Restaurare Renault 12 UK, 1971, Renasterea masinutzei mele cu volan pe dreapta
![]() ![]() ![]() |
Restaurare Renault 12 UK, 1971, Renasterea masinutzei mele cu volan pe dreapta
bv-08-fgm |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|||
Dsign |
![]()
Post
#32
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce poate fi mai boem decat un violonist desavarsit la volanul unui R12 desavarsit?
Vai, cum poate sa arate !!! Bravo! |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Ampt |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Cred ca asa bine nu a aratat nici in 1971, cand a iesit pe poarta fabricii !
Cand vezi rezultatul finit, cand stii cata pasiune si munca s-au depus in restaurarea acestei masini, banii cheltuiti nu cred ca mai conteaza, sunt doar un mijloc prin care ridici pasiunea la nivel de arta ! Felicitari Remus, felicitari Danut ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu avea aceste "erori" din fabrica, eu cred ca, masina nu mai era unica prin felul ei, ca o pictura scumpa, care prin efervescenta imprastierii culorii pe panza, este unica si de nepretuit. Asta cred eu despre aceste "erori". De ce sa nu privim partea plina a paharului? Inca odata, toate cele bune si tie, dar si masinutei.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
remusro |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 31 Oct 2011, 17:28) Ce prostoe...nu puteau pur si simplu sa mute coloana din stanga in dreapta si sa lase contactu pe dreapta ![]() Foarte frumoasa masina. Corect, asa crezuseram si noi la inceput... Insa, cu cat a inceput sa desfaca masina asta, cu atat Danut si-a dat seama ca sunt foarte multe diferente de echipari R12 normal fata de R12 cu volan pe dreapta. Nu e chiar asa simplu, sunt tot felul de cable si alte chestii care sunt diferite, si pozitionarea pe dreapta genereaza tot felul de probleme. Danut va intra si el in seara asta pe topicul asta, chiar as vrea sa ne tina o mica lectura cu diferentele, este extrem de interesant!! @Dsign: Nu sunt eu un violonist desavarsit, si nici masina asta nu e desavarsita (pentru ca nu exista perfectiune, ci numai tindere spre ea), desi intre mine si masina, cred ca pe undeva masina e mai desavarsita decat mine ca violonist. ![]() @aditza579: Faptul ca are contactul pe invers nu este o "eroare". Este pur si simplu echiparea cu care ele au fost inzestrate din fabrica. Capisci? Desi, inteleg cand zici "erori" in sensul ca asa sunt masinile astea R12, strambe in general. Asta le face dragalase si apetisante. Mie unul asa imi pare. ce sa ceri de la un R12, acuma pe bune?... This post has been edited by remusro: 31 Oct 2011, 19:44 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#36
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
|
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Markos |
![]()
Post
#37
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Remus, daca mai bagi vreo 3000 de lire în ea, eu zic ca-i poti muta volanul pe stanga
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 00:10) Ar fi cea mai mare prostie sa mute volanul pe stanga . Hmm , nici nu stiu ce sa va zic , a fost enorm de multa munca la acesta masina , foarte greu sa-ti dai seama din poze . Cand stai 8 ore si jumate sa izolezi un parbriz , 3 zile la un bord si " N " lucruri facute mult mai bine ca-n fabrica , este foarte greu sa le exprimi in cuvinte . Fara implicatie emotionala nu cred ca acesta ar fi fost si rezultatul final . Atat de mult m-am atasat de acesta masina , in momentul in care am vazut-o plecand spre London , mi-au dat lacrimile , parca s-a rupt ceva din mine , facea parte din viata mea de zi cu zi . Sincer , nici acum nu prea am chef de munca , eram invatat s-o salut in fiecare dimineata , vorbind cu ea desi stiam ca nu-mi apartine . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Markos |
![]()
Post
#39
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Dane, era o gluma, cu mutatul volanului
![]() Oricum, te cred ca te-ai atasat de londoneza aia, la cat ai muncit la ea. Acum o admira briții, baftosii naibii. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Felicitarile mele, e o bijuterie
![]() @Dan: ce ati montat intre aripa si stalpul A? Chit nu e, pare a fi o garnitura din cauciuc? Daca da, se gaseste asa ceva si pe la noi sau doar pe afara? Si tot la categoria "daca da" de ce ati montat-o? Ca stiam ca acolo se lasa gol pentru scurgerea apei... |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 02:06) Danut , era o gluma, cu mutatul volanului ![]() Oricum, te cred ca te-ai atasat de londoneza aia, la cat ai muncit la ea. Acum o admira briții, baftosii naibii. In gluma si la betie se spun toate adevarurile . ![]() A fost admirata suficient si la noi in tara . ![]() QUOTE(bmwh548 @ 1 Nov 2011, 03:14) Felicitarile mele, e o bijuterie ![]() @Danut : ce ai montat intre aripa si stalpul A? Chit nu e, pare a fi o garnitura din cauciuc? Daca da, se gaseste asa ceva si pe la noi sau doar pe afara? Si tot la categoria "daca da" de ce ati montat-o? Ca stiam ca acolo se lasa gol pentru scurgerea apei... Cand ai s-o tragi , o poti comite si in garaj / parcare , etc , este destul de riscant sa participi la trafic in Romania nu in strainatate . Pentru asta exista asigurari , inclusiv la noi CASCO ( la masinile atestate ca fiind " Vehicul Istoric " Intre aripi si stapli s-a izolat cu un mastic , suficient de elastic sa nu lase sa se infiltreze apa nici din exterior si nici din interior . Din fabrica erau opturate acele zone . Materialele folosite sunt dintre cele mai bune , evident . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
In cazul asta felicitarile mele pentru modul in care a fost aplicat, as fi putut sa jur ca e o garnitura din cauciuc.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Masina lui Remus , a fost o provocare chiar si pentru mine . Am vrut sa demonstrez a nu stiu cata oara ca se poate face orice numai sa vrei si sa fi deschis la NOU . Zic nou deoarece echiparile R 12-lui de Anglia este putin mai diferit decat cu ce eram eu invatat . Am avut si multe batai de cap , nu zic , dar totul e bine cand se termina cu bine .
Diferentele de echipari sunt cam urmatoarele : 1 Bordul , inclusiv cu sistemul de prindere si deschidera robinetul de caldura care este pe parghii . 2 Etajera , este pe invers . 3 Maneta franei de mana . 4 Toate pedalele sunt diferite , pedala de frana este mult ma groasa , as putea spune dubla . 5 Cochilia la volan . 6 Cablul la capota ( care mi-a dat " tema pentru acasa " ![]() 7 Cablu la shoc cu 20 cm mai lung . 8 Cablu de acceleratie mai lung si cu alt sistem de prindere pe pedala , fara boltz . 9 Cablu de chilometraj cu 22 cm mai lung . 10 Cablu de ambreaj si ala e mai lung cu 15 cm . 11 Scaunele din fata , cotiera pentru mana stanga , prinsa de scaunul soferului si nu pentru dreapta cum era eu obisnuit . 12 instalatia electrica vine prin partea dreapta 13 Farurile care pot fi reglate sa bata si pentru masini cu volan pe stanga doar ca au altfel de striatii pe sticla . 14 Dezaburire din fabrica , la noi a aparut destul de tarziu si atunci numai pentru CS-uri . 15 Bobina de inductie SEV 16 Electromotor Paris Rhone cu bobina de aruncare triungiulara si bendixul mai mare , nu are nimic in comun cu Ducellier , nu se potrivesc piesele de la unu la altul . Posibil sa mai existe diferente si sa-mi fi scapat la enumerare . This post has been edited by danut 69-71: 1 Nov 2011, 18:16 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
remusro |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Ar mai fi:
17 Cablul de capota se trage dintr-un alt loc. Bila este montata pe un soclu, care este sudat de stalpul stanga. 18 In compartimentul motor, vasule de expansiune este in partea opusa - deci caroseria are gauri pentru a primi vasul si colierul care il tine 19 Caseta de directie e din alt film decat cel normal (desigur) 20 Scrisul mic de pe aripa fata RENAULT 12 TL se pozitioneaza opus celei normale din Europa. Regula este sa stea pe aripa opusa soferului, deci daca in Anglia soferul sta in dreapta, scrisul e montat pe aripa din stanga. 21 Kilometrajul de bord desigur ca este in mile 22 Scrisul RENAULT de la capota spate are alt design fata de R12 obisnuite. Pentru UK, firma Renault a facut ceva mult mai frumos, cu striatii intre litere. Acest design nu se gaseste nicaieri pe continent. E splendid, bag o poza: DSC_2147.jpg <span class='edit'>1 Nov 2011, 14:12:</span> Azi am turnat un set de poze noi pe Renault UK: http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2 Enjoy! ![]() Ce munca silnica la broastele alea, si la geamuri. Da' cineva trebuia sa o faca. ![]() This post has been edited by remusro: 1 Nov 2011, 14:15 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#45
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
La cat de mult a muncit domnu Danut la masina nar fi mirare sa nu vezi pana la anu si la el una cu volan pe dreapta
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
remusro |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Deja se gandeste la una... Il mananca-n sa-si traga una cu volan pe dreapta, ca nu are din astea in colectie!
![]() Sper ca linkul cu restaurarea se incarca bine. http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2 S-a muncit mult la geamurile alea. Dar ce va veni la luneta spate... Nici la dusmanii mei nu le doresc... Vor veni poze si acolo... O sa-mi dati dreptate. This post has been edited by remusro: 1 Nov 2011, 16:09 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Val Pangica |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 21 February 06 ![]() |
Vali
Ti-am sters postarea din greseala, scuze!! Am vrut sa dau reply, si am apasat pe Edit. Si acum nu mai dau de ce ai scris tu!! Scuze! ![]() Nu, totul este absolut nou, stopuri, socluri, suruburi, totul. This post has been edited by remusro: 1 Nov 2011, 17:05 |
--------------------
Dacia
1300
1300 / 1977
- B 977 DAC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Remus , multumesc de completare .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
BoR |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Sincere felicitari domnului Danut pentru aceasta realizare, precum si posesorului acestei bijuterii! Obiectul pasiunii acestor oameni este la nivel de arta! Orice cuvinte as folosi,sunt nesemnificative pentru a-mi exprima admiratia pentru aceasta lucrare splendida!
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari pentru restaurare, vorba unui coleg de mai sus, nici din fabrica nu iesea asa bine
Am si eu o intrebare, pe forumul din Anglia ai postat o poza cu un ulei Motul 20w50 clasic oil, este un ulei special pentru motoare de generatie veche? Am citit pe net ca un astfel de ulei se pune la motoare care urmeaza o reparatie generala, este adevarat? Pe Dacia mea am un motor de Renault 16 tx, momentan in el se afla un Elf sporti TX 15w40, dar la primavara vreau sa pun ceva mai bun, sa protejez mai mult motorul, ca sa investit ceva in el si e pacat sa-mi bat joc de el.... Astept un raspuns de la tine |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
remusro |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
@Bor:
Iti multumesc din suflet pentru cuvintele calde. Mi-au mers la inima, sincer. ![]() @b44dvl: Motoarele clasice se protejeaza mai bine cu un ulei mai grosut. Daca ai motor de R16, deci clasic, si ai in el ulei 15w40, acel ulei in opinia mea este prea subtire pentru un asemenea motor. Dar desigur sunt pareri si pareri. Motul Classic 20W50 e unul destinat motorelor clasice in special. DSC08505.jpg This post has been edited by remusro: 2 Nov 2011, 00:40 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Markos |
![]()
Post
#52
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Masina asta e precum un concert de vioara si orchestra, în si bemol major, de Mozart.
This post has been edited by Markos: 1 Nov 2011, 23:50 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(remusro @ 1 Nov 2011, 23:31) Motoarele clasice se protejeaza mai bine cu un ulei mai grosut. Daca ai motor de R16, deci clasic, si ai in el ulei 15w40, acel ulei in opinia mea este prea subtire pentru un asemenea motor. Dar desigur sunt pareri si pareri. Motul Classic 20W50 e unul destinat motorelor clasice in special. Am avut si un ulei o idee mai gros, 20w40 dar nu mia placut cum mergea, oricum era primul ulei pus in motor, asa ca a fost unu Romanesc, ca sa nu-mi para rau daca il pierde pe undeva.... Acum am pus special un Elf, am facut legatura Renault-Elf, Am mai avut intrun motor de Dacie 20w50 de la Aral dar nu mi-a placut cum sa comportat motor, daia am si mici dubii in legatura cu un astfel de ulei Mersi de raspuns, o sa ma mai documentez si poate o sa trec pe un astfel de ulei, dar din pacate nu gasesc ceva specificati despre el in Romania, pret ceva.... Cat a costat uleiul? |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
remusro |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 23:49) Ha, frumoasa comparatie. Insa ala in Si bemol major de Mozart este pur si simplu Paradisul. Totusi saracutzului asta de R12 al meu, cat o fi el de incredibil si de aranjat, ii trebuie putzintel mai mult ca sa se califice la acelasi nivel... Dar nu e prea departe! ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(BoR @ 1 Nov 2011, 22:39) Sincere felicitari domnului Danut pentru aceasta realizare, precum si posesorului acestei bijuterii! Obiectul pasiunii acestor oameni este la nivel de arta! Orice cuvinte as folosi,sunt nesemnificative pentru a-mi exprima admiratia pentru aceasta lucrare splendida! Multumesc frumos si sincer m-am simtit miscat de cuvintele tale . Cand citesc complimente din astea, dintr-o data uit de toate chinurile traite ca sa aduc masina la asemenea nivel. QUOTE(b44dvl @ 1 Nov 2011, 23:59) Felicitari pentru restaurare, vorba unui coleg de mai sus, nici din fabrica nu iesea asa bine Am si eu o intrebare, pe forumul din Anglia ai postat o poza cu un ulei Motul 20w50 clasic oil, este un ulei special pentru motoare de generatie veche? Am citit pe net ca un astfel de ulei se pune la motoare care urmeaza o reparatie generala, este adevarat? Pe Dacia mea am un motor de Renault 16 tx, momentan in el se afla un Elf sporti TX 15w40, dar la primavara vreau sa pun ceva mai bun, sa protejez mai mult motorul, ca sa investit ceva in el si e pacat sa-mi bat joc de el.... Astept un raspuns de la tine Chiar daca asteptai un raspuns din partea lui Remus , am considerat ca pot completa , atasez si 2 poze cu specificatia uleiului care este recomandat in mod special la motoarele vechi . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Felicitari remus pentru masina, arata intr-adevar exceptional, sper sa fie la fel de apreciata si la competitiile dintre "clasice"!
In plus, multumesc pentru fotografiile postate cu danut la treaba, omul asta e un meserias grozav, nu am avut ocazia sa il vad "in actiune" pe alte topicuri ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Marty |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Toata vara am ciocanit la un Peugeot 205 al unui coleg. Schimbat vreo 2 motoare cu tot cu ctiile de viteze, punti, timonerii, esapamente, casete de directie, etc. Vineri a luat omologarea artizanala cu felicitari, asa ca ne-am simtit al dracu' de mindri de munca noastra si, mai ales, de rezultatele ei. Acum ai aparut tu sa ne strici toata distractia!
![]() QUOTE(b44dvl @ 2 Nov 2011, 00:01) Am avut si un ulei o idee mai gros, 20w40 dar nu mia placut cum mergea, oricum era primul ulei pus in motor, asa ca a fost unu Romanesc, ca sa nu-mi para rau daca il pierde pe undeva.... Acum am pus special un Elf, am facut legatura Renault-Elf, Esti absolut in plus, crede-ma!1. 20W 40 e pentru motociclete, pentru turatii mari. Nimeni in Romania nu fabrica asa ceva, deci cinta la alta masa! 2. 15W 40 este un ulei folosit in general pentru motoare diesel si turbo-diesel de generatie veche, tu foloseste-l in continuare, ca ai refacut legatura dintre Renault si Elf! Chiar ma-ntreb cum dracului ai ajuns la 15W-ul ala, ala fiind indicele de viscozitate la pornirea la rece, iarna. 3. Toata lumea pune-n dacie 20W-50, tie nu-ti place cum merge motoru'. No comment! This post has been edited by Marty: 2 Nov 2011, 07:41 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marty @ 2 Nov 2011, 07:40) Esti absolut in plus, crede-ma! 1. 20W 40 e pentru motociclete, pentru turatii mari. Nimeni in Romania nu fabrica asa ceva, deci cinta la alta masa! 2. 15W 40 este un ulei folosit in general pentru motoare diesel si turbo-diesel de generatie veche, tu foloseste-l in continuare, ca ai refacut legatura dintre Renault si Elf! Chiar ma-ntreb cum dracului ai ajuns la 15W-ul ala, ala fiind indicele de viscozitate la pornirea la rece, iarna. 3. Toata lumea pune-n dacie 20W-50, tie nu-ti place cum merge motoru'. No comment! Cred ca esti putin frustrat... iar postul tau este destul de rautacios, cam nasol daca la 7:40 incepi ziua asa, eu doar am pus o intrebare si asteptam un raspuns in legatura cu uleiul de sus Nu toata lumea pune in dacie 20w50, majoritatea pun uleiul romanesc 20w40, care a fost si in motorul meu.... Nu toata lumea are o dacie reconditionata de care ii pasa, si parca la motoare de performanta si turatii mari se folosea 0w30, deci faza cu masa nu prea tine ![]() Bafta |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Marty , eu folosesc ulei 20W40 si in ziua de azi la Dacii si crede-ma tu ca nu este numai pentru motociclete . Daciile au mers de cand ma stiu cu 20W40 sau cu ulei de locomotiva pe vremea lui Ceausescu .
This post has been edited by remusro: 2 Nov 2011, 11:33 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
remusro |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Poze noi pe Renault UK:
http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2 ![]() Insonorizant final, vizita Suceava, dezaburire geam spate, furtune instalatie racire, panouri usi, etc. This post has been edited by remusro: 3 Nov 2011, 01:49 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:54 |