DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> radiator spart

fullhouse
post 6 Nov 2011, 17:59
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Buna seara tuturor. Din pacate am descoperit o fisura in radiatorul meu, nu stiam de ce tot piers antigel. Am radiator mare din aluminiu. Am incercat o lipitura cu ceva adeziv negru, gen silicon, care se intareste, nu ramane cauciucat ca si siliconul. Adezivul il am de la servici, am zis sa incerc macar. Din pacate n-a tinut, curge din nou sad.gif . Oare cu ce as putea sa-l lipesc? Ceva gen poxilina, poxipol a incercat cineva dintre voi? Alte sugestii? Spartura sa afla undeva in zona trasata cu linia neagra
2011_10_29_11_36_06.jpg ( Size: 376.09k ) Number of downloads: 923


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Nov 2011, 18:08
Post #2


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Daca nu vrei sa recurgi la cositorit, poxilina merge cel mai bine. Am avut si eu problema ca si tine, doar ca eu am avut la cotul unde intra acel furtun in radiator. De aproape 2 ani am pusa poxilina acolo si nu sunt probleme.
Spor


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 6 Nov 2011, 18:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Stiam ca cositoritul merge doar la cupru. O sa incerc aunci si eu cu poxipolul, mersi


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Nov 2011, 18:30
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai si radiatorul tau este de cupru, nu aluminiu.
Descopera unde ai porul, curata bine vopseaua si cositoreste-l. Si al meu a avut 3 pori si l-am facut cu un ciocan de lipit si putin fludor.
Nu face greseala sa bagi "prafuri" ( se gasesc la magazinele auto de cumparat) in radiator. Fac mai mult rau decat bine.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 6 Nov 2011, 19:47
Post #5


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Sunt si radiatoare de Al. Daca e asa, cauta sa-l sudezi (WIG); chestiile gen poxipol, poxilina, tin la tevi prin care circula apa rece, la cald metalul se dilata si n-ai facut nimic.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Nov 2011, 20:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca e ala din poza merge cositorit , curata bine si decapeaza inainte , poti folosi pasta si aliaj de lipit tevi de cupru e mai bun decit cositorul clasic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 7 Nov 2011, 07:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Acela e radiatorul, este din Aluminiu, am razuit vopseaua de pe bazinele laterale si e argintie tabla, deci e exclus sa fie din cupru. Sudura cred ca iese din discutie, tabla este foarte subtire, m-am interesat la munca de sudura, ne ocupam cu sudura aluminiului. Mi s-a spus ca e riscant si nu prea merita riscul. Din pacate vad ca pot incerca numai cu adezivi din astia din comert sad.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Nov 2011, 12:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic ca este de cupru , la alea de aluminiu capacele laterale sint din plastic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 7 Nov 2011, 12:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Hmmm, cum naiba sa verific atunci? Azi ii mai fac o inspectie mai amanuntita


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 7 Nov 2011, 12:55
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Radiatorul ala este de cupru, 100%. Radiator exact ca ala am si eu.
La radiatoarele de aluminiu, cum a zis si Bygy, capacele laterale sunt de plastic.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 7 Nov 2011, 13:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




QUOTE(bygy007 @ 6 Nov 2011, 20:36)
daca e ala din poza merge cositorit , curata bine si decapeaza inainte , poti folosi pasta si aliaj de lipit tevi de cupru e mai bun decit cositorul clasic
*


Poti sa-mi dai mai multe detalii, despre ce pasta e vorba? Vreo denumire eventual. As prefera sa-l lipesc doar golindu-l partial de antigel, decat sa-l demontez iar si sa caut cine sa mi-l cositoreasca


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 7 Nov 2011, 13:13
Post #12


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Acesta este radiator de aluminiu. Poza a fost luata de pe topicul cu montarea unui electroventilator.rad_aluminiu.jpg ( Size: 232.24k ) Number of downloads: 909

Sfatul meu: golesti radiatorul de antigel, il dai jos de pe masina si il bagi intr-un vas cu apa ( lighean, cada, etc. ), apoi rogi pe cineva sa-ti tina palmele pe gaurile mari ale radiatorului ( cea de tur si retur) ,iar prin tevuta aia mica de sus bagi aer cu o pompa. Astfel vei gasi gaurica. Cu ceva ascutit cureti vopseaua aia neagra, pana dai de cupru. Daca ai niste apa tare e bine sa decapezi acolo, daca nu sterge bine cu o carpa. Incalzesti un ciocan de lipit pe aragaz, iar ca fludor poti folosi linistit fludorul pt electronisti Sn 60% Pb 40% flux 2%, dar cred ca mai bine se lipeste cu cel special, folosit la lipirea tevilor de Cu ale instalatiilor de incalzire.

This post has been edited by G I M: 7 Nov 2011, 13:15


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 7 Nov 2011, 13:20
Post #13


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




fullhouse pana nu rezolvi cu trepidatiile de la ELV poti sa pui si radiator de camion ca tot se distruge,
daca este de cupru/alama se cositoreste ,dar dute cu el la un atelier spacializat,e mai bine,ca pret de reparatie cred ca 50-70 lei si ai si garantie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 7 Nov 2011, 21:37
Post #14


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




50-70 de lei gaseste radiator in stare perfecta si de Al inca.

Nu merita,merge facut ala linistit.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
classicfan
post 7 Nov 2011, 22:57
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 6 November 11




Solutii de compromis se pot gasi mai multe, insa nu stiu cat vor tine, parerea mea este sa iei altul cat se mai gasesc la preturi rezonabile.


--------------------
Renault 12 TL 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:43
Forum Renault