temperatura apa
![]() ![]() ![]() |
temperatura apa
Kiraly |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca ai borcan din ala cu stutul pe fundul borcanului nu trebuie sa te stresezi foarte tare cu aerisirea, ea se mai face si in timpul functionarii motorului. Pentru aerisit ar trebui sa procedezi in felul urmator: umplii radiatorul si-i pui capacul, pui lichid in vasul de expansiune, il ridici cat mai sus, desfaci aerisitorul de langa radiator, cand curge lichid fara bule il strangi la loc, la fel si cu celalalt aerisitor. Dupa aceea pornesti motorul, dai o tura cu el sa deschida termostatul si cu motorul pornit mai repeti figura cu borcanul ridicat. Eu asa procedez si n-am treaba, oricum se mai elimina aerul si dupa ce faci cativa km. Bafta
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Andyno |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
eu mereu strang de furtunul ala gros de la radiator si iese bule de aer...nu stiu dece...nu este spart si nu pica pe nicaieri.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
nu te stresa..si mie la fel face.cred ca scapa gaz la chiuloasa..dar inca n-am avut problema.schimba termostatul ala si gata.17lei am luat eu Vernet la Marghita
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si mie imi mai ies bule de fiecare data cand strang furtunul, dar eu merg cu mici pierderi de lichid de mult timp, doar acum am depistat scurgerea mea la radiator, s-o fi marit porul ala. Dar ideea e ca n-am avut niciodata probleme cu supraincalzirea motorului, nici vara pe canicula aia. Asa ca eu zic ca nu are nimic si daca se manifesta fenomenul ala, daca nu ai pierderi si nu se incalzeste excesiv lichidul totul e ok
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
P-aici pe undeva, se discuta de temperatura apei, cat o avea, cum s-o masoare sa stie daca cul spune adevarul. Iata solutia: aparatele de masura digitale, alea negre care au devenit cumva clasice, unele au si domeniu de masura al temperaturii, si se livreaza cu sonda speciala. Eu l-am luat cu 16 lei. Imi daduse intai unul defect, dar cand a vazut ca ma pricep, n-a rezistat la explicatiile mele, si mi l-a dat pe cel bun. Se numeste DT 838, si masoara de la zero la 500-700 de grade. Fara sonde arata temperatura mediului in care a stat aparatul, si daca i se ataseaza sonda, instantaneu arata temperatura piesei pe care se aseaza sonda, cu o precizie de 4%. Deci, pe surubul de aerisire de la motor, cand ai ajuns cu apa cat mai sus ca temperatura, bagi sonda pe gaura si vezi cat are apa, reti pozitia acului, si nu te mai ingrozesti. Voiam sa dau si un film, dar n-am avut timp sa-l fac.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Andyno |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am luat azi un termostat vernet de 89 -21 lei. l am pus intr o oala si l am fiert in clocot..nici neam sa se deschida. sau cum face cand se deschide?
l am fiert 15 minute...nici gram sa se deschida... This post has been edited by Andyno: 13 Nov 2011, 01:34 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
vai de capul tau da nici nu sti cum se deschide atunci de ce ai bagat in oala?daca e vernet trebuie si mearga.uita-te mai atent ca sigur n-ai observat cand s-a deschis
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
MECCA |
![]()
Post
#39
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
...am si eu o problema la masina mea ! acul care indica temperatura din bord oscileaza constant la drum mai lung intre 80-95 grd.In momentul in care ajuge la 95 nu baga caldura deloc, cum coboare la 80 se resimte caldura.Am inocuit pana acum termostatul, am facut aerisirea de doua ori.Multi mi-au spus ca ar fii garnitura de chiulasa.A mai patit cineva asa ceva ??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
cudry |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 14 August 09 From: tulcea ![]() |
eu si habar nam ce se intampla dar daca merge caldura e deschis robinetu numai face chiar help idei ceva sa nu se agraveze urca repede si coboara la fel acu de apa
|
--------------------
dacia
1310 cl
1999
- TL 52 leo
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
problema voastra poate fi garnitura de chiuloasa arsa..verificati daca nu cumva bolboroseste in borcan. dar simptome similare sunt prezente si daca colierul de pe termostat nu isi face bine treaba, si scapa apa pe langa termostat.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
dandee |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
QUOTE(MECCA @ 13 Nov 2011, 19:01) ...am si eu o problema la masina mea ! acul care indica temperatura din bord oscileaza constant la drum mai lung intre 80-95 grd.In momentul in care ajuge la 95 nu baga caldura deloc, cum coboare la 80 se resimte caldura.Am inocuit pana acum termostatul, am facut aerisirea de doua ori.Multi mi-au spus ca ar fii garnitura de chiulasa.A mai patit cineva asa ceva ?? si eu patesc la fel dupa ce am montat termostatul nou, ce explicatii ar putea fi? Garnitura a fost schimbata in toamna, iar radiatorul mai pierde antigel. Multumesc frumos This post has been edited by dandee: 23 Apr 2015, 23:13 |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
dandee |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
acum am observat ca am si radiatorul un pic spart, sa fie din cauza lui?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(dandee @ 26 Apr 2015, 11:18) Orice fuga in instalatie se traduce in absorbtie de aer la racirea motorului . Termostatul deschide NUMAI DACA ELEMENTUL TERMOSENSIBIL SE AFLA IN CONTACT CU APA (antigel ) , de asemenea pompa de apa NU functioneaza cu aer - asta explica intermitenta caldurii in masina , cind reuseste sa se amorseze pompa baga un val de caldura pina primeste iar aer si nu mai poate recircula lichidul . Cit despre comentariul lui @Kiraly cu colierul de la termostat , ar trebui sa-l mai citeasca de 2-3 ori ca sa se amuze si pe urma sa-l stearga ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 04:52 |