baterie,aprindere, buji ?, problema pornire
![]() ![]() ![]() |
baterie,aprindere, buji ?, problema pornire
claudyyu89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
|
||
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|||
TXzamora88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 ![]() |
Cum ai spus mai sus=verifica platina,delcoul,etc..
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
daca nu e bateria sau electromotorul...trebuie sa verifici de la inceput..are benzina?are scanteie?daca zici ca trepida motorul eu zic ca e din aaprindere ceva.platina impuscata, capac delcou prost...incearca maine daca impinsa porneste?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Assu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 October 11 From: dorohoi ![]() |
verifica sa iti vina benzina, bujiile,platina,fisele,si curata si luleaua aia de la delco,nu ar strica sa te uiti un pic si la electromotor de iti invarte asa de greu cand dai la automat.
|
--------------------
dacia
1310
1990 berlina
- BT-18-CDF
|
|
claudyyu89 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
la lectromotor am dat si manual si tot nu invarte .... ma omoara cu zile masina
![]() This post has been edited by claudyyu89: 9 Oct 2011, 20:27 |
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
deci daca nu invarte...rezolva cu electromotorul sau cu bateria si vezi dupa aia
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca zici ca ochiul e verde, bateria e buna, n-ai treaba cu ea.
"Barait groaznic"...nu-i nici de la bujii, nici de la lipsa benzina; vezi delcoul, dar mai degraba cred ca electromotorul. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ionutctn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Incepe prin a schimba capacul de la delcou.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
claudyyu89 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
am mutat bateria pe alta masina si a pornit masina... am curatat bujiile si fisele... si tot asa face.. cred ca de la electromotor e problema.. a ramas ceva blocat ... sau nu mai are carbuni.. oricum imediat merg sa-l schimb.. sa vedem.. ..
10 Oct 2011, 18:35: totusi..... problema a fost ALTERNATORUL ... a ramas blocat ![]() ![]() ![]() This post has been edited by claudyyu89: 10 Oct 2011, 18:35 |
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
bineinteles ca se poate daca ceva nu e spart in el. se schimba rulmentii, carbuni...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
claudyyu89 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
cred ca rulmentii sunt dusi fiindca nu se mai misca deloc, nici fortat..
|
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
cumpara rulmenti mai buni cca 30 de lei cele 2 rulmenti si va tine mult
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
panter1 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
rulmenti romanesti caci am luat eu cehoslovaci pentru roata stanga fata si dupa 1500km au inceput iar sa huruie.. imi vine sa le dau cu rulmentii in cap celor de la magazin :|. Ma gandesc ca aceias firma fac si pentru alternatoare.. de asta zic.. pune si da mai multi bani pe rulmenti romanesti ca merita.. dai un ban dar stai in fata si nu mai desfaci iar dupa putin timp
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
trebuia sa iei rulmenti de la SKF si nu ai probleme ideea ca rulemnti de la alternator sint rulemnti de turatie si buliti rulmenti ca intindeti excesiv de mult cureaua ca si la pompa de apa aceaias vesnica problema,mai putin intinsa cacureaua antreneaza pompa de apa si alternatorul nimic altceva
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e cu intinderea excesiva a curelei. Rulmentii Romanesti tin zeci de ani. Sunt putine alternatoarele ce li s-au spart rulmentii in conditii bune de exploatare. La roti, atentie la rulmentii cu distantier de plastic, ca va puteti rupe gatul.Sunt facuti de Alexandria si au si avizul cretinilor de la RAR. La coborarea unei pante mai lungi (la munte), plasticul care e ca un pieptene bagat intre bile (nu ca la cei de Barlad, din tabla), din partea vizibila a bilelor, catre aparatoarea de praf (Z), dand impresia ca si pe partea nevazuta e unit. Hotii l-au mascat cu Z-etul, ca sa nu se vada. Cand distantierul de plastic se incalzeste, este aruncat afara intre cei doi rulmenti, lasand bilele sa se ingramadeasca la partea de jos a rulmentului, pozitie in care se si monteaza bilele. Deci, daca asa se monteaza, tot asa se si demonteaza, curgand intre cei doi rulmenti. AVIZATI de RAR. Repet, numai rulmenti cu distantierul dintre bile, de metal.
12 Oct 2011, 20:18: Pentru ca era vorba de pornire, urmeaza timpul rece, cand pornirile sunt mai prapastioase, daca nu se tine cont de niste pretentii ale motorului, bateriei si starea atmosferica. Bateria incarcata, numai o cheie data necesita 60 km de parcurs, pentru a se regenera curentul pierdut. Ea se descarca singura in proportie de 2% pe zi. La zero grade, are jumatate de capacitate, iar la minus 20, numai un sfert. Deci din cei 500A ai bateriei calde, la cei minus 20, ea mai poate da doar 125A, iar electromotorului ii cam trebuie toti, pentru ca invarte greu in uleiul incremenit. De aceea, imbracati bateria cu poliflex sau ceva care sa-i tina de cald. Bujiile, date jos si masurat cu AVO-metrul electrodul central, care sa aiba cat se poate de mica rezistenta, 2-3 ohmi. Electrodului de masa sa i se dea o gaura de fi 1, putin largita conic (ideea apartine lui 12TRS), in dreptul electrodului central, dupa care sa se arda bujia cu o lampa (metoda contraindicata de ingineri), prin incalzire treptata pana la rosu, iar cand inceteaza arderea flacarii de la mizeria dintre electrozi se inceteaza, dupa care se curata cenusa cu ceva care sa intre intre electrozi, dupa care se regleaza distanta corecta. Fisele sa nu aiba mai mult de 5 Kohmi, chiar si cea centrala. Nu lasati masina cu fata in curent de aer umed, mai ales daca nu exista scut, ca a doua zi fisele delcoul, bobina si tot ce mai e, vor fi pline de bruma sau condens. Va porni numai dupa incalzirea cu aer cald si uscarea lor. Mai sunt cateva de spus, dar e bine si atat, pentru ca nici initiatorul topicului n-a vrut sa dea detalii despre modul in care nu-i porneste. Pai nu porneste ca ai pierdut cheia, ca nu ai curent, nu ai electromo... Chiar e greu de dat nume si sens unor simptome? This post has been edited by PH-06-BOA: 12 Oct 2011, 20:18 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:27 |