DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tremurat volan cand pun frana + altele, frana,trepidatii in volan

the_erty
post 23 Aug 2005, 19:04
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05




QUOTE(JORJ @ 22 Aug 2005, 22:16)
Sa intelegem ca odata cu asta s-a rezolvat si problema cu tremuratul la franare ?
*


Da, exact!


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4mpi - BZ xx XXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 5 Sep 2005, 15:25
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Postez aici ca sa nu mai deschid un topic despre franare. Am lasat masina in panta (putin ridicata de spate) si cu rotile din dreapta pe trotuar. Cand ma intorc, scot din viteza sa pornesc motorul si masina o ia la vale; apas frana si supriza: pedala era teapana, nici gand sa franeze. Pornesc motorul si pedala se duce frumos la fund, frana functioneaza. In ziua aia a franat mai din scurt, ceea ce a fost chiar o chestie placuta. Nu am avut scurgeri de lichid de frana, si dupa doua zile si-a revenit. Obisnuiesc sa tin pedala de frana apasata pana la fund la stopuri si atunci cand opresc (pana inchid geamurile, radio si opresc motorul). Are cineva o explicatie? (are ABS, n-am mai intalnit asta in cei 8000 km pe care i-am facut).


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 5 Sep 2005, 15:31
Post #33


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




iti raspund eu pana nu te ia la misto asarban - este servofrana care nu functioneaza cu motorul oprit - practic ai frana clasica numai ca pedala se apasa foaaaaarte greu din cauza ca nu exista depresiunea data de motor sa ajute apasarea pedalei

rezolvare: - cauta sa franezi cu motorul pornit wink.gif


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 5 Sep 2005, 15:34
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Tu ai dreptate, dar pedala era teapana, adica blocata complet, nu mergea nici 1 mm, ma duceam spre masina din fata si nu puteam sa opresc... Tot timpul cand pornesc motorul tin pedala apasata la fund, impreuna cu ambreiajul; nu a fost niciodata blocata complet. Stiu ca directia si frana nu functioneaza la parametrii normali cu motorul oprit, dar nici chiar asa...

This post has been edited by thecagero: 5 Sep 2005, 16:13


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 5 Sep 2005, 20:19
Post #35


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Daca nu te-ai mai intilnit niciodata cu situatia asta,e normal sa te sperii!La toate masinile cu servo se intimpla asta,cind nu mai este ajutata de motor.Pedala de frana se misca,dar efortul depus de tine trebuie sa fie extrem de mare.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Sep 2005, 20:28
Post #36


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Avand in vedere ca dupa cele spuse, lumea este mai proaspata in domeniul conducerii auto, in cazul franei cu servo fara motor pornit se pune frana ca pe camioanele roman: te agati de volan si te apesi pe pedala in acelasi timp coroborat cu tractiune "la volan"...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 6 Sep 2005, 09:04
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




OK, o sa iau de buna explicatia voastra, desi am condus masina asta deja 8000 km si n-am mai intalnit situatia asta (iar posesorul are 110 kg si n-am reusit sa clintesc pedala din loc de teapana ce era).


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_erty
post 7 Sep 2005, 09:32
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05




Am si eu o intrebare pentru oamenii care au MONTANA pe masina : dupa cati Km echilibrati rotile?


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4mpi - BZ xx XXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 7 Sep 2005, 10:12
Post #39


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




echilibram rotile cand schimbam cauciucurile montana cu ceva civilizat (nu e gluma) - pe bune daca a inceput sa tremure deja schimba-le


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_erty
post 8 Sep 2005, 15:15
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05




QUOTE(madkatweb @ 7 Sep 2005, 10:12)
echilibram rotile cand schimbam cauciucurile montana cu ceva civilizat (nu e gluma) - pe bune daca a inceput sa tremure deja schimba-le
*



faza e ca eu urc si cobor borduri cu ea de cel putin 2 ori pe zi, dar nu din alea mari, ci potrivite...oricum le iau cu grija, nu cred sa fie din cauza asta...
in 7000 de Km le-am echilibrat de vreo 3 ori ca imi bateau in volan.poate sa fie de la cele cateva frane cu scartaituri pe care le-am mai pus...


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4mpi - BZ xx XXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 3 Aug 2006, 14:29
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Cum am vazut ca s-a reusit schimbarea discurilor de frana pe garantie, am si eu o intrebare. La 30.000 de km, e normal sa fie mancat din disc cam 1mm as zice eu (marginile discului sunt ridicate). Cum discul are 12 mm si grosimea lui minima e 10,6 mm (luat de la date si cifre utile), pare cam nasol sa fie vizibila uzura dupa 30.000 de km. Voi ce parere aveti? La voi cum e? Daca grosimea lui ajunge sub 10,6 mm, sunt sanse sa-l schimbe pe garantie? E ceva limita de km la disc?


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_erty
post 4 Aug 2006, 14:25
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05




dupa parerea mea, nu e ok sa ai o asemenea uzura la 30000. daca ajungi prin service, ai grija sa nu iti fluture prin fata ideea ca "dom'le e uzura normala, nu se pot schimba pe garantie". Normal, pentru ca sa ti le schimbe, trebuie masurate; Klaus stie mai bine ce si cum , mai ales ca s-a mai scris pe aici.

Am avut insa neplacuta surpriza sa mi se spuna intr-un service din Bucuresti, ca discurile nu se masoara; asa ca vezi sa fi pe ei cand te duci in service.

This post has been edited by the_erty: 4 Aug 2006, 14:35


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4mpi - BZ xx XXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Aug 2006, 21:11
Post #43


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Rog a se citi nota aia din subsol...
Daca discul nu e in parametrii, trebuie schimbat. Insa e ... consumabil. Ma indoiesc ca se schimba pe garantie, doar daca nu e defect de material.

Attached thumbnail(s)
Pages_from_Logan_.jpg ( Size: 99.45k ) Number of downloads: 564


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 4 Aug 2006, 21:46
Post #44


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




O sa ti se spuna ca ai franat prea des, trebuia sa o tii din acceleratie. biggrin.gif
Ei nu acopera decat defecte de fabricatie, nu de exploatare.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 5 Aug 2006, 07:42
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




QUOTE(jjcage @ 3 Aug 2006, 15:29)
La 30.000 de km, e normal sa fie mancat din disc cam 1mm as zice eu

Poate ar fi util sa ne spui daca, si daca da, de cate ori ai schimbat placutele de frana.


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 5 Aug 2006, 11:03
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




N-am schimbat placutele deloc si asa la ochi au peste 6mm impreuna cu suport (parca pe stanga exterior e ceva mai groasa). Oricum, ambele discuri, si pe interior si pe exterior sunt "adancite" cam la fel. In mod normal daca conduci numai in frane, n-ar trebui sa se uzeze placutele mai rapid?

Cred ca o sa trimit si un mail la Vocea Clientului sa vad care-i politica lor in privinta discurilor, sa stiu daca are rost sa insist la service. Am trimis deja un mail in care i-am intrebat daca pot folosi placute de frana Bosch in loc de alea originale. Cand primesc raspunsurile le postez si pe forum.

This post has been edited by jjcage: 5 Aug 2006, 11:11


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 9 Jun 2007, 20:35
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




de cateva mii de km, la franare se aude un scartait neconstant.

banuiesc ca momentul in care au inceput problemele este dupa momentul in care am schimbat placutele, cu unele reno cutie galbena facute de ferodo (pe cutie scrie pt clioII si twingo), desi cateva mii de km nu au facut probleme.

banuind ca ar fi discurile ovalizate, am ridicat masina pe cric de o parte si am pornit motorul, bagat in viteza, turat si franat in acelasi timp, se simt trepidatii in volan.

deci trebuie sa schimb discurile. poate fi doar de la placute?

oare de ce s-or fi stricat?
nu am trecut prin balti de apa cu ele incinse, nu folosesc frana intensiv sau brutal, folosesc frana de motor destul de mult, placutele vechi nu erau nici jumatate uzate la 30mii km cand le-am schimbat.
acum am 45mii km.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_tatu
post 17 Jul 2007, 09:31
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 25 April 07
From: bucuresti




la un moment dat ma gandeam ca poate ar trebui sa imi iau si eu logan . acum dupa ce am condus unul cred ca o sa mai astept sa se stranga mai multi bani pentru o masina mai buna . totusi cateva intrebari ca sa fiu pe subiect cat de cat :
1. e normal ca la un logan nou sa tremure volanul peste 120km/h de abia mai poti sa il tii in mana . aia de la dacia nu echilibreaza rotile la masinile noi care le scot pe piata (daca asta o fi de vina) ?mentionez ca avea servo.
2. nu ar trebui ca o data cu cresterea vitezei (100-140km/h) servo sa se mai "intareasaca" o idee ca sa fie mai usor de controlat masina ?
3. punctul 3 e cam off topic dar intreb si io : asa vin toate cu ambreiajul reglat foarte sus ?

si la final o parere off topic : motorul de 1.4 este mult prea puturos .

This post has been edited by klaus: 17 Jul 2007, 14:36


--------------------
daewoo matiz 2004/E+AC/796cc/50CP - B--PTK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 17 Jul 2007, 09:35
Post #49


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Am avut Logan, deci:
1. nu e normal, mie nu mi-a tremurat nici volanul nici mana;
2. loganul nu are servodirectie variabila;
3. asa vin, asa merg.
Da, 1.4 e puturos pentru liniute.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 17 Jul 2007, 21:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




am schimbat discurile de frana, si cred ca le-am schimbat degeaba - parca tot mai face putin, astept insa sa se rodeze cu placutele, insa cred ca le-am schimbat oarecum degeaba - problema pare a fi de la placute care sunt prea dure - momentan lasa pe disc doar doua dungi - am placute TRW48C+ in cutie reno galbena fabricate de FERODO.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 17 Jul 2007, 22:37
Post #51


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(bassfreak @ 9 Jun 2007, 21:35)
banuind ca ar fi discurile ovalizate, am ridicat masina pe cric de o parte si am pornit motorul, bagat in viteza, turat si franat in acelasi timp, se simt trepidatii in volan.
bassfreak, incearca sa faci aceeasi manevra cu rotile de pe fata scoase, apoi cu niste roti perfect echilibrate.

<span class='edit'>17 Jul 2007, 23:41:</span>
QUOTE(gicu_tatu @ 17 Jul 2007, 10:31)
1. e normal ca la un logan nou sa tremure volanul peste 120km/h de abia mai poti sa il tii in mana . aia de la dacia nu echilibreaza rotile la masinile noi care le scot pe piata (daca asta o fi de vina) ?
Roti dezachilibrate din fabrica se gasesc si la dealeri de masini mult mai scumpe, nu vad problema. Se merge la vulcanizare, se echilibreaza, se merge inapoi la dealer, i se explica baiatului in camasa cu gulerul spalat care ti-a vandut coaja ca are niste colegi nesimtiti si asta e.

This post has been edited by adip: 17 Jul 2007, 22:42


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jul 2007, 09:12
Post #52


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




bassfreak, nu vrusesi sa ma asculti sa-ti iei placute ferodo de la terti...
Te dusesi mata in targ sa iei "de de origine" ... tongue.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2024 - 12:58
Forum Renault