HUIDU A COMIS O DIN NOU
![]() ![]() ![]() |
HUIDU A COMIS O DIN NOU
Squirrel |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|||
Honorius |
![]()
Post
#422
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Acum sunt in acelasi studio de televiziune colonelul de militie Virgil Vochina si comisar-sef de politie Lucian Dinita. E diferenta mare intre ce vorbesc si cum vorbesc cei doi! Rusine gaborului ordinar!
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
La ce post?
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Honorius |
![]()
Post
#424
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Unul dintre cele pe care le infiereaza Georgel in semnatura lui. Postul cu 3 in coada.
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Doamne da abscons mai esti. Greu obtine omul o informatie de la tine.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
corbex |
![]()
Post
#426
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca nu cu 130, atunci cu 100 iei curba aia indiferent cu ce masina. Chiar pe sosea uda. Ca sa derapeze cu supramobilul ala, Huiduma trebuia sa aiba o viteza nesimtita. In picioare sta depasirea, asa cum s-a spus in primele momente.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Markos @ 17 Oct 2011, 22:33) Da, pe uscat, te cred. Da' era pe ud, E posibil sa se fi speriat cand o vazut loganul in fata, sa fi tras de volan, infipt in frane si sa inceapa sa danseze pe drum. Asta presupunand ca tocmai termna o depasire, ca altfel n-avea motiv. Si fara sa vreau sa dau vina pe victima, da' ala nu tinea la propria lui viata? Ca dupa cum arata pozele, era loc acolo sa se dea la o parte si din fata unui convoi militar care derapa pe contrasens. This post has been edited by bucatzel: 17 Oct 2011, 22:06 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
jas2 |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Totusi simt nevoia sa ma exprim si eu...
Ca destul urlu in fata televizorului fiind satul de accidentul asta si de atehnicii care isi spun parerea despre ce si cum.Dupa ce scriu aceste randuri imi bag picioarele in accidentul lui Huidu. Am descoperit ceva...o sumedenie de habarnisti in functii cheie.Niste IDIOTI !!! Si ce mina isi luau cand dadeau din ei numai habarneala...Ziceai ca sunt doctoranzi in accidente. Sa derapeze un ML320 CDI 4MATIC? Este 4x4 permanent cu o cutie automata mereu in cuplu.Doar daca avea 150km/h si nu derapeaza ci se aseaza pe drum. http://www.seefinchfirst.com/mercedesbenzl...40/Default.aspx http://www.eurostarautos.com/vehicle/used-...tic-765549.cfml Daca a derapat (f greu de crezut,spre imposibil cu o masina atat de performanta) a avut viteza f mare.INCONSTIENTA !!! Daca a vrut sa depaseasca trecand peste linia continua...INCONSTIENTA !!! Concluzia ar fi ca oricum este vinovat...Dar sigur scapa... Ce bijuterie de masina avea... Gata ! Nu ma mai intereseaza idiotenia asta... This post has been edited by jas2: 17 Oct 2011, 22:31 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
N-ai de unde sti la ce se uita ala. Mai repede i-as acuza ca n-aveau centuri. ma indoiesc ca ar fi dat coltu' ala din spate si nici cu aia din fata n-as baga mana-0n foc.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Markos |
![]()
Post
#430
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Tocmai ne-a anuntat Diniță ca Romania se afla sub media europeana de victime pe sosele, la suta de mii de locuitori
![]() Babaieti, io am mai mai vazut melteni cretini, cu sutele, da' asta-i depaseste detasat. Si - mai grav - e Seful Politiei Rutiere. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#431
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si eu cred ca nu aveau puse centurile caci habitaclu nu este deformat prea rau, cel putin pe partea ce se vede in poze. Am vazut Logan-uri mult mai distruse si pasagerii au scapat.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Honorius |
![]()
Post
#432
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Asa este. Daca ar fi avut centurile puse i-ar fi tras sub bord si ar fi scapat nevatamati.
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
padre |
![]()
Post
#433
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu avea cum sa derapeze din cauza drumului decat daca avea viteza mult prea mare sau a facut o manevra foarte brusca... si chiar si asa avea ESP, foarte putin probabil sa piarda controlul asupra traiectoriei.
Eu am trecut pe acolo cu cateva minute inainte de accident si nu erau conditii pentru a derapa din cauza drumului, era doar ud... Dupa accident la cca 1 ora a trecut un coleg care avea masina echipata cu anvelope de vara, fara ESP si nu a derapat pe nicaieri... Mai lasati discutiile astea sterpe si mai bine sa asteptam mareata ancheta sa traga niste concluzii. Numai sa nu traga concluzia sugerata de Dinita... asta ar trebui demis maine la prima ora. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#434
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
QUOTE Asa este. Daca ar fi avut centurile puse i-ar fi tras sub bord si ar fi scapat nevatamati. Asa este. Centurile alea sunt puse la misto, ar trebui date jos ca sa nu ne mai incurcam de ele. Cred ca si limitele de viteza la fel, ar trebui sa ne lase sa circulam cu ce viteza vrem, cine scapa-bine, cine nu - selectia naturala. |
--------------------
-
-
-
|
|
Markos |
![]()
Post
#435
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Honorius |
![]()
Post
#436
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
CGDBZ, ia-te de mana cu ala care spunea ca daca n-au sarit pernele mortii ar putea sa dea in judecata Automobile Dacia!
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ce legatura are una cu alta de altfel nu inteleg de ce imi spui mie ce sa fac, ti-am spus eu tie ceva ? Cumva nu poti combate ideea si ataci persoana ?
This post has been edited by CGDBZ: 17 Oct 2011, 23:32 |
--------------------
-
-
-
|
|
Honorius |
![]()
Post
#438
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Nu te-a atacat nimeni. Nu te mai victimiza atat! Victimele sunt moarte acum. ideia este ca la cum arata Loganul ala centurile si pernele ar fi avut fix acelasi efect. Nu trebuie sa fii expert pentru a vedea ca plafonul a ajuns la nivelul bordului. Presupunand ca ar fi scapat neturtiti de plafon trebuie luat in calcul ca dupa ciocnire Loganul a plecat in sensul din care venise, de aici rezultand niste decelerari violente care ar fi avut ca efect leziuni interne mortale.
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
Markos |
![]()
Post
#439
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Unul din primele interviuri a fost cu un nene de la descarcerare. Povestea ca interventia a fost dificila, pentru ca a trebuit sa demonteze bordul loganului, ca sa-i scoata pe nefericitii din fata.
Lasati centurile si pungile de aer pentru cazuri mai usoare, parerea mea. Loganul ala rosu e ZOB, din orice unghi l-ati privi. Ramane sa-i cerceteze Diniță pliurile de pe tabla, ca sa reconstituie la milimetru dinamica accidentului. 8.jpg This post has been edited by Markos: 17 Oct 2011, 23:56 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Honorius |
![]()
Post
#440
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Loganul are mai multe pliuri decat creierul lui Dinita, asa ca este mult de investigat.
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ideea este ca la cum aratau locurile din spate (care nu au bord),daca pasagerul ar fi purtat centura probabil ar fi scapat. Daca tot nu m-ai atacat poti sa te iei de mana cu Serban.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Honorius |
![]()
Post
#442
|
![]() zbanghiu Group: Members Posts: 100 Joined: 2 September 11 From: Patria chiorului ![]() |
Nu prea iti inteleg gandirea imbarligata. Care e legatura dintre ce am spus eu si luatul de mana cu Serban?
|
--------------------
- - -
- - -
- - -
- - - - Postacul propagandist este cea mai odioasă creatură!
PLUS = Partidul Libertății și Unității Securiste. UM... |
|
klaus |
![]()
Post
#443
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai pe la spartu' targului o sa zic si eu ce cred:
1. Treaba cu derapatu' e bagata din top ca sa-l scoata basma curata, pentru ca derapatul este caz fortuit la accident, nu e vina curata. Este o metoda clasica de a scoate la cel mult cu suspendare un astfel de accidente (uneori nici macar nu se incepe urmarirea penala) Chiar si logic, ML-ul ala care e tractiune integrala permanenta (cum s-a spus), plin de esp-uri, abs-uri si alte acronime, din toata "coloana" de masini (chiar daca nu era fizic o coloana) era cel mai putin dispus la derapaj. Cum s-o fi facut ca tocmai ala mai putin dispus la derapaj a derapat, am observat ca toata lumea converge catre aceeasi idee ca in fapt treaba a stat altfel. 2. Oricat de cinic as parea, mortii aia 3 sunt un rezultat bun dupa un astfel de accident, fata de situatia sa ramana handicapati pe viata (la morti platesti ingropaciunea, niste daune si gata, la handicapatii pe viata platesti toata viata lor care le ramane niste bani lunar). Mortii nu au lasat in urma nici copii minori (sa le plateasca pensie alimentara). Stiu ca suna nasol ce zic de morti, dar in viata reala cam asta e situatia. 3. In ce priveste capacitatea lu nea Huidu de a conduce, eu cred ca el la volan e ca un betiv permanent, din perspectiva reflexelor. Nu stiu cum o fi acum dpdv coordonare motorie, dar eu l-am vazut acu vreo 3 luni si se misca naspa. Si-o mai fi revenit intre timp, nu stiu ce sa zic, dar eu personal consider starea lui de sanatate drept circumstanta agravanta, dimpreuna cu "cazierul" bogat pe care il are pe segment. As reaminti la final de madam Paunescu (sotia lu' bardu decedat si el intre timp) care a luat 3 ani cu suspendare dupa ce a omorat si ea vreo 3 cetateni si a accidentata grav un al patrulea. Am un deja-vu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
kxz |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
CGDBZ, deci tot mortii's vinovati.
This post has been edited by kxz: 18 Oct 2011, 00:07 |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Markos |
![]()
Post
#445
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Deci, daca Meleul ala a derapat (chiar si cu unul ca Huidu la volan), atunci io-s moderator pe forumul asta.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
jas2 |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
O mai dadea Huidu sr aseara la otv ca a fost aquaplanare(acvaplanare) stie el sigur.
Nu se intruneste aproape nici un element pentru acvaplanare in afara vitezei de deplasare,care sunt convins ca era peste suta. Cauciucuri performante avea.Chiar daca erau de vara... Pe carosabil umed nu se intra in acvaplanare.Trebuie ca apa sa balteasca.Nu baltea nimic(poate mintea lui in sos de umbre). Sa nu mai vorbim de sistemele de control si corectare ale acestei masini construita de neamt special pentru drumuri cu balti si alte zapezi inghetate. De ce mama draq nu a invitat nimeni si un reprezentant Mercedes caruia sa-i spuna ca masina a derapat...Radea ala de ei si cu curu... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Executron |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 18 Oct 2011, 00:05) Mai pe la spartu' targului o sa zic si eu ce cred: 1. Treaba cu derapatu' e bagata din top ca sa-l scoata basma curata, pentru ca derapatul este caz fortuit la accident, nu e vina curata. Este o metoda clasica de a scoate la cel mult cu suspendare un astfel de accidente (uneori nici macar nu se incepe urmarirea penala) Chiar si logic, ML-ul ala care e tractiune integrala permanenta (cum s-a spus), plin de esp-uri, abs-uri si alte acronime, din toata "coloana" de masini (chiar daca nu era fizic o coloana) era cel mai putin dispus la derapaj. Cum s-o fi facut ca tocmai ala mai putin dispus la derapaj a derapat, am observat ca toata lumea converge catre aceeasi idee ca in fapt treaba a stat altfel. N-as zice ca derapajul in conditiile alea e un caz fortuit. Cazul fortuit e imposibil de prevazut, dar derapajul in conditiile de temperaturi joase si carosabil umed trebuie sa fie prevazut. In al doilea rand i se va face incadrare pe 178 alin. 1, alin. 2, alin. 5, deci pedeapsa va fi intre 5 si 10 ani (e mai bine pentru el c-a murit a III-a persoana pentru ca asa nu mai avem concurs de infractiuni si doar o singura infractiune unitate legala. Pentru a i se putea da cu suspendare (sub supraveghere) avem nevoie de pedeapsa maxim aplicata de 4 ani. Deci ar avea nevoie de o circumstanta atenuanta care sa forteze pedeapsa sub minimul special. O circumstanta atenuanta judiciara ar fi de ajuns, zic eu si uite avem pedeapsa cu inchisoare suspendata. ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ady77 |
![]()
Post
#448
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 17 Oct 2011, 22:22) lasa ca duminica am urcat eu pe serpentinele alea de la piriul rece cu gume de vara fara probleme si era un viscol.. defectii stiu Cam cat era zapada pe asfalt, ca toarsu' celalalt se lauda ca era zapada. QUOTE(Victoras2001 @ 17 Oct 2011, 22:35) Ce vad eu in poza aia ma indoiesc ca iei cu 130, dar in fine. Mortul de la groapa nu se mai intoarce. QUOTE(bucatzel @ 17 Oct 2011, 23:05) Pe uscat o ia de mai multe ori, pe ud o ia o singura data. |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#449
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
QUOTE(Honorius @ 17 Oct 2011, 20:47) ...Ti-e greu sa recunosti ca dai din clanta aiurea punandu-i la zid pe altii si glorificandu-ti propriile tampenii! Cu genii ca tine e greu de discutat. Orice argument logic ti-as aduce tu vezi doar intr-o singura directie. Cu persoane de genul tau mai bine evit sa discut deoarece nu imi place polemica. O sa iti ignor mesajele de acum incolo . Sa revin la ideea topicului: - se EXCLUDE din start ideea DERAPAJULUI si o sa va explic si de ce: toti suntem soferi ... va intreb: care este primul instinct al unui sofer cand masina pe care o conduce derapeaza? INVOLUNTAR apasa FRANA (subliniez INVOLUNTAR!!!). Apasand frana se reduce viteza de deplasare si apar urme pe carosabil. Reducandu-se viteza impactul nu mai este asa violent. Prin urmare ... la cum arata masinile si faptul ca nu exista urme de franare sunt tentat sa cred ca soferul MLului a incercat o depasire prin loc nepermis (linie continua, curba la dreapta fara vizibilitate) moment in care s-a intalnit pe contrasens cu Loganul rosu. Vazand ca se indreapta catre Logan ... soferul MLului a accelerat in speranta ca va reusi sa reintre la timp pe banda lui. Din nefericire totul s-a intamplat f repede iar MLul a apucat sa intre doar putin cu partea dreapta pe banda lui izbindu-se violent cu Loganul si rasturnadu-l. Apreciez ca ML-ul avea 90-100km/h iar Loganul in jur de 50-60 km/h. This post has been edited by ionut.tanase: 18 Oct 2011, 07:58 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
BZN |
![]()
Post
#450
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(Markos @ 18 Oct 2011, 00:44) Unul din primele interviuri a fost cu un nene de la descarcerare. Povestea ca interventia a fost dificila, pentru ca a trebuit sa demonteze bordul loganului, ca sa-i scoata pe nefericitii din fata. Lasati centurile si pungile de aer pentru cazuri mai usoare, parerea mea. Loganul ala rosu e ZOB, din orice unghi l-ati privi. Ramane sa-i cerceteze Diniță pliurile de pe tabla, ca sa reconstituie la milimetru dinamica accidentului. Noi vedem masina dupa interventia celor de la Descarcerare, din ce am auzit pe la TV, habitaclul nu era chiar atat de zob. Caroseria a fost taiata-n bucati, e destul de greu acum sa cercetezi pliurile. Nu zic ca e imposibil. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 05:27 |