DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 28 29 30 31 32 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

sspoitoru
post 29 Apr 2013, 23:44
Post #871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




ai putea sa-i faci cadou o pereche, dalea bune tongue.gif
omu' a zis ca nu are bani acum si chiar il cred wacko.gif

on. misto tare intercoolerul ala in spoiler
acum ma oftic, ca l-am bubuit pe ala mare doh.gif



--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 30 Apr 2013, 20:28
Post #872


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Toate bune pana la un punct, respectiv azi pe la ora 18:00. O crapat pompa de apa (si cand zic crapat chiar la asta ma refer, a aparut o fisura pe corpul pompei). Maine am decis ca meritam o pauza, poimaine o dau jos si vad ce-i de facut adica se poate suda asta sau o schimbam.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 30 Apr 2013, 22:22
Post #873


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.269
Joined: 6 August 08




Eu zic sa popa.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 30 Apr 2013, 23:15
Post #874


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(BH 59 FIF @ 30 Apr 2013, 21:28)
O crapat pompa de apa
*



Asta patesti daca stai toata ziua in garaj, si nu mai stai acasa, sa te uiti la televizor. Daca te-ai fi uitat la televizor, stiai de apa dura care strica masinile de spalat, si botezai apa din motor cu niste calgon tongue.gif

Amu' serios, fa o lista cu ce piese mai au deja o varsta pe motorul ala. Chiar daca arata in stare buna, banui ca deja-i frustrant sa tot schimbi pe ele, in loc sa te plimbi cu ea.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 1 May 2013, 06:31
Post #875


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




E frustrant sa ma gandesc ca pompa asta de apa se prezenta impecabil. A fost desfacuta, analizata, curatata si n-avea nimic.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 3 May 2013, 16:17
Post #876


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Ce ati facut cu pompa de apa? Sau o lasati dupa sarbatori?
Acum intreb si eu ca neoameni... de ce nu ati mutat pompa cu alternatoru in fata? Nu e ca si cum nu aveti posibilitatea de montaj(cum am eu)


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 3 May 2013, 17:56
Post #877


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 1 January 11




E problema cu mutatul in fata.. Cel putin cu blocul de GTT nu are loc alternatorul, trebuie decupat si din balamaua de capota si din lonjeron sad.gif

Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Nu merge montata pompa de apa de dacie acolo in spate? Cred ca ar da la gauri..


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 3 May 2013, 18:32
Post #878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(b44dvl @ 3 May 2013, 17:17)
Ce ati facut cu pompa de apa? Sau o lasati dupa sarbatori?
Acum intreb si eu ca neoameni... de ce nu ati mutat pompa cu alternatoru in fata? Nu e ca si cum nu aveti posibilitatea de montaj(cum am eu)
*



Asta i-am zis si eu sa o mute in fata ca e mult mai usor cu pompa de dacie, modificarea se face in 5 minute si totul s-a rezolvat. El zice ca vrea sa pastreze totul original de alpine.... nu putem sa ii comandam noi ce sa faca.

QUOTE(Rob3rto @ 3 May 2013, 18:56)
E problema cu mutatul in fata.. Cel putin cu blocul de GTT nu are loc alternatorul, trebuie decupat si din balamaua de capota si din lonjeron sad.gif

Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Nu merge montata pompa de apa de dacie acolo in spate? Cred ca ar da la gauri..
*



nu merge pusa pompa de dacie in spate ca e si altermatorul acolo si nu se impaca cu el, mai trebuie trasa si cureaua acolo.... etc.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 3 May 2013, 18:53
Post #879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




ce-mi spusese FIF-u pe PM dimineata?

BH 59 FIF Re:alpine turbo, Today, 06:21



Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.204
Member No.: 17.688
Joined: 13 July 06



QUOTE
ce-ai facut cu pompa de apa?

Salut. Am luat alta, noua.


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 3 May 2013, 20:34
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




QUOTE(Black%Snake @ 3 May 2013, 18:32)
Asta i-am zis si eu sa o mute in fata ca e mult mai usor cu pompa de dacie, modificarea se face in 5 minute si totul s-a rezolvat.
*


5 minute zici? Nu vii sa faci treaba asta si la mine?!


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 3 May 2013, 21:11
Post #881


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Da, am luat alta pompa, cea mai ieftina pe care o aveau in bold. Un an are garantie, atat tot trebe sa tina biggrin.gif .

This post has been edited by BH 59 FIF: 4 May 2013, 07:27

Attached thumbnail(s)
2013_05_03_17.40.14.jpg ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 955
2013_05_03_17.41.58.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 1013
2013_05_03_21.08.24.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 1006


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 3 May 2013, 23:32
Post #882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(popasan @ 3 May 2013, 21:34)
5 minute zici? Nu vii sa faci treaba asta si la mine?!
*



da 5 minute, mie cam atat mi-a luat. Tai cu flexul sau cu o freza acel "L" dinspre baterie, pui garnitura, silicon si capac. Tai dintr-o pompa veche un "L" ca sa-l pui langa radiator in fata, pui silicon sub "L" pui garnitura si silicon peste apoi pui pompa de apa si gata. Cam asta trebuie facut, poate 5 minute nu iti ia ca lucrezi incet si cu grija dar nu e o modificare sa te tina pe loc o saptamana.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 4 May 2013, 21:38
Post #883


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am scos azi iar masina pe drum. Totul e in grafic, merge impecabil dar avem ceva pierderi de ulei din cutia de viteze. Sincer va spun ca nu-s dispus sa dau iar jos cutia in momentul asta asa ca cel mai probabil o lasam sa-si marcheze teritoriul si prin Brasov. Am ajuns la faza la care mi se rupe biggrin.gif .


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 5 May 2013, 08:21
Post #884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Nu esti singurul cu problema asta. la cat e T90-ul nici nu ma complic...smile.gif)
oricum urla a5a si o sa schimb cutia, dar pana la BV o sa merg cu asta. ne vedem acolo!:D


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 5 May 2013, 13:11
Post #885


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Nerabdatori mici ce sunte-ti smile.gif) si fara grija ca mai sunt Dacii carora le curg cutiile de viteze laugh.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 9 May 2013, 16:57
Post #886


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Dupa o groaza de alte peripetii si defectiuni si dupa 2 ture de dat jos cutia de viteze zicem ca ar fi in stare de pornit la drum. In final s-a dovedit putin cam dusa si placa de presiune si fizic vorbind nu mai e timp de a o inlocui deci speram ca nu ne lasa-n drum smile.gif .

Attached thumbnail(s)
2013_05_08_17.29.23.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 773


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 9 May 2013, 19:21
Post #887


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




Sper sa ajungeti cu bine.
Meritati macar atata lucru, dupa cat ati muncit la ea.

Respect.


--------------------
Dacia 1310 rat style '97 - bv XX cia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 9 May 2013, 21:20
Post #888


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Drum bun baieti, sa ne auzim cu bine la Darstei biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 12 May 2013, 10:37
Post #889


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Domne am trait sa vad si eu masina FIF live, domne smechera masina laugh.gif frumoasa foc din toate puncetele de vedere smile.gif baieti mi-a facut placere sa va cunosc, din pacate timpul a fost cam scurt dar la alte evenimente poate o sa avem timp de mai multe taclale smile.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 12 May 2013, 19:25
Post #890


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Da, intr-adevar, timpul a fost mult prea scurt dar sper sa mai existe ai alte ocazii. Am ajuns si noi acasa si putem trage concluziile acestei deplasari. Am facut 905 km (asta calculand strict deplasarea la Brasov) si am alimentat 103 litri de combustibil, deci un consum mediu de 11 si ceva %, nu chiar ok dar totusi acceptabil intr-o prima faza si in conditiile in care am fost 3 si o groaza de bagaje in masina. A mancat si turbina ceva ulei, a mai aruncat putin pe la capacelele bujiilor, la intrarea in Oradea am fortat putin ambreiajul si ne-a devenit clar ca trebuie schimbat rapid dar una peste alta motorul merge bine si rodajul e gata. Is curios sa vad cat span gasesc cand dau jos baia de ulei. Ce kit de ambreiaj recomandati? Ar fi Sachs-ul cea mai buna alegere sau nu?

This post has been edited by BH 59 FIF: 12 May 2013, 21:49

Attached thumbnail(s)
2013_05_09_22.12.56.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 658
2013_05_10_00.41.33.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 258
2013_05_10_09.44.01.jpg ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 279
2013_05_10_21.27.26.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 270


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 12 May 2013, 22:05
Post #891


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Avand in vedere ca motoru este in rodaj e normal sa aibe un consum mai maricel... si eu la segmentare am avut un consum mai maricel decat cel asteptat dar dupa cateva mii de km si-a revenit smile.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 13 May 2013, 09:45
Post #892


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Pfff, despre cate mii de km vorbim? smile.gif) . Ca eu fac in medie 500 de km/an cu ea smile.gif) .


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 13 May 2013, 14:44
Post #893


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Baieti (Grati si Alin), ma bucur ca in sfarsit v-am cunoscut si personal dupa atata timp. Toata stima sir espectul pentru voi. Oameni de nota 20.

Edit: Aline, nu stiud aca ti-am zis 'patania' mea cu Sachs-ul dar ti-l recomand din toata caldura si cu toata inima. Daca il vrei mai ieftin, stii unde ma gasesti.

This post has been edited by aditza579: 13 May 2013, 14:46


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 13 May 2013, 19:09
Post #894


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(BH 59 FIF @ 13 May 2013, 10:45)
Pfff, despre cate mii de km vorbim? smile.gif) . Ca eu fac in medie 500 de km/an cu ea  smile.gif) .
*


Pai am facut un drum Bucuresti Curtea de Arges Transfagarasan Sibiu Olanesti Pitesti Bucuresti plus alte cateva sute de km prin Bucuresti(ca deh e daily drive) am schimbat uleiul ,ca era unu romanesc pus special sa curat rezidurile dupa montaj, estimez undeva dupa 2000 3000 si-a revenit consumu, nu a mai mancat ulei... pe acolo pe undeva si de atunci e cuminte cu mancatu de ulei

Iar dupa schimbu de toamna, dupa ce am pus 10w40 Mobil1 in locul 15w40 Elf, motoru sa schimbat total... nu a mai mancat deloc, merge mai frumos, nu sa inegrit uleiu, personal sunt multumit de el acum smile.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 13 May 2013, 19:33
Post #895


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




kit de ambreaj depinde ce dimensiune ai montat, dar la 180 slabe sanse sa reziste mult.
instaleaza tecdocul pe un calculator , in el gasesti codurile pentru variantele sachs cu sinter, placi intarite


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 19 May 2013, 20:55
Post #896


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




De 180 e kitul care e montat pe masina. Momentan am ramas fara finante deci mai asteapta putin inlocuirea ambreiajului. Pe de alta parte sincer sa fiu tot de 180 intentionez sa-i cumpar pentru ca asa avea masina de fabrica si nu prea-mi vine sa polizez capacul de ambreiaj actual/sa fac adaptarile necesare unui alt capac si sa schimb volanta/aprinderea pentru a monta un kit de 200.

Am scos azi masina la o dezmortire. Am tras de ea doar pana la 0,4 bar ca patineaza ambreiajul in draci si oricum nu faceam mare lucru. Dintr-o data fumega ca o locomotiva smile.gif) , bine ca oricum tre' schimbat uleiul ca daca nu imi parea rau de el. O sa trimit melcul la reconditionat candva luna asta sau cea viitoare. Apropo de ulei, raman la Castrol 10W60 sau trec la Motul 15W50 ori 20W60? Incep sa cred ca si de-acolo mi se trag macar in parte problemele cu presiunea de ulei la rece (probleme despre care cam toti cu care am discutat la Darste mi-au zis ca is doar in capul meu dar eu tot nu o las asa).


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 May 2013, 21:03
Post #897


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Man, ai facut pe dracu' in patru pana acum cu motorul, da' n-ai chef sa schimbi ambreiajul cu unul mai potrivit motorului? Hai, ca pui acum tot unu' de 180 pana mai surubaresti la ea, e una, dar sa nu te pui sa si pregatesti in paralel o trecere la ambreiaj de 200, zau ca nu te inteleg.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 19 May 2013, 21:13
Post #898


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Repet, R5 Alpine Turbo are ambreiaj de 180. In plus, ar mai fi o potentiala mica problema. Din ce am inteles pentru ambreiaj de 200 ma axez strict pe producatorii autohtoni ca aialalti nu fac iar kitul de gtt nu s-ar pupa.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 May 2013, 21:23
Post #899


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Avand in vedere cat de abuzat e ambreiajul ala de 200 in mod normal si rezista, faptul ca te-ai baza pe producatorii autohtoni de data asta nu stiu daca-i chiar asa tragedie.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 20 May 2013, 01:45
Post #900


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(bucatzel @ 19 May 2013, 22:23)
Avand in vedere cat de abuzat e ambreiajul ala de 200 in mod normal si rezista, faptul ca te-ai baza pe producatorii autohtoni de data asta nu stiu daca-i chiar asa tragedie.
*



trebuie "cioplita" placa de presiune de 200 ca sa intre la el acolo ca altfel ii atinge in fulia de pa axa cu came smile.gif asa a fost la mine cand am luat fostul meu motor.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 28 29 30 31 32 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 02:51
Forum Renault