DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme pornire dacia 1310, De la ce sa fie ? HELP !!!

DACIOTUL_97
post 22 Apr 2016, 16:50
Post #1


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.648
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Postez aici in speranta ca cineva ma poate ajuta sa rezolv o problema care ma streseaza/chinuie de cel putin o saptamana.Am cautat pe forum cu ajutorul functiei "search",dar ce am gasit nu m-a ajutat cu nimic sad.gif Masina nu porneste neam,decat daca trag loganul langa ea si folosesc cablurile de curent.Cand dau la automat in mod obisnuit fara cabluri,ba tacane electromotorul,ba invarte greu,ba nu face nimic;bornele se incing de le gasesc dracii (le-am si schimbat-acelasi rezultat).Am luat in calcul bateria,bun,am incercat cu cea de la logan care are amperaj mai mare,tot acelasi lucru...Nu stiu ce sa mai fac ! Am incercat cu 3 electromotoare si doua baterii ! sad.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 22 Apr 2016, 17:36
Post #2


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




paii si cum, daca pui in paralel 2 baterii o ia? de la o alta masina+ a daciei 1310!??


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Apr 2016, 19:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca se incing bornele ai doua solutii , ia curent mare sau cablurile sint prea subtiri in primul caz electromotorul , in al doilea cablurile de la baterie la electromotor /cutie


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 22 Apr 2016, 20:42
Post #4


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.648
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




E ok ca borna de minus,sa fie prinsa pe partea cu electromotorul? Inainte o aveam pe partea cu cutia de viteze,si suspectam ca fura curent mellow.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Apr 2016, 22:03
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




ai o problema la cablajul "greu" ....masa e ok sa fie pe partea cutiei sau a electromotorului,sa fie stransa ok aia e important.....daca masina a mers inainte cu cablurile alea nu vad de ce acum le-ar incinge fara alt motiv.....uite-te bine le ele sa nu fie ciupite cumva.....tu ai vopsit compartimentul motor sau cumva ce-ai facut ai deranjat firele ? ma refer la instalatia electrica fata ! ai masa ok intre alternator si sasiu ? firele la contact is ok ? ai umblat pe-acolo ? uite-te macar sub cochilia aia de la volan.....ceva ai deranjat matale....sunt sigur ca problema e simpla.....pe unde ai umblat ?

This post has been edited by sobolan: 22 Apr 2016, 22:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 22 Apr 2016, 22:56
Post #6


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.648
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Pai am facut poze cu toate firele,legaturile la care am umblat,si am avut grija sa montez totul exact cum era inainte,si tot degeaba....Singura problema a fost cu un fir care face legatura intre releul de incarcare (electronic),si alternator.Era foarte jupuit,si l-am schimbat cu unul asemanator ca grosime.

This post has been edited by DACIOTUL_97: 22 Apr 2016, 22:56


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Apr 2016, 23:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic ca 90% din problema descrisa o da electromotorul ar trebui sa ii faci o revizie , date gasesti pe forum


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Apr 2016, 20:55
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




din 3 electromotoare macar unul era ok,nu ? cred ca nu e de aici....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 24 Apr 2016, 15:48
Post #9


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.648
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Avand in vedere ca unul este nou si tot asa face...


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Apr 2016, 21:47
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fa o poza cu cablurile de la bornele bateriei


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciaa97
post 25 Apr 2016, 19:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 11 September 15




Ai incercat sa schimbi cablurile de la baterie? atat - cat si + ?
Sa nu ai cumva si alt scurt si pe firele ce duc la alternator... huh.gif


--------------------
Dacia Dacia 1998 - dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Apr 2016, 20:04
Post #12


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.096
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poate nu-s cablurile bine izolate in zona de langa borne, si atinge cablul de + in tablita de fixare a bateriei.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 25 Apr 2016, 23:40
Post #13


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.648
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




@bygy007 - o sa revin cu poze in cursul zilei de azi;

@Daciaa97 - am incercat...voi verifca din nou legaturile care duc la alternator;

@maho - o sa ma uit in zona respectiva,poate e ciupita vreo izolatie...


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 01:50
Forum Renault