Calorifer incalzire, Cum se poate modifica
![]() ![]() ![]() |
Calorifer incalzire, Cum se poate modifica
sebymesteru |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ce ai tu in dreapta nu e la fel cu asta de cN
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu ai o poza cu o carcasa de la turbina aia de CN ,sa vad cum arata partea pe unde sufla sa-mi fac o idee daca o pot adapta usor la radiatorul meu?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#34
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
baieti, nu lichidul de racire sta la baza corodari, nu numai a caloriferului dar si al intregului circuit de racire?,
furtunu ala e pentru stropit in gradina, nu stiu ce viata o sa aiba la 90 de grade, e petrecut si putin peste tevile caloriferului,mai devreme sau mai tarziu o sa cedeze, si o sa faci baie acolo ![]() parerea mea este sa cauti un calorifer bun cu capetele din tabla sau ceva de genu, si sa ii pui antigel G12 G12+ , sa nu mai ai probleme ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 20 Nov 2011, 20:21 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
ghitza |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
SEBY:am pus mai in urma poza cu carcasa ei si gura pe unde sufla e incercuita de acel burduf de cauciuc
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mi se pare mie sau ventilatorul este pus exact invers
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
4x4 |
![]()
Post
#37
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
e pus bine
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
cd playeru ala nu sta preabine acolo ,daca curge apa/antigel pe el ...............
This post has been edited by vladut88: 20 Nov 2011, 21:39 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#39
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
cd player-ul merge de zbarnaie,n-are nici pe gaia,oricum caldura degajata de radiator se ridica in sus conform legilor termodinamici
![]() ![]() @tvy: furtunul ala nu va ceda,e de calitate,cel prin care vine apa la radiatorul de la aeroterma asta mica e pus de fostul propietar si cand e rece e rigid ca lemnu',n-are nici armatura de ata in interior si de-aia n-are nici pe dracu'... Daca ala tine,va tine si-asta in mod sigur. Oricum multumesc de sfat ![]() This post has been edited by sebymesteru: 21 Nov 2011, 17:24 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ca sa verific caloriferul [ sa-l curat si sa vad in ce stare este ] trebuie demontat bordul sau cum ajung la el
![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
daca ai bord scoica,ca mine,dai grila de-afara jos,desfaci cele 3 cleme care tin caloriferul la locul lui,desfaci furtunele de legatura si cu mare grija si fara sa fortezi prea tare il scoti pe sus printre cele 2 compartimente de tabla. Daca ai bord CN,acolo e altfel,iti spune altcineva cum sta treaba,eu nu cunosc. Oricum,daca iti baga caldura si nu simti miros intepator cand baga caldura inseamna ca e ok si te-as sfatui sa il lasi acolo unde este ca-s sensibile ca dracu'...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am bord scoica , caldura nu baga decat cand am viteza 70-80 km\h . Acul din bord nu urca mai sus de jumatate nici cu carton pus in fata la elice . Cartonul acopera sa zicem cam 40% din radiator . Cred ca este in stare buna , ma gandeam doar sa vad daca are gunoaie pe el sau altceva de nu baga mai deloc caldura . O sa schimb si robinetul cu unul clasic dar sa fac rost de ceva sa imbin furtunul in el .
|
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
pai pune un termostat de 89 de grade,aeriseste bine instalatia,mai ales sus la calorifer,vezi sa ai robinetul deschis pe ambele tevi(la mine cand parghia robinetului sta intre cele 2 iesiri sunt deschise aman2),si eventual da grila jos sa vezi in ce stare sunt "pedelutele" alea de-acolo.Cu ocazia asta,cureti compartimentul caloriferului,poti sa sufli cu aer comprimat daca ai de unde sau sa tragi cu aspiratorul acolo,pornesti motorul si vezi daca ti se incalzeste caloriferul. Montezi la loc si faci o tura,daca tot nu esti multumit inseamna ca nu-ti deschid voletii de sub bord cand dai comanda din parghii.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca tot desfaci frila, etanseaza cu ceva sub calorifer (polistiren ) sa nu mai treaca aer rece pe sub el, ca si pe deasupra. Bine-ar fi sa nu-l scoti, ca e de aluminiu, si crapa la cea mai mica miscare. Mai bine bagi apa cu ceva presiune pe el, dar nu prea mare, si-l fortezi putin, poate scoate ceva din el, dar nu prea are ce. Perdelutele sa se deschida si sa se inchida usor, sa nu fie lemn. La capetele jgheabului, pune tot polistiren si astupa iesirea aerului pe sub aripi, lasi doar putin pentru curgerea apei, si asa vei avea presiune mai mare , la viteza mai mica, mai ales daca pe grila faci un colector de aer (e si in magazin, din doua bucati) din plastic, sau chiar tabla. Eu am astupat si gura ventilatorului, ca nu l-am folosit niciodata in opt ani, pentru ca era de ajuns ce venea de afara, asa presiune era cu colector din plastic, pe toata lungimea grilei. Frigea la picioare, pentru ca ventilatorul mai mult baga afara decat in interior, si cu cat sufla mai tare in calorifer, cu atat aerul vine mai rece. Deci , ce vine de afara, e perfect, daca nu scapa aiurea pe la aripi, baga rece pe gura ventilatorului direct inauntru...
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kog |
![]()
Post
#46
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am terminat recent o operatiune la sistemul de racire/incalzire al masinii. Am inlocuit un termostat blocat pe deschis, am schimbat lichidul de racire si am aerisit bine circuitul. Acum am caldura cat de cat, daca nu merge bine e doar din cauza cca nu am dat grila jos sa vad care e treaba. Bun Cat timp nu mergea radiatorul de incalzire, sau mergea foarte putin nu se auzea nimic. Acum cand trece apa prin el asa cum ar trebui face galagie mare. Pocneste si trozneste din toate lamelele, parca ar trece foc prin el. Apa nu pierde deloc, dar sgomotul ala persista pana se incalzeste bine. De la ce ar putea sa fie?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
sunt offtopic putin acum dar cu cativa ani in urma cand mai eram legati la sistemul de incalzire centralizat,cand se dadea caldura,mai ales in ultimii ani inainte sa se desfinteze sistemul,pocneau caloriferele si trozneau de ziceai ca acu'-acu' se crapa. N-am reusit sa aflu de ce,ca acuma am centrala proprie si nu mai troznesc desi sunt tot alea,singura chestie e ca din cate am observat,trozneau cand venea agentu' termic
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
kog |
![]()
Post
#48
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
odata cu motorul
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
![]() ![]() In alta ordine de idei,am tras azi o tura pe la rematul din localitate sa caut un ventilator pentru aeroterma mea,am gasit unul facut in mama rusia,care se pare echipa aeroterma de Lada,insa surpriza: tipul de la remat mi-a cerut doar pe motoras si elice,fara altceva 20 de lei ![]() ![]() This post has been edited by sebymesteru: 23 Nov 2011, 22:20 Attached thumbnail(s) ok_126704.jpg ( Size: 40.49k ) Number of downloads: 382 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Salut la toti !
Cum a venit frigul si dacia mea nu prea baga caldura (bord scoica), ma gandeam sa ii pun o aeroterma de bord CN.Am mers zilele trecute cu o dacia familia cu bord CN,si am ramas surprins ce caldura putea sa bage. Acum v-a intreb pe voi,se poate o astfel de operatie?Trebuie aduse modificari multe? Se merita?Astept niste pareri/ sfaturi Va multumesc. |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Azi am montat aeroterma interioara la loc,in lipsa de alt ventilator am desfacut un ventilator de interior,de-ala de se agata cu ventuza de parbriz si i-am canibalizat motorasul si elicea. Le-am montat in carcasa si ce-i drept nu sufla sa-ti miste freza ca la cat e de mic motorasul ala n-are de unde sa aibe asa putere,dar sufla caldura suficient,mai baga si ala de sus asa ca e ok. Cand o sa mai am timp si chef o sa fac si cu perdelutele alea ceva sa sufle si ventilatorul original inauntru si nu afara cum sufla acum. Mai jos poze cu radiatorul aerotermei si "improvizatia"
![]() DSCN1962.JPG ( Size: 236.03k ) Number of downloads: 342 DSCN1963.JPG ( Size: 242.93k ) Number of downloads: 349 DSCN1960.JPG ( Size: 218.85k ) Number of downloads: 347 DSCN1958.JPG ( Size: 221.06k ) Number of downloads: 112 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 15:06 |