Tremurat volan cand pun frana + altele, frana,trepidatii in volan
Tremurat volan cand pun frana + altele, frana,trepidatii in volan
the_erty |
23 Aug 2005, 19:04
Post
#31
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 |
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate 1.4mpi
- BZ xx XXS
|
|
Como |
5 Sep 2005, 15:25
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Postez aici ca sa nu mai deschid un topic despre franare. Am lasat masina in panta (putin ridicata de spate) si cu rotile din dreapta pe trotuar. Cand ma intorc, scot din viteza sa pornesc motorul si masina o ia la vale; apas frana si supriza: pedala era teapana, nici gand sa franeze. Pornesc motorul si pedala se duce frumos la fund, frana functioneaza. In ziua aia a franat mai din scurt, ceea ce a fost chiar o chestie placuta. Nu am avut scurgeri de lichid de frana, si dupa doua zile si-a revenit. Obisnuiesc sa tin pedala de frana apasata pana la fund la stopuri si atunci cand opresc (pana inchid geamurile, radio si opresc motorul). Are cineva o explicatie? (are ABS, n-am mai intalnit asta in cei 8000 km pe care i-am facut).
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
madkat |
5 Sep 2005, 15:31
Post
#33
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
iti raspund eu pana nu te ia la misto asarban - este servofrana care nu functioneaza cu motorul oprit - practic ai frana clasica numai ca pedala se apasa foaaaaarte greu din cauza ca nu exista depresiunea data de motor sa ajute apasarea pedalei
rezolvare: - cauta sa franezi cu motorul pornit |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
Como |
5 Sep 2005, 15:34
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Tu ai dreptate, dar pedala era teapana, adica blocata complet, nu mergea nici 1 mm, ma duceam spre masina din fata si nu puteam sa opresc... Tot timpul cand pornesc motorul tin pedala apasata la fund, impreuna cu ambreiajul; nu a fost niciodata blocata complet. Stiu ca directia si frana nu functioneaza la parametrii normali cu motorul oprit, dar nici chiar asa...
This post has been edited by thecagero: 5 Sep 2005, 16:13 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
ICET |
5 Sep 2005, 20:19
Post
#35
|
O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti |
Daca nu te-ai mai intilnit niciodata cu situatia asta,e normal sa te sperii!La toate masinile cu servo se intimpla asta,cind nu mai este ajutata de motor.Pedala de frana se misca,dar efortul depus de tine trebuie sa fie extrem de mare. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
klaus |
5 Sep 2005, 20:28
Post
#36
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Avand in vedere ca dupa cele spuse, lumea este mai proaspata in domeniul conducerii auto, in cazul franei cu servo fara motor pornit se pune frana ca pe camioanele roman: te agati de volan si te apesi pe pedala in acelasi timp coroborat cu tractiune "la volan"...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Como |
6 Sep 2005, 09:04
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
OK, o sa iau de buna explicatia voastra, desi am condus masina asta deja 8000 km si n-am mai intalnit situatia asta (iar posesorul are 110 kg si n-am reusit sa clintesc pedala din loc de teapana ce era).
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
the_erty |
7 Sep 2005, 09:32
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 |
Am si eu o intrebare pentru oamenii care au MONTANA pe masina : dupa cati Km echilibrati rotile?
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate 1.4mpi
- BZ xx XXS
|
|
madkat |
7 Sep 2005, 10:12
Post
#39
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
echilibram rotile cand schimbam cauciucurile montana cu ceva civilizat (nu e gluma) - pe bune daca a inceput sa tremure deja schimba-le
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
the_erty |
8 Sep 2005, 15:15
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 |
QUOTE(madkatweb @ 7 Sep 2005, 10:12) echilibram rotile cand schimbam cauciucurile montana cu ceva civilizat (nu e gluma) - pe bune daca a inceput sa tremure deja schimba-le faza e ca eu urc si cobor borduri cu ea de cel putin 2 ori pe zi, dar nu din alea mari, ci potrivite...oricum le iau cu grija, nu cred sa fie din cauza asta... in 7000 de Km le-am echilibrat de vreo 3 ori ca imi bateau in volan.poate sa fie de la cele cateva frane cu scartaituri pe care le-am mai pus... |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate 1.4mpi
- BZ xx XXS
|
|
jjcage |
3 Aug 2006, 14:29
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 |
Cum am vazut ca s-a reusit schimbarea discurilor de frana pe garantie, am si eu o intrebare. La 30.000 de km, e normal sa fie mancat din disc cam 1mm as zice eu (marginile discului sunt ridicate). Cum discul are 12 mm si grosimea lui minima e 10,6 mm (luat de la date si cifre utile), pare cam nasol sa fie vizibila uzura dupa 30.000 de km. Voi ce parere aveti? La voi cum e? Daca grosimea lui ajunge sub 10,6 mm, sunt sanse sa-l schimbe pe garantie? E ceva limita de km la disc?
|
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|
the_erty |
4 Aug 2006, 14:25
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 |
dupa parerea mea, nu e ok sa ai o asemenea uzura la 30000. daca ajungi prin service, ai grija sa nu iti fluture prin fata ideea ca "dom'le e uzura normala, nu se pot schimba pe garantie". Normal, pentru ca sa ti le schimbe, trebuie masurate; Klaus stie mai bine ce si cum , mai ales ca s-a mai scris pe aici.
Am avut insa neplacuta surpriza sa mi se spuna intr-un service din Bucuresti, ca discurile nu se masoara; asa ca vezi sa fi pe ei cand te duci in service. This post has been edited by the_erty: 4 Aug 2006, 14:35 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate 1.4mpi
- BZ xx XXS
|
|
klaus |
4 Aug 2006, 21:11
Post
#43
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Rog a se citi nota aia din subsol...
Daca discul nu e in parametrii, trebuie schimbat. Insa e ... consumabil. Ma indoiesc ca se schimba pe garantie, doar daca nu e defect de material. Attached thumbnail(s) Pages_from_Logan_.jpg ( Size: 99.45k ) Number of downloads: 564 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prody |
4 Aug 2006, 21:46
Post
#44
|
membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor |
O sa ti se spuna ca ai franat prea des, trebuia sa o tii din acceleratie.
Ei nu acopera decat defecte de fabricatie, nu de exploatare. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
gheghe |
5 Aug 2006, 07:42
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH |
QUOTE(jjcage @ 3 Aug 2006, 15:29) La 30.000 de km, e normal sa fie mancat din disc cam 1mm as zice eu Poate ar fi util sa ne spui daca, si daca da, de cate ori ai schimbat placutele de frana. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
jjcage |
5 Aug 2006, 11:03
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 |
N-am schimbat placutele deloc si asa la ochi au peste 6mm impreuna cu suport (parca pe stanga exterior e ceva mai groasa). Oricum, ambele discuri, si pe interior si pe exterior sunt "adancite" cam la fel. In mod normal daca conduci numai in frane, n-ar trebui sa se uzeze placutele mai rapid?
Cred ca o sa trimit si un mail la Vocea Clientului sa vad care-i politica lor in privinta discurilor, sa stiu daca are rost sa insist la service. Am trimis deja un mail in care i-am intrebat daca pot folosi placute de frana Bosch in loc de alea originale. Cand primesc raspunsurile le postez si pe forum. This post has been edited by jjcage: 5 Aug 2006, 11:11 |
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|
bassfreak |
9 Jun 2007, 20:35
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti |
de cateva mii de km, la franare se aude un scartait neconstant.
banuiesc ca momentul in care au inceput problemele este dupa momentul in care am schimbat placutele, cu unele reno cutie galbena facute de ferodo (pe cutie scrie pt clioII si twingo), desi cateva mii de km nu au facut probleme. banuind ca ar fi discurile ovalizate, am ridicat masina pe cric de o parte si am pornit motorul, bagat in viteza, turat si franat in acelasi timp, se simt trepidatii in volan. deci trebuie sa schimb discurile. poate fi doar de la placute? oare de ce s-or fi stricat? nu am trecut prin balti de apa cu ele incinse, nu folosesc frana intensiv sau brutal, folosesc frana de motor destul de mult, placutele vechi nu erau nici jumatate uzate la 30mii km cand le-am schimbat. acum am 45mii km. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
gicu_tatu |
17 Jul 2007, 09:31
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 25 April 07 From: bucuresti |
la un moment dat ma gandeam ca poate ar trebui sa imi iau si eu logan . acum dupa ce am condus unul cred ca o sa mai astept sa se stranga mai multi bani pentru o masina mai buna . totusi cateva intrebari ca sa fiu pe subiect cat de cat :
1. e normal ca la un logan nou sa tremure volanul peste 120km/h de abia mai poti sa il tii in mana . aia de la dacia nu echilibreaza rotile la masinile noi care le scot pe piata (daca asta o fi de vina) ?mentionez ca avea servo. 2. nu ar trebui ca o data cu cresterea vitezei (100-140km/h) servo sa se mai "intareasaca" o idee ca sa fie mai usor de controlat masina ? 3. punctul 3 e cam off topic dar intreb si io : asa vin toate cu ambreiajul reglat foarte sus ? si la final o parere off topic : motorul de 1.4 este mult prea puturos . This post has been edited by klaus: 17 Jul 2007, 14:36 |
--------------------
daewoo
matiz
2004/E+AC/796cc/50CP
- B--PTK
|
|
vijelie |
17 Jul 2007, 09:35
Post
#49
|
membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti |
Am avut Logan, deci:
1. nu e normal, mie nu mi-a tremurat nici volanul nici mana; 2. loganul nu are servodirectie variabila; 3. asa vin, asa merg. Da, 1.4 e puturos pentru liniute. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
bassfreak |
17 Jul 2007, 21:41
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti |
am schimbat discurile de frana, si cred ca le-am schimbat degeaba - parca tot mai face putin, astept insa sa se rodeze cu placutele, insa cred ca le-am schimbat oarecum degeaba - problema pare a fi de la placute care sunt prea dure - momentan lasa pe disc doar doua dungi - am placute TRW48C+ in cutie reno galbena fabricate de FERODO.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
adip |
17 Jul 2007, 22:37
Post
#51
|
Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria |
QUOTE(bassfreak @ 9 Jun 2007, 21:35) banuind ca ar fi discurile ovalizate, am ridicat masina pe cric de o parte si am pornit motorul, bagat in viteza, turat si franat in acelasi timp, se simt trepidatii in volan. bassfreak, incearca sa faci aceeasi manevra cu rotile de pe fata scoase, apoi cu niste roti perfect echilibrate.<span class='edit'>17 Jul 2007, 23:41:</span> QUOTE(gicu_tatu @ 17 Jul 2007, 10:31) 1. e normal ca la un logan nou sa tremure volanul peste 120km/h de abia mai poti sa il tii in mana . aia de la dacia nu echilibreaza rotile la masinile noi care le scot pe piata (daca asta o fi de vina) ? Roti dezachilibrate din fabrica se gasesc si la dealeri de masini mult mai scumpe, nu vad problema. Se merge la vulcanizare, se echilibreaza, se merge inapoi la dealer, i se explica baiatului in camasa cu gulerul spalat care ti-a vandut coaja ca are niste colegi nesimtiti si asta e.This post has been edited by adip: 17 Jul 2007, 22:42 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
klaus |
18 Jul 2007, 09:12
Post
#52
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
bassfreak, nu vrusesi sa ma asculti sa-ti iei placute ferodo de la terti...
Te dusesi mata in targ sa iei "de de origine" ... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2024 - 12:58 |