becuri panou ventilatie, incapatanate
![]() ![]() ![]() |
becuri panou ventilatie, incapatanate
totaldeacord |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-18-LEV
2004 1.4 mpi rapsodie cu imbunatatiri
|
|||
10tacl3 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 December 09 ![]() |
salut...scuze ca's offtopic dar cum ai reusit sa desfaci panoul ala ? m-am apucat si eu odata sa-l desfac ... am scos suruburile alea torx de jos si am impins in panou si n-am reusit ... mai are vreun surub pe undeva?
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CL-03-AMX
2003
|
|
totaldeacord |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 10 ![]() |
salut. pai doar alea sunt suruburile...ridica putin in sus si apasa...sincer eu l-am scos cat de cat usor...dar stiu ca are 2 cleme sus si parca trebuie sa ridici...
|
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-18-LEV
2004 1.4 mpi rapsodie cu imbunatatiri
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Verifica sa nu ai si vre-o siguranta arsa ! Restul de lumini functioneaza ok , cele de la bord , accesoriile ??? Altfel verifica sa nu ai cablajul intrerupt .
Eu acum multi ani am renuntat la becul de la bricheta pt ca se ardea f repede si acel soclu facea mult zumzait , asa ca l-am scos cu totul . Si eu am observat ca e aiurea sa mergi cu luminile aprinse ziua , 4 - 7 ore pe zi , se incing plasticele de le sar capacele , mai ales daca mai e si cald afara . Si comutatorul de dezaburire si cele de al geamuri si cel de la avarie , toate frig dupa 2 ore de mers cu pozitia aprinsa . O sa-mi fac un obicei din a le stinge prin localitati , altfel o sa tot schimbam la becuri in fiecare an . In Germania nu merg nici un sfert din masini cu luminile aprinse ziua ! This post has been edited by marius80_eugen: 7 Sep 2011, 15:15 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
totaldeacord |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 10 ![]() |
merg toate...oricum il las asa ca nu vreau sa-mi mai bat capul...
cred ca e tot de la circuitele acelea... |
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-18-LEV
2004 1.4 mpi rapsodie cu imbunatatiri
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#6
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic aiurea, voi intreba aici. Cum ajung la butoanele de la geamurile electrice? S-a ars un bec de la unul din butoane si vreau sa le schimb cu leduri. Multumesc.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
- CT ?? XXX
cu roti Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
gabyu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
ar fi util raspunsul pentru iulik ca si eu am vrut sa le schimb si am ridicat husa de la schimbator am scos mufele da mai departe?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#8
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Butoanele au 4 cleme pe marginile mai mici care trebuie apasate pe dedesubt si apoi se trage butonul in sus.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
- MS**---
2009 In goana dupa posturi.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#9
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Deci ca sa ajung la butoane tre sa dau jos husa de la schimbator. Nu trebuie desfacuta consola, nu?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
- CT ?? XXX
cu roti Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai se da greu consola jos?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#11
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu prea stiu
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
- CT ?? XXX
cu roti Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
consola are un surub in zona franei de mana,un surub sub scrumiera si 2 nituri de plastic(care se scot apasand pe mijlocul lor cu ceva ascutit) la aerisirea picioarelor.
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
- IS-54-SIR
2013
|
|
gabyu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
aha ms:D da cred ca ai acces la cleme si doar daca ridici husa la schimbator...
![]() ![]() This post has been edited by gabyu: 20 Dec 2011, 14:35 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#14
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Depinde de led. Am vazut pe reno.ro un tutorial si acolo s-a folosit un LED de 5mm care merge direct la 12v. Eu asa ceva voi pune.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
- CT ?? XXX
cu roti Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
@gabyu rezistente de 1k
|
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
gabyu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
mersi mult:D
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
crick |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru a umbla la butoanele de geamuri ,nu este nevoie de demontat consola.Se ridica husa schimbatorului,este prinsa jos cu elastic exact cum se prindea tipla drept capac la borcanul de dulceata;se baga mana pe gaura ,se scot cuplele din butoane apoi butoanele apasand cele 4 cleme aflate la colturi,2 cate 2 si se ridica butoanele din gauri. La introducere se scot cuplele prin gauri,se infig in butoane(atentie ca sunt butoane pentru stanga si pentru dreapta nu merg inversate) si se apasa in gauri. Butonul se desface cu grija cu o surubelnita mica,becul se afla sub o bucata de plastic pe post de dispersor de lumina.Eu am ales leduri de 3 mm portocaliu-mat(nu am vrut schimbarea culorii) inseriat cu rezistenta de 510 ohmi.Am dat gauri prin acel dispersor prin care am trecut picioarele ledurilor si am fixat rezistenta in locul becului.Ledul l-am fixat in asa fel incat sa lumineze uniform tot desenul de pe buton.Atentie ca ledul are polaritate si piciorul mai lung trebuie adus acolo unde vine + la vechiul bec,altfel munciti de 2 ori(este bine sa-i faceti proba la o sursa de 12v inainte de montaj). La fel am schimbat si la butonul de dezaburire,acolo nu se mai da nici o gaura,in schimb trebuie curatata vopseaua portocalie aflata pe dosul butonului.Mai ramane butonul de la inchidere si cele de la consola ....
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
- B _____
2003
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
La blocare/deblocare ai 2 variante prin care poti scoate butonul:
1) scoti radio-ul si il impingi dinauntru; 2) cu 2 surubelnite late mici, le bagi pe laeralele butonului (sistemul de parghie) si il tragi afara. Pe lateralele butonului sunt 2 clipsuri mici (acelea care ii permit si miscarea <balamelele acelea> ) acolo pe rand cu o surubelnita lata mica le vei desface. In buton (eu) am pus un led rosu (la bulina) si unu albastru (la masinuta) fiecare cu rezistenta lui, de 1k. Cum a zis crick, atentie la polaritate. La butonul de avarie nu prea ai avea ce sa-i faci... . Chiar daca bagi led in el, ledul va lumina lafel de tare si la pozitie si la avarie. (Uite si niste poze cu butonul de la blocare/deblocare) (LA MULTI ANI TUTUROR) This post has been edited by Ming: 1 Jan 2012, 01:08 Attached thumbnail(s) IMG_2027.JPG ( Size: 88.89k ) Number of downloads: 443 IMG_2012.JPG ( Size: 119.27k ) Number of downloads: 407 IMG_2011.JPG ( Size: 113.06k ) Number of downloads: 468 IMG_2013.JPG ( Size: 115.46k ) Number of downloads: 471 IMG_2014.JPG ( Size: 116.51k ) Number of downloads: 453 IMG_2016.JPG ( Size: 44.97k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
gabyu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
am rezolvat si cu scosul butoanelor de la geamuri... intradevar dupa ce ridici husa schimabtorului si apoi scoti mufa butonului cu putina indemanare il scoti din cleme...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 12:29 |