Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
sspoitoru |
![]()
Post
#871
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|||
BH 59 FIF |
![]()
Post
#872
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Toate bune pana la un punct, respectiv azi pe la ora 18:00. O crapat pompa de apa (si cand zic crapat chiar la asta ma refer, a aparut o fisura pe corpul pompei). Maine am decis ca meritam o pauza, poimaine o dau jos si vad ce-i de facut adica se poate suda asta sau o schimbam.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
iulica89 |
![]()
Post
#873
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.269 Joined: 6 August 08 ![]() |
Eu zic sa
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#874
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 30 Apr 2013, 21:28) Asta patesti daca stai toata ziua in garaj, si nu mai stai acasa, sa te uiti la televizor. Daca te-ai fi uitat la televizor, stiai de apa dura care strica masinile de spalat, si botezai apa din motor cu niste calgon ![]() Amu' serios, fa o lista cu ce piese mai au deja o varsta pe motorul ala. Chiar daca arata in stare buna, banui ca deja-i frustrant sa tot schimbi pe ele, in loc sa te plimbi cu ea. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#875
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
E frustrant sa ma gandesc ca pompa asta de apa se prezenta impecabil. A fost desfacuta, analizata, curatata si n-avea nimic.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#876
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Ce ati facut cu pompa de apa? Sau o lasati dupa sarbatori?
Acum intreb si eu ca neoameni... de ce nu ati mutat pompa cu alternatoru in fata? Nu e ca si cum nu aveti posibilitatea de montaj(cum am eu) |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#877
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 583 Joined: 1 January 11 ![]() |
E problema cu mutatul in fata.. Cel putin cu blocul de GTT nu are loc alternatorul, trebuie decupat si din balamaua de capota si din lonjeron
![]() Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Nu merge montata pompa de apa de dacie acolo in spate? Cred ca ar da la gauri.. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(b44dvl @ 3 May 2013, 17:17) Ce ati facut cu pompa de apa? Sau o lasati dupa sarbatori? Acum intreb si eu ca neoameni... de ce nu ati mutat pompa cu alternatoru in fata? Nu e ca si cum nu aveti posibilitatea de montaj(cum am eu) Asta i-am zis si eu sa o mute in fata ca e mult mai usor cu pompa de dacie, modificarea se face in 5 minute si totul s-a rezolvat. El zice ca vrea sa pastreze totul original de alpine.... nu putem sa ii comandam noi ce sa faca. QUOTE(Rob3rto @ 3 May 2013, 18:56) E problema cu mutatul in fata.. Cel putin cu blocul de GTT nu are loc alternatorul, trebuie decupat si din balamaua de capota si din lonjeron ![]() Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Nu merge montata pompa de apa de dacie acolo in spate? Cred ca ar da la gauri.. nu merge pusa pompa de dacie in spate ca e si altermatorul acolo si nu se impaca cu el, mai trebuie trasa si cureaua acolo.... etc. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
ce-mi spusese FIF-u pe PM dimineata?
BH 59 FIF Re:alpine turbo, Today, 06:21 Membru cu Break Group: Members Posts: 1.204 Member No.: 17.688 Joined: 13 July 06 QUOTE ce-ai facut cu pompa de apa? Salut. Am luat alta, noua. |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
popasan |
![]()
Post
#880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#881
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Da, am luat alta pompa, cea mai ieftina pe care o aveau in bold. Un an are garantie, atat tot trebe sa tina
![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 4 May 2013, 07:27 Attached thumbnail(s) 2013_05_03_17.40.14.jpg ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 955 2013_05_03_17.41.58.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 1013 2013_05_03_21.08.24.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 1006 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(popasan @ 3 May 2013, 21:34) da 5 minute, mie cam atat mi-a luat. Tai cu flexul sau cu o freza acel "L" dinspre baterie, pui garnitura, silicon si capac. Tai dintr-o pompa veche un "L" ca sa-l pui langa radiator in fata, pui silicon sub "L" pui garnitura si silicon peste apoi pui pompa de apa si gata. Cam asta trebuie facut, poate 5 minute nu iti ia ca lucrezi incet si cu grija dar nu e o modificare sa te tina pe loc o saptamana. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#883
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Am scos azi iar masina pe drum. Totul e in grafic, merge impecabil dar avem ceva pierderi de ulei din cutia de viteze. Sincer va spun ca nu-s dispus sa dau iar jos cutia in momentul asta asa ca cel mai probabil o lasam sa-si marcheze teritoriul si prin Brasov. Am ajuns la faza la care mi se rupe
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Nu esti singurul cu problema asta. la cat e T90-ul nici nu ma complic...
![]() oricum urla a5a si o sa schimb cutia, dar pana la BV o sa merg cu asta. ne vedem acolo!:D |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#885
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Nerabdatori mici ce sunte-ti
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#886
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Dupa o groaza de alte peripetii si defectiuni si dupa 2 ture de dat jos cutia de viteze zicem ca ar fi in stare de pornit la drum. In final s-a dovedit putin cam dusa si placa de presiune si fizic vorbind nu mai e timp de a o inlocui deci speram ca nu ne lasa-n drum
![]() Attached thumbnail(s) 2013_05_08_17.29.23.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 773 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#887
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Sper sa ajungeti cu bine.
Meritati macar atata lucru, dupa cat ati muncit la ea. Respect. |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#888
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Drum bun baieti, sa ne auzim cu bine la Darstei
![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#889
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Domne am trait sa vad si eu masina FIF live, domne smechera masina
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#890
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Da, intr-adevar, timpul a fost mult prea scurt dar sper sa mai existe ai alte ocazii. Am ajuns si noi acasa si putem trage concluziile acestei deplasari. Am facut 905 km (asta calculand strict deplasarea la Brasov) si am alimentat 103 litri de combustibil, deci un consum mediu de 11 si ceva %, nu chiar ok dar totusi acceptabil intr-o prima faza si in conditiile in care am fost 3 si o groaza de bagaje in masina. A mancat si turbina ceva ulei, a mai aruncat putin pe la capacelele bujiilor, la intrarea in Oradea am fortat putin ambreiajul si ne-a devenit clar ca trebuie schimbat rapid dar una peste alta motorul merge bine si rodajul e gata. Is curios sa vad cat span gasesc cand dau jos baia de ulei. Ce kit de ambreiaj recomandati? Ar fi Sachs-ul cea mai buna alegere sau nu?
This post has been edited by BH 59 FIF: 12 May 2013, 21:49 Attached thumbnail(s) 2013_05_09_22.12.56.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 658 2013_05_10_00.41.33.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 258 2013_05_10_09.44.01.jpg ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 279 2013_05_10_21.27.26.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 270 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#891
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca motoru este in rodaj e normal sa aibe un consum mai maricel... si eu la segmentare am avut un consum mai maricel decat cel asteptat dar dupa cateva mii de km si-a revenit
![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#892
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Pfff, despre cate mii de km vorbim?
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
aditza579 |
![]()
Post
#893
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Baieti (Grati si Alin), ma bucur ca in sfarsit v-am cunoscut si personal dupa atata timp. Toata stima sir espectul pentru voi. Oameni de nota 20.
Edit: Aline, nu stiud aca ti-am zis 'patania' mea cu Sachs-ul dar ti-l recomand din toata caldura si cu toata inima. Daca il vrei mai ieftin, stii unde ma gasesti. This post has been edited by aditza579: 13 May 2013, 14:46 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#894
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 13 May 2013, 10:45) Pai am facut un drum Bucuresti Curtea de Arges Transfagarasan Sibiu Olanesti Pitesti Bucuresti plus alte cateva sute de km prin Bucuresti(ca deh e daily drive) am schimbat uleiul ,ca era unu romanesc pus special sa curat rezidurile dupa montaj, estimez undeva dupa 2000 3000 si-a revenit consumu, nu a mai mancat ulei... pe acolo pe undeva si de atunci e cuminte cu mancatu de ulei Iar dupa schimbu de toamna, dupa ce am pus 10w40 Mobil1 in locul 15w40 Elf, motoru sa schimbat total... nu a mai mancat deloc, merge mai frumos, nu sa inegrit uleiu, personal sunt multumit de el acum ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#895
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
kit de ambreaj depinde ce dimensiune ai montat, dar la 180 slabe sanse sa reziste mult.
instaleaza tecdocul pe un calculator , in el gasesti codurile pentru variantele sachs cu sinter, placi intarite |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#896
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
De 180 e kitul care e montat pe masina. Momentan am ramas fara finante deci mai asteapta putin inlocuirea ambreiajului. Pe de alta parte sincer sa fiu tot de 180 intentionez sa-i cumpar pentru ca asa avea masina de fabrica si nu prea-mi vine sa polizez capacul de ambreiaj actual/sa fac adaptarile necesare unui alt capac si sa schimb volanta/aprinderea pentru a monta un kit de 200.
Am scos azi masina la o dezmortire. Am tras de ea doar pana la 0,4 bar ca patineaza ambreiajul in draci si oricum nu faceam mare lucru. Dintr-o data fumega ca o locomotiva ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#897
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Man, ai facut pe dracu' in patru pana acum cu motorul, da' n-ai chef sa schimbi ambreiajul cu unul mai potrivit motorului? Hai, ca pui acum tot unu' de 180 pana mai surubaresti la ea, e una, dar sa nu te pui sa si pregatesti in paralel o trecere la ambreiaj de 200, zau ca nu te inteleg.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Repet, R5 Alpine Turbo are ambreiaj de 180. In plus, ar mai fi o potentiala mica problema. Din ce am inteles pentru ambreiaj de 200 ma axez strict pe producatorii autohtoni ca aialalti nu fac iar kitul de gtt nu s-ar pupa.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#899
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Avand in vedere cat de abuzat e ambreiajul ala de 200 in mod normal si rezista, faptul ca te-ai baza pe producatorii autohtoni de data asta nu stiu daca-i chiar asa tragedie.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#900
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 19 May 2013, 22:23) Avand in vedere cat de abuzat e ambreiajul ala de 200 in mod normal si rezista, faptul ca te-ai baza pe producatorii autohtoni de data asta nu stiu daca-i chiar asa tragedie. trebuie "cioplita" placa de presiune de 200 ca sa intre la el acolo ca altfel ii atinge in fulia de pa axa cu came ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 02:51 |