fise buji, masurarea fiselor
![]() ![]() ![]() |
fise buji, masurarea fiselor
B17XGG |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da capacu si distribuitoru?
ce aprindere ai ? daca ai clasicul vezi condesatoru , platina saiba izolatoare de la platina unde vine firul de la platina , incearca cu o alta bobina de care esti sigur ca e buna , eventual probata pe alta masina , platina la 0,4mm |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 28 Oct 2012, 00:17) da capacu si distribuitoru? ce aprindere ai ? daca ai clasicul vezi condesatoru , platina saiba izolatoare de la platina unde vine firul de la platina , incearca cu o alta bobina de care esti sigur ca e buna , eventual probata pe alta masina , platina la 0,4mm Daca invelesc fisele tesla in izolatie termica,oare.. ajuta cu ceva?? ma refer aici in cazul in care este prea frig afara... Attached thumbnail(s) images.jpeg ( Size: 6.14k ) Number of downloads: 564 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ghitza |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai ce ingheata firele de vrei sa le izolezi ?tesla sunt siliconice si nu se intaresc ca cele romanesti la temperaturi scazute
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si oricum nu asta e problema de crapa asa des , ci modul de constructie
erau odata niste fise cu interioru bobinat , nu prea am mai vazut asa ceva |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
viorel_olaru78 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 October 07 ![]() |
Capacul delcou schimbat nou, bobina pusa la proba pe o masina unde merge perfect, electromotorul schimbat, aprinderea electronica e At011 cu senzor optic(abia achizitionata).Mai ramane varianta papucilor si firelor de verificat.In legatura cu adaptarea unui releu la contact rog a-mi explica in detaliu ce trebuie sa fac, eu fiind afon rau in electronica(de care releu,unde il pun, la ce fire il leg, cum vin papucii releului legati si la ce fire).Si apropo, nu am nici un releu la faruri, e bine, si daca nu e bine cum montez unul, tot asa in detaliu, rog sfaturile de la un profesionist, stiu ca nu se joaca cu instalatia electrica mai ales ca am si gaz.Va multumesc si astept orice alte idei!!!
|
--------------------
dacia
1310
1983
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(viorel_olaru78 @ 28 Oct 2012, 19:34) stiu ca nu se joaca cu instalatia electrica mai ales ca am si gaz.Va multumesc si astept orice alte idei!!! Sfatul meu este sa mergi la un electrician. Stii ca dai 50 - 100 roni pe manopera, dar stii ca nu-i mai ai... ![]() Totusi, stii una si buna.. Ti-ai rezolvat problemele si nu mai stai cu frica ca poate face BOOM! ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
viorel_olaru78 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 October 07 ![]() |
As merge dar sincer unde ma duc imi zice sa o schimb.Nimeni nu se mai baga la Dacii ca stie ca este de munca pe bani putini.Si nu in ultimul rand nu fac nici treaba ca lumea, mai degraba fac BOOM cu modificarile lor.dar totusi nici un electrician priceput nu a trecut pe aici?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1983
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Uite cum se face pentru a scapa de caderile de tensiune la bara 15 (iesirea din cheia de contact) care alimenteaza circuite mai "pretentioase" (releu incarcare care nu are referinta, aprindere, inst. GPL):
La bobina de inductie (borna + sau 15) sunt conectate la acelasi papuc 2 fire rosii (vin de la contact). Le deconectezi de acolo si conectezi la papucul 86 al unui releu auto de 30A. Papucul 85 al releului il conectezi la masa (unde se leaga tresa alternatorului). Papucul 30 al releului il alimentezi cu + de la surubul M6 (+) al alternatorului prin intermediul unei sigurante de 20A. La papucul 87 al releului conectezi : + (15) de la bobina, +ul releului de incarcare (daca este un model cu fir de referinta poate fi lasat asa cum a fost), instalatia de GPL. Ai nevoie de: 1 releu 12V/30A, 1 soclu releu cu papucii aferenti (min. 4buc), 1 suport de siguranta, 1 siguranta de 20A, cativa papuci auto cu ochet, 1ml conductor VLPY de 4mmp, putin tub varnis (de preferat termoconstrictor), letcon si fludor, banda izolatoare. *)Initial, eu am implementat "sistemul" pentru a putea folosi releul de incarcare electronic fabricatie Sacele (inglobat in rasina, fara referinta) fara sa-mi distrug bateria,ocazie cu care mi-am legat si aprinderea. **) Daca nu te descurci, nu improviza; apeleaza la cineva priceput. This post has been edited by B17XGG: 30 Oct 2012, 21:20 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
viorel_olaru78 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 October 07 ![]() |
Multumesc pentru sfat.Astept incalzirea vremii si ma bag.Oricum daca mai are cineva completari le astept.Apropo, masa la alternatorul meu nu e cu tresa din cupru ci cu un fir gros,are importanta??
|
--------------------
dacia
1310
1983
|
|
ghitza |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu are
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
viorel_olaru78 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 October 07 ![]() |
Multumesc din nou.Condensatorul stie cineva cum se verifica cu un multimetru la duzina(adica unde se pun bornele multimetrului, avand in vedere ca , condensatorul are un singur fir)
Moderator edit: Fara scris IRC This post has been edited by bucatzel: 31 Oct 2012, 22:42 |
--------------------
dacia
1310
1983
|
|
r3d |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
dupa ce am pus aprindere de la gotronic,platina noua schimbat vreo 3 randuri de fise,nu am reusit sa obtin scanteia aia albastra mult visata la dacie. va dau un filmulet care l-am facut azi si sper sa ajute pa multi dintre noi cand vine vorba de schimbat fisele la masina.
https://www.youtube.com/watch?v=Qjgk67o_4zU&feature=youtu.be This post has been edited by r3d: 20 Dec 2014, 18:20 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Daciaa97 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 15 ![]() |
Pana la urma se merita fisele tesla decat cele de urziceni? (am aprindere electronica si fise de urziceni care nu cred ca imi dau bine scanteie,gasesc 2-3 bujii afumate )
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1998
- dacia
|
|
maho |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.220 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sunt bune tesla, dar vezi ce iei, ca-s de doua feluri, pt. carburatie si injectie. Afumatul bujiilor poate avea si alte cauze, nu neaparat fisele.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Daciaa97 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 15 ![]() |
QUOTE(maho @ 28 Mar 2016, 13:53) Sunt bune tesla, dar vezi ce iei, ca-s de doua feluri, pt. carburatie si injectie. Afumatul bujiilor poate avea si alte cauze, nu neaparat fisele. Am gasit buba...bobina era de vina ( aveam rezistanta infasurarii secundare sub 6.0 Kohm ) This post has been edited by Daciaa97: 29 Mar 2016, 19:56 |
--------------------
Dacia
Dacia
1998
- dacia
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#47
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
ce valoari ale rezistentei are bobina de inductie? adica intre + si - , intre + si fisa centrala dar si intre - si fisa centrala.
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 04:17 |