuriri in leg cu electrica electronica, va rog sa imi lasati un mesaj pe privat. Chiar as fi foarte bucuros sa va raspuns:).


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 4 Mar 2013, 22:13
Post #681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS






--------------------
dacia 1300 - ------- -cs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 4 Mar 2013, 23:29
Post #682


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




multumim pt sfaturi,oricand sunt binevenite! ceasu meu de afr este un simplu hd ca si ce-l din poza atasata,ideea e ca vreau sa incerc sa vad daca functioneaza reteta in felu urmator ca sa nu o pun pe masina si sa nu mearga! leg firu de la sonda la firu de la ceas si un fir de minus de pe baterie pe partea exterioara a sondei,pe folet, ca sa imit masa cu tobele si o sa incalzesc sonda cu o lampa cu gaz sa vad ce arata ceasu! azi nu am mai apucat sa incerc,ramane pe maine!

Attached thumbnail(s)
__KGrHqIOKj4E5hZyZ_I6BOb_cs_Lmg__60_35.JPG ( Size: 15.39k ) Number of downloads: 174


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 10 Mar 2013, 18:05
Post #683


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




S-a demarat in sfarsit lucrul la zona portbagajului. In prima faza am facut un cadru pentru rezervor in ideea de a putea scoate in conditii de siguranta masina pe drum. Nu-i neaparat foarte aspectuos suportul de pantofi dar isi face treaba cu brio smile.gif si alta varianta nu prea se preta. Pe de alta parte sunt din ce in ce mai convins ca va fi nevoie de o vopsire completa a portbagajului si nu o simpla curatare / polisare cum am anticipat initial.

This post has been edited by BH 59 FIF: 10 Mar 2013, 18:12

Attached thumbnail(s)
100320131535.jpg ( Size: 78.09k ) Number of downloads: 212
100320131536.jpg ( Size: 85.02k ) Number of downloads: 268
100320131537.jpg ( Size: 82.43k ) Number of downloads: 228
100320131538.jpg ( Size: 68.78k ) Number of downloads: 226


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe - BH 59 FIF 1986
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 10 Mar 2013, 23:20
Post #684


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




De ce nu ai coborat mai mult rezervorul? Cu gaura din portbagaj ce faci? laugh.gif


--------------------
Dacia 1300 din - B 44 DvL 1976
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 10 Mar 2013, 23:33
Post #685


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Auzi, va mai exista vreodata bancheta spate in masina asta?

Ca daca nu, sincer, n-ar sta mai bine si bateria si rezervorul p-acolo? Echilibrarea masinii, samd...

Plus ca asa o sa mai poti inca sa cari porcul cu ea 04.gif


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 11 Mar 2013, 00:05
Post #686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




acela e rezervor de camion ceva?


--------------------
Dacia Logan - B54erf 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 11 Mar 2013, 00:15
Post #687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.269
Joined: 6 August 08




QUOTE(b44dvl @ 10 Mar 2013, 23:20)
De ce nu ai coborat mai mult rezervorul? Cu gaura din portbagaj ce faci? laugh.gif
*



Pune GPL biggrin.gif tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 10 SIA 1989 MLS
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 11 Mar 2013, 10:51
Post #688


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




-bancheta nu va mai fi
-bateria ramane in fata sa fie mai grea,sa nu mai patineze atata
-l-am pus in portbagaj sa mai fie ceva greutate si pe rotile din spate
-este de trabant


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 12 Mar 2013, 23:13
Post #689


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Pana la urma se va pune o priza de aer pecapota...

mici chestii...poze

Attached thumbnail(s)
120320131543.jpg ( Size: 778.47k ) Number of downloads: 199
120320131544.jpg ( Size: 528.11k ) Number of downloads: 232
120320131546.jpg ( Size: 860.73k ) Number of downloads: 227
120320131547.jpg ( Size: 767.51k ) Number of downloads: 215
120320131548.jpg ( Size: 933.4k ) Number of downloads: 194
120320131549.jpg ( Size: 836k ) Number of downloads: 198
120320131550.jpg ( Size: 861.49k ) Number of downloads: 191
120320131551.jpg ( Size: 725.62k ) Number of downloads: 180
120320131552.jpg ( Size: 781.41k ) Number of downloads: 178
120320131553.jpg ( Size: 855.89k ) Number of downloads: 208
120320131554.jpg ( Size: 651.11k ) Number of downloads: 209


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 15 Mar 2013, 19:23
Post #690


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Cine ma ajuta si pe mine cu legarea turometrului de dacia la aprinderea de 5at? firu de masa care venea la bobina de dacia unde il pot lega,ca pe firu care il indica schita aprinderii orig de 5at nu ii da nici un impuls! care este treaba acolo ca stiu ca nici la sgm nu ii mergea turometru blink.gif


--------------------
Dacia 1320 - BH 01 JWF - 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 19:53
Forum Renault