Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
![]() ![]() ![]() |
Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
tataia |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|||
aditza579 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Scuze. Nu ma refeream la tine. Am uiata sa incep alt rand acnd am spus ca nu merita, am refeream la cel care a inceput aces topic
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Am Dacia aceasta pe carburatie care as vrea sa o transform intr-una pe injectie din simplul motiv ca sta foarte bine la capitolul tabla, iar una cu injectie din 2004 ese foarte scumpa. A facut cineva aceasta modificare? stiu ce piese imi trebuiesc, eu as face modificarea, deci mi-ar trebui doar piesele. Trebuie omologata r.a.r. daca nu vreau sa o trec Euro2? As putea merge si trece I.T.P.-ul ca si cand ar fi una normala?
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
N E S |
![]()
Post
#124
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Lasa blocul motor si pune piesele de injectie adica galeria cu sonda lambda, injector, ECU, fisele, carcasa cutiei de viteze care are senzor de turatie, motorasul pas cu pas, rezervorul de benzina cu pompa de injectie care este in el si altele care nu-mi mai vin in momentul asta si n-ai treaba la RAR. Motorul este o piesa consumabila si poate fi schimbat. Tu nu ii modifici capacitatea cilindrica, nici blocul motor ca sa ii schimbi seriile din talon. Iar la ITP daca ai totul trecut in care n-ai treaba.
Chestia cu Euro 2 sau non-euro parca era functie de catalizator, daca il ai sau nu montat. Dar nu sunt 100% sigur de afirmatia facuta. Stiu doar ca toata treaba costa. Spor! This post has been edited by N E S: 22 Aug 2011, 22:25 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Am intrebat pe cineva la R.A.R. si m-ia spus ca nu prea se poate doar daca masina era dupa anul 2000 pentru ca se schimba norma de poluare, isi amintea ca a mai facut cineva asta dar nu m-ai stia ce sa intamplat mai departe. M-ia zis ca se mai intereseaza. Costa ceva dar decat sa cumpar una de 1500E, m-ai bine o fac pe asta cu 1000-1500lei. Dar sa vad ce fac cu tampitii astia, ca vreau sa poluez m-ai putin si fraierii nu ma lasa. Romania...
This post has been edited by Danut 88: 23 Aug 2011, 20:44 |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
N E S |
![]()
Post
#126
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Daca aflii ceva te rog anunta-ma si pe mine ca sunt curios cam care sunt demersurile si ce piedici sunt...nu dealta da sa fiu pregatit sufleteste.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Am aflat de la cei de la R.A.R. ca se poate face trecerea de la carburatie la injectie; masina trebuie sa aiba motor de 1.4, sa nu fie mai veche de anul 1999 si instalatia de injectie sa fie exact una de pe o dacie cu motor de 1.4, nu de Nova, nu motor de 1.6. Se vor monta toate componentele care sunt pe Dacia pe injectie fara alte modificari,gen flanse pe la galerii, suduri pe la esapament. Se merge la R.A.R. cu 790lei si se omologheaza instalatia. Ce m-a enervat si bucurat in acelasi timp ca masina va ramane non-euro.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
N E S |
![]()
Post
#128
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sti care e treaba? Mai bine sa ramana non euro. Pentru ca la ITP o sa aibe aia inca un motiv sa iti dea revenire, ca nu iti ies noxele daca ar fi fost euro 1 sau 2. Superb! Mersi frumos de vesti!
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
E bine ca ramane non-euro ca daca t-i se infunda catalizatorul nu trebuie sa cumperi altul. Acum nu stiu daca se mai renteaza sa m-ai fac schimbarea.M-ar costa sa zic 1500lei piesele si inca 800lei omologarea lor. Masina pe care pun injectia arata destul de bine, trebuie doar vopsita. Voi ce zice-ti?
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
N E S |
![]()
Post
#130
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Daca ai banii necesari eu zic sa o faci. Ai mai multe avantaje la injectie decat la carburatie, inclusiv consumul mai mic de benzina. Iar la 2300 lei nu vei gasi o injectata din 2003-2004 decat epave.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#131
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu,da pe langa banii aia mai pui 1500 lei(bani care ia pe a lui la rabla) si la 3800 -4000 lei gasesti sa arate ok.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
N E S |
![]()
Post
#132
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Dar daca omu are caroseria in regula de ce sa ia ceva care poate ascunde vreo buba? E o vorba "nu te complica sa iei otrava altuia". Mi se pare mult mai convenabil sa dau un 2000 de lei pe injectie si pe omologare, stiind ca restul mecanicii de la masina mea plus caroseria stau bine si le si cunosc, decat sa iau o injectata la 4000 de lei si sa inceapa sa cada. Ca tu nu stii cat de alergata a fost inainte sa o cumperi, zici ca arata si merge ok da dupa o saptamana pica.
Acum fiecare cu ideile si conceptiile lui. Nu intru in polemici. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Da, are dreptate NES. Am masina de un an si am schimbat la ea doar pompa de frana, uleiul la C.V. si de doua ori uleiul la motor. Atat. caroseria este toata in vaselina asa ca nu imi fac probleme. Ma enerveaza ca trebuie sa-i verfic periodic platina, capacul de delco sa nu se crape, carburatorul trebuie reglat la fel periodic si mlte altele pe care calculatorul le poate face singur. Sa nu m-ai stau eu cu grija ca trebuie sa le fac.
This post has been edited by Danut 88: 29 Aug 2011, 22:16 |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
N E S |
![]()
Post
#134
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Aici ai putina dreptate si nu prea
![]() ![]() Injectia as pune-o pentru pornirea la sfert iarna si plecatul fara dat in nas, si economia de carburant facuta de acel calculator. Oricum e o treaba buna, deci iti urez spor si sa pui si niste poze daca te apuci. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
ghitza |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(Danut 88 @ 29 Aug 2011, 23:16) Da, are dreptate NES. Am masina de un an si am schimbat la ea doar pompa de frana, uleiul la C.V. si de doua ori uleiul la motor. Atat. caroseria este toata in vaselina asa ca nu imi fac probleme. Ma enerveaza ca trebuie sa-i verfic periodic platina, capacul de delco sa nu se crape, carburatorul trebuie reglat la fel periodic si mlte altele pe care calculatorul le poate face singur. Sa nu m-ai stau eu cu grija ca trebuie sa le fac. De ce nu pui un delcou de GOLF 2 cu senzor si ai scapat de platina |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
N E S |
![]()
Post
#136
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Pai am in plan chestia asta, am fost instruit de TMKRF care a facut cu succes aceasta operatiune. Si cred ca in combinatie cu pompa de benzina de Damas care urmeaza sa o achizitionez o sa iasa ceva mai ieftin si mai bun. Fara omologari.
Acum...sa vedem ce bani si timp am. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am observat ca am rezervor de plastic, vreau sa pun in el o pompa electrica . Am desfiintat sonda de nivel.Inghesui pompa in tubul de la sonda sau exista un alt fel de capac in care sa pun pompa?
30 Nov 2011, 00:13: poze This post has been edited by krapcarasu: 29 Nov 2011, 23:13 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 400.89k ) Number of downloads: 1820 2.jpg ( Size: 341.78k ) Number of downloads: 1934 3.jpg ( Size: 656.64k ) Number of downloads: 1925 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
panter1 |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
pompa normala de dacie cu carburatie este arhisuficienta pentru acest motor.. nu inteleg de ce vrei sa iti complici viata cu pompa aia electrica... Sa fiu in locul tau as adapta-o cumva sa imi dea apa la parbriz
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am gpl , benzina folosesc rar, doar in pana de gaz sau cand e sub vreo -15 grade, nu e deloc placut sa dai la cama in intersectii sau pe ger
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
N E S |
![]()
Post
#140
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Danut 88 ceva vesti? Ai mai facut ceva? Ai mai aflat ceva? Mai e o varianta pe care nu ti-am prezentat-o dar asta inseamna ca la fiecare 2 ani sa dai motorul jos. Iti poti face motorul de injectie pe care il sui pe masina, pastrezi motorul cu carburatie si la 2 ani cand ai ITP, faci schimb intre ele.
Dar repet nu e usor, ca trebuie loc unde sa depozitezi celalalt motor, dar scapi de cei 800 de lei pentru omologare. Cheers! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
s(p)am |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
La ITP poti sa megi linistit cu injectia pe masina. Nu iti va spune nimeni nimic. In plus, 790 de lei e o suma imensa, avand in vedere ca omologarea artizanala costa 430 de lei.Motorul e piesa de schimb, deci e mult mai simplu sa schimbi motorul cu tot.
Am vorbit acum recent cu baietii de la ITP, ca si eu urmeaza sa fac trecerea de la carb la MPI si mi-au confirmat faptul ca nu are nimeni nici o treaba daca iti ies noxele si nu pui circulatia in pericol, gen modificari frane sau alte tampenii. |
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
N E S |
![]()
Post
#142
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Boon deci astazi am fost la o statie ITP unde am o cunostinta si i-am povestit manevra cu motorul schimbat. Replica doamnei a fost urmatoarea: motorul este considerat piesa de schimb atata timp cat este schimbat cu un motor de acelasi fel, si cu aceleasi specificatii ca in cartea tehnica a masinii. Dar motorul eu il pot schimba, respectiv trece pe injectie, dupa care il omologhez la RAR. Altfel nu mi se da ITP-ul. Deci saptamana asta o sa incerc sa ajung la RAR sa vorbesc cu cineva de acolo dupa care voi reveni cu vesti.
Seara buna tuturor! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
ionutpostolache2000 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 27 October 09 From: vaslui ![]() |
salut !! Scuze ca poate postez unde nu trebuie da vreau sa va intreb ceva? Se poate pune un motor de DACIE nova de 1,6 cu carburator dublu pe o dacie de 1,4 fara prea multe modificari .Stiu ca la la cutie de potrivesc da nu stiu daca si suportii motorului la fel si daca trebuie montat si aprindera si pus neaparat si carburatorul lui. EU as vrea numai blocul motor sa il folosesc cu carburator de 1,4. Pot realiza acest translant ?Scuze daca am postat unde nu trebuie .Mersi
|
--------------------
dacia
brek cl
1995
- vs 36 ang
|
|
ghitza |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Poti linistit si fara batai de cap
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
N E S |
![]()
Post
#145
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Asa si acum ultimele vesti cum am promis. Nu stiu cum sta treaba prin alte localitati/judete ale tarii dar in Constanta, la sediul RAR de vis-a-vis de vaporasul de la intrare in oras, am primit urmatorul raspuns cand am intrebat daca pot omologa un motor fie de la alta masina, fie trecerea motorului meu pe injectie:
"Teoretic se poate omologa un motor provenit de la o masina straina si se poate face si schimbarea la injectie dar procesul dureaza si costa. Mai intai ma duc la RAR cu masina sa fie vazuta de unul din ingineri, sa faca constatarea daca masina este apta de a primi o astfel de imbunatatire sau nu (adica sa nu fie vreo epava de nu mai are lonjeroane ca nu pup nimic omologat). Daca primeste acordul, se intocmeste o cerere care se trimite la Bucuresti. Daca se primeste un raspuns pozitiv de acolo, cu hartiile facute si cu piesele in portbagaj merg frumusel la un service autorizat, nu garaj sau spatele blocului (eu m-am gandit ca se poate fenta cu o stampila pusa si o mica atentie catre cel ce pune stampila la service, si sa imi fac eu montajul). Boon dupa montare ma duc din nou la RAR sa vada minunatia montata pe masina, se face o ultima constatare si se face omologarea, modificat carte tehnica, talon, etc pentru a corespunde seriile si datele cand fac ITP". Asta este, ceea ce am povestit acum este partea concreta din discutia purtata cu unul din inginerii de la RAR, un tip foarte de treaba si cu multa rabdare ca sa imi explice tot ce intrebam. Restul discutiei a fost despre faptul ca nu merita sa investesc bani intr-o operatiune de genul la Dacie. Pe langa costurile pieselor, se mai pune si plata la service daca nu fac montajul in garaj la mine, si se mai plateste si o taxa la RAR cand imi omologheaza motorul, in valoare de 800 de lei. Deci sper ca sunteti lamuriti. Mi-a zis omu clar sa nu ma mai ambalez la informatiile care le gasesc pe net, sa nu ne mai facem griji gen "daca e dacie din 90 nu mai omologheaza nimic". Daca e in stare tehnica foarte buna, si masina intretinuta, se face fara probleme omologare, cu testele aferente in caz ca se modifica puterea (motor) sau frane sau mai stiu eu ce. Seara buna tuturor si scuze pentru postul lung |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
" N E S "
mai exact ce operatiune ai avut asupra masinii? montarea unui alt motor sau ai mai facut si alte modificari..? si cat te-a ajuns la service-ul autorizat aceste inlocuiri/adaptari pentru fiecare in parte .. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
N E S |
![]()
Post
#147
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Eu inca nu am facut nici o modificare la masina. Ce am povestit sunt etapele prin care trebuie sa treaca cel care vrea sa puna un alt tip de motor, sau sa treaca de la carburatie la injectie. Am fost la RAR ca sa ma lamuresc in avans cu ce trebuie facut, nu dupa ce cumpar si montez tot ce imi trebuie.
Iar operatiunea la care ma refeream este schimbarea carburatiei cu injectia monopunct. Cat despre partea de service nu am idee cat poate ajunge manopera la o astfel de lucrare, stiu sigur ca piesele sunt scumpe, in special calculatorul, asta daca le iei de noi. Sa SH iese o afacere mai buna. This post has been edited by N E S: 24 Jan 2012, 09:31 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#148
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
De omologat era treaba sigura ca se omologheaza alt motor. Insa nu stiu daca asa putin costa la rar adica 800 lei numa?
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
N E S |
![]()
Post
#149
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Nu man. Ai inteles total gresit. Taxa care tu o platesti la RAR pentru omologarea altui motor este de 800 de lei. La service platesti alta taxa, numita manopera. Deci ordinea platilor este:
- o taxa de constatare cand te duci prima data sa iti faca actele pentru a fi trimise la Bucuresti - pretul pieselor - manopera la service - taxa de 800 de lei cand omologheaza motorul Acum ai inteles? |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Dragi colegi, Nu ma mai pasioneaza chestia cu injectia monopunct ca nu se merita. Am stat si am calculat, ma-m gandit si m-ai bine o las asa. Chestia cu omologat de motor e foarte simpla am facut eu. Trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi tip de motor, (daca pe masina ai cod motor 102-13 pui motor 102-13). Am vrut sa fac omologare la un Peugeot, sa trec de la benzina la diesel si nici macar asa nu se merita. Asta e.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 03:43 |