care e mai buna?, instalatie gpl prin picare sa direct in carburator?
![]() ![]() ![]() |
care e mai buna?, instalatie gpl prin picare sa direct in carburator?
kiki90 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1994
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Nu e niciuna prin picare
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 9 Apr 2010, 23:35) Nu e niciuna prin picare ![]() cu flansa ...aia se da gaura in "laba de urs" nu ? si intrebarea e merge soclu la asta cu flansa daca e la gura carb asa cum ai spus u ? |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Nu se da gaura nicaieri... se pune o flansa metalica in care intra furtunul intre gura carburatorului si "laba de urs".
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
si pe unde intra furtunu daca nu dai nici o gaura ideea e ca eu am luat deja o instalatie la mana a 2a si ala avea flansa bagata la gura labei de urs iti las o poza sa ai o idee cm e flansa
10 Apr 2010, 00:15: e ceva asemanator .....nu e aceasi care o am e .. This post has been edited by kiki90: 10 Apr 2010, 00:15 Attached thumbnail(s) lpg_mixer_40mm.jpg ( Size: 91.05k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 9 Apr 2010, 23:57) Nu se da gaura nicaieri... se pune o flansa metalica in care intra furtunul intre gura carburatorului si "laba de urs". ba da...la majoritatea firmelor se da gaura.... se poate baga in laba de urs sau in carburator. flansa dinaia nu am vazut la nicio masina pusa....si am vazut destule dacii pe gaz , si taxiuri si personale.... depinde unde vrei sa se puna stutzul. eu nu am acceptat sa il bage in plasticul numit pe aici "laba de urs"....am dat gaura in carburator si am pus stutz-ul. e cel mai bine asa, intrucat daca scoti furutul de 2 -3 ori si stutul e bagat in plastic ,se va rupe plasticul si de la inceput nu poti sa prinzi stutzul etans de plastic, oricat silicon(cum fac unii) ai pune tu acolo..... si stutzul fiind in carburator se poate filosi si socul(si intrarea e mai aproape de clapeta de acceleratie si ai raspuns mai rapid la accelerari), inclusiv pe gaz, iarna, sa nu te mai chinuiesti cu porniri pe benzina.....stutul se poate monta unde vrei tu...... flansa aia are acelasi diametru ca cel al carburatorului sa nu strice fluxul de aer?(la mersul pe benzina)? nu strica carbul? se prinde etans?... eu consider cea mai buna varianta cea cu stut in carburator, sub clapeta de soc This post has been edited by brigada_diverse: 10 Apr 2010, 08:25 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am avut ambele variante, acum am cu stut, intradevar se slabeste in timp, dar se poate restrange si etansa. Raspunsul la acceleratie e mai rapid cu stut, socul are efect, cineva spunea ca se creaza dezechilibre in alimentarea cilindrilor; eu am elica si nu am dezechilibre.
Etansarea la flansa este indoielnica, suruburile de prindere la mine au deformat carbul. |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
ia-m facut o poza si ma intreb cum pt sa bag asta in carb sub clapeta de soclu?
10 Apr 2010, 10:19: si inca ceva care are idee care e ordinea firelor la comutator? This post has been edited by kiki90: 10 Apr 2010, 10:19 Attached thumbnail(s) Imag057.jpg ( Size: 135.47k ) Number of downloads: 835 Imag060.jpg ( Size: 229.07k ) Number of downloads: 758 Imag058.jpg ( Size: 140.65k ) Number of downloads: 697 Imag060.jpg ( Size: 229.07k ) Number of downloads: 676 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(brigada_diverse @ 10 Apr 2010, 08:21) In general la dacii nu pun asa ceva... se merge pe cel mai simplu, ieftin, slab etc. Eu am vazut la un Reno 21. Si nu se da gaura pt flansa. Nu se potriveste decat daca e pentru carburatorul tau. Si nu se baga sub soc... se pune in gura carb. Sa inteleg ca nu e noua? |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
nu e noua am luato dupa o dacie ca a mea ....si el avea gaura data in laba de urs si bagata la gura labei ....
si daca se pune la gura carb pe unde se baga furtunu?nu trbuie data o gaurica cat sa intre furtunu ? |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Tu te-ai uitat la flansa aia? ce iti spune tie stutzul ala din lateral? E aerisire? Racire cu apa?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
pe acolo intra furtunu de gaz de la reductor
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
kiki90 uite aici ordinea firelor
Attached thumbnail(s) IMAG0136.jpg ( Size: 303.42k ) Number of downloads: 250 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
si celelalte fire de pe la reductor ....poti sa ma ajti cu niste poze
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
care fire kiki?caci in cablajul butonului pleaca firele la elctrovalve care sunt 2 ,una pe plaman si un separata ai asa :un+ dupa contact .masa .impuls comanda valva gaz ,comanda valva benzina si indicator nivel gaz.
11 Apr 2010, 09:50: uite cele 2 electrovalve de gaz This post has been edited by ghitza: 11 Apr 2010, 08:50 Attached thumbnail(s) SDC11016.JPG ( Size: 458.95k ) Number of downloads: 204 SDC11242.JPG ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 219 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
le-am bagat pe toate si mi-a ramas un sg fir unu maro care are gamalie din aia sa il bagi pe un surub si sa il strangi si nnush de unde e .......la bobina vine vreun fir? o sa atasez niste poze cam intr-o ora asa poate iti dai seama
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ai pus sigur fiecare fir unde trebuie?repet:
ALB-indicator butelie ALBASTRU-comanda elctrovalva GAZ GALBEN-comanda electrovalva BENZINA ROSU- + dupa contact cu sig.de 20A NEGRU-masa MARO-senzor de pe fisa centrala am vazut ca si tu ai buton cu 6 fire ca si al meu.eu asa am pus dupa configuratia de mai sus doar cel alb nu l-am pus caci e defect la mine indicatorul in spate la butelie si nu imi arata pe buton 11 Apr 2010, 12:28: mai sus userul "bigy"a pus configuratia pentru buton cu 7 fire nu ca si cel ce il ai tu si eu cu 6 This post has been edited by ghitza: 11 Apr 2010, 11:28 Attached thumbnail(s) SDC11013.JPG ( Size: 484.19k ) Number of downloads: 183 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ghita, si cel cu 6 fire poti sa-l faci sa indice. Daca ai comutator cu leduri pentru volumul de gaz, scoti firul alb si-l bagi in locul celui verde din poza.Pe cel verde , nu-l ai, deci bagi firul alb in margine, si ramane un plot gol-penultimul. In spate la butelie, de la acul indicator pleaca doua fire subtiri, mai subtiri ca cele de comanda a valvei, unul alb care e acelasi cu albul de pe comutator, si altil negru care e la masa, si culmea-i ca ia masa din fata, de pe langa valva cu filtru. Dezlegi firul negru de la masa, si-l legi la plus la o valva de gaz, cu firul albastru. Cu un aparat de masura, pe un domeniu de aproximativ 50 K, masori rezistenta la bornele unde se cupleaza cele doua fire subtiri la ceasul de pe butelie, si simulezi volume diferite in butelie, prin deplasarea acului ori prin rotirea ceasului, ori cu un magnet, sa vezi daca pe aparat vei obtine rezistente diferite, de la cativa ohmi, pana la 40-50K. Cu acul la zoro, deci la cativa ohmi, ai ledul rosu aprins, si pe masura ce se ridica acul, ai leduri verzi atatea aprinse, in functie de pozitia acului. Asta eu am facut-o pe un ceas, tipul mic, abia vizibil acul (nu am poza, ca nu-s acasa, dar voi pune), care e prins de butelie prin doua suruburi mici de doua urechi de plastic ale ceasului. Ceasul are inauntru un montaj ejectronic, un tambur de plastic in care sunt doi magneti, tot pe tambur are doua perii metalice, care fac legatura intre un colector de centru si atatea diviziuni cate leduri aprinde, aflate mai la exteriorul cablajului. Deci acul face legatura intre un colector de centru si diviziunile de pe lateral.Deci , un cursor cala cel din rezervorul de benzina.
Repet, la ceasul cu doua fire unul alb si altul negru, dati plus de la firul albastru pe cel negru, cel alb la comutator il puneti pe pozitia din margine (daca desfaceti comutatorul la cablaj, cu rezistente diferite, de la 1k la 50k, sau un potentiometru, puneti intre plotul firului rosu si cel din marginea opusa, unde am zis ca se pune cel alb, si in functie de rezistenta, o sa aveti leduri aprinse diferit ca numar). 11 Apr 2010, 16:34: Testul il faceti cu motorul pornit, si fara sa va tremure mainile. " In electronica pagubele sunt mai mari ca le sofat" . This post has been edited by PH-06-BOA: 11 Apr 2010, 16:34 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
uitativa la poze si spunetimi daca e bn cum le-am legat si ala maro unde vine pana la urma...firele cu papuci erau cate doi papuci cu fire negre si albastre albastre le-am bagat la 12 v parca si negre unde nu scria nik se obs si in poze e bn ...?revin cu intrebarea la bobina vine vreun fir sa fie ala maro cu gamalie din aia care iese de la siguranta??
This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 17:23 Attached thumbnail(s) Imag062.jpg ( Size: 318k ) Number of downloads: 181 Imag063.jpg ( Size: 265.79k ) Number of downloads: 175 Imag064.jpg ( Size: 269.22k ) Number of downloads: 139 Imag065.jpg ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 129 Imag066.jpg ( Size: 277.26k ) Number of downloads: 120 Imag067.jpg ( Size: 194.25k ) Number of downloads: 117 Imag068.jpg ( Size: 64.22k ) Number of downloads: 131 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
firul maro, care e primul de pe comutator, deci vine din interior, se leaga in doua variante.Poti sa-l legi la bobina de inductie peste firul care merge la platina, adica minus sau 1, sau sa dai vreo 14 spire peste fisa centrala , ori cu el si lasi sapatul liber ori cu alta sarma de care legi firul, numai de un capat al bobinei date pe fisa. Peste bobina dai cu banda izolatoare sa nu se desfaca.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
priml de pe comutator da e acelasi din poza care iese de la siguranta?
11 Apr 2010, 17:56: iar celelalte fire c papuci sunt bn pusi ? This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 17:56 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iata tipul de ceas la care la care i-am facut adaptarea de a indica la leduri volumul de gaz, si cum se leaga senzorul pe fisa.
11 Apr 2010, 18:05: Intre firul alb si galben, e slot gol. La ceas, am pus o flansa de aluminiu, sa pot roti ceasul unde imi trebuie pentru a indica corect, si pentru ca la deslipirea capacului de corpul cu cablajul, fiind lipit trebuia sa mai farami cate ceva. This post has been edited by PH-06-BOA: 11 Apr 2010, 18:05 Attached thumbnail(s) 110420101464.jpg ( Size: 806.63k ) Number of downloads: 185 110420101466.jpg ( Size: 499.01k ) Number of downloads: 153 110420101469.jpg ( Size: 803.22k ) Number of downloads: 130 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
si celelalte fire le-am pus bn aveti idee?
<span class='edit'>11 Apr 2010, 18:47:</span> QUOTE(PH-06-BOA @ 11 Apr 2010, 17:59) Iata tipul de ceas la care la care i-am facut adaptarea de a indica la leduri volumul de gaz, si cum se leaga senzorul pe fisa. <span class='edit'>11 Apr 2010, 18:05:</span> Intre firul alb si galben, e slot gol. La ceas, am pus o flansa de aluminiu, sa pot roti ceasul unde imi trebuie pentru a indica corect, si pentru ca la deslipirea capacului de corpul cu cablajul, fiind lipit trebuia sa mai farami cate ceva. deocamdata ma intereseaza sa meargta pe gaz ....nush daca am legat bn restu de fire ....si inca ceva conteaza si tipu de aprindere electronica? This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 18:49 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai ce nu mai e clar? Le-ai facut pana aici?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kiki90 |
![]() ![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
le-am facut da nush daca e bn ....firu maro la-m pus la bobina la minus ...e bn nu ?si la electrovalvele alea nush daca am pus papuci aia bn nu trebuia invers? ......am pus firu albastru la 12 v asa scrie pe electrovalva si ala negru in partea ailalta unde nu scrie nik e bn itit atasez si niste poze sa vezi
This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 22:04 Attached thumbnail(s) Imag062.jpg ( Size: 293.99k ) Number of downloads: 124 Imag064.jpg ( Size: 269.22k ) Number of downloads: 79 Imag065.jpg ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 50 |
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Sa numai deschid alt topic ,intreb aici ceva.Am gpl cu modelul de flansa pus deasupra carburatorului in ''laba de urs ''.Flansa trebuie sa stea deasupra carburatorului ( sa se obtureze mai bine fluxul de aer care vine dinspre filtru ) sau sa stea jumatate bagata in carburator si apoi sa se obtureze filtrul de aer ?Intreb asta pentru ca mesterul care imi mai repara masina l-a lasat deasupra , iar la gropi cred ca isi modifica pozitia (difera turatia de relanti de la o zi la alta).
Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 116.26k ) Number of downloads: 60 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
flansa tre sa intere putin fortat in gura carburatorului.......si daca tot ai flansa ca a mea poti atasa niste poze cu firele de la electrovalve?
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
E la mecanic acum masina , cand o aduc inapoi te ajut cu mare placere.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
denzzel |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
cine imi spune si mie un se da gaura in carburator.....
asa am vazut ca scrie pe forum ...(in laba de urs si bagata la gura labei ) o poza daca se poate? This post has been edited by denzzel: 7 Nov 2011, 11:23 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:15 |