Probleme la C.V, zgomote ciudate la apasarea ambreiajului
![]() ![]() ![]() |
Probleme la C.V, zgomote ciudate la apasarea ambreiajului
Alexa Viorel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 August 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
Sport This message is approved by Chuck Norris!
|
|||
ionut.tanase |
![]()
Post
#2
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
QUOTE(Alexa Viorel @ 11 Oct 2011, 01:01) Am si eu o problema destul de serioasa,poate ma puteti ajuta! ....motorul si cutia nu s-au imbinat perfect,si a ramas distanta de jumate de cm in partea stanga intre cutie si motor... Nu am mai auzit asa ceva pana acum ... Esti sigur ca ai montat totul cum trebuie? |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
atinge volantul in protectia aia de tabla,pb ca ai si joc axial cam mare la arbore....jumatatea aia...si incearca s-o pui cum trebuie !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
posibil sa fi sarit o ureche de la arcul ce tine rulmentul de presiune iar cind calci ambreajul sa frece in diafragma,dar cu distanta posibil sa ai prezonul de pe bloc stramb
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Assu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 October 11 From: dorohoi ![]() |
Eu iti recomand sa schimbi rulmentul de presiune,e cea mai plauzibila defectiune.Posibil sa fie pentru placa de 200,si tu sa ai de 180 pe masina,de aceea iti ramane si distanta aia intre motor si C.V
|
--------------------
dacia
1310
1990 berlina
- BT-18-CDF
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
pe partea stanga la prezonu infiletat in bloc ai bucsa aia de teava (de ghidaj) a ramas si pe cutie si pe bloc
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Alexa Viorel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 August 11 ![]() |
Am dat azi iar motorul jos ,si am descoperit ca rulmentul de presiune era stricat,avea rupte urechile alea de tabla,se desfacea in 2 bucati,cred ca de la ala huruia si facea zgomot,si cutia noua care am montat-o avea niste bucse din teava pt ghidaj,pe care le-am dat jos,ca cutia veche nu avea decat una!....si am taiat 2-3 mm din tija care intra in ambraiaj ca era prea lunga,la vechea cutie era mai scurta,si am zis ca nu se imbina motorul cu cutia din cauza asta!Dar tot intra greu motorul si nu se aliniaza bn,ma dispera!
Cat de greu trebuie sa intre motorul la locul lui,pt. ca eu ma chinui 2 ore deabia sa prinda un surub sa pot sa ma folosesc de ala sa mai trag motorul!?Sau voi cum faceti? Multumesc la toata lumea pt ideei si sfaturile primite....mai dati,poate descopar ce are pana la revelion:))!04092011768.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 138 05102011772.jpg ( Size: 862.38k ) Number of downloads: 152 05102011773.jpg ( Size: 989.7k ) Number of downloads: 165 05102011774.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 169 05102011775.jpg ( Size: 950.64k ) Number of downloads: 171 |
--------------------
Dacia
1400
Sport This message is approved by Chuck Norris!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca nu centrezi discu de ambreiaj tragi de motor cu tancu sa intre pe cutie si risti sa spargi/rupi si discu de ambreiaj
intreaba si ti se va raspunde vad ca ai dat carcasa de ambreiaj jos,ia incearca si bago pe motor,sa ai cele 2 prezoane montate pe motor,intra usor? This post has been edited by nikuniku: 14 Oct 2011, 22:19 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Alexa Viorel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 August 11 ![]() |
nikuniku.....tu cum centrezi ambreiajul?....yo am luat tija aia cu canturi de la cutia veche si mam folosit de aia sa centrez ambreiajul!...da nu asta e prob cred,ca motorul intra dar dupaia se opreste la 2-3 cm de cutie si acolo ramane daca nu folosesc ranga si bicepsul!
update:carcasa aia e de la cutia veche,intra fara prob aia,da in cutia noua nu umblu sa dau jos carcasa de ambreiaj! This post has been edited by Alexa Viorel: 14 Oct 2011, 22:24 |
--------------------
Dacia
1400
Sport This message is approved by Chuck Norris!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cu o priza centrezi ambreiajul...daca nu ai atunci inventezi...o coada de matura,ceva...un cilindru la diametrul prizei....il bagi in disc si apoi strangi placa de presiune definitiv....ai grija la cuplurile de strangere,filetul in volanta se "ciufuleste" relativ repede !
This post has been edited by sobolan: 15 Oct 2011, 10:09 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Alexa Viorel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 August 11 ![]() |
Am reusit,vine perfect acuma,o venit un mosh,prieten de-a lu taicamiu,care era mecanic la armata cand era mai tanar,si mi-a zis sa suspent partea dreapta a masinii cu cricu,astfel incat roata sa se miste libera,ce treaba are asta cu motorul si cutia nu am nici cea mai vaga idee....dar a mers!
Merita o medalie moshulica asta,fara el cred ca si acupa ma uitam ca gasca in lemne scarpinandu-ma in cap!Respect pentru generatiile trecute,avem de invatat de la ei inca multe! Multumesc de sfaturi de la toata lumea,dar castigatorul berii este Nea' Costel! ![]() |
--------------------
Dacia
1400
Sport This message is approved by Chuck Norris!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
A invartit de roata ca sa intre priza pe butucu de la disc atata tot,tu puteai bine mersi sa lasi masina pe roti puneai un crik sub cutie o ridicai putin sus si invarteai de la fulie de jos cu o cheie,el a invarit de la cutie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Corect, dintele de la priza era in drept cu cel de la disc. Rotind putin de roata (bagata in viteza), sau de motor (tot bagat in viteza) si rotile pe pamant, faci ca dintele de la priza sa vina intre cei ai discului, ca sa intre priza. Taind din priza (si eu am taiat din cremaliera la directie), ai facut ca varful sa nu mai lucreze total pe bucsa din arbore, ci doar acoalea-n "buze" . Totdeauna, ca sa intre usor, trebuie sa pui un cric sub cutie, si o ridici pana ajunge sa loveasca de traversa, adica sa inceapa masina sa se ridice. Numai asa va fi motorul pe linie cu cutia, si urmaresti tot timpul lucrului, ca motorul sa fie paralel cu carcasa ambreiajului. Altfel, varful prizei nu va nimeri in centrul gaurii de la arbore. Faptul ca inainte nu intrase, era datorita inelelor de centrare, pe care le-ai lasat sau uitat, pe aceeasi parte si in motor si pe cutie,ci nu datorita prizei. Eu taiasem din cremaliera, pentru ca masina pe care o aveam atunci, fusese reparata la ansamblul de fata, la un servis renumit din Ploiesti, si i-au montat lonjeroanele prea apropiate, si nu mai aveam unde regla bieletele de directie, pentru a deschide rotile, in fata.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:03 |