Cuplu mai mare la turatii mici, Modificare aproape gratis
![]() ![]() ![]() |
Cuplu mai mare la turatii mici, Modificare aproape gratis
user2000 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 1 January 12 From: BARLAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 PREFERANCE
- VS-03-DHW
|
|||
andr3y_yoo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
merge , e aceeasi galerie , acelasi senzor
![]() la logan benzina vorbesc , nu diesel |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
IRONICK |
![]()
Post
#63
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Dec 2011, 11:03) Isi permit , dar pe barba lor , nu pe a ta , ca ai garantie la masina cand o cumperi de noua. O fac pe naiba pe barba lor, nici un producator nu se mai chinuie sa faca o masina care sa reziste mai mult de 100.000km si 8 ani (durata medie de viata). Iti rezista km aia fara nici o problema, indiferent ce ii faci. Pe urma nu mai conteaza.This post has been edited by IRONICK: 3 Jan 2012, 15:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#64
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
poate a 5'a , ca acolo se simte putin , la ture mai joase ... la 120 in a 4'a nu cred ca se simte ceva
This post has been edited by andr3y_yoo: 3 Jan 2012, 16:06 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
user2000 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 1 January 12 From: BARLAD ![]() |
depide
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by user2000: 3 Jan 2012, 19:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 PREFERANCE
- VS-03-DHW
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Misto , dar intr-a 3-a la 110 ai cam 5700 , deci tu oare ce cautai pe la 120 in aceeasi treapta ? Nu o mai gaseai pe a 4-a ? Poate ai eroare la kilometraj mai mare ca a mea ...
Nu stiu de ce ai impresia ca acea rezistenta iti da un boost instantaneu , pentru ca nu e deloc asa , ba chiar te poti trezi ca ai alte probleme in timpul accelerarii . Mai bine stii cum se comporta masina , previzibil , decat sa speri ca bagi NOS-ul din cauza unei rezistente si de fapt sa nu se intample deloc asa . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
corect , nu spera ca o sa iti dea nu stiu ce putere , ti'am spus , se simte PUTIN la ture joase ... nu e mare chestie , e mai asa pentru oras
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
IRONICK |
![]()
Post
#69
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 5 Jan 2012, 09:06) Nu stiu de ce ai impresia ca acea rezistenta iti da un boost instantaneu , pentru ca nu e deloc asa , ba chiar te poti trezi ca ai alte probleme in timpul accelerarii . Mai bine stii cum se comporta masina , previzibil , decat sa speri ca bagi NOS-ul din cauza unei rezistente si de fapt sa nu se intample deloc asa . Vad ca iar te ia gura pe dinainte, tu iti dai seama cand iti variaza temperatura pe admisie de ceva?ps. Atentie, nu se intampla nimic daca schimbarea instantanee nu presupune intreruperea circuitului. This post has been edited by IRONICK: 5 Jan 2012, 12:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Revin cu cateva informatii referitoare la modificare, de data aceasta aplicate pe alta masina (Renault Laguna 1 1.6 16v), dar principiul de functionare e acelasi.
La Laguna am folosit toata vara fara probleme o rezistenta de 1,7 KOhmi, care facea ca ECU sa vada o temperatura cu aproximativ 30 grade C mai putin decat cea reala. Cum fratele meu are o masina la fel, se simte ceva diferit in raspunsul la acceleratie (si la consum, dar aici pot fi de vina mai multi factori), motiv pentru care am investigat un pic problema cu ajutorul unei interfete de diagnoza si a programului DDT2000. Am scos rezistenta si am facut cativa km pe un drum liber, la o temperatura exterioara de 19 grade C. In pozele atasate se poate vedea clar cum ECU "trage" deja in jos avansul in functie de temperatura aerului admis cu 1,5 grade la o crestere de la 33 grade C la 48! (totusi poza a doua e prinsa in frana de motor... era bine daca aveam una mai relevanta) In trafic intens sau la o temperatura exterioara mai mare, e clar ca se produce o corectie si mai mare! Cresterea de temperatura am obtinut-o oprind masina pentru 5 minute, timp in care sub capota se petrece fenomenul de "heat soak", foarte intalnit in trafic. Concluziile le trageti singuri daca e buna de ceva modificarea sau nu. Amintesc ca daca pun rezistenta de 1,7 KOhmi la loc, in loc de 48 grade C, sa spunem, ECU vede o temperatura de admisie de aproximativ 18 grade. This post has been edited by andri1940: 26 Sep 2012, 19:10 Attached thumbnail(s) 55.jpg ( Size: 163.77k ) Number of downloads: 1774 99.jpg ( Size: 164.34k ) Number of downloads: 1900 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 3 Jan 2012, 15:13) O fac pe naiba pe barba lor, nici un producator nu se mai chinuie sa faca o masina care sa reziste mai mult de 100.000km si 8 ani (durata medie de viata). Iti rezista km aia fara nici o problema, indiferent ce ii faci. Pe urma nu mai conteaza. INDIFERENT ? Eu nu cred ca ai vazut pe net filmuletele cu persoane care au calat un motor in 15 km . Poate 8 ani este durata medie de viata a masinii , dar la kilometri nu sunt deloc de acord cu tine . Mai urmareste garantiile la alte firme si ai sa ramai uimit ca au ajuns la 5-7 ani garantie la masina . Ei au interes sa reziste mai mult masina , pentru a scoate bani de la client si in garantie si a ramane fidel marcii . Daca un LGN se strica de 20 de ori in 3 ani , clar ca urmatoarea masina nu va mai fi tot LGN , nu ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
juicewashere |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 September 09 ![]() |
Salutare, am un Seat Leon 1.6 16v si ma intreb daca as putea face chestia asta si la mine. Senzorul de aer se numeste MAF si tot undva in stanga langa joja de ulei e pozitionat.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- sx 01 uhf
|
|
4x4 |
![]()
Post
#73
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu ai treaba cu MAF-ul, ci doar cu senzorii de temp (aer sau apa).
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
juicewashere |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 September 09 ![]() |
Am inteles. Deci se pare atunci ca aici ar fi pozitionat la tipul meu de motor
http://i1065.photobucket.com/albums/u387/P...lTempSensor.jpg A mai facut cineva modificarea asta ? Efecte? Bune vs negative ? Se pare ca cine zicea despre powerboxuri ca sunt tot ceva de genul asta, avea dreptate. Din lipsa cuplului la sub 2500 3000 rpm, as incerca si eu chestia asta, dar poate as lua direct ceva gata facut(cu mufe cumsecade) sa nu-mi bag eu mana pe-acolo sa tai sa lipesc |
--------------------
dacia
1310
1997
- sx 01 uhf
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Nu-ti recomand sa umbli daca ai MAF, modificarea merge facuta doar la masinile dotate cu MAP.
Oricum, pentru un efect si mai bun recomand modificarile la admisie, pentru ca motorul sa primeasca aer rece din afara compartimentului motor si, eventual, cu cat mai putine restrictii. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(juicewashere @ 27 May 2013, 13:45) A mai facut cineva modificarea asta ? Efecte? Bune vs negative ? Se pare ca cine zicea despre powerboxuri ca sunt tot ceva de genul asta, avea dreptate. Din lipsa cuplului la sub 2500 3000 rpm, as incerca si eu chestia asta, dar poate as lua direct ceva gata facut(cu mufe cumsecade) sa nu-mi bag eu mana pe-acolo sa tai sa lipesc Da , avea mare dreptate , exact asta face powerbox-ul ![]() ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
VAMPY |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 June 12 ![]() |
Am citit tot , voi face si eu , dar nu stiu de cat sa fie rezistenta . de cat trebuie ca sa se simta ceva ...Multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
- B 17 Aca
|
|
corbex |
![]()
Post
#78
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
46 ohmi, 18 watts, rezistenta ceramica. Luata de la magazin e 3,35 lei.
This post has been edited by corbex: 10 Oct 2013, 11:21 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Axinte |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru ghinionist Group: Members Posts: 268 Joined: 27 March 11 From: Oltenita ![]() |
46 de ohmi? Parca era vorba de un reglaj in rezistenta variabila de la 0 la 5 kohmi. Si de ce tocmai de 18 W? In linkul de la inceputul topicului e o poza cu vastita rezistenta de doar 0.25 W... Imi scapa mie ceva?
![]() |
--------------------
DACIA
Super Nova
2002 clima
- CL ?? xxx Ai nevoie de multi ani de studiu pentru a ajunge sa taci neintrebat.
Cap ai, minte ce-ti mai trebuie? |
|
VAMPY |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 June 12 ![]() |
Am pus la mine rezistenta de 3.3kohmi pe diagnoza arata o temperatura mai mica cu 25 grade... acum imi ramane temperatura intre 0 si 10 grade ! si a cresut timing adv: pacat nu prea intelg ce este! cu motorul cald la relanti este in jurul valorii de 6.. imi mare este ok! si consumul la renati a crescut.dar insesizabil..defapt la mine era de 1.3l/h
This post has been edited by VAMPY: 13 Oct 2013, 23:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
- B 17 Aca
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Salutare, aceasta modificare se aplica si la Megane 1 1.6 16v, cu acceleratie comandata electronic?
Intreb deoarece mi-am cumparat un potentiometru liniar de 4,7k l-am montat conform desenului de la inceputul topicului DSCF2306.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 1015 pe senzorul de temperatura aer 13032011225.jpg ( Size: 923.5k ) Number of downloads: 1023 si anume pe firul maro, dar nu se simte nici o modificare a relanti-ului. Am gresit undeva?! |
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
corbex |
![]()
Post
#82
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Trebuie pusa pe fiecare galerie.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Vrei să detaliezi un pic răspunsul ?!
|
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
dj_sweat |
![]()
Post
#84
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
Vad ca de 3 ani nu mai sunt mesaje. Sunt curios daca a fost ok. Daca punem o rezistenta de 1 -2 k nu e mai fina modificarea? Mi se pare mult diferenta de 30 de grade si 3 k ohm. Banuiesc ca nu se observa o imbunatatire cu o valoare mica.
This post has been edited by dj_sweat: 25 Jul 2016, 17:42 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
cosmin.mijaescu |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 October 16 ![]() |
andri1940, poti confectiona un astfel de "dispozitiv" (potentiometru+rezistenta) , sunt interesat sa-l cumpar....
sau daca s-a mai ocupat cineva de asa ceva; am o vectra b 1,6 16v, motor x16xel si i-as face o astfel de modificare,.......... This post has been edited by cosmin.mijaescu: 11 Oct 2016, 22:56 |
--------------------
dacia logan 1.6 16v
laureate
2007
- b01TUN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 02:55 |