DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

BH 59 FIF
post 25 Mar 2013, 00:09
Post #721


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Teava care pleaca din turbina are 50 mm, flexibilul 50 mm, teava montata in loc de intermediara are vreo 40 iar finala are intrarea de 60 din cate tin minte. Un amalgam adica. O sa.ma ocup la un moment dat si de evacuare.

L.E: Ar mai fi o mica problema care necesita rezolvare urgenta. Presiunea de ulei nu e chiar maxima, cel putin indicatorul nu urca pana sus. Cand e incins uleiul, la relanti acul indica 2. In prima faza zic ca poate sonda nu-i buna sau ca nu-i perfect compatibila cu indicatorul din bord. Voi monta o sonda de Dacie pentru a verifica ipotezele astea. Dar daca totusi problema e mai serioasa, respectiv pompa de ulei nu da randamentul necesar ar face fata o pompa de Dacie cu debit marit ca solutie temporara?

This post has been edited by BH 59 FIF: 25 Mar 2013, 14:07


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 25 Mar 2013, 17:55
Post #722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(BH 59 FIF @ 25 Mar 2013, 01:09)
Dar daca totusi problema e mai serioasa, respectiv pompa de ulei nu da randamentul necesar ar face fata o pompa de Dacie cu debit marit ca solutie temporara?
*


Fii antena. Te rog sa ma asculti ca sa nu faci aceeasi greseala ca mine. Eu nu am avut de unde sa fac rost de pompa cu lobi. Am gasit in schimb una bucata pompa de C2J aspirat, varianta de 72 de caluti. Bun, pana aici toate bune si frumoase. Pompa nu avea joc deloc in ax, dar deloc. Uzura la pinioane era sub 10 sutimi si arcul de la supapa de refulare era intarit. Pompa de Dacie cu debit marit are piniaonele de 30 mm (masurate de mine la una de Scornicesti), aia normala are de 27. Eee, pompa mea avea de 32 mm, deci in concluzie debit mai mare. Pe perioada scurta in care am mers fara radiator de ulei, aveam presiunea la ralanti la cald undeva la 2-4 bari (asta in functie de cat span primea motorul). La rece evident era cel putin 8.

Intr-o buna zi (intre timp montasem radiatorul de ulei) am decis sa dau chiulasa jos ca sa schimb garnitura ca mi-o impuscase. In momentul ala impingeam masina si cineva destept a bagat masina in viteza. Am fast nevoit sa desfac bielele ca sa inlocuiesc inelele de cauciuc de la camasi. Cand am desfacut vibrochenul, stupoare. La biele cuzinetii erau praf iar la paliere aveau urme de lovituri, ca si cand ar fi avut momente cand nu a avut ulei pe anumite portiuni. In tot acel timp (pana sa desfac chelioasa) presiunea la ulei era foarte mica la ralanti (in jur de 1 bar) iar in sarcina debea crestea si nu depasea 4 bari nici la 6000 RPM. Am zis ca e de vina ceasul si sonda de Dacie care era noua. Nu a fost sa fie asa.

Concluzia mea e ca daca te gandesti sa dai pompa de ulei jos, cel mai bine e sa pui la loc tot alta cu lobi. O alta chestie e ca pompa cu lobi asigura o presiune la ralanti mult mai mare ca una normala. Ea nu straluceste la presiunea la turatie ca una cu pinioane dar la ralnti nu o sa ai niciodata presiune reala cum ai cu asta cu lobi. Turbina are nevoie de minim 1.5 bari la ralanti. O sa strici turbina imediat (vorbim de km) cu o pompa cu pinioane daca ia si traseu la radiator lung. Eu vreau sa nu treci si tu prin chinul prin care am trecut eu cu rectificat vibrochen, cuzineti, planat chiulasa si segmenti noi, toate astea datorita pompei de ulei. Turbina mea, inainte sa scada presiunea masiv la ulei, avea joc infim, 0 grame de fum. dupa doua ture prin oras si cateva porniri (asta in decursul iernii adica 4-5 luni) a capatat joc cat China. Trage singur concluzia pe care vrei s-o tragi dar sper ca nu m-am chinuit sa scriu atata degeaba.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 25 Mar 2013, 20:52
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Curios, eu cu pompa cu debit marit, aveam vara dupa ce o incalzeam bine, la relanti ~1.5 pe ceas, cu ulei 5w40, iar acum cu 10w40 si apa la 80, am 5.5 (dupa ce o forjez sunt multumit sa am 2 in relanti), dar tu ai ulei w60 cu o vascozitate mai mare la cald, decat uleiurile astea "uzuale"... sa nu fie de altundeva problema!


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 25 Mar 2013, 21:31
Post #724


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




La relanti nu sunt probleme, dupa cum ziceam. Se poate observa din filmari ca la 800-900 ture si temperatura apei pe la 70 de grade presiunea e pe la 3,5-4 (o mica eroare materiala, am corectat). Problema mea consta in aceea ca in sarcina nu-mi urca pana la 6 iar dupa ce turbina incinge uleiul (ieri au fost cateva spanuri serioase) presiunea e putin peste 2. O fi si din lungimea circuitului de ulei? Sa nu repet episodul cu turometrul, prima data o sa verific indicatorul din bord si respectiv sonda de Alpine. Dup-aia vedem ce alte masuri se impun.

Maine ma duc sa iau ceva teava si coliere pentru intercooler. Auzisem ca ar avea la Unix la preturi decente, a luat cineva de la ei? Orice sfaturi/idei/informatii care ar trebui avute in vedere la realizarea instalatiei sunt apreciate. N-am momentan bani pentru cuple/coturi siliconice asa ca momentan lucram cu furtune de turbo taiate dar totusi forma ansamblului va fi cea finala.

This post has been edited by BH 59 FIF: 25 Mar 2013, 21:39


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 Mar 2013, 10:08
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




faptul ca traseul de la radiatorul de ulei e mai mare sau mai mic nu cred ca conteaza.

daca circuitul nu are aer in el, lichidul e incompresibil asa ca pompa impinge o cantitate de ulei si creeaza presiune indiferent cat de lung e. Presiunea e aceeasi in tot circuitul.




turbina in ce stare e? da fum cumva? poate pe acolo pierzi presiune.
N-ai prea multe locuri de verificat:

Cred ca poti face niste verificari foarte usor:

de exemplu la rampa culbutori. dai capacul jos si te uiti daca stropeste cu ulei. Daca da, pe acolo se pierde. Eu la dacia mea am inlocuit la un moment dat axul de la culbutori ca era cam varza si am ramas surprins sa vad ca in realitate nu prea tre sa iasa deloc ulei pe langa culbutori. Initial am crezut ca e vreun traseu infundat si n-am ungere deloc la ei.

Mai e si lagarul axei cu came. Aveai joc acolo? Cuzinetul de la capatul cu pompa de foarte important, pt ca se poate uza si pierzi pe acolo presiune. E si foarte solicitat ca antreneaza pompa de apa si alternatorul. Atentie ca acel cuzinet are o anumita orientare deoarece cumva prin el se duce uleiul si catre rampa culbutori.


Nu mai vorbesc de cuzinetii de la arborele cotit. Dar banuiesc ca acolo erau noi.
Cei de biela se uzeaza mai mult decat cei de palier si prin faptul ca forta aplicata pe biela de piston se descarca pe un singur lagar iar reactiunea la acea forta pe doua paliere ale arborelui alaturate bielei , deci se imparte la doi.

This post has been edited by payty: 26 Mar 2013, 10:10


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 26 Mar 2013, 16:41
Post #726


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Cand am pornit pt prima data motoru, fara traseu de turbo si fara radiator de ulei presiunea de ulei era aceeasi,aprox 4-5 la rece la 1500 ture! acum cu toate traseele la rece cam tot asa face iar dupa ce se incalzeste motoru pana pe la 80 grade presiunea scade la 3! bun, o scoatem pe asfalt ii dam 10 spanuri, se incinge toata treaba destul de serios si presiunea de ulei scade la 2 la 900 ture iar la 2500-3000 ture urca la 3-3,5! repet nu se aprind cele 2 becuri!
Inca ceva, inainte sa punem motoru sus pe masina cand era data jos chiulasa,am verificat daca joaca pistonu in camasi,daca are umar pe camasi sau zgaraieturi de la segmenti tot ce se putea vedea-verifica acolo, apoi am verificat daca exista joc la biele pe arborele cotit,la bolturi la pistoane,totu parea ok si atunci i-am zis la alin sa punem motoru sus sa vedem care-i treaba! am pus motoru sus prima data l-am pornit nu ne-am dat seama de batai etc ca era galagie(non tobe) + ca mergea in 3 pistoane fiindca atunci cand am cumparat motoru am dat chiulasa jos si nu am mai tinut cont de ordinea tijelor impingatoare si noi nu am reglat tcheti inainte de prima pornire de acolo problema cu mersu in 3 pistoane!,ok am dat motoru jos inapoi,vopsit curatat etc, l-am pus inapoi reglat tacheti am pornit motoru, merge rotund toate ok fara batai inafara de cele de la tacheti! am verificat si chiulasa dupa metoda batraneasca am turnat benzina pe supape sa balteasca sa vedem daca trece de ele si ajunge in porturi, nimic nici lacrima! Personal eu spun ca motoru merge curat in proportie de 85% dar daca va fi nevoie de schimbat cuzineti sau segmenti sau orice alta chestie se va rezolva! Pana duminica cand vom scoate din nou masina se va face si traseul de intercooler schimbat garnitura capac distributie si o scoatem pe asfalt sa vedem ce si cum! Apropo o chestie care nu o stiu, daca are cineva distantele de la tacheti care le da francezii pt motoru asta! Fiind motor turbo stiu ca tre sa se auda putin tachetii rolleyes.gif

This post has been edited by JWF: 26 Mar 2013, 22:34


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 26 Mar 2013, 20:22
Post #727


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




eu zic sa nu va mai stresati atata timp cat nu se aprind becurile. daca dupa span presiunea este 2 , avand in vedere ca nu ati scgimbat cuzinetii, arborele nu este resctificat, dati-i talpa cat o duce. dupa ce s-or aprinde becurile atunci sa va puneti semne de intrebare. pana atunci bucurati-va de masina!:D


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 Mar 2013, 22:44
Post #728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




segmentii ii schimbi doar daca n-ai compresie. Un compresograf rezolva imediat problema.

la alpine aspirat jocurile sunt de 0.2 pe admisie si 0.25 pe evacuare. Sincer la turbo habar n-am cat trebuie pus.

Era bine daca va uitati la cuzinetii aia, ca sunt piese sensibile in caz ca motorul ramane fara presiune de ulei.

Daca ati pornit motorul fara traseu la turbina si situatia era tot asa, e clar ca nu e de la traseul suplimentar de ulei.


La relanti 2 bari e ok, dar in turatie ar trebui sa creasca simtitor. La dacia mea sta la 4-5 bari in turatie si motorul are aproape 80.000 km fara sa se fi umblat in el.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 26 Mar 2013, 23:58
Post #729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Are cineva un cod pentru cuzinetul de la axa cu came?


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 27 Mar 2013, 08:20
Post #730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ma uit eu, ca am acasa originali in punga cu emblema renault. pot sa iti si vand unul daca vrei sa nu te mai complici, dar daca nu, iti spun codul exact.

diseara, ca acum sunt la birou.





--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 27 Mar 2013, 22:12
Post #731


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




QUOTE(payty @ 26 Mar 2013, 22:44)

la alpine aspirat jocurile sunt de 0.2 pe admisie si 0.25 pe evacuare. Sincer la turbo habar n-am cat trebuie pus
*



Din cate am gasit pe net, reglajul recomandat pentru motorul C1J e tot 0,2 si 0,25 cu motorul rece. Din pacate pentru Alpine Turbo nu am gasit nimic concret dar ma gandesc ca tot pe-acolo ar trebui sa fie asa ca astea is valorile la care vor fi reglati si la noi. Maine merem la garaj inarmati cu lere si refacem reglajul ca la carte.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Mar 2013, 10:25
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nici nu cred ca trebuie pus mai mult. Chiulasa e aceeasi, doar axa difera.

Nici prea mult nu trebuie sa pui, ca apar socuri asupra culbutorilor.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 28 Mar 2013, 10:44
Post #733


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




temperatura ulei O C ? uleiu e de calitate, filtru? in prima faza teste cu un manometru verificat etalonat cum trebuie. cauti manualul si comparii valorile presiuni dupa manual. sondele bat campi cu erori mari.

This post has been edited by ct-03-tvy: 28 Mar 2013, 10:47


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 28 Mar 2013, 11:24
Post #734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




chiulasa difera de la turbo la aspirat
pusese colegu' popasan o poza pe fb


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 28 Mar 2013, 12:25
Post #735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




C1J este motorul de GTT, Alpinu' turbo e 840 726, din cate-mi aduc aminte acum, iar cel aspirat 840 725...


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 28 Mar 2013, 13:04
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




avea muttley motor de alpine turbo pe vremuri ... poate el ne va lamuri !


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 28 Mar 2013, 15:35
Post #737


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Uleiul e Castrol 10W60, filtrul de ulei e Mann. Voi incerca azi un alt ceas indicator/sonda, sa vedem ce iese. Alpine-ul lui Muttley era aspirat din cate tin eu minte.

Masina asta numa' nu vrea sa iasa din garaj. Mai nou merge in 3 pistoane si mai mult, evacuarea sufla in draci in compartimentul motor. Ma duc maine sa caut niste garnituri noi.

This post has been edited by BH 59 FIF: 28 Mar 2013, 23:02

Attached thumbnail(s)
2013_03_28_21.20.56.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 576
2013_03_28_21.21.07.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 631
2013_03_28_21.21.26.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 599
2013_03_28_21.23.10.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 605
2013_03_28_21.23.37.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 601
2013_03_28_21.24.06.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 183


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 29 Mar 2013, 10:48
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




am eu impresia sau la traseul de turbo si pus si futunuri de apa?
oricum mi se pare foarte lung traseul... de ce nu ii infigi un intercooler in compartimentul motor, cu priza de aer pe capota?

This post has been edited by djalex_bolidu: 29 Mar 2013, 10:49


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 29 Mar 2013, 11:12
Post #739


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Nu. Sunt de turbo toate. Asa-i ca-i cam lung? smile.gif) Dar nu are lag exagerat cu toate astea.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 29 Mar 2013, 16:01
Post #740


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Toate furtunele care le-am folosit sunt de gtt mai putin unu de la iesire din intercoler care este de traseu de turbo de c20let+tzeava de inox aluminizat! tot traseul are diametrul de 50...Ce-l mai enervant e ca sufla pe la flanse,so ars tot clingheritu ca*amas pe el laugh.gif ! am reglat tachetii si motoru merge ok la rece,dupa ce se incalzeste putin incepe sa mearga in 3 pistoane blink.gif probabil mai trebe reglate supapele la pistonu respectiv blush.gif !oricum distractia abia incepe, probabil la intalnire vom merge in configuratia asta dupa aceea incepem lucru la stage 2 (probabil pistoane de gtt,wastegate extern,carb rejetat,tobe cu diam de 60 si alte chestii marunte blush.gif


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 29 Mar 2013, 16:36
Post #741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(JWF @ 29 Mar 2013, 16:01)
Toate furtunele care le-am folosit sunt de gtt mai putin unu de la iesire din intercoler care este de traseu de turbo de c20let+tzeava de inox aluminizat! tot traseul are diametrul de 50...Ce-l mai enervant e ca sufla pe la flanse,so ars tot clingheritu ca*amas pe el laugh.gif ! am reglat tachetii si motoru merge ok la rece,dupa ce se incalzeste putin incepe sa mearga in 3 pistoane blink.gif probabil mai trebe reglate supapele la pistonu respectiv blush.gif !oricum distractia abia incepe, probabil la intalnire vom merge in configuratia asta dupa aceea incepem lucru la stage 2 (probabil pistoane de gtt,wastegate extern,carb rejetat,tobe cu diam de 60 si alte chestii marunte blush.gif
*


pai nu stiai ca se pune acolo pe garnituri pe-o parte si pe alta putin strat de vaselina ca sa nu rasufle pe urma?
on: se poate folosi in loc la garnituri si pasta de seminee Bison care la cald dupa ce s-a uscat se face ciment si nu mai rasufla tongue.gif
pai vezi de ce merge in 3 pistoane: poate ori sa nu etanseze pistoanele, ori ai probleme cu bujia sau fisa de pe cilindrul respectiv wink.gif Incearca sa inversezi fisa si bujia pe alt cilindru si macar elimini aprinderea din necunoscuta pe cilindrul respectiv smile.gif
traseul de intercooler lasa-l asa cum e acuma. E ok unde e pozitionat intercoolerul

This post has been edited by total: 29 Mar 2013, 16:37


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 30 Mar 2013, 21:06
Post #742


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




Sa-mi zica si mie cineva care stie sau a incercat, vreau sa incerc sa fac niste garnituri de etansare din aluminiu de 3 la proastele alea de flanse la galerii si la intrare in turbo si probabil cu pasta de etansare! am mai reglat azi tachetii parca merge mai bine...


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Mar 2013, 23:17
Post #743


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




wurt are o pasta de reparat etansat systeme de esapament, un fel de chit cu azbest,

''clincheritu'' - era cu azbest in el sau era carton ? radmasa.gif

de ce nu iti cumperi garnituri noi?


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 30 Mar 2013, 23:26
Post #744


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Cumparam, ca aia vrem, dar de unde? De-abia am gasit in seara asta 2 garnituri pentru galerie pentru motorul asta minunat. Dar garnitura aia metalica de la turbina nu-i de gasit. Clingheritul era d-ala facut de Fermit,am luat acum vreo 2 ani o coala de 1,5x1 m, nu stiu ce are in el. Oricum, halpinul l-o facut varza.

This post has been edited by BH 59 FIF: 30 Mar 2013, 23:29


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 31 Mar 2013, 13:22
Post #745


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Cauta clingherit cu insertie metalica,ala ar trebui sa reziste dar e mai greu de taiat. Am o bucata pe acasa,e gri-inchis la culoare...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 31 Mar 2013, 13:57
Post #746


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




pentru garnituri ai nevoie de clincherit din azbest , e un fel de carton facut din firicele de azbest presate , era folosit inainte la centralele termice ,

poti incerca direct cu pasta cu azbest fara garnitura, daca flansele sunt drepte, daca sunt ( nici garniturile nu fac minuni

Marsit e variant eco a Klingheritului classic .

This post has been edited by ct-03-tvy: 31 Mar 2013, 14:03


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 31 Mar 2013, 14:32
Post #747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Cum spune si userul TVY daca flansele sunt drepte nu mai pune nici o garnitura. eu folosesc la garaj o pasta de la Bosal. este speciala pt esapament si o gasesti la Unix.


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 31 Mar 2013, 15:16
Post #748


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Multumesc baieti dar problema evacuarii a cazut subit pe planul doi. Avem problema mai mari, in capul pistonului 3 este ulei, asta fiind si motivul pentru care nu mergea rotund motorul in ultima vreme. Maine se da jos chiulasa. Trebuie vazut daca e d-aia cu simeringuri la supape sau nu (va zic sincer niciodata nu m-am uitat atent la chestia asta). Simeringurile costa vreo 8 lei deci n-ar fi mare problema. Dar daca e fara.... habar n-am. Daca nu se rezolva cu asta desfacem motorul din nou. Asta e, carul inaintea boilor.

This post has been edited by BH 59 FIF: 31 Mar 2013, 15:31


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 31 Mar 2013, 15:32
Post #749


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




la turbo mai greu cu uleiu in exces sa curga pe la ghiduri, admisia si evacuarea fiind suflate .
cand iei o rapandula de motor fara istorie nimicurile astea trebuie schimbate. te scapa pe viitor de eventualele esecuri.

This post has been edited by ct-03-tvy: 31 Mar 2013, 15:33


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 31 Mar 2013, 15:34
Post #750


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Atunci de unde ar putea veni uleiul ala?


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 05:17
Forum Renault