DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se poate monta injectia de pe gti pe gt?, ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi sau scheme??

ORIJINAL21
post 21 Jan 2012, 21:22
Post #1


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




salut.
mi-am mai liuat inca o masina mai noua de ani pe injectie.
dar, vreau sa o pun pe gt, inclusiv bordul cu totul.
ceea ce ma intereseaza pe mine este ideea urmatoare.... "oare imi pot monta injectia de pe gti pe gt??"
vreau sa o pun pe gt deoarece aceasta masina este si pe gpl.
ma poate ajuta cineva cu ceva scheme?? pls..


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 21 Jan 2012, 21:27
Post #2


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




mai este un topic deschis cu aceeasi chestie

carburatie ----> injectie


nu conteaza ca in topicul respectiv se refera la o dacia 1300 , e aceeasi mancare de peste pt ca e acelasi motor.

This post has been edited by Razvan_Ionut: 21 Jan 2012, 21:32


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 Jan 2012, 10:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Merge dar ai ceva de munca


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 22 Jan 2012, 23:57
Post #4


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




oare, se face si omologare pentru injectie?


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2012, 10:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cat timp nu schimbi seria motor sau ceva diferit fata de actele masini nu ai treaba ,poate sa fie si non euro si sa fie injectata,la itp iti verifica seriile si noxele

This post has been edited by ghitza: 23 Jan 2012, 10:16


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 23 Jan 2012, 11:18
Post #6


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




esti sigur de asta ghitza?

in bucuresti , la nova , daca la itp nu te prezinti cu carburatorul dublu corp montat pe masina cam ai probleme cu trecutul (in sensu ca nu iti baga masina la test). nu crezi ca observa ca in acte scrie carburatie si pe masina e altceva?


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Jan 2012, 12:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Unde scrie in acte ca e carburator sau injectie ca eu nu am vazut ,decat in seria de sasiu cele euro2(berline,nova GTI) au cufrele 11 pe la mijlocu carnatului de vifre ex:xxxxxx11xxxxx,useru NES in celalalt topic cu tema respectiva treceri de la carburatie la injectie scrie clar ca a vbit cu cineva de la RAR sau ITP si nu era nici o problema atat timp cat nu umbli la serii,acum depinde si peste ce oameni suciti dai,dar daca masina e in acte non euro so ao injectie si iti iasa gazele nu vad ce ii deranjeaza

23 Jan 2012, 14:01:
uite http://www.daciaclub.ro/Drumul-de-la-carbu...ml#entry3291164 postu 141

This post has been edited by ghitza: 23 Jan 2012, 13:01


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 23 Jan 2012, 14:25
Post #8


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




la mine in cartea de identitate a masinii specifica ca este pe carburatie si in talonul tip vechi scria (acum in asta nou nu specifica)....

am citit si topicul acela , daia l-am si recomandat colegului , dar si NES specifica ca trebuie omologat la RAR altfel nu primesti ITP.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 23 Jan 2012, 14:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




la nova scrie nova gt sau gti de unde gt =carburatie ,gti =injectie


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 23 Jan 2012, 15:43
Post #10


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




nu am dedus ca "gt=carburatie gti=injectie" pur si simplu SCRIA pe talonul tip vechi CARBURATIE , si in cartea de identitate a masinii la fel .


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Jan 2012, 19:23
Post #11


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Cum s-a zis mai sus,

QUOTE(Razvan_Ionut @ 21 Jan 2012, 21:27)
mai este un topic deschis cu aceeasi chestie

carburatie ----> injectie
nu conteaza ca in topicul respectiv se refera la o dacia 1300 , e aceeasi mancare de peste pt ca e acelasi motor.
*



Mai e deja un topic pe tema asta.

Spor la citit.

L.E.
Cum io nu ma pricep la nove, am o vaga impresie ca o diferenta intre ele si berline ii cutia. Si cutia (din cauza senzorului de turatie) ii si ea una din componentele "afectate" de schimbare.

Dar totodata va rog sa ramaneti on-topic. Adica modificarea in sine, nu omologarea ei.

This post has been edited by bucatzel: 23 Jan 2012, 19:32


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Jan 2012, 20:05
Post #12


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




De putut normal ca se poate.
Se ia tot cablajul de pe GTI si se pune pe GT.
Se inlocuieste si rezervorul pentru ca nu cred ca se potriveste plutitorul si pompa pe GT.
Se mai ia corpul clapeta, bobina de inductie, senzorul de turatie si volanta de pe GTI.
Se fac capace pentru fosta pompa de benzina si delcou.

Dar banuiesc ca vrei sa circuli legal pe drumurile publice, deci automat iti trebuie si omologare. Pe mine la ITP de exemplu nu m-a lasat nici macar cu carburatorul monocorp in loc de cel dublucorp. Deci eu zic sa te gandesti de cel putin 2 ori inainte sa faci modificarea.

This post has been edited by G I M: 23 Jan 2012, 20:11


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 24 Jan 2012, 00:53
Post #13


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(bucatzel @ 23 Jan 2012, 20:23)
Cum s-a zis mai sus,
Mai e deja un topic pe tema asta.

Spor la citit.

L.E.
Cum io nu ma pricep la nove, am o vaga impresie ca o diferenta intre ele si berline ii cutia. Si cutia (din cauza senzorului de turatie) ii si ea una din componentele "afectate" de schimbare.

Dar totodata va rog sa ramaneti on-topic. Adica modificarea in sine, nu omologarea ei.
*



pentru ca aici este topic pentru nove, am postat cu gandul ca poate a mai facut cineva aceasta operatiune si m-ar putea ajuta si pe mine cu: ceva sfaturi , scheme, ptr ca daca vroiam sa aflu ceva asa, in mare, nu mai deschideam alt topic si apelam deodata la acel topic atasat si de tine acum...

Deci, rog totusi pe cei care citesc si au facut aceasta schimbare de la gt la gti, sa spuna si ce probleme au intampinat. Multumesc.


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 24 Jan 2012, 01:11
Post #14


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




n-ai ce probleme sa intampini , doar transferi instalatia electrica de pe gti pe gt-ul tau impreuna cu ce ai nevoie : bobina + calculator +cutie cu gaura pentru cititor turatie + etc...si mers la RAR pentru omologare, ca altfel risti talonu la ITP daca ai ghinionu sa fie echipaj RAR acolo , sau pe sosele (cum se mai fac controale)..



off (bucatzel jur ca e ultimu) : cum am spus si mai sus , nu conteaza ca nu e topicul de nova , este acelasi bloc motor si aceleasi modificari trebuiesc facute .

This post has been edited by Razvan_Ionut: 24 Jan 2012, 01:14


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s(p)am
post 27 Jan 2012, 10:15
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 6 July 11




Tot topicul se poate rezuma intr-un singur cuvant : "DA". E acelasi motor si aceeasi masina. Iei de pe GTI tot si pui pe GT. La ITP nu iti va spune nimeni nimic. Masina fiind non-euro, nu are nimeni nici o pretentie.


--------------------
Dacia cu 4 roti de ceva vreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 1 Feb 2012, 20:03
Post #16


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




ON TOPIC
se merita pana la urma investitia, sa o faci din gt in GTI??

eu, momentan pe masina gt am fise tesla, aprindere gotronic cu senzor, gpl, si pornirea din telecomanda al motorului..

Interesul meu principal este: o pornire mai usoara si un consum mai redus de carburant.

credeti ca se merita "bataia de cap"??


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s(p)am
post 3 Feb 2012, 10:37
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 6 July 11




Pai ii intrebi pe injectati cat le consuma GTi urile si vezi cat consuma a ta. Traji linie si vazi in cate mii de ani scoti investitia. Daca pornirea nu e usoara dimineata ai ceva defect. Pe carburator tre sa porneasca la fel de usor ca pe injectie.


--------------------
Dacia cu 4 roti de ceva vreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 06:55
Forum Renault