salutare la veterani... sunt biban pe forum...:)))
![]() ![]() ![]() |
salutare la veterani... sunt biban pe forum...:)))
b3b3 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ia una de la dezmembrari. Aia a fost verificata, a tinut.
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Poate nu era strans cum trebuie tachetele impingator din fabrica...
Un reglaj din surubul acela poate anula troncanitul, eu cel putin asa am facut decat sa cumpar alta pentru atata lucru. This post has been edited by andri1940: 11 Oct 2011, 12:59 Attached thumbnail(s) caseta.JPG ( Size: 475.2k ) Number of downloads: 198 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Prima caseta care ai schimbat-o cati km avea masina? A doua caseta ai luat-o de noua? Cati km te-a tinut a doua caseta? Inainte sa inceapa sa sara de pe cremaliera axul casetei cumva caseta troncanea la denivelari de orice gen? La viteze de peste 100-120 km/h iti vibra volanul? Daca troncanea si nu ai bagat de seama inseamna ca de-aia iti tot sare ca mai trebuia strans acel tachete(impingator cum ii spun unii).
Cum spunea si Andri1940 incearca sa strangi acel surub(cu imbus de 10) dar sa ai grija ca volanul sa fie drept, desi nu vreau sa te sperii dar nu stiu cat de buna mai e caseta aia dupa ce ti-a tot sarit atata axul de pe cremaliera. Daca nu se mai poate face nimica si cumperi o noua caseta de directie(vreo 350 ron e una parca de la boncmarc.ro din cluj) misca de bieletele de directie ca sa testezi daca are joc acel tachete, desi ma indoiesc. Montajul este unul foarte simplu teoretic, practic e munca naibii deoarece are 2 suburi foarte lungi caseta pe centru si crucea cardanica ce leaga caseta de directie de axul volan alaturi de montarea bieletelor de directie cu tot cu capetele de bara. Neaparat dupa schimb sa-ti faci geometria!!! Eu cum auzeam ca bate la denivelari mai strangeam acel tachete putin si tot asa de 30000 km tot am umblat la acel tachete, iar penultima data l-am scos de am bagat vaselina in caseta si am schimbat arcul si l-am pus la loc si l-am strans la mana si merge ca noua. Eu urcam masina de fata pe cate 2 dale de beton de sunt puse la santuri si ma taram sub masina cu greu ca sa ajung la dracia aia de dop. This post has been edited by canea_dragos: 11 Oct 2011, 19:31 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 01:46 |