Filtre aer, ulei, benzina SPORT, Sfaturi
Filtre aer, ulei, benzina SPORT, Sfaturi
laurentiu355 |
5 Oct 2011, 19:45
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 August 11 |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2001 1.4 MPI CONFORT
|
|||
bucatzel |
5 Oct 2011, 19:55
Post
#2
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.226 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Maskatu |
5 Oct 2011, 21:04
Post
#3
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Asta cu filtrul de benzina sport cine ti-a spus-o? Ce crezi ca face ala in plus? Tine gunoaiele mai bine? Pai mai bine pui un filtru "normal" dar original sau alta natie mai de doamne ajuta. Link filtru benzina/aer "sport".
In caz ca te-a pacalit vreun amic si ti-a spus ca daca pui toate filtrele sport, castigi 'ji de mii de cai putere, te inseli. Un filtru sport nu iti da nici macar 1-2 cai. La motorul solenzei care are ~75 de cai, ar insemna un "surplus"de putere de nici 3%. Crezi ca 3% in plus se simt in pedala sau la acceleratii?. Nu este vorba de calcule grele, ci doar de logica. Cat despre filtru de ulei sport, am crezut ca am ramas eu in urma cu ale tuning-ului, dar google m-a linistit... nu afiseaza nici o pagina care sa contina ceva cu "filtru ulei sport", doar muuuuulte pagini cu filtre de AER sport. PS ai fi putut sa faci si tu minimul efort de a efectua o cautare pe google inainte de a deschide un nou topic. This post has been edited by Maskatu: 5 Oct 2011, 21:05 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
laurentiu355 |
6 Oct 2011, 14:46
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 August 11 |
Nu m-ati inteles bine...
Eu am cautat de google dar am vazut ca sunt mai multe modeluri..deasta am pus acest topic |
--------------------
Dacia
Solenza
2001 1.4 MPI CONFORT
|
|
crick |
6 Oct 2011, 15:00
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
laurentiu355 |
6 Oct 2011, 15:35
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 August 11 |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2001 1.4 MPI CONFORT
|
|
bucatzel |
6 Oct 2011, 15:57
Post
#7
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.226 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
http://www.tuningautoaccesorii.ro/produse/...CULORI_DIFERITE
Depinde ce culoare are masina... sa se asorteze macar |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Maskatu |
11 Oct 2011, 21:38
Post
#8
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
La 50 de lei numai "sport" nu este ...
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
marius80_eugen |
13 Oct 2011, 13:52
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
- filtrul "sport" de aer ofera cate ceva in plus daca mai faci si alte modificari , ca de exemplu evacuarea , altfel nu faci decat o economie la bani de consumabile . Dar asta inseamna ca iti cumperi si kit de intretinere filtru sport si-l cureti periodic ;
- filtrul de benzina sport - ma gandesc doar ca ar fi mai permisiv cu benzina , ca sa-i ofere un debit mai mare , dar pana la urma tot pompa si injectoarele dicteaza ... deci nu vad rolul . La SLZ filtrul este in pompa ... asa ca nu vad ce poti sa schimbi de el ; - filtrul de ulei sport - asigura o presiune mai mare la ulei , dar asta inseamna sa folosesti ulei scump si sa folosesti motorul in tura mai mari , altfel nu are nici un fel de treaba . Mai bine folosesti consumabile de calitate ( Renault , Mann ... ) |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
gabitzu' |
20 Oct 2011, 10:01
Post
#10
|
Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti |
un filtru sport la 50 lei o sa faca fix nimic.. unul mai scump o sa faca acelasi lucru doar ca o sa se auda motorul mai "racer" si iti va da impresia ca se infige de rupe...
Pentru ceva performante trebuie un filtru sport, o evacuare si neaparat o remapare. Exemplu: am vazut la o emisiune, la o Impreza a schimbat filtrul de aer cu unu sport si evacuarea cu una performanta si puterea scazuse cu vreo 2-3 caluti. Abia dupa remapare s-a produs cresterea de putere. Deci, schimbi filtrul, motorul primeste mai mult aer, insa calculatorul este dat peste cap de noile valori si nu mai funcioneaza cum trebuie. This post has been edited by gabitzu': 20 Oct 2011, 10:02 |
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
Iulikk |
20 Oct 2011, 20:08
Post
#11
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
Pai Impreza aia are cateva sute de cai... la o solenza cu 75 de cai obositi nu prea cred ca merita banii cheltuiti. Treziti-va si realizati ca solenza nu e o masina "reising".
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
gabitzu' |
22 Oct 2011, 00:34
Post
#12
|
Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti |
asta vroiam sa zic si eu iulikk... prea multe investitii pentru prea putine rezultate..ori bagi bani si pui un 2.0 turbo ori o lasi asa
|
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
marius80_eugen |
8 Nov 2011, 10:12
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
QUOTE(gabitzu' @ 20 Oct 2011, 10:01) un filtru sport la 50 lei o sa faca fix nimic.. unul mai scump o sa faca acelasi lucru doar ca o sa se auda motorul mai "racer" si iti va da impresia ca se infige de rupe... Pentru ceva performante trebuie un filtru sport, o evacuare si neaparat o remapare. Exemplu: am vazut la o emisiune, la o Impreza a schimbat filtrul de aer cu unu sport si evacuarea cu una performanta si puterea scazuse cu vreo 2-3 caluti. Abia dupa remapare s-a produs cresterea de putere. Deci, schimbi filtrul, motorul primeste mai mult aer, insa calculatorul este dat peste cap de noile valori si nu mai funcioneaza cum trebuie. La un filtrul de aer sport , conteaza mult si daca il intretii cum trebuie . Nu orice filtru de aer sport il montezi si gata , ai turbo pe masina . In principiu daca folosesti un filtru de aer sport , trebuie sa fie calculat pentru un motor de 1.4 - 1.6 , nu pentru unul mult mai mare sau pentru unul mai mic . Este foarte adevarat ca o admisie sport se simte mult mai bine cand ai si o evacuare sport , dar un filtru costa 35-50 ron pana la 80 euro , iar o evacuare este cam 800 ron . Doar cu un filtru de aer sport , montat bine , masina se va comporta cel putin ca si cum ai merge cu filtrul de aer stock mereu curat si asta puteti incerca ... inainte sa ramaneti cu anumite pareri gresite . Daca filtrul de aer sport este unul ales gresit sau instalat gresit , poti avea si surprize neplacute de genul scaderea puterii reale sau chiar a cuplului . Exemplele de la TV ... sunt de obicei reclama mascata , apoi la un Subaru , adica o masina tunata din fabrica , cu admisie , evacuare si soft destul de optimizat din fabrica , cu greu cresti performantele ieftin . Nu stiu daca ati vazut unde este amplasata admisia de la Subaru , dar la aia in afara de un filtru replacement care sa-l montezi in locul celui stoc , nu ai ce sa-i faci . Toate astea pe buna dreptate , pentru ca acele masini nu cred ca duc lipsa de putere / cuplu sau altele ... si ar trebui sa ai probleme mari cu hemoroizii daca te apuci sa o modifici . Ideile ca de la 75 Cp nu prea simti nimic ... sunt cam gresite . Daca faceti o mica socoteala la raportul kg/CP , vezi ramane destul de surprinsi : - Logan 1.4 - 1070 kg / 75 CP - 14,27 kg/CP; - Logan 1.6 - 1120 kg / 90 CP - 12,44 kg/CP; - Logan 1.5 dci - 1170 kg/ 65-70 CP - 18-16,7 kg/CP; - Logan 1.6 16V - 1130 kg/ 105 CP - 10,76 kg/CP; - BMW 316 - 1360 kg / 105 CP - 12,95 kg/CP; - BMW 320 - 1450 kg / 136 CP - 10,66 kg/CP; - SLZ stock 980 kg/ 75 CP - 13,06 kg/CP; - SLZ modificata 1020 kg / 86 CP - 11,86 kg/CP; NU are rost sa batem campii cu 90 CP sau alte chestii , dar o SLZ 1.4 8V , cu admisie si evacuare sport + flash ajunge la 86 CP fara probleme ( eu am avut 87 Cp acum 2 ani pe dyno , dar cu benzina CP 98 ) . Greutatea in plus am considerat-o anumite imbunatatiri la evacuare ( inoxul este mai greu ) + baterie mai mare , ceva isonorizare si la calea de rulare ( anvelope si jante mai mari ) . - orice usurare a masinii imbunatateste raportul , orice uzura de ambreiaj , motor sau altele ... inrautateste raportul . Referitor la ideea de a schimba ceva cu "sport" , este o idee sa schimbi catalizatorul cu unul sport , mai ales daca ai probl cu el . This post has been edited by marius80_eugen: 8 Nov 2011, 10:15 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 14:07 |