Unde prinde la voi AMBREIAJUL?, Ambreiaj reglat diferit la Loganuri
![]() ![]() ![]() |
Unde prinde la voi AMBREIAJUL?, Ambreiaj reglat diferit la Loganuri
marius_lepra |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 22 May 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Renault
Logan ambition
2005 iulie , ambition
- CT-81-MTD [COLOR=blue]Niciodata sa nu spui "niciodata"![/COLOR]
|
|||
itisbiz |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 May 05 From: IS ![]() |
QUOTE(SET @ 15 Jul 2005, 00:26) la mine ambreiajul tine prea jos... daca nu apas bine cand bag in marsarier imi zvacneste putin cutia chiar! ce sa fac? sa merg la service sa il mai stranga ? mi s-a intamplat odata sa nu nimeresc din prima marsarierul. am constatat asta cand am ridicat pedala de ambreiaj. nu a carait cum faceau berlinele, doar ca nu s-a miscat. Imediat ce am observat ca nu am nimerit-o, am apasat ambreiajul dar nu complet, cred (adica pana la podea) si am reintrodus-o in marsarier. motorul ramasese turat, tindea sa revina la ralanti si ATUNCI s-a intamplat: mi-a zvacnit odata cutia. credeti ca e o problema mare? sau e atat de importanta incat trebuie neaparat sa merg la service? sau trebuie sa fiu mai atent cand apas ambreiajul, adica sa il apas de tot , pana la podea? va rog, daca se poate, sa imi dati si mie o parere. Loganul meu are 7 zile, 500 de kilometri, nu sunt incepator. nu m-am obisnuit eu cu masina inca? dupa ce apesi pe ambreiaj, asteapta 2-3 secunde apoi baga in marsarier. nu baga imediat ca la vechile masini RO. am avut acceleasi probleme (de mecanica si emotionale - legate de masina) cind am ridicat masina iar solutia asta am gasit-o undeva pe forum, ca fiind o recomandare de la un producator strain (nu mai stiu care). pare-se ca merge si la logan. cel putin la al meu. referitor la cursa ambreiajului - tine la 3/4. e f sus comparativ cu oltcitul de dinainte ( ![]() referitor la agatatul cutiei - agata de 2 ori usor la prima introducere in I-a si la trecut de la a II-a la I-a cind masina se misca usor (spre inainte, evident). bafta! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- zzz
|
|
alc2 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Conduc doua masini , Solenza si Logan - la ambele ambreiajul tine cam sus ( in comparatie cu DSN spre exemplu cam cu 1/3 mai sus )
Vestea buna este ca ( Nu stiu daca sunt off topic dar o spun totusi ) efortul de apasare al pedalei de ambreiaj este foarte mic ( tot in compareatie cu DSN , care din cate stiu eu avea pompa de ambreiaj . Loganul nu are pompa dar efortul este mai mic....Cum se explica ? ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
carosa |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 July 05 ![]() |
si pana la urma nu merge reglat mai jos ambreiajul?
|
--------------------
am schimbat-o
cu alta
- marca
|
|
asarban |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(alc2 @ 29 Jul 2005, 21:26) Conduc doua masini , Solenza si Logan - la ambele ambreiajul tine cam sus ( in comparatie cu DSN spre exemplu cam cu 1/3 mai sus ) Vestea buna este ca ( Nu stiu daca sunt off topic dar o spun totusi ) efortul de apasare al pedalei de ambreiaj este foarte mic ( tot in compareatie cu DSN , care din cate stiu eu avea pompa de ambreiaj . Loganul nu are pompa dar efortul este mai mic....Cum se explica ? ![]() DSN avea ambreiaj hidraulic SLZ/ZKR au pe cablu E mai usor dar nu e mai fiabil |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alc2 @ 29 Jul 2005, 20:26) Conduc doua masini , Solenza si Logan - la ambele ambreiajul tine cam sus ( in comparatie cu DSN spre exemplu cam cu 1/3 mai sus ) Vestea buna este ca ( Nu stiu daca sunt off topic dar o spun totusi ) efortul de apasare al pedalei de ambreiaj este foarte mic ( tot in compareatie cu DSN , care din cate stiu eu avea pompa de ambreiaj . Loganul nu are pompa dar efortul este mai mic....Cum se explica ? ![]() Se explica prin cursa lunga a pedalei de ambreiaj de la Logan. La dsn cursa este mult mai scurta, insa la Logan, pentru pastra o forta redusa de apasare a pedalei s-a facut o cursa lunga, si efortul e preluat de parghii, nu de picior. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gheghe |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
In treapta I si in marsarier trebuie apasat complet ambreiajul si nu trebuie grabita schimbarea. In special in marsarier, daca bruschezi maneta, cutia "zvacneste" si face un zgomot.
Eu cred ca datorita cursei lungi, (asa cum explica si Klaus, asa e proiectata, cu parghia pedalei mai lunga pentru o forta de apasare mai mica) nu se mai poate regla sa tina jos de tot pentru ca atunci nu ar mai decupla suficient, cu inconvenientele de rigoare (schimbare dificila a treptelor, uzarea discului de ambreiaj, socuri). Asa ca cei nostalgici dupa ambreiajul berlinei sau novei trebuie sa se consoleze. In treptele superioare insa, datorita probabil pinioanelor de sincronizare, nu mai este atat de pretentioasa cu apasarea completa a pedalei si te "iarta" daca nu ai apasat-o chiar complet. Tot datorita cursei lungi e cam greu sa definesti momentul in care "prinde" ambreiajul. Dar am observat ca in functie de panta, incarcare, turatia motorului, pune masina in miscare undeva intre 1/2 si 3/4 din cursa. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#38
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=12010&hl=
Eu mi-am reglat singur ambreiajul, dupa ce am fost in service si mi l-au ridicat aia in pod.Acum tine jos,cam la vreo 3-4 cm de cand incep sa ambreiez. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
drs007 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 18 July 05 ![]() |
...putin dupa jumatate iar la inceput m-a surprins, acum m-am obisnuit desi daca ai talpa mica poate sa te oboseasca, iar cutia nu agata deloc (la inceput gaseam a V-a mai greu...)
|
--------------------
Logan abs plus 1,4
Logan abs plus+ AC 1,4 (fosta Ambiance vanduta)
2007 abs plus + AC
|
|
liviu_lb |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 11 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cam la 3/4. La inceput mi s-a parut cam sus si i-am rugat pe baieti in service sa mi-l mai coboare. Mi-au spus ca "asa e toate" si ca o sa se mai lase in timp. Nu s-a mai lasat, dar m-am obisnuit cu el.
This post has been edited by liviu_lb: 9 Aug 2005, 16:11 |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
2004 1.6MPI Fluence 1.5 dCi 110 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:12 |