chiuloasa cu fisuri, Vreau o lamurire
![]() ![]() ![]() |
chiuloasa cu fisuri, Vreau o lamurire
sebymesteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Attached thumbnail(s) SAM_0948.JPG ( Size: 405.01k ) Number of downloads: 918 SAM_0944.JPG ( Size: 463.98k ) Number of downloads: 1026 SAM_0946.JPG ( Size: 373.26k ) Number of downloads: 997 |
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Domnule poti sa montezi si chiulosa de 13 ca merge fara probleme pe 14,o sa ai si raport de compresie mai mare ... chiulosa ta e compromisa
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pune-i de 1.3,merge si aia !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu. Nu merita sa te complici cu asta. De ce sa te legi la cap daca nu te doare?
This post has been edited by aditza579: 10 Oct 2011, 16:46 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
pune de 1.3 si da-o la fier vechi pe cea defecta.. vezi sa pui semeringuri noi la supape sa nu mai ai treaba..
daca cumva iti detoneaza din cauza compresiei marite datorata chiulasei ceva mai comprimate(nu stii cate rectificari a avut inainte) poti baga benzina de 98.. si oricum o sa consume un pic mai putin si o sa ai demaraj mai bun cu ea.. |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
ESTI SIGUR CA E A TA? Cea de 1,3 nu are simeringuri. Poate afla cate rectificari a avut, daca a avut, masurandu-i inaltimea, care e de maxim 74, iar cei cu capul mare, rectifica cate 5 zecimi. Cei care stiu ce fac, pot lua din ea, pana catre 72, fara sa bata avansul (detoneze) cu benzina slaba. Cu gaz, nici nu se pune problema. La cat e una acum, adica maxim 50 lei, merita sa le schimbi si odata pe luna. Daca erai mai p-aproape, iti dadeam eu una, de care voiai. Eu le tin sa dau in loc, cand vin la rectificat.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
E a mea Boa,nu mi-au schimbat-o,dar asa a fost ea. Am cautat azi pe aici prin Sacele BV,pe la 2 dezmembrari si n-am gasit decat de 1,3 cum spuneam mai sus. Pana la urma dupa lungi dezbateri am montat-o tot pe-a mea la loc,am pus sub garnitura unde era fisurata un fel de adeziv caree e folosit cica prin service-uri pt fixat garniturile,e ceva cam ca mierea la consistenta si cica ar tine mai bine...manu rog. Am montat-o,merge bine,nu borboloseste,nu face urat,cat va tine nu stiu,pana se va duce circul asa si cand voi gasii una buna o cumpar sa fie de rezerva si cand o pica ma pun iar pe treaba. La cat costa o garnitura de chiuloasa nu se merita sa stau pe dreapta pana fac rost de alta chiuloasa. Oricum,multumesc mult de sfaturi,voi tine cont de ele data viitoare.
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Sincer oricum ai da-o,orice alta chiulasa sh parca era mai putin riscanta decat cea pe care ai montat-o.Sper sa te tina 100 de ani cu improvizatia facuta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
panter1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu aveam curaj sa ti-o sudez, o rectificam si ti-o garantam. E bine si asa, dar sa nu te lase undeva la distanta mare. E posibil sa fi fost asa de mult timp si tu n-ai stiut, iar fisurile sa fie doar la mica adancime. De aceea facut sanfren si incarcat electric, nu se deformeaza. Daca erai langa mine, ti-o dadeam pe a mea si o puneam pe a ta la mine, numai sa crezi ca merge. Oricum, cauta in continuare, sau daca cobori in partea astalalta a muntilor, vino ca-ti dau eu una (chiulasa).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Multumesc mult Boa,m-am gandit ca merge incarcata si rectificata,si pe vremuri tot asa se mai facea la reconditionat chiuloase,insa acuma daca te duci cu ea la un atelier sa-ti faca operatia asta plus rectificarea te ajunge cat iei alta din dezmembrari. Probabil ca era fisurata mai demult pe acolo,oricum nu pe acolo "rasufla":P . Mi-a luat doar 0,4 din ea la planare si tare ma batea un gand sa ma duc sa le zic sa-mi mai ia 1mm sau macar 0,6 sa vad daca nu dispare dar si tata scocru cand o auzit de-asa ceva si-o facut cruce si-o zis ca-s cu capu' desi stiam ce ai spus tu,iar de aia de la service, ce sa mai zic ca aia or zis ca si 0,4 e destul
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca fisurile sunt in profunzime (si asta n-ai cum sa vezi perfect, ca doar nu o duci la un laborator de spectrografie), nu faci nimic cu sanfren + incarcare sudura + rectificare; oricum o fisura in profunzime nu e liniara, ca s-o prinzi pe toata. Daca te lasa, nu te mai complica, ia alta
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut ! am si eu o problema cu chiuloasa si anume am vrut sa ii schimb si eu bujiile, am venit cu ea din oras si m-am apucat sa desfac bujiile bineinteles motorul fierbinte am desfacut bujia nr 4 nr 3 nr 2 nici o problema si ajung la bujia nr 1 si unde aici a inceput problema sa desfacut mai greu fata de de celelalte si pana la urma a iesit dar cu tot cu filetul din chiuloasa
![]() Acum am alta chiuloasa inprumutata ca a mea nu a mai strans deloc imi arunca bujia afara si pana o voi face pe a mea voi merge cu asta, este a unui vecin care are masina la reparat tinichigerie mecanica etc (reparatie capitala) si daca tot avea motorul desfacut si chiuloasa buna a zis ia si fati treaba cu ea pana o fac eu pe a mea in primavara. Acum intrebarea mea este cum pot eu sa ii fac la bujia nr 1 filet ![]() This post has been edited by Costy2000: 14 Oct 2011, 19:53 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te duci la un strungar sa iti faca reductie si gata treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Exact,iti bucseaza gaura de bujie si-ai rezolvat. Data viitoare strangi bujiile cu simt de raspundere,in general o strangi cat poti la mana si inca un sfert de tura la cheie. In mod normal daca nu e stransa exagerat nu are voie sa pateasca nimic nici daca o desfaci cu motorul cald(nu fierbinte!),din cate stiu eu filetul la bujii si implicit cel de la chiuloasa are un pic de conicitate printre altele si ca sa se poata strange si destrange mai usor. Acuma,ai belit-o,asta e,pe viitor vei sti cum sta treaba.
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nici nu era nevoie sa dai jos chilasa, pentru a face reductie. Se face o piesa filetata la exterior cu 18X1,5 la interior cu 14X1,25 se majoreaza gaura la chiulasa si se fileteaza cu 18X1,5 dupa care bagi piesa, in care bagi bujia. La desfacere, nu conteaza care se desface.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:03 |