DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calorifer incalzire, Cum se poate modifica

sebymesteru
post 19 Nov 2011, 17:18
Post #31


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ghitza,din cate vad eu in poze,turbina aia cu tot cu carcasa e destul de mare si sunt mai mult decat sigur ca nu se poate monta acolo fara sa-i fac un sistem de prindere cumva,plus ca pe sub bord e matzaraie de fire si alte minuni pe care chiar nu tin neaparat sa le deranjez si sa-mi fac dupa aia alte probleme.Plus ca,dupa cum ziceam si mai sus,motorul de la ventilatorul asta de CN cred ca e exact la fel ca ala de-l am acuma in dreapta,la aeroterma originala a masini si care dupa ce l-am dat de 2 ori jos,curatat,uns cu ulei,schimbat perii si bijuterit de cand o dat frigul iara face ca toti dracii cand e rece si bucsile n-au uzura...de-aia nu mai vreau sa ma complic cu ele si sa pun un ventilator simplu sau chiar 2 sa sufle. Problema e ca la 35 de lei e cam scump,chiar daca e mare si e pe rulmenti tongue.gif. Daca pun 2 deja ma ajunge la 70 de lei investitia si la banii aia mai pun ceva si-mi iau o aeroterma turceasca si-am incheiat problema. Nu vreau sa mai bag bani aiurea in ea,mi-a ajuns cat am investit anul asta,vreau o solutie practica si economica. 053.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Nov 2011, 17:30
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ce ai tu in dreapta nu e la fel cu asta de cN


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 20 Nov 2011, 18:36
Post #33


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Nu ai o poza cu o carcasa de la turbina aia de CN ,sa vad cum arata partea pe unde sufla sa-mi fac o idee daca o pot adapta usor la radiatorul meu?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 20 Nov 2011, 20:20
Post #34


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




baieti, nu lichidul de racire sta la baza corodari, nu numai a caloriferului dar si al intregului circuit de racire?,
furtunu ala e pentru stropit in gradina, nu stiu ce viata o sa aiba la 90 de grade, e petrecut si putin peste tevile caloriferului,mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze, si o sa faci baie acolo dry.gif l,

parerea mea este sa cauti un calorifer bun cu capetele din tabla sau ceva de genu, si sa ii pui antigel G12 G12+ , sa nu mai ai probleme dry.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 20 Nov 2011, 20:21


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2011, 21:24
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




SEBY:am pus mai in urma poza cu carcasa ei si gura pe unde sufla e incercuita de acel burduf de cauciuc


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Nov 2011, 21:29
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mi se pare mie sau ventilatorul este pus exact invers


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 20 Nov 2011, 21:32
Post #37


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




e pus bine


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Nov 2011, 21:38
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




cd playeru ala nu sta preabine acolo ,daca curge apa/antigel pe el ...............

This post has been edited by vladut88: 20 Nov 2011, 21:39


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 21 Nov 2011, 15:37
Post #39


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(vladut88 @ 20 Nov 2011, 21:38)
cd playeru ala nu sta preabine acolo ,daca curge apa/antigel pe el ...............
*



temperatura in plus cedata de caloriferul suplimentar, ii fac zile negre pleyerului


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 21 Nov 2011, 17:21
Post #40


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




cd player-ul merge de zbarnaie,n-are nici pe gaia,oricum caldura degajata de radiator se ridica in sus conform legilor termodinamici tongue.gif iar ce nu se vede in poza e ca intre el si radiator se mai afla cartonul original al politei masini,pentru ca altfel nu intra acolo si n-am vrut sa o tai pe toata...wink.gif
@tvy: furtunul ala nu va ceda,e de calitate,cel prin care vine apa la radiatorul de la aeroterma asta mica e pus de fostul propietar si cand e rece e rigid ca lemnu',n-are nici armatura de ata in interior si de-aia n-are nici pe dracu'... Daca ala tine,va tine si-asta in mod sigur. Oricum multumesc de sfat happy.gif

This post has been edited by sebymesteru: 21 Nov 2011, 17:24


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia-Berlina1997
post 21 Nov 2011, 17:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 November 07
From: Bucuresti




ca sa verific caloriferul [ sa-l curat si sa vad in ce stare este ] trebuie demontat bordul sau cum ajung la el biggrin.gif ?


--------------------
vw golf4 variant 2005 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 21 Nov 2011, 17:27
Post #42


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




daca ai bord scoica,ca mine,dai grila de-afara jos,desfaci cele 3 cleme care tin caloriferul la locul lui,desfaci furtunele de legatura si cu mare grija si fara sa fortezi prea tare il scoti pe sus printre cele 2 compartimente de tabla. Daca ai bord CN,acolo e altfel,iti spune altcineva cum sta treaba,eu nu cunosc. Oricum,daca iti baga caldura si nu simti miros intepator cand baga caldura inseamna ca e ok si te-as sfatui sa il lasi acolo unde este ca-s sensibile ca dracu'...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia-Berlina1997
post 21 Nov 2011, 18:02
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 November 07
From: Bucuresti




Am bord scoica , caldura nu baga decat cand am viteza 70-80 km\h . Acul din bord nu urca mai sus de jumatate nici cu carton pus in fata la elice . Cartonul acopera sa zicem cam 40% din radiator . Cred ca este in stare buna , ma gandeam doar sa vad daca are gunoaie pe el sau altceva de nu baga mai deloc caldura . O sa schimb si robinetul cu unul clasic dar sa fac rost de ceva sa imbin furtunul in el .


--------------------
vw golf4 variant 2005 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 21 Nov 2011, 18:43
Post #44


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




pai pune un termostat de 89 de grade,aeriseste bine instalatia,mai ales sus la calorifer,vezi sa ai robinetul deschis pe ambele tevi(la mine cand parghia robinetului sta intre cele 2 iesiri sunt deschise aman2),si eventual da grila jos sa vezi in ce stare sunt "pedelutele" alea de-acolo.Cu ocazia asta,cureti compartimentul caloriferului,poti sa sufli cu aer comprimat daca ai de unde sau sa tragi cu aspiratorul acolo,pornesti motorul si vezi daca ti se incalzeste caloriferul. Montezi la loc si faci o tura,daca tot nu esti multumit inseamna ca nu-ti deschid voletii de sub bord cand dai comanda din parghii.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Nov 2011, 21:32
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca tot desfaci frila, etanseaza cu ceva sub calorifer (polistiren ) sa nu mai treaca aer rece pe sub el, ca si pe deasupra. Bine-ar fi sa nu-l scoti, ca e de aluminiu, si crapa la cea mai mica miscare. Mai bine bagi apa cu ceva presiune pe el, dar nu prea mare, si-l fortezi putin, poate scoate ceva din el, dar nu prea are ce. Perdelutele sa se deschida si sa se inchida usor, sa nu fie lemn. La capetele jgheabului, pune tot polistiren si astupa iesirea aerului pe sub aripi, lasi doar putin pentru curgerea apei, si asa vei avea presiune mai mare , la viteza mai mica, mai ales daca pe grila faci un colector de aer (e si in magazin, din doua bucati) din plastic, sau chiar tabla. Eu am astupat si gura ventilatorului, ca nu l-am folosit niciodata in opt ani, pentru ca era de ajuns ce venea de afara, asa presiune era cu colector din plastic, pe toata lungimea grilei. Frigea la picioare, pentru ca ventilatorul mai mult baga afara decat in interior, si cu cat sufla mai tare in calorifer, cu atat aerul vine mai rece. Deci , ce vine de afara, e perfect, daca nu scapa aiurea pe la aripi, baga rece pe gura ventilatorului direct inauntru...


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 23 Nov 2011, 21:00
Post #46


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am terminat recent o operatiune la sistemul de racire/incalzire al masinii. Am inlocuit un termostat blocat pe deschis, am schimbat lichidul de racire si am aerisit bine circuitul. Acum am caldura cat de cat, daca nu merge bine e doar din cauza cca nu am dat grila jos sa vad care e treaba. Bun Cat timp nu mergea radiatorul de incalzire, sau mergea foarte putin nu se auzea nimic. Acum cand trece apa prin el asa cum ar trebui face galagie mare. Pocneste si trozneste din toate lamelele, parca ar trece foc prin el. Apa nu pierde deloc, dar sgomotul ala persista pana se incalzeste bine. De la ce ar putea sa fie?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Nov 2011, 22:00
Post #47


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




sunt offtopic putin acum dar cu cativa ani in urma cand mai eram legati la sistemul de incalzire centralizat,cand se dadea caldura,mai ales in ultimii ani inainte sa se desfinteze sistemul,pocneau caloriferele si trozneau de ziceai ca acu'-acu' se crapa. N-am reusit sa aflu de ce,ca acuma am centrala proprie si nu mai troznesc desi sunt tot alea,singura chestie e ca din cate am observat,trozneau cand venea agentu' termic tongue.gif fierbinte brusc,incepeau sa trozneasca,defapt la cativa s-or si crapat pe-atunci. Poate troznea mazga feroasa adunata in ele,naiba stie. Oricum alea sunt de fonta,caloriferele astea ale noastre sunt de aluminiu sau de cupru(in cel mai bun caz). Singura chestie la care ma pot gandi e ca daca acel calorifer e fixat foarte rigid a loc,cand se dlata incepe sa trozneasca... desi ma indoiesc sa fie atat de bine prins acolo... tongue.gif . Oricum ar fi,nu prea stiu ce-i poti face...cand dai drumul la caldura,odata cu pornirea motorului sau dupa ce a urcat apa la 90 de grade?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 23 Nov 2011, 22:03
Post #48


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




odata cu motorul


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Nov 2011, 22:19
Post #49


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




huh.gif blink.gif ciudata problema,n-am mai intalnit...sa vedem,poate s-au mai intalnit altii cu problema.
In alta ordine de idei,am tras azi o tura pe la rematul din localitate sa caut un ventilator pentru aeroterma mea,am gasit unul facut in mama rusia,care se pare echipa aeroterma de Lada,insa surpriza: tipul de la remat mi-a cerut doar pe motoras si elice,fara altceva 20 de lei dry.gif ,asta in conditiile in care o janta de tabla de dacie e tot 20 de lei... Poate-s io' zgarcit,dar la 35 de lei iau cooler nou cu rulment si numa-l montez,ala mai trebuia si desfacut,gresat,etc. Deci fac apel la colegii dacioti care au vre-un ventilaor din asta pe-acasa si nu cer o caruta de bani pe el sa dea un pm,ceva sa vorbim. Nu de alta dar vad deja si la remat e ca la bisnitari,chiar mai rau... sad.gif

This post has been edited by sebymesteru: 23 Nov 2011, 22:20

Attached thumbnail(s)
ok_126704.jpg ( Size: 40.49k ) Number of downloads: 382


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seby Tgv
post 24 Nov 2011, 15:38
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 June 11




Salut la toti !
Cum a venit frigul si dacia mea nu prea baga caldura (bord scoica), ma gandeam sa ii pun o aeroterma de bord CN.Am mers zilele trecute cu o dacia familia cu bord CN,si am ramas surprins ce caldura putea sa bage. Acum v-a intreb pe voi,se poate o astfel de operatie?Trebuie aduse modificari multe? Se merita?Astept niste pareri/ sfaturi
Va multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1994 - 27 FKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 25 Nov 2011, 17:28
Post #51


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Azi am montat aeroterma interioara la loc,in lipsa de alt ventilator am desfacut un ventilator de interior,de-ala de se agata cu ventuza de parbriz si i-am canibalizat motorasul si elicea. Le-am montat in carcasa si ce-i drept nu sufla sa-ti miste freza ca la cat e de mic motorasul ala n-are de unde sa aibe asa putere,dar sufla caldura suficient,mai baga si ala de sus asa ca e ok. Cand o sa mai am timp si chef o sa fac si cu perdelutele alea ceva sa sufle si ventilatorul original inauntru si nu afara cum sufla acum. Mai jos poze cu radiatorul aerotermei si "improvizatia" smile.gifDSCN1961.JPG ( Size: 241.74k ) Number of downloads: 363
DSCN1962.JPG ( Size: 236.03k ) Number of downloads: 342
DSCN1963.JPG ( Size: 242.93k ) Number of downloads: 349
DSCN1960.JPG ( Size: 218.85k ) Number of downloads: 347
DSCN1958.JPG ( Size: 221.06k ) Number of downloads: 112


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 15:06
Forum Renault