Cum se numeste?
![]() ![]() ![]() |
Cum se numeste?
Nicu2 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) CIMG1851.JPG ( Size: 157.69k ) Number of downloads: 529 CIMG1852.JPG ( Size: 149.39k ) Number of downloads: 623 02.12.2011.JPG ( Size: 100.88k ) Number of downloads: 589 |
||
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
suport bucsi tirant stanga,asa arata in poze
mare atentie ca difera stanga de dreapta alta data cind faci poze le faci pe pozitia piesei/ansamblului sa nu mai intoarcem monitoru sa ne dam seama despre ce este vorba |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
NICU2:ca sa nu te complici ca nu merita cu datu jos si pus altu si cine il pune sa stie ce face,cauta o saiba mai mare cu gaura interioara cat sa intre filetu de la tirant si o sudeti acolo peste ce a ramas si nu mai ai treaba ,si te duci sa iti faca goemetria si gata treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
A patit si tatal meu la 1300 asta de la superbele noastre drumuri pentru care platim o multime de taxe. A incercat intai o reparatie cam cum zice colegu mai sus dar nu a tinut mult. A gasit suport tirant in comert dar cam prost calitativ, avea tabla mai subtire decat la cel de pe masina.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
La mine tine faza cu saiba de peste 6 luni
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu nus tiu daca se mai fac de Uzina dar nu m-as baza pe cele de Conex. Mai bine iei o tabla de 2 mm (sau de cat consideri tu ca este nevoie), pe care o gauresti la dimensiune si o sudezi acolo. Aia nu va avea moarte.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Exact asa s-a rupt si la mine.Asta se intampla acum 3 ani,am pus suport de conex(mi l-a sudat tinichigiul pentru o bere ) si uite ca si acum e in regula pe masina,chiar daca masina sta in paragina in curte de 2 ani,suportul nu a ruginit nici acum
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Mersi de sfaturi tuturor. Maine v-a improviza tata ceva ca e bun la sudura si la improvizatii. Voi vedea cat tine si dupa aceea poate voi cumpara un suport.
Trebuie neaparat refacuta geometria rotilor? Nu de alta dar vin sarbatorile si nu prea ma incurca banii. This post has been edited by Nicu2: 2 Dec 2011, 22:39 |
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Trebuie ca ii schimba goemetria putin si vei termina guma/ele
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Aveti exemple, traznet!
Fa cun zice Ghita, fa o saiba din tabla de 2,5 fa-i indoituri (pentru intarire) la marginea de sus si jos, sa copieze ce-a mai ramas din originala, dar la gaura o faci mai larg decat tirantul, ca trebuie sa intre pe ea distantierul de teava de la bucsi, plus ca trebuie sa aiba loc de pendulare in sus si jos, dupa cum o duce bascula superioara. Sudezi electric tot. Daca nu merge electric, inseamna ca n-ai de ce prinde. Bate bine rugina din jumatatea de gaura care-a ramas, vezi ce ramane curat, iar ce adaugi vezi cum o asezi, sa nu ramana jumatate de gaura de grosime mai mare, ca rupe des bucsa, o macina. Daca tai mai aproape de lonjeron si faci piesa dintr-o bucata in completare, e mai bine si usor de sudat. Nu te gandi ca nu tine, ca ei au pus doua table spate-n spate, sudate in cateva puncte, pe langa care poate intra orice, de rugineste. Tu daca o faci din una singura si groasa, o prinde si nepotii. Nu trebuie sa mergi la unghiuri la servis, ci reglezi acasa, la inceput pui piulitele sa prinda bucsile pe jumatatea filetului, vezi daca trage in vr-un fel, si daca trage dreapta, tragi tirantul mai in fata (sa micsorezi unghiul de fuga), si invers, trage stanga, unghi mic, adica bascula e prea in fata, si o impingi cu tirantul mai in spate. Deci, acea ureche, nu conteaza ca o pui cu 2-3 mm mai inainte sau inapoi, ca faci reglaj din piulite. As vrea sa cred c-ai inteles, si te descurci singur. Unde nu, mai intreaba . Orice varianta ai aborda , cineva iti va oferi sanse sa alegi, p-aici. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Acum am ajuns acasa si la o examinare cu lanterna vad ca batranul meu a facut treaba buna. A sudat electric (altfel nu stie si nici nu are scule) o tabla mai groasa pe suportul ramas, bineinteles dupa ce a batut cu ciocacnul toata rugina, si mi-a spus ca va tine mai mult decat un suport nou. Cu directia vad maine daca trage in vreo parte. Multumesc dle Nelu(daca imi permiteti sa va zic astfel) pentru indicatiile clare si precise. Maine va spun exact cum se comporta.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sa-ti fie de bine ! Asteptam !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Nicu2 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 March 09 ![]() |
Tragea putin dreapta si am tras tirantul mai in fata iar acum directia e buna(fata de cum era inainte, nu fata de standard, zic eu), dar azi am observat ca se incalzesc putin gentile pe fata. E normal? Mentionez ca nu folosesc frana excesiv pt ca circul 100% extraurban.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1994
|
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca nu sunt fierbinti sa nu poti tine mana mai mult de 5 sec. pe ele, nu-ti fa probleme, deocamdata. Probabil sunt putin infranate, din cauza etrierilor. Poti verifica cat de infranate, ridicand partea din fata pe cric, si invartind de roti.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Acum fiind rece afara, mai greu poti sa-ti imaginezi, cat de franata e si cat de greu merge din cauza uleiului din cutie, daca n-ai ceva experienta. La fiecare stop, oprire de orice fel, inainte cu 2-3m de a fi necesar sa fie oprita masina, ridica piciorul de pe frana, si vezi daca masina continua sa se opreasca, cam cu aceeasi intensitate. Daca la ridicarea piiorului, cei 2-3m ii face fara intentie de oprire, nu e franata. Daca la ridicarea piciorului, continua franarea cu aceeasi tendinta de oprire, ramane franata. Deci, cand e momentul de franare, apesi in intentia de a opri, dar inainte cu 2-3m de locul propus pentru oprire, ridici piciorul de pe frana si vezi daca continua sa se deplaseze fara a se opri, ca si cand ar impinge-o cineva. Asa nu e franata. Daca la ridicarea piciorului, continua oprire, si cand s-a oprit are o etopare cu putina revenire inapoi, sigur e franata. Sper ca am reusit sa descriu cat de cat, sa se inteleaga.
7 Dec 2011, 21:20: In cazul cand ramane franata, cauza e de la garnituri umflate de la lichidul prost sau cauciucul garniturilor(trebuie schimbate), piston cu depuneri de oxid pe suprafata exterioara (trebuie curatat), placute uzate neparalel, ca si discul format conic, chiar si etrierul se poate "casca" la brate, si pistonul se inclina la franare, mai ales la subtierea placutelor si a discului, cand pistonul e nevoit sa iasa mult in afra, si se inclina dupa forma placutelor sau a discului, ingradind la retragere. Asta la roata. La pompa e alta. This post has been edited by PH-06-BOA: 7 Dec 2011, 21:20 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 00:20 |