DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la pornire, porneste foarte greu

urecheatu
post 1 Jul 2005, 11:25
Post #1


membru oarecare


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 June 05
From: Bucuresti




Salut, desi sunt inscris pe forum de vreo luna deja si am citit cam tot ce se putea citi, nu reusesc sa ma lamuresc ce are Dacia mea.
Problema mea e urmatoarea: la pornirea la rece am nevoie de circa 5-6 chei si pedalari din greu pe acceleratie (cu socul tras bineinteles) pana porneste motorul, intr-un mod "treptat", adica la a 4a cheie incepe sa prinda un pic, la a 5a mai face cateva rotatii in plus, la urmatoarea cheie ramane pornit motorul daca il tin un pic turat (2-3000 ture). Oricum abia dupa vreo 2 minute incepe sa stea relativ stabil la relanti si pot sa imping treptat inapoi socul.
Mentionez ca atunci cand e cald motorul porneste la prima cheie si ca in general acceleratia are o latenta sesizabila, trece mai bine de o secunda in treptele a 3a si a 4a panasa simt ca-si face efectul.
PS: Dacia mea e o 1310 TLE din 1990 cu motor de 1397cmc parca (102-13, desi pe talon zic ca e 102-15*).


--------------------
Renault Laguna 2011 2.0 DCI 130 Bose Edition - B-118-PFW
Laguna III 2.0 DCI 130 Bose Edition 2011 - B xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Jul 2005, 11:38
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




verifica platina
"Mentionez ca atunci cand e cald motorul porneste la prima cheie si ca in general acceleratia are o latenta sesizabila, trece mai bine de o secunda in treptele a 3a si a 4a panasa simt ca-si face efectul."- pt asta verifica avansurile


This post has been edited by sandman: 1 Jul 2005, 11:39


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 1 Jul 2005, 11:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.Spune si tu ce ai verificat la masina ca sa vezi de ce nu porneste.Curata carburatorul, verifica bujiile,platina,distanta la platina care trebuie sa fie de 0.4mm, vezi daca bateria e buna, capacul la delcou sa nu fie crapat.Verifica daca avansul e bun si vezi in ce stare sunt fisele. Din cate stiu daca platina e impuscata porneste greu si daca motorul e cald.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urecheatu
post 1 Jul 2005, 12:49
Post #4


membru oarecare


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 June 05
From: Bucuresti




Ok, bateria e buna, bujiile sunt relativ noi (2000 km), capacul la delcou nu e crapat, fisele par ok, nu au crapaturi etc, sunt si ele relativ noi.
Ideea este ca nu am experienta, asta e prima mea masina, am cumparat-o din nioembrie, i-am facut o "mica" revizie inclusiv la instalatia electrica. a fost predata socrului meu, inginer auto, de la el am primit-o in decembrie si pornea la sfert de cheie.
Au inceput sa apara problemele dupa ce am imprumutat-o sora-mii si de atunci pornirea se face progresiv mai greu.
Scuze daca spun tampenii. blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2011 2.0 DCI 130 Bose Edition - B-118-PFW
Laguna III 2.0 DCI 130 Bose Edition 2011 - B xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Jul 2005, 13:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Verifica pompa de sprit sau aferentele, cioc de sprit, supapa pompa sprit din camera de nivel constant(CNC). sau avansul nu este bun, sau platina nu este reglata corect, de obicei daca se moteaza platina noua dupa un timp relativ scurt picorul platinei se uzeaza modificandu-se astfel distanta intre platine.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Jul 2005, 13:11
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar sti macar unde sunt platinile si cum se regleaza avansul static? ca daca nu stii, cam greu te putem ajuta blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 1 Jul 2005, 14:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Dar inainte de astea verifica sa nu fie infundat jiclerul de ralanti. Este cel de pe carburator de sub "T-ul" care intra in acesta. Desfa-l sufla-l cu aer si apoi monteaza-l la loc. Si mai verifica si sita de la intrarea in carburator, daca e infundata nu prea vine benzina in CNC.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 1 Jul 2005, 17:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




platina impuscata sau avans dereglat sau pierde benzina din camera de nivel pe la membrana pompei de sprit.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 2 Jul 2005, 13:42
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




ia vezi daca te ajuta desenele astea

Attached thumbnail(s)
102.jpg ( Size: 288.62k ) Number of downloads: 163
103.jpg ( Size: 281.53k ) Number of downloads: 133
105.jpg ( Size: 320.96k ) Number of downloads: 134
109.jpg ( Size: 342.8k ) Number of downloads: 118
112.jpg ( Size: 264.1k ) Number of downloads: 130


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 2 Jul 2005, 18:29
Post #10


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Sa nu fie condensatorul cumva wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Jul 2005, 18:38
Post #11


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Face la fel cu orice benzina? Sa nu ai oarece H2O in ea...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urecheatu
post 4 Jul 2005, 08:35
Post #12


membru oarecare


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 June 05
From: Bucuresti




Multumesc de raspunsuri, oricum am vorbit cu un coleg de la serviciu care se pricepe la Dacii si voi "scormoni" impreuna cu el.
Promit sa va spun de la ce era.


--------------------
Renault Laguna 2011 2.0 DCI 130 Bose Edition - B-118-PFW
Laguna III 2.0 DCI 130 Bose Edition 2011 - B xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 4 Jul 2005, 12:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




scuze ca intervin, legat de distanta la platini, va rog sa-mi confirmati ceva: nu-i asa ca tabla de doza de bere este de 0,4mm? mersi


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 4 Jul 2005, 12:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




vezi pompa de benzina si bobina de inductie


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jul 2005, 12:29
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




NUUU tabla de doza de bere e mai subtire.
Ca sa nu te-ncurci poti sa iei drept reper arcul de la platina(nu e arc, banda aceea de otel, neagra), care e de vreo aprox 0.2-0.3, deci tu tre sa setezi distanta mai mare putin, tre sa ai ochiul format.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 4 Jul 2005, 13:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




aha. ok, sandman, mersi


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 4 Jul 2005, 14:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.De fapt acea lamela de la platina veche are exact 0.4 si poate fi folosita la reglarea platinii noi.Am comparat lamela aia cu lera si sunt la fel.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 5 Jul 2005, 10:23
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




O intrebare: circuli cu masina zilnic?
Daca masina stationeaza mai mult (2-3 zile) e posibil sa nu mai ai benzina in carburator (asta se explica prin pornirea la a 5-6 cheie - practic invarti motorul pana cand pompa de benzina umple carburatorul).

Procedura de pornire pe care ai descris-o ma face sa cred ca ineci motorul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 5 Jul 2005, 11:00
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




va spun eu nu trebuie ca distanta dintre platini sa fie 0.4mm
o reglezu dupa cum i-ti trebuie


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 5 Jul 2005, 11:02
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




de exemplu a mea este reglata la aprox 1-1.5mm si merge foarte bine
si consumul bun


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 5 Jul 2005, 11:04
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




in legatura cu pornirea:
daca zici ca ai verificat tot (bujii, fise, capac delco, platina, fise, condensator)- carburator.....etc
ultima varianta verifica electromotorul (perii, bucse,...) fura curent
mai discutam


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jul 2005, 11:08
Post #22


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




FRATILOR, NIMENI NU I-A ZIS SA TRAGA SOCUL LA PORNIRE!!!!
incearca sa tragi 3/4 socul, cred ca va porni...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 5 Jul 2005, 11:12
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




daca si vara îi tragem shocul atunci poți sa+ți bagi ....... in ea
eu nici iarna nu trag shocul


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jul 2005, 11:13
Post #24


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




manea...daca emulsorul aer e strans (consum mic) trebuie tras si socul.
nu face afirmatii aiurea!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manea78
post 5 Jul 2005, 11:55
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 October 04




RIon... am uitat să-ți spun eu am mașina pe GAZ și din Ianuarie o pornesc numai pe GAZ
nu am mai băgat ni un strop de benzină în ea
ultima oară a fost în Ianuarie cănd am rămas fără GAZ
am trecut-o pe benzină (aveam vre-o 5 litri în ea) și în nici 20km am terminat benzina--
-- cuiul pontou ni mai închidea și țâșnea benzina din carb.
așa că de atunci (nici în zi de azi nu am schimbat cuiul) merg și o pornesc pe GAZ si dimineața (la rece) cât și peste zi

-- nu trag shocul


--------------------
DACIA1310 AUTOTURISN - CS44MAN
Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmarck
post 5 Jul 2005, 13:53
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 July 04




QUOTE(Lacaru @ 5 Jul 2005, 11:23)
O intrebare: circuli cu masina zilnic?
Daca masina stationeaza mai mult (2-3 zile) e posibil sa nu mai ai benzina in carburator (asta se explica prin pornirea la a 5-6 cheie - practic invarti motorul pana cand pompa de benzina umple carburatorul).

Procedura de pornire pe care ai descris-o ma face sa cred ca ineci motorul.
*


sunt perfect de acord cu raspunsul asta si sunt sigur 80-90% ca asta e cauza pentru ca si eu am patit exact la fel,era ciupit furtunul de la rezevor si se evapora in 2 zile trebuia sa ii dau la cama sa o ia la prima cheie


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urecheatu
post 7 Jul 2005, 09:27
Post #27


membru oarecare


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Lacaru @ 5 Jul 2005, 10:23)
O intrebare: circuli cu masina zilnic?
Daca masina stationeaza mai mult (2-3 zile) e posibil sa nu mai ai benzina in carburator (asta se explica prin pornirea la a 5-6 cheie - practic invarti motorul pana cand pompa de benzina umple carburatorul).

Procedura de pornire pe care ai descris-o ma face sa cred ca ineci motorul.
*





Raspuns: nu circul decat sa zicem cam odata pe saptamana. Ieri i-am dat 2 sprituri la cama inainte sa pornesc motorul si intr-adevar porneste mai repede, vreo 2 chei.

Problema mea e i momentul asta alta, am ramas fara stergatoare. S-a rupt un fir albastru care pleaca de la motorul stergatoarelor (primul din stanga) si nu stiu unde era legat... blush.gif asa ca acu sta cu matele scoase din bord poate reusesc sa-l conectez la locul lui, firul albastru adica.


--------------------
Renault Laguna 2011 2.0 DCI 130 Bose Edition - B-118-PFW
Laguna III 2.0 DCI 130 Bose Edition 2011 - B xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 7 Jul 2005, 12:31
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Ca sa-ti porneasca la prima cheie, ar fi bine sa-i dai mai multe sprituri la cama pana cand simti ca merge usor (semn ca e carbul plin).
Metoda asta face minuni mai ales iarna cand sunt -20 grade si nu-ti permiti sa invarti aiurea motorul pe seama bateriei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urecheatu
post 7 Jul 2005, 12:49
Post #29


membru oarecare


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Lacaru @ 7 Jul 2005, 12:31)
Ca sa-ti porneasca la prima cheie, ar fi bine sa-i dai mai multe sprituri la cama pana cand simti ca merge usor (semn ca e carbul plin).
Metoda asta face minuni mai ales iarna cand sunt -20 grade si nu-ti permiti sa invarti aiurea motorul pe seama bateriei.
*




OK s-a notat.

Dar, despre firul albastru nu stie nimeni nimic? sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2011 2.0 DCI 130 Bose Edition - B-118-PFW
Laguna III 2.0 DCI 130 Bose Edition 2011 - B xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pickaboom
post 13 Jul 2005, 08:47
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 8 July 05




QUOTE(johnsws @ 1 Jul 2005, 17:29)
platina impuscata sau avans dereglat sau pierde benzina din camera de nivel pe la membrana pompei de sprit.
*



Salut!
Am si eu o Dacie Berlina din 1996 care are aceleasi ''simptome''.
In plus am observat ca pierde benzina datorita unei garnituri probabil uzate.
Pana acum nu am crezut ca are legatura pierderea asta de benzina cu pornirea la rece.
Imi poti spune daca pornirea la rece ar mai putea avea alte probleme?


--------------------
Dacia 1310 - bh07...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 03:16
Forum Renault