Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
BH 59 FIF |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|||
aditza579 |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 25 Mar 2013, 01:09) Dar daca totusi problema e mai serioasa, respectiv pompa de ulei nu da randamentul necesar ar face fata o pompa de Dacie cu debit marit ca solutie temporara? Fii antena. Te rog sa ma asculti ca sa nu faci aceeasi greseala ca mine. Eu nu am avut de unde sa fac rost de pompa cu lobi. Am gasit in schimb una bucata pompa de C2J aspirat, varianta de 72 de caluti. Bun, pana aici toate bune si frumoase. Pompa nu avea joc deloc in ax, dar deloc. Uzura la pinioane era sub 10 sutimi si arcul de la supapa de refulare era intarit. Pompa de Dacie cu debit marit are piniaonele de 30 mm (masurate de mine la una de Scornicesti), aia normala are de 27. Eee, pompa mea avea de 32 mm, deci in concluzie debit mai mare. Pe perioada scurta in care am mers fara radiator de ulei, aveam presiunea la ralanti la cald undeva la 2-4 bari (asta in functie de cat span primea motorul). La rece evident era cel putin 8. Intr-o buna zi (intre timp montasem radiatorul de ulei) am decis sa dau chiulasa jos ca sa schimb garnitura ca mi-o impuscase. In momentul ala impingeam masina si cineva destept a bagat masina in viteza. Am fast nevoit sa desfac bielele ca sa inlocuiesc inelele de cauciuc de la camasi. Cand am desfacut vibrochenul, stupoare. La biele cuzinetii erau praf iar la paliere aveau urme de lovituri, ca si cand ar fi avut momente cand nu a avut ulei pe anumite portiuni. In tot acel timp (pana sa desfac chelioasa) presiunea la ulei era foarte mica la ralanti (in jur de 1 bar) iar in sarcina debea crestea si nu depasea 4 bari nici la 6000 RPM. Am zis ca e de vina ceasul si sonda de Dacie care era noua. Nu a fost sa fie asa. Concluzia mea e ca daca te gandesti sa dai pompa de ulei jos, cel mai bine e sa pui la loc tot alta cu lobi. O alta chestie e ca pompa cu lobi asigura o presiune la ralanti mult mai mare ca una normala. Ea nu straluceste la presiunea la turatie ca una cu pinioane dar la ralnti nu o sa ai niciodata presiune reala cum ai cu asta cu lobi. Turbina are nevoie de minim 1.5 bari la ralanti. O sa strici turbina imediat (vorbim de km) cu o pompa cu pinioane daca ia si traseu la radiator lung. Eu vreau sa nu treci si tu prin chinul prin care am trecut eu cu rectificat vibrochen, cuzineti, planat chiulasa si segmenti noi, toate astea datorita pompei de ulei. Turbina mea, inainte sa scada presiunea masiv la ulei, avea joc infim, 0 grame de fum. dupa doua ture prin oras si cateva porniri (asta in decursul iernii adica 4-5 luni) a capatat joc cat China. Trage singur concluzia pe care vrei s-o tragi dar sper ca nu m-am chinuit sa scriu atata degeaba. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
popasan |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Curios, eu cu pompa cu debit marit, aveam vara dupa ce o incalzeam bine, la relanti ~1.5 pe ceas, cu ulei 5w40, iar acum cu 10w40 si apa la 80, am 5.5 (dupa ce o forjez sunt multumit sa am 2 in relanti), dar tu ai ulei w60 cu o vascozitate mai mare la cald, decat uleiurile astea "uzuale"... sa nu fie de altundeva problema!
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
La relanti nu sunt probleme, dupa cum ziceam. Se poate observa din filmari ca la 800-900 ture si temperatura apei pe la 70 de grade presiunea e pe la 3,5-4 (o mica eroare materiala, am corectat). Problema mea consta in aceea ca in sarcina nu-mi urca pana la 6 iar dupa ce turbina incinge uleiul (ieri au fost cateva spanuri serioase) presiunea e putin peste 2. O fi si din lungimea circuitului de ulei? Sa nu repet episodul cu turometrul, prima data o sa verific indicatorul din bord si respectiv sonda de Alpine. Dup-aia vedem ce alte masuri se impun.
Maine ma duc sa iau ceva teava si coliere pentru intercooler. Auzisem ca ar avea la Unix la preturi decente, a luat cineva de la ei? Orice sfaturi/idei/informatii care ar trebui avute in vedere la realizarea instalatiei sunt apreciate. N-am momentan bani pentru cuple/coturi siliconice asa ca momentan lucram cu furtune de turbo taiate dar totusi forma ansamblului va fi cea finala. This post has been edited by BH 59 FIF: 25 Mar 2013, 21:39 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
payty |
![]()
Post
#725
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
faptul ca traseul de la radiatorul de ulei e mai mare sau mai mic nu cred ca conteaza.
daca circuitul nu are aer in el, lichidul e incompresibil asa ca pompa impinge o cantitate de ulei si creeaza presiune indiferent cat de lung e. Presiunea e aceeasi in tot circuitul. turbina in ce stare e? da fum cumva? poate pe acolo pierzi presiune. N-ai prea multe locuri de verificat: Cred ca poti face niste verificari foarte usor: de exemplu la rampa culbutori. dai capacul jos si te uiti daca stropeste cu ulei. Daca da, pe acolo se pierde. Eu la dacia mea am inlocuit la un moment dat axul de la culbutori ca era cam varza si am ramas surprins sa vad ca in realitate nu prea tre sa iasa deloc ulei pe langa culbutori. Initial am crezut ca e vreun traseu infundat si n-am ungere deloc la ei. Mai e si lagarul axei cu came. Aveai joc acolo? Cuzinetul de la capatul cu pompa de foarte important, pt ca se poate uza si pierzi pe acolo presiune. E si foarte solicitat ca antreneaza pompa de apa si alternatorul. Atentie ca acel cuzinet are o anumita orientare deoarece cumva prin el se duce uleiul si catre rampa culbutori. Nu mai vorbesc de cuzinetii de la arborele cotit. Dar banuiesc ca acolo erau noi. Cei de biela se uzeaza mai mult decat cei de palier si prin faptul ca forta aplicata pe biela de piston se descarca pe un singur lagar iar reactiunea la acea forta pe doua paliere ale arborelui alaturate bielei , deci se imparte la doi. This post has been edited by payty: 26 Mar 2013, 10:10 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
JWF |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Cand am pornit pt prima data motoru, fara traseu de turbo si fara radiator de ulei presiunea de ulei era aceeasi,aprox 4-5 la rece la 1500 ture! acum cu toate traseele la rece cam tot asa face iar dupa ce se incalzeste motoru pana pe la 80 grade presiunea scade la 3! bun, o scoatem pe asfalt ii dam 10 spanuri, se incinge toata treaba destul de serios si presiunea de ulei scade la 2 la 900 ture iar la 2500-3000 ture urca la 3-3,5! repet nu se aprind cele 2 becuri!
Inca ceva, inainte sa punem motoru sus pe masina cand era data jos chiulasa,am verificat daca joaca pistonu in camasi,daca are umar pe camasi sau zgaraieturi de la segmenti tot ce se putea vedea-verifica acolo, apoi am verificat daca exista joc la biele pe arborele cotit,la bolturi la pistoane,totu parea ok si atunci i-am zis la alin sa punem motoru sus sa vedem care-i treaba! am pus motoru sus prima data l-am pornit nu ne-am dat seama de batai etc ca era galagie(non tobe) + ca mergea in 3 pistoane fiindca atunci cand am cumparat motoru am dat chiulasa jos si nu am mai tinut cont de ordinea tijelor impingatoare si noi nu am reglat tcheti inainte de prima pornire de acolo problema cu mersu in 3 pistoane!,ok am dat motoru jos inapoi,vopsit curatat etc, l-am pus inapoi reglat tacheti am pornit motoru, merge rotund toate ok fara batai inafara de cele de la tacheti! am verificat si chiulasa dupa metoda batraneasca am turnat benzina pe supape sa balteasca sa vedem daca trece de ele si ajunge in porturi, nimic nici lacrima! Personal eu spun ca motoru merge curat in proportie de 85% dar daca va fi nevoie de schimbat cuzineti sau segmenti sau orice alta chestie se va rezolva! Pana duminica cand vom scoate din nou masina se va face si traseul de intercooler schimbat garnitura capac distributie si o scoatem pe asfalt sa vedem ce si cum! Apropo o chestie care nu o stiu, daca are cineva distantele de la tacheti care le da francezii pt motoru asta! Fiind motor turbo stiu ca tre sa se auda putin tachetii ![]() This post has been edited by JWF: 26 Mar 2013, 22:34 |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
eu zic sa nu va mai stresati atata timp cat nu se aprind becurile. daca dupa span presiunea este 2 , avand in vedere ca nu ati scgimbat cuzinetii, arborele nu este resctificat, dati-i talpa cat o duce. dupa ce s-or aprinde becurile atunci sa va puneti semne de intrebare. pana atunci bucurati-va de masina!:D
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
payty |
![]()
Post
#728
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
segmentii ii schimbi doar daca n-ai compresie. Un compresograf rezolva imediat problema.
la alpine aspirat jocurile sunt de 0.2 pe admisie si 0.25 pe evacuare. Sincer la turbo habar n-am cat trebuie pus. Era bine daca va uitati la cuzinetii aia, ca sunt piese sensibile in caz ca motorul ramane fara presiune de ulei. Daca ati pornit motorul fara traseu la turbina si situatia era tot asa, e clar ca nu e de la traseul suplimentar de ulei. La relanti 2 bari e ok, dar in turatie ar trebui sa creasca simtitor. La dacia mea sta la 4-5 bari in turatie si motorul are aproape 80.000 km fara sa se fi umblat in el. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
popasan |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Are cineva un cod pentru cuzinetul de la axa cu came?
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
payty |
![]()
Post
#730
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ma uit eu, ca am acasa originali in punga cu emblema renault. pot sa iti si vand unul daca vrei sa nu te mai complici, dar daca nu, iti spun codul exact.
diseara, ca acum sunt la birou. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#731
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
QUOTE(payty @ 26 Mar 2013, 22:44) la alpine aspirat jocurile sunt de 0.2 pe admisie si 0.25 pe evacuare. Sincer la turbo habar n-am cat trebuie pus Din cate am gasit pe net, reglajul recomandat pentru motorul C1J e tot 0,2 si 0,25 cu motorul rece. Din pacate pentru Alpine Turbo nu am gasit nimic concret dar ma gandesc ca tot pe-acolo ar trebui sa fie asa ca astea is valorile la care vor fi reglati si la noi. Maine merem la garaj inarmati cu lere si refacem reglajul ca la carte. |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
payty |
![]()
Post
#732
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nici nu cred ca trebuie pus mai mult. Chiulasa e aceeasi, doar axa difera.
Nici prea mult nu trebuie sa pui, ca apar socuri asupra culbutorilor. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#733
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
temperatura ulei O C ? uleiu e de calitate, filtru? in prima faza teste cu un manometru verificat etalonat cum trebuie. cauti manualul si comparii valorile presiuni dupa manual. sondele bat campi cu erori mari.
This post has been edited by ct-03-tvy: 28 Mar 2013, 10:47 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
chiulasa difera de la turbo la aspirat
pusese colegu' popasan o poza pe fb |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
popasan |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
C1J este motorul de GTT, Alpinu' turbo e 840 726, din cate-mi aduc aminte acum, iar cel aspirat 840 725...
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
avea muttley motor de alpine turbo pe vremuri ... poate el ne va lamuri !
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Uleiul e Castrol 10W60, filtrul de ulei e Mann. Voi incerca azi un alt ceas indicator/sonda, sa vedem ce iese. Alpine-ul lui Muttley era aspirat din cate tin eu minte.
Masina asta numa' nu vrea sa iasa din garaj. Mai nou merge in 3 pistoane si mai mult, evacuarea sufla in draci in compartimentul motor. Ma duc maine sa caut niste garnituri noi. This post has been edited by BH 59 FIF: 28 Mar 2013, 23:02 Attached thumbnail(s) 2013_03_28_21.20.56.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 576 2013_03_28_21.21.07.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 631 2013_03_28_21.21.26.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 599 2013_03_28_21.23.10.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 605 2013_03_28_21.23.37.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 601 2013_03_28_21.24.06.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 183 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
am eu impresia sau la traseul de turbo si pus si futunuri de apa?
oricum mi se pare foarte lung traseul... de ce nu ii infigi un intercooler in compartimentul motor, cu priza de aer pe capota? This post has been edited by djalex_bolidu: 29 Mar 2013, 10:49 |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Nu. Sunt de turbo toate. Asa-i ca-i cam lung?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
JWF |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Toate furtunele care le-am folosit sunt de gtt mai putin unu de la iesire din intercoler care este de traseu de turbo de c20let+tzeava de inox aluminizat! tot traseul are diametrul de 50...Ce-l mai enervant e ca sufla pe la flanse,so ars tot clingheritu ca*amas pe el
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(JWF @ 29 Mar 2013, 16:01) Toate furtunele care le-am folosit sunt de gtt mai putin unu de la iesire din intercoler care este de traseu de turbo de c20let+tzeava de inox aluminizat! tot traseul are diametrul de 50...Ce-l mai enervant e ca sufla pe la flanse,so ars tot clingheritu ca*amas pe el ![]() ![]() ![]() ![]() pai nu stiai ca se pune acolo pe garnituri pe-o parte si pe alta putin strat de vaselina ca sa nu rasufle pe urma? on: se poate folosi in loc la garnituri si pasta de seminee Bison care la cald dupa ce s-a uscat se face ciment si nu mai rasufla ![]() pai vezi de ce merge in 3 pistoane: poate ori sa nu etanseze pistoanele, ori ai probleme cu bujia sau fisa de pe cilindrul respectiv ![]() ![]() traseul de intercooler lasa-l asa cum e acuma. E ok unde e pozitionat intercoolerul This post has been edited by total: 29 Mar 2013, 16:37 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
JWF |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
Sa-mi zica si mie cineva care stie sau a incercat, vreau sa incerc sa fac niste garnituri de etansare din aluminiu de 3 la proastele alea de flanse la galerii si la intrare in turbo si probabil cu pasta de etansare! am mai reglat azi tachetii parca merge mai bine...
|
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#743
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
wurt are o pasta de reparat etansat systeme de esapament, un fel de chit cu azbest,
''clincheritu'' - era cu azbest in el sau era carton ? ![]() de ce nu iti cumperi garnituri noi? |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Cumparam, ca aia vrem, dar de unde? De-abia am gasit in seara asta 2 garnituri pentru galerie pentru motorul asta minunat. Dar garnitura aia metalica de la turbina nu-i de gasit. Clingheritul era d-ala facut de Fermit,am luat acum vreo 2 ani o coala de 1,5x1 m, nu stiu ce are in el. Oricum, halpinul l-o facut varza.
This post has been edited by BH 59 FIF: 30 Mar 2013, 23:29 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Cauta clingherit cu insertie metalica,ala ar trebui sa reziste dar e mai greu de taiat. Am o bucata pe acasa,e gri-inchis la culoare...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#746
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pentru garnituri ai nevoie de clincherit din azbest , e un fel de carton facut din firicele de azbest presate , era folosit inainte la centralele termice ,
poti incerca direct cu pasta cu azbest fara garnitura, daca flansele sunt drepte, daca sunt ( nici garniturile nu fac minuni Marsit e variant eco a Klingheritului classic . This post has been edited by ct-03-tvy: 31 Mar 2013, 14:03 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Cum spune si userul TVY daca flansele sunt drepte nu mai pune nici o garnitura. eu folosesc la garaj o pasta de la Bosal. este speciala pt esapament si o gasesti la Unix.
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Multumesc baieti dar problema evacuarii a cazut subit pe planul doi. Avem problema mai mari, in capul pistonului 3 este ulei, asta fiind si motivul pentru care nu mergea rotund motorul in ultima vreme. Maine se da jos chiulasa. Trebuie vazut daca e d-aia cu simeringuri la supape sau nu (va zic sincer niciodata nu m-am uitat atent la chestia asta). Simeringurile costa vreo 8 lei deci n-ar fi mare problema. Dar daca e fara.... habar n-am. Daca nu se rezolva cu asta desfacem motorul din nou. Asta e, carul inaintea boilor.
This post has been edited by BH 59 FIF: 31 Mar 2013, 15:31 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#749
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
la turbo mai greu cu uleiu in exces sa curga pe la ghiduri, admisia si evacuarea fiind suflate .
cand iei o rapandula de motor fara istorie nimicurile astea trebuie schimbate. te scapa pe viitor de eventualele esecuri. This post has been edited by ct-03-tvy: 31 Mar 2013, 15:33 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Atunci de unde ar putea veni uleiul ala?
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 05:17 |