In 2 zile se duce benzina inapoi in rezervor..., ce pot sa-i fac?
![]() ![]() ![]() |
In 2 zile se duce benzina inapoi in rezervor..., ce pot sa-i fac?
Claudiopolis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ti s-a infundat supapa de la busonu de la rezervoru de benzina
|
--------------------
-
-
-
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pune si tu cateva zile alt buson, vezi daca mai patesti la fel
|
--------------------
-
-
-
|
|
johnsws |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
problema este din carburator.
cel mai probabil este de la garnitura pompei de sprit. fiind terminata lasa sa se scurga toata benzina din camera de nivel constant. ca urmare intra si mult aer pe instalatia de alimentare si neamorsata, pompa trage mai greu. mai poti verifica si cuiul ponto , dar cred ca n-are nici o vina in cazul de fata. This post has been edited by johnsws: 8 Jun 2005, 12:31 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(johnsws @ 8 Jun 2005, 13:30) problema este din carburator. cel mai probabil este de la garnitura pompei de sprit. fiind terminata lasa sa se scurga toata benzina din camera de nivel constant. ca urmare intra si mult aer pe instalatia de alimentare si neamorsata, pompa trage mai greu. mai poti verifica si cuiul ponto , dar cred ca n-are nici o vina in cazul de fata. NU inteleg unde e garnitura aia, dar ce spui are sens. Intr-adevar, furtunul e uscat complet si plin cu aer. Pompa de benzina merge bine, cand dau la cama scoate aer pe furtunul ala pana vine benzina, se simte la deget. Am sanse - ca unul care nu se prea pricepe la carburator - sa schimb eu garnitura aia? Sau mai bine merg la service? |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
johnsws |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
daca esti indemanatec si ai o carte ca sa localizezi acea garnitura, care de fapt este o membrana foarte asemanatoare cu cea de la pompa de benzina numai ca este mult mai mica...cred ca se poate. dar daca te stii cu 2 maiini stangi...atunci mergi la service.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
problema ta este de la membrana pompei de sprit...sau membrana de la carburator........
pompa de benzina nu are nimic...din cate ai zis pana acum..... nu mai cumpara pompe de benzina... ![]() |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
victor23ro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 10 May 05 From: Timisoara ![]() |
intrebare> nu pot fi pastilele de la pompa de benzina ....?, am si eu cam aceeasi problema dar numa daca o las mai mult de 4 ...5 zile..sau poate se evapora benzina din carb,, mentionez ca am dublu corp weber, si in el nu m-as baga.....?
|
--------------------
daewoo
tico
- TM Sa traiti, ... bine ?
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut aceeasi problema .
Rezolvarea : am schimbat corpul superior al pompei de benzina. |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
LuciS |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 10 June 05 ![]() |
Ai grija ca e de la buson. Nu cumva fasaie cand realimentezi? Iti face vid inauntru, asa am patit eu, aveam pompa de benzina noua, am facut plinul, am plecat la Bucuresti si pana acolo nu imi mai indica acul la benzina. Facuse vid si mi-a deformat rezervorul strivind plutitorul + mecanismul.
Asa ca pune alt buson. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5 dci 100CP Lux Privilege
|
|
danielM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fidel Group: Members Posts: 22 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
la fel patesc si eu daca sta masina 2-3 zile omor bateria sa o pornesc . Un mecanic mi-a spus ca e de la carburator -nu tine benzina in camera de nivel constant-alt carburator . Alta problema uleiul de motor miroase cam a benzina si in masina la fel-am schimbat pompa si am scapat de problema
|
--------------------
DACIA
1300
1981
- B2XBOG Nu am avut bani de masina asa ca mi-am luat o Dacia.
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 10 Jun 2005, 10:00) problema ta este de la membrana pompei de sprit...sau membrana de la carburator........ pompa de benzina nu are nimic...din cate ai zis pana acum..... nu mai cumpara pompe de benzina... ![]() Salut , Revin din nou cu problema la pompa de benzina . Dispare benzina de pe traseu pana la carburator. Masina porneste la prima cheie si se opreste . Am pus filtru de benzina pana-n carburator si e gol .am schimbat membrana pompa sprit , am schimbat capacul superior la pompa de benzina cu supape cu tot . Daca reusesc sa o pornesc e ok. La mine si dupa 24 ore nu mai porneste . Chestia ma dispera . Nu curge benzina pe la coliere . Cel putin nu am vazut . Am avut ceva probleme cu ele . Le-am schimbat si le-am strans cum trebuie . Ce pot sa-i mai fac ? E o situatie urgenta. Vreau sa plec in concediu . Pompa baga benzina la relanti, se vede in filtru cum bolboroseste cu bule de aer . E normal ? Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Dyda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
De camera nivel constant , ai auzit? Verifica-i sau sa-ti verifice nivelul benzina in camera,in functie de ce gaseste sa-l aduca in parametri optimi
This post has been edited by Dyda: 8 Jul 2005, 10:01 |
-------------------- Kox
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Dyda @ 8 Jul 2005, 11:32) De camera nivel constant , ai auzit? Verifica-i sau sa-ti verifice nivelul benzina in camera,in functie de ce gaseste sa-l aduca in parametri optimi Am auzit . Nu crred ca asta e problema . Am schimbat membrana pompa sprit . Nu curge benzine . Am schimbat jiglerele pe pe fundul carburatorului si gascanul . Ar fi bine sa fie din camera . Nu stiu cata benzina trebuie sa aiba exact. Ma deranjeaza ca nu e benzina pe furtunul pana-n carburator . Am pus filtru de benzina la intrare in carburator su nu are nici o picatura .Presupunand ca , CNC este goala , tot nu trebuie sa lipseasca benzina de pe traseu pana-n carburator. Nu inteleg . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
cata23 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator, este normal sa stea gol, nu stiu de ce, asa i-mi statea si mie la berlina si mergea ok, oricum in camera de nivel constant trebuie sa ramana bennzina si sa ai cu ce pornii si automat pompa baga benzina, deci verifica pe unde pierzi benzina din CNC, membrana pompa sprit, garnitura de la capacul carburatorului ....
Bafta |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 12:59) Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator, este normal sa stea gol, nu stiu de ce, asa i-mi statea si mie la berlina si mergea ok, oricum in camera de nivel constant trebuie sa ramana bennzina si sa ai cu ce pornii si automat pompa baga benzina, deci verifica pe unde pierzi benzina din CNC, membrana pompa sprit, garnitura de la capacul carburatorului .... Bafta Salut , Nu inteleg " Daca ai returul din pompa de benzina , si fltru de unica folosinta montat intre pompa si carborator" Ce vrei sa spui prin " Daca ai returul din pompa de benzina " ? Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
cata23 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Pentru ca la Nova mea de ex. care are returul din carburator filtrul ala este incontinuu plin si se vede cum trece benzina prin el, deoarece se intoarce in rezervor din carburator si atunci trece ttot timpul benzina prin filtru.
Iar la berlina, care are carb monocorp si returul din pompa de benzina, am filtru de unica fol. intre pompa si carburator, iar acesta sta mai tot timpul gol, chiar cand motorul functioneaza. De ce ? Nu stiu exact sa-ti explic exact, dar cert este ca nu e nici o problema, motorul merge bine, deci.... Si pe mine m-au intrebat si si-au dat cu parerea multi cand au vazut. Am vazut si la alte dacii acelasi lucru si mergea foarte bine motorul. Am zis ca sa nu-si faca omul probleme ca sta filtrul ala gol. Sper m-am facut inteles. ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 14:12) Pentru ca la Nova mea de ex. care are returul din carburator filtrul ala este incontinuu plin si se vede cum trece benzina prin el, deoarece se intoarce in rezervor din carburator si atunci trece ttot timpul benzina prin filtru. Iar la berlina, care are carb monocorp si returul din pompa de benzina, am filtru de unica fol. intre pompa si carburator, iar acesta sta mai tot timpul gol, chiar cand motorul functioneaza. De ce ? Nu stiu exact sa-ti explic exact, dar cert este ca nu e nici o problema, motorul merge bine, deci.... Si pe mine m-au intrebat si si-au dat cu parerea multi cand au vazut. Am vazut si la alte dacii acelasi lucru si mergea foarte bine motorul. Am zis ca sa nu-si faca omul probleme ca sta filtrul ala gol. Sper m-am facut inteles. ![]() Inteleg ca ai pus filtru pe retur ? Daca da , inteleg. Eu nu am filtru pe retur . Am filtru pe furtul care intra in carburator . Am unul de sticla prins de caroserie si mai am unul de unica folosinta 15 cm de intrarea in carburator . Asta e gol . Cel de stical nu e gol pe ntru ca sta in picioare . Asta nu inteleg. Pe asta transparent l-am pus special sa vad daca am sau nu benzina pe traseu . Daca lipseste , pompa nu poate baga la prima cheie suficienta benzina . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
cata23 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Nu m-ai inteles, nu am filtru pus pe retur !
Vorbesc exact de filtru pe care il ai tu inainte de intrarea in carburator si care de obicei sta gol sau are putina benzina in partea de jos, chiar cand motorul functioneaza si nu e nici o prob ca sta asa. P.S. Filtru acesta este de unica folosinta, nu decantor care va sta tot timpul plin. |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(cata23 @ 8 Jul 2005, 14:25) Nu m-ai inteles, nu am filtru pus pe retur ! Vorbesc exact de filtru pe care il ai tu inainte de intrarea in carburator si care de obicei sta gol sau are putina benzina in partea de jos, chiar cand motorul functioneaza si nu e nici o prob ca sta asa. P.S. Filtru acesta este de unica folosinta, nu decantor care va sta tot timpul plin. Atunci nu intelg . Cand merge motorul , liltru e aproape plin . Nu inteleg de ce se goleste de tot si daca e normal . Inteleg ca circuitul de benzina e presurizat . Trebuie sa fie benzina pe furtun . Daca chestia asta are o explicatie inseamna ca alta e cauza . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:49 |